بازدید 3751

تساوی آلومینیوم و پیکان در بازی بی خاصیت

کد خبر: ۱۱۲۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳ 25 May 2022

تیم‌های آلومینیوم اراک و پیکان از ساعت 20 امشب (چهارشنبه)، در چارچوب هفته بیست‌ونهم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که در پایان با تساوی یک بر یک پایان یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، بی تاثیر بودن این مسابقه در سقوط یا سهمیه دو تیم باعث بی‌حاشیه ماندن آن نشد و میزبان به داوری اعتراض داشت.

در دقیقه 3 این مسابقه، اسماعیل شریفات توپ را در محوطه جریمه پیکان برای مهاجمان آلومینیوم ارسال کرد که به نظر می‌رسید توپ به دست مدافع پیکان برخورد کرده است؛ اتفاقی که مورد اعتراض بازیکنان تیم میزبان قرار گرفت و تأکید به خطای پنالتی مدافع پیکان داشتند.

هفت دقیقه بعد، ارسال مصطفی احمدی برای مهرداد بایرامی باعث شد، وی با دروازه‌بان خودروسازان تک به تک شود. بایرامی در ادامه در محوطه جریمه پیکان سرنگون شد، اما خطای پنالتی اعلام نشد و کمک داور دوم، پرچم خود را به نشانه آفساید مهاجم آلومینیوم بالا برد.

براساس این گزارش، روابط عمومی باشگاه آلومینیوم با انتشار فیلم‌های کوتاه مربوط به این دو صحنه تأکید بر اشتباه تیم داوری در اعلام دو ضربه پنالتی به سود اراکی‌ها داشته و بر این اعتقاد است که شاگردان سیدمهدی رحمتی، دو پنالتی از داور طلبکار شده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر