بازدید 8927

سرقت ۵۰ میلیارد تومانی از ۶ منزل در شمال تهران

کد خبر: ۱۱۲۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳ 26 May 2022

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف ۶ فقره سرقت منزل در شمال تهران به ارزش ۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش تسنیم، بیست و یکم مهرماه سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل به ارزش تقریبی 70 میلیارد ریال در کلانتری 122 دربند تشکیل شد که با دستور قضائی پرونده برای شناسایی سارق یا سارقان در اختیار مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

در پی‌جویی‌های انتظامی به دست آمده مشخص شد اعضای یک باند پنج نفره، سرقت‌ها را انجام داده‌ و اخیراً در مخفیگاهشان در محدوده شهر کرج مخفی شده‌اند.

با شناسایی مخفیگاه متهمان در یک عملیات غافلگیرانه، تمام اعضای این باند دستگیر شده و در بازرسی به عمل آمده از این مکان تعداد زیادی ساعت‌های با ارزش، وجوه نقد، ارز،‌ سه تخته قالیچه، تعداد زیادی فشنگ جنگی و شکاری به همراه دو دستگاه خودرو کشف شد و متهمان به همراه اموال مکشوفه به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

سرهنگ سعید دالوند؛ رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: متهمان که همگی از سارقان حرفه‌ای و تحت تعقیب بودند به سرقت از منزل شاکی و پنج فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرده و گفتند بخش اعظمی از ماحصل سرقت‌ها را به پول نقد و چهار واحد آپارتمان در شهرک منظریه و اسلام‌آباد غرب و چندین دستگاه خودرو از جمله پژو 207، پژو 206، بنز، پژو پارس و طلاجات تبدیل کرده‌اند.

وی بیان کرد: با اعتراف صریح متهمان، و شناسایی آن‌ها توسط 6 مالباخته، تاکنون کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 50 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند و تحقیقات برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان