بازدید 187258

چرا منوتو برای یک مصاحبه ۲۵۰ هزار دلار به گوگوش داد؟

پس از راه اندازی شبکه اینترنشنال توسط عربستان سعودی، بخشی از منابع انسانی منوتو با دستمزد بیشتر به اینترنشنال کوچ کردند؛ اتفاقی که به شکل خفیف‌تر برای بی بی سی فارسی و رادیو فردا نیز رخ داد. منوتو پس از این اتفاق راهبرد رقابتی‌اش را برای محتوا‌های نمادین که انعکاس بیشتری داشته باشد، گذاشته است.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰ 29 May 2022

چرا منوتو برای یک مصاحبه 250 هزار دلار به گوگوش داد؟فائقه آتشین مشهور به گوگوش مصاحبه‌ای با شبکه منوتو نزدیک به سلطنت طلبان داشت که ادعای مطرح در آن واکنش‌های بسیار وسیعی را در پی داشت و این واکنش‌ها با وجود گذر زمان قابل تاملی از زمان انتشار، تداوم دارد؛ اما موضوع جالب‌تر از این واکنش‌ها، رقمی است که گوگوش برای این گفت و گو دریافت کرده است.

به گزارش «تابناک»؛ چندی پیش، شبکه منوتو گفت و گویی از فائقه آتشین مشهور به گوگوش را منتشر نمود. او در این گفت و گو زندگی‌اش را از دوره کودکی تاکنون روایت کرد و در جریان این روایت‌ها حملات تندی به پدرش، همسران پیشینش از جمله مسعود کیمیایی، فرزندش، دوست و مدیر برنامه پیشینش و اغلب اطرافیانش در نیم قرن اخیر کرد. این رفتار چنین برداشتی را در پی داشت که تنها چهره مثبت داستان، فقط خودِ گوگوش بوده است.

این حملات که با اتهاماتی نیز همراه بود، واکنش‌های متعددی در پی داشت که واکنش پولاد کیمیایی فرزند مسعود کیمیایی بیش از دیگر واکنش‌ها داخل ایران انعکاس داشت اما مجموعه واکنش‌ها که حاوی روایات‌ کاملاً متضاد با اظهارات گوگوش است، اعتبار برخی از گفته‌های گوگوش را با چالش جدی مواجه ساخته است. گوگوش در قبال این واکنش‌ها، واکنش متقابلی نداشت و این واکنش‌ها را نادیده گرفت.

بیشتر بخوانید

با این حال فراتر از این گفت و گوی پرسروصدا که در اصل محتوای دارای اهمیتی برای عموم نداشت، مسئله رقمی بود که او دریافت کرد. شنیده‌های «تابناک» حکایت از پرداخت 250 هزار دلار به گوگوش از سوی این شبکه فارسی زبان نزدیک به سلطنت طلبان دارد؛ رقمی سنگین که قطعاً اصل پرداخت و انگیزه‌های پرداختش آن هم برای یک گفت و گوی 104 دقیقه‌ای از محتوای گفت و گو پراهمیت تر و سوال‌برانگیزتر است.

به نظر می‌رسد این بخشی از راهبرد تازه رسانه‌ای منوتو است. پس از راه اندازی شبکه اینترنشنال توسط عربستان سعودی، بخشی از منابع انسانی منوتو با دستمزد بیشتر به اینترنشنال کوچ کردند؛ اتفاقی که به شکل خفیف‌تر برای بی بی سی فارسی و رادیو فردا نیز رخ داد. با توجه به بودجه سنگین ایران اینترنشنال که برخی منابع سالیانه 200 میلیون پوند تخمین می‌زنند، منوتو که توان رقابت نداشت، راهبرد رقابتی‌اش را برای محتواهای نمادین که انعکاس بیشتری داشته باشد، گذاشته است.

برنامه‌های مناسبتی منوتو از جمله برنامه نوروزی این شبکه فارسی زبان که گران‌ترین برنامه نوروزی در میان شبکه‌های فارسی زبان بود و حالا این گفت و گو، موید این تحلیل است و چنین به نظر می‌آید که این وضعیت همچنان تداوم خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۵۲
انتشار یافته: ۹۵
وحشتناکه این پولها واقعا جواب خدارو چی میخواهید بدید؟ وطن فروش هرگز بخشیده نمیشه اونم فروش به عربستان
گوگوش بخشی از واقعیت ایرانه صداو سیمای شما پخشش بکنه تا نره ایران اینترنشنال مصاحبه بکنه
شنیده ها حاکیست که نشد خبر...میشه تهمت !!!
باید سند معتبر ارائه کنید برای گزارش وگرنه اتهام و باد هواست!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
سند در حد عبدالباقی ارائه میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
حالا اگه بی بی سی فارسی میگفت چشم بسته قبول میکردی
زنده باشه گوگوش عزیز، آخه کسی هست با صداش و آهنگاش خاطره نداشته باشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
گوگوش قبل از انقلاب بله اما گوگوش بعد از انقلاب چندش شده
ای بابا بزرگترین اشتباه ایشون شوهر کردناش بود والا
جمهوری اسلامی ایران در مقابل شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان مثل من و تو ،اینترناشنال ، رادیو فردا و دیگر شبکه‌هایی که نه تنها به دولت جمهوری اسلامی بلکه به ملت عزیز ایران در حال تاخت و تاز هستند باید یک برنامه ای تدارک ببیند تا بتواند از پس آنها برآید و دروغ آنها را بر ملا کند تا آبرویی برای آنها نگذارد البته اینکار را انجام میدهد ولی یک کم کمرنگ است
-- از عجايب روزگار اين نيست كه اين سايت در مورد « گوگوش » مطلب نوشته و خيلي راحت از او تصوير گذاشته و مطالبي از او، به عرض به مخاطبان رسانده است ؟ ميگم گوگوش كجا ، سايت تابناك كجا ؟ بله ؟
-- چه عجب برادر ! ما قبلاً اين مطالب را هم مي دانستيم ! ... يعني خيلي وقت پيش شنيده بوديم و حتي برخي از ما هم ديده بوديم ! ... چه عجب برادر ! اگر اين يكي نگويد ، ديگران خواهند گفت !! و حتي از گفتن هم بالاتر ، به صورت تصويري !!خدا رحمت كنه ناصرو خسرو ، قرنها پيش سرود كه :
« گر بر سر خاشاك يكي پشه بجنبد
جنبيدن آن پشه عيان در نظر ماست » !!
عجيب است واقعاً ، دنياي ارتباطات در زمان ما اين چنين است !! كه : گر بر سر خاشاك يكي پشه بجنبد ، جنبيدن أن پشه عيان در نظر عالم وهمه آدم است !! بله ؟!!
اینترنشنال یک کانال خبری است؟ ولی کانال منو تو یک کانال مردمی؟؟ایا می دانید این یک کانال با بوج خیلی خیلی پایین از کانالهای داخلی شما بازدید بیشتری دارد؟ من از هر کسی می پرسم می گوید ما کانال صدا و سیما را نگاه نمی کنیم ولی همه انها گفتند که کانال منوتو را نگاه می کنند بروید با این بوجه کلان صدا سیما فکری بحال خودتان بکنید؟
ایشان(گوگوش) یکی از هوسباز ترین زنان تاریخ این کشور بود که ملعبه دست دلالان دربار و گمراه کننده دخترکان از خانه فراری و مروج غربگرایی مدرن از جمله هیپیگری افراطی که جوانان وطن را به بیخیالی و دور شدن از اصل ترغیب میکرد و همیشه برای اشتباهات خود پشت اشخاصی مثل داریوش بهروز وثوقی و اواخر ها هم کیمیایی و اون کچل مطربه و غیره پنهان میشد ! هرچند محمود قربانی خود از اراذل حکومت گذشته بود اما او گوگوش را بهتر از هر کس دیگری تعریف کرد ; گوگوش کسی است که همواره در پی دروغ و بازی دادن مردم و اطرافیانش است و همیشه برای خود به دنبال ترحم خریدن است .دیر یا خیلی زود ثمره تمامی کردارش را همگان خواهند دید ; دنیا دار مکافات است!
من شاهد جشن تولد ۷۲ سالگی گوگوش در کنسرت زنده در تورنتو بودم واقعا شب فراموش نشدنی بود
برای این هنرمند پرطرفدار ارزوی موفقیت و عمر طولانی میکنم
درود بر شاه ماهی هنر موسیقی و سینمای ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
مطمئنی کوسه ماهی نه
درود بر شاه ماهی هنر موسیقی و سینمای ایران
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
امیدوارم با این شاه ماهی در آن دنیا محشور شوی و از ثمره اعمال ایشان منتفع شوی بلند بگو آمین
الان اصلالازم نیست این بحث بی ارزش رادرمورد این زن شیطان نما ادامه دهیم الان بایدتمام هم وغم مابسوی ابادان ونجات همنوعانمان باشد
جناب تابناک خبری از این مهم تر نبود که اطلاع رسانی کنی ؟ از شما بعید است
همین شبکه از صدا و سیما پر مخاطب تر است .
پس باز هم‌پای پول در میان است !
اينترنشنال جالب أست و سانسور ندارد
اونا رو ول کن راهبرد صدا و سیما چیه؟؟؟
برای من مهم نیست منوتو و ایران اینتزنشنال چه میگن که حرف مفتاشون زیاده و هویتشون معلومه. برای من این مهمه که صدا و سیمای اداره شده با پول بیت المال شده دق دل مردم و خون کنه به دل مردم و بشه صدای یک عده یک درصدی
گوگوش چند تا شوهر کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
واله اعلم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
آقا اجازه من بگم؟ رسمیش 4 تا. غیر رسمیش نمیدونم
خردجال که میگویندهمین چیزهااست ارزش هااین روزهاچقدر پست شده دویست وپنجاه هزاردلاربرای بک مصاحبه دوزاری به خانم گوگوش میدهندولی یکشاهی برای مصاحبه ومصاحبت با دانشمندعلم اخلاق یادانشمندانی که هرکلمه ای ازآنها نجات بخش است نمیدهندواقعاًکه انسانهاچقدرحقیرشده اندهمچون کودکانی که بایک آبنبات چوبی همه چیزخودرامیدهند
الان اگر کسی روایت زندگیش رو هم بگه باید طبق نظر شماها باشه؟!!!!! باید جوری بگه که به ماق بقیه خوش بیاد؟!!!! حالا چی شده که عکسش رو گذاشتین؟
فقط ایراد بگیرید رسانه میلی که هزاران برابر خرج میکنه یک برنامه خوب نداره لطفا از اون بگید
حسودی میکنید
شما بگو چند بدن بهش راضی باشی؟ گوگوش برا شبکه های تلویزیونی اعتبار و درآمد میاره شما بگو دستمزدهای میلیاردی که از بیت المال به مداحان پرداخت میشه چه توجیهی داره؟
به ما و شما چه ربطی داره.
من و تو و بی بی سی فارسی و ایران اینترنشنال و رادیو و فردا و وی او ای و ... همه پر شده از صادراتی ها دیگه مشکلت چیه تابناک؟؟؟؟
گوگوش همیشه از شانه ی آدم های پولدار رفته بالا خوب بلده کلک بزنه وپول دربیاره
خب شما نبین!
این خبری که انتشاردادید موجب شد تا ما هم پیگیر شویم ببینیم البته نظر شما درست است گوگوش به گونه ای در مصاحبه صحبت میکند که مثل آدم آهنی بوده و فقط طبق برنامه هدایت میشده و اصلا" اراده ای نداشته است و همه بد بودند الا ایشان ،ولی در این اوضاع خراب کنسرتها خوب پولی زده
در مورد کوچ مجری های تلویزیون خودمون به ایران اینترنشنال صحبتی نکردین!!!!
آه ای ایران عزیز تو چقدر مظلومی ، درطول تاریخ دشمنان زیادی قصد جانت رو کردن ولی با ایستادگی و ازخودگذشتگی فرزندان غیورت ، توهمچنان دراین کره خاکی میدرخشی . جای بسی تاسف و شرمساریست که انگلهای کریه و نجسی که روزگاری ازخون تو ارتزاق کردن و بزرگ شدن ، حالا برعلیه تو پارس میکنن.
نوش جونش. آخه به شما چه فضولی برند جهنم گفت هیزمش تره
حالا از این رقم سنگین چیز قابل توجهی سهم سازمان امور مالیاتی خواهد شد و یا وی بعد از ورود ممنوع الخروج خواهد شد؟ یا نه؟
اتفاقا گوگوش با رضایت دادن و پاسخ دادن به سوالهای خاله زنکی مصاحبه گربی فرهنگ به زور بازنشسته نشده ، چهار برابر این مبلغ به خودش زیان رساند.حیف یک فرصت مغتنم که از دست رفت
منوتوهم طرفدارانی خاص خودشو داره
حب به شما چه . گوگوش خمسش رو بده به شما حله؟صدا سیما میلی حاضر نیست پول فوتبال رو بده و از اینی هم که هست مطرود تر میشه
افرادی منحرف که کسب درآمد برایشان اولویت دارد.
زنده باد خانم گوگوش
صدا و سیمای ما هم کاملا در تضاد این سیاست موفق عمل می کند و بیندگانش را می پراند .
دوران جبر رسانه به پایان رسیده و مردم مجبور به همراهی سیاست یک رسانه نیستند . ولی حیف که چه پتانسیل قدرتمندی را علیرغم این همه هزینه مفت از دست دادید . یادش بخیر وقتی سریال اوشین پخش می شد توی خیابان هیچ کسی نبود . خیلی مفت بیندگانتان را از دست دادید . نمونه بارز ان برنامه 90 بود . چون با فساد و مدیران و رویه های ضعیف مبارزه کرد . همه بدنبال برنامه های مشابه در اقتصاد و سیاست بودند و می گفتند 90 اقتصادی تولید کنید و مشکلات را بررسی کنید . حالا مدیر شبکه هر روز جایش گرمتر شده و جوانانی که دلخوشی انها 90 بود پای ماهواره سریال مبتذل می بینند .
خب که چی؟ حالا مثلا گوگوش بده؟ خوبه؟ شوهرای سابقش خوبن؟ منوتو مشکل داره؟....
اصلا مگه شما ماهواره دارین که اینا رو دیدین؟؟؟؟؟
الان شما ناراحت هستید یا مشکلتون با این موضوع چیه؟
دوست داشته
منوتو اصلا نمنه دی
خب به ما چه ربطي داره كه چقدر پول گرفته
حداقل50برابرسيماي ميلي مخاطب فارسي زبان دارد
کریه منظر شده
بعید چنین پولی داده باشند اگر بایدن رو هم می آوردند این پول رو نداشتند شاید خودشون این شایعه رو راه اندختند که بگن ما شبکه پولداری هستیم .
حیف صفحه تابناک نیست که برای این موضوع بی اهمیت صرف بشه!!!!!!!!!!! درج این خبر و عکس از شما بعید بود...
تا چشت دراد گوگوش بیشتر از این هم اعتبار دارد
خیلی بیشتر از دستمزدی است که منافقین به پمپئو برای دیدار تبلیغاتی شون بهش دادند.
دمش گرم. شبکه بسیار خوبیه
متن خیلی مشکل نگارشی داره قدری منسجم تر بنویسید .
آقای تابناک این خبر زرد شما که بیشتر بابت گرفتن بازدید بود.
جالبه که حتی خبر بد زدن در مورد گوگوش هم میتونه روی بازدید شما رو اینقدر تاثیر داشته باشه! پس جایگاه خودتون رو بدونید.
از کی تا حالا منبع موثق شده «شنیده‌های تابناک» !!!
اینا همش شایعه ودروغ هست همیشه تهمت ومتهم کردن برای بعضی آدما عادت هست واگرهم این پول روخانم گوگوش گرفته نوش جونش خودکانال با جون دل داده اختلاس ودزدی نکرده...
چقدر خوب پول هزینه می کنند که خودشان را رسوا کنند و سخنان ضد و نقیض طرفین موجب می شود چیزهای بیشتری از اسرار زندگی ایشان فاش شود.
لعنت خدا بر گوگوش وهمه خوانندگان فاسد لس انجلسی و طرفداراشون
الان دارین به چه کسی حسودی می کنید ؟ گوگوش یا اینترنشنال یا من و تو ؟
تابی جون میبینم که رسانه های پرطرفدار من و تو ایران اینترنشنال خیلی فکرتون رو درگیر کرده پس برنامه سینا ولی الله رو هم بهشون اضافه کن .
به شماچه مربوط؟
به نظرم اگر بودجه هر دو این رسانه ها با نظارت نشنال جئوگرافیک وقف پارک های حیات وحش می شد خیلی به نقع مردم مالیات دهنده بدبخت میشد.
خوب دمشگرم . من و تو برای جذب بیننده 250 هزار دلار پرداخت کرد و متاسفانه در ایران برای یبک برنامه معمولی کلی تبلیغات پخش میکنند و تازه از بیت و المال کلی پول میگیرند و با داشتن حدودا 50 هزار نون خور به اندازه شبکه من و تو که تعداد کارمندانش کمتر از 100 نفر است نمیرسد تازه صدا و سیمای میلی تمام برنامه های مورد علاقه بینندگان را حذف میکند مثل برنامه 90 یا کلاه قرمزی
سلام کسی میتونه به من بگه علت این حجم سرمایه گذاری در این شبکه ها چیه من که گیج شدم
چقدر اخبارشما سریع می شود شباهت شما با لاکپشت چیست
میگین منوتو پول نداره بعد میگین 250 هزار دلار داده گوگوش . میگین اینترنشنال داره نابودش میکنه اما مدعی هستین که منوتو و اینترنشنال دست در دست هم دارن و دوستن و ... بالاخره چی چی شده !؟ فقیرن پولدارن ؟! اصلن مگه مردم این شبکه ها رو میبینن که شماها داااغ شدین . همه مردم صدا سیمای داخلی رو فقط میبینن درسته !؟
حالا چی شده شما تابناک به گوگوش علاقمند شدین؟
شبکه من و تو مثل شبکه ایران نیست. اهدافی داره و براش پول خرج میکنه. شما ببینین من و تو با این پول توجه چه جمعیتی را به خودش جلب کرد. مادر من که در روز ساعت ها پای سجاده است بارها به من گفت این برنامه گوگوش را از اینترنت من و تو بگذارم تا ببینه. اونوقت شبکه ایران خدا تومن پول از دولت میگیره. خدا تومن از آگهی و ... بدست میاره. کجا هزینه میکنه؟ حق پخش تیم ها را نمیده تا غیر حرفه ای بمونن و از آسیا اخراج بشن. سریال دیگه نمی سازه. همش سریال های قدیمی را پخش میکنه. میگه هر کسی سریال میخاد بره رو شبکه های پولی ببینه. سریال های جدید را شبکه های پولی میسازن که نظارت خیلی کمتری هم برشون هست. کلا تلویزیون ایران داره مردم را میریزه تو دامن ماهواره و من و تو. وگرنه من و تو هوشیارانه داره به اهدافش میرسه و براش هزینه میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
دور یزید هم خیلی شلوغ‌تر از دور امام حسین علیه‌السلام بود.
چون مردم میخوان این برنامه رو
منو تو توسط روباه پیر ملکه و معاندین ضد ایرانی حمایت میشود و سعودی ها هم سعودی اینترناشنال را راه انداخته هیچ کدام از این منابع جهت خیر و صلاح این مملکت ریالی خرج نمی کنند کسانی هم که به این شبکه ها نگاه میکنند و از انها خبر دریافت می کنند از این نکته غافل هستند که آنها دشمن اصل و اساسی ایران و ایرانی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
تععداد منفی ها این را نشان می دهد که هنوز باید از دشمنان سیلی بخوریم تا وقتی سر عقل بیاییم
دمشون گرم
بهترین شبکه فارسی زبان
تو از کجا فهمیدی گو گوش 250 هزار دلار گرفته ! ؟ یعنی پدر و مادر و برادر و خواهر و شوهر و همسر و همکار و پسر و.... به لجن کشید برای 250 هزار دلار !

بعد میگی رقم سنگین 250 هزار دلار الان با ایت تورم این رقم سنگین حساب میشه !!!
شما فکر بودجه های میلیاردی باش که از جیب مردم بینوای ایران به صدا و سیمای داده میشه و مخطبش هم فقط خود آقایون هستند. ضمنا کاملا مشخصه رقم ۲۵۰ هزار دلار من درآوردی هست ومنبعش هم شنیده ها واقعا خنده داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
اشتباهی منفی دادم..
سلام متن به این کوتاهی چرا باید اینقدر غلط املایی داشته باشه.....قبلش یه بار بخوند بعد انتشار کنید
اساسا گرفتن پول در مقابل مصاحبه وسخنرانی مقوله عجیبی دردنیا وحتی کشور خودمون نیست واگر شما با طرح آن قصد تخریب اورا داشتید سخت در اشتباهید.واعتبار خودتون رو زیر سوال بردین.مگر خودما برای امثال کاترین اشکدم ها کم خرج کردیم؟
گوگوش تاج سر خواننده های پاپ ایران هست.هر کسی هم که نمیتونه ببینه از حسودی بترکه!!
خیلی از ما زنان ایرانی دردآشنای خانم گوگوش هستیم
روایت زندگیش ظلم علیه زنان
اینقد زجر کشیده براش راحت نبوده دردآورترین روایت های زندگیشو بخاد بگه ایشون همیشه سکوت کردن
به نظرم تعریف این روایتها بخشی از درمان ایشون هست
به هر حال این روایتها مستند وبخشی از تاریخ زندگی ایشون هست که باید گفته میشد
هرچقدر میخواهید پول خرج کنید و زور بزنید اما مردم اون کسی رو دوست دارن که بهشون حال خوش و شادی عطا میکنه...
عجب گزارش مبهم و بدون سر و تهی
منوتو رو دوست دارم ولی صب تا شب در حال تماشای ایران اینتر نشنال هستم
منوتو رو دوست دارم ولی صب تا شب در حال تماشای ایران اینتر نشنال هستم
این خانم گوگوش ، در زمان شاه در تلویزیون رنگارنگ ، با فریدون فرخزاد ............چه خاطراتی .


حلا چه مانده بر جای .......................جز مشته خاطراتی ..............جناب داریوش ...........
امثال گوگوش چون خار وخاشاک روی اب هستند بزودی موجی از نوع طوفان نوح انها درزیر میلیونها تن خاک مدفون خواهد کرد.ملک اسمانها وزمین از ان خداست وخدا قسم یادکرده پرهیزگاران وارثان زمین خواهند بود.
موضوع مهم توانایی در جلب مخاطب هست مخصوصا مخاطب مخالف و نه فقط موافق که متاسفانه صدا و سیما علیرغم بودجه سرسام اور در جذب هردو شکست بدی خورده.
بالاخره ما نفهميديم منوتو پولداره يا فقيره !؟؟؟؟
بعد هم شما چرا اينقدر نگران پول كشورهاي ديگه هستيد ولي نگران بودجه چندين هزار برابري صدا و سيماي ميلي خودمون نيستيد كه دوزار هم نميارزه!؟؟؟؟

همه شبكه هايي كه نام برديد از صدا و سيماي ايران بهتر هستند و خانم گوگوش هم هنرمند مورد احترام مردم ايران هستند !
درود بر ايشون و عمرشان دراز باد!
قافیه رو باختید ...الکی شلنگ تخته نندازید ...درباره بودجه مردم نیازمند ایران که صدا و سیما خرج مجیزگویی مخالفان فرهنگ و تمپن ایران می شوند بپردازید .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم