بازدید 10760

توفان ادارات منطقه سیستان را به تعطیلی کشاند اما امتحانات برقرار است!/ آلودگی هوا، بندرعباس را تعطیل کرد

آن گونه که از سیستان و بلوچستان خبر می رسد، توفان در این خطه پهناور مشکلات زیادی به دنبال داشته تا جایی که ستاد مدیریت بحران استانداری این خطه تشکیل جلسه داده و بر اساس تصمیم اتخاذ شده، تمامی ادارات شهرستان‌های منطقه سیستان، فردا پنجشنبه تعطیل خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲ 25 May 2022
توفان ادارات منطقه سیستان را به تعطیلی کشاند اما امتحانات برقرار است!/با فروکش کردن شدت گرد و غبار در اغلب مناطق کشور، برخلاف امروز و دیروز خبری از تعطیلی گسترده مدارس، دانشگاه ها و ادارات در استان های مختلف نیست اما اوضاع هنوز به روال عادی هم بازنگشته است.
 
به گزارش «تابناک»، آن گونه که از سیستان و بلوچستان خبر می رسد، توفان در این خطه پهناور مشکلات زیادی به دنبال داشته تا جایی که ستاد مدیریت بحران استانداری این خطه تشکیل جلسه داده و بر اساس تصمیم اتخاذ شده، تمامی ادارات شهرستان‌های منطقه سیستان، فردا پنجشنبه تعطیل خواهد بود.

تصمیمی که اداره‌کل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای آن را بدین شرح اعلام کرد: پیرو هشدار هواشناسی سطح نارنجی شماره چهار و با استناد به گزارشات دریافتی از هواشناسی و محیط زیست مبنی بر روند افزایشی غلظت ذرات گرد و غبار و تصمیمات اتخاذ شده در راستای جلوگیری از آسیب به سلامت ساکنان منطقه، تمامی ادارات شهرستان‌های منطقه سیستان به استناد آیین نامه اجرایی تبصره سه ماده سه قانون هوای پاک روز پنجشنبه پنجم خرداد تعطیل اعلام شدند.

بر اساس این اطلاعیه، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، مدیریت بحران فرمانداری‌ها و دستگاه‌های مرتبط با مراودات مرزی از شمول تعطیلی استثنا هستند و همچنین امتحانات سراسری واحد‌های آموزشی (مدارس) مطابق با برنامه تعیین شده قبلی برگزار خواهد شد.
 

مدارس لرستان فردا تعطیل نیست

 
براساس اطلاعیه آموزش و پرورش استان لرستان، فردا (پنجشنبه) همه مدارس استان باز است و امتحانات برگزار می‌شود.

به گزارش آموزش و پرورش لرستان، با توجه به اینکه هیچ تصمیمی از سوی کارگروه اضطرار مبنی بر نحوه فعالیت مدارس لرستان و امتحانات اعلام نشده، بنابراین فردا امتحانات داخلی و نهایی دانش آموزان لرستان مطابق برنامه برگزار می‌شود.
 

دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی البرز فردا تعطیل نیست

 
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی مبنی بر کاهش آلاینده‌ها و بهبود کیفیت هوا در حدقابل قبول ادارات، بانکها، مهد‌های کودک، مجموعه‌های ارایه دهنده خدمات و دانشگاه‌ها فردا پنجشنبه پنجم خرداد بر اساس روال عادی دایر بوده و تعطیل نیست.

محمدرضا فلاح نژاد در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ادارات، بانکها، دانشگاه ها، مهد‌های های کودک و مدارس امروز چهارشنبه چهارم خرداد به دلیل شدت آلودگی هوا و وجود ریزگرد‌ها تعطیل بودند.
 

آلودگی هوا، بندرعباس را تعطیل کرد


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به افزایش غلظت گرد و غبار در شهر بندرعباس و پیش بینی ادامه این وضعیت در روز پنجشنبه، فردا همه ادارات و نهاد‌های دولتی و عمومی، مدارس و دانشگاه‌های شهر بندرعباس تعطیل است.

احسان کامرانی گفت: بانک‌های شهر بندرعباس نیز فردا تعطیل است و امتحان‌های مدارس و دانشگاه‌های شهر بندرعباس نیز به زمان دیگری موکول شود. ادارات و نهاد‌های خدمت رسان مانند بیمارستان‌ها فردا خدمت رسانی دارند و مشمول این تعطیلی نمی‌شوند.


 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان