جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی

بر اساس آخرین اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال، چند شرکت بورسی اقدام به انتشار آگهی‌های ثبت افزایش سرمایه‌های خود کردند و مهمترین این اطلاعیه‌ها افزایش ۳۰۰ درصدی یک نماد بانکی است.
کد خبر: ۱۱۲۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹ 25 May 2022

به گزارش بورس تابناک، امروز ۳ خردادماه ۱۴۰۱ برخی شرکت‌های بورسی در ارتباط با اینکه در کدام مرحله از روند افزایش سرمایه خود قرار گرفته اند، اطلاع رسانی کردند. در مطلب زیر به جزییات این افزایش سرمایه‌ها خواهیم پرداخت.

صدور مجوز افزایش سرمایه ۳۹ درصدی ومعلم

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بیمه معلم (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۴,۱۹۴,۷۲۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۱,۶۱۵,۲۷۸,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۱,۶۱۵,۲۷۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۱,۶۱۵,۲۷۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی، افزایش سهم نگهداری و اخذ مجوز قبولی اتکایی، افزایش سطح توانگری مالی و افزایش ظرفیت سرمایه گذاری

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۱۰۰۰ درصدی فنورد

پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت نورد و تولید قطعات فولادی از مبلغ ۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۵۸,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور به منظور اصلاح ساختار مالی، تامین سرمایه مورد نیاز بر اساس ماده ۱۱ دستور العمل پذیرش سازمان بورس و جلوگیری از خروج منابع نقدی و استفاده از بخشودگی مالیاتی که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

صدور مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی شکلر

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت نیروکلر (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه: تامین مخارج تکمیل طرح‌های توسعه

صدور مجوز افزایش سرمایه ۱۱۵ درصدی دسبحا

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت گروه دارویی سبحان (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۳,۲۴۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۳,۷۳۴,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۳,۷۳۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۲,۱۱۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، ۱,۶۲۰,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سایر اندوخته‌ها.
موضوع افزایش سرمایه: مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه پذیر و اصلاح ساختار مالی

صدور مجوز افزایش سرمایه ۷۷ درصدی شفارا

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت پتروشیمی فارابی (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۲,۶۳۰,۴۶۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۲,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی.
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی و تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز جهت تهیه بخشی از مواد اولیه مصرفی و نیز تأمین هزینه‏‌های اجرای طرح تولید اسید فوماریک از پساب واحد انیدرید فتالیک

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۲۲۷ درصدی وبهمن

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری بهمن از مبلغ ۲,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور جبران سرمایه گذاری‌های انجام شده در پرتفوی بورسی، فرابورسی و خارج از بورسی و نیز اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۶۶ درصدی کالا

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت بورس کالای ایران از مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۸,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، سایر اندوخته‌ها به منظور الزام شرکت در اجرای مصوبه چهارصد و نهمین صورتجلسه هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مورخ ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ در خصوص " تعیین حداقل سرمایه مطلوب بورس ها" و احداث ساختمان جدید که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی وگردش

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت بانک گردشگری از مبلغ ۱۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور بهبود نسبت کفایت سرمایه و نسبت‌های مالی بانک بر اساس دستورالعمل‌های سرمایه نظارتی و کفایت سرمایه موسسات اعتباری که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل