بازدید 4381

مهلت ثبت‌نام آزمون وکالت تمدید شد

متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ ۱۵ خرداد ماه جاری نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱ 30 May 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری برای پذیرش سال ۱۴۰۰ خبر داد.


علیرضا کریمیان با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۵۹ هزار و ۴۰۰ نفر در آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ثبت نام کردند، گفت: داوطلبان تا پایان روز یک شنبه ۱۵ خرداد ماه فرصت دارند با مراجعه با سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام در این اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه متقاضیان ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته‌شده برای ثبت‌نام اقدام کنند، افزود: با توجه به اصلاحات اعلام شده مقرر شده است امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود بنابراین متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ ۱۵ خرداد ماه جاری نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

کریمیان یادآور شد: اطلاعیه تکمیلی درباره اصلاحات آگهی پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://sanjesh.org منتشر شده است و داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.

به گزارش ایسنا، پیش ازاین، سازمان سنجش آموزش کشور امروز دوشنبه ۹ خرداد را به عنوان آخرین مهلت ثبت نام این آزمون اعلام کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی