بازدید 5807

سه استان در معرض خطر برخورد صاعقه

کد خبر: ۱۱۲۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵ 24 May 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای آذربایجان‌ غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و بخش هایی از گیلان و مازندران و فردا علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از گلستان و ارتفاعات البرز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه امشب در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل شدت بارش‌ها در حد هشدار نارنجی اعلام شده است و به دنبال این هشدار احتمال اختلال در تردد، برخورد صاعقه و آبگرفتگی معابر را در این مناطق وجود دارد، ادامه داد: امروز شمال غرب، غرب، جنوب غرب، جنوب و مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل غربی دریای خزر و به تدریج در بخش‌هایی از شمال شرق و شرق کشور پدیده گرد و خاک را شاهد هستیم که سبب کاهش دید و کیفیت هوا در این مناطق شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه شدت آلودگی هوا در برخی از استان‌ها را در حد هشدار نارنجی اعلام شده است، افزود: امروز در اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، خوزستان، ایلام، یزد، کرمان، تهران، البرز، قم، کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، مرکزی، اردبیل، زنجان و قزوین، سمنان، هرمزگان، جنوب آذربایجان شرقی و جنوب آذربایجان غربی میزان گرد و غبار در حد هشدار نارنجی منتشر شده است.

گودرزی با تاکید براینکه هموطنان حتما در این مناطق تمهیدات لازم را در نظر گیرند و از حضور در فضای باز اجتناب کنند، اظهار کرد: هموطنان تمهیدات لازم را مدنظر قرار دهند تا از روز چهارشنبه به تدریج از شدت آلاینده‌ها کاسته شود و شرایط بهتری را پیش رو داشته باشیم.

وی در مودر آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز تهران توضیح داد: آسمان تهران امروز سوم خرداد ماه را صاف و غبار آلود است و در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک را دارد. بیشینه دمای پایتخت امروز به ۲۹ درجه بالای صفر می‌رسد و وضعیت هوای آن از روز پنجشنبه مطلوب می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس