بازدید 14468
۱

بازگشت مجانی نوراللهی به پرسپولیس از شباب الاهلی؟

کد خبر: ۱۱۲۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹ 22 May 2022

در حالی که برخی رسانه ها از مبلغ رضایت نامه احمد نوراللهی خبر می دهند، باید بدانیم نوراللهی چند ماه دیگر بازیکن آزاد است.

به گزارش تابناک ورزشی، داستان از این قرار است برخی رسانه ها مدعی شده اند سایت ترانسفرمارکت امروز در گزارشی اعلام کرده نوراللهی از تیم فعلی خود جدا می‌شود و مبلغ رضایتنامه او حدود ۳۰۰ هزار یورو خواهد بود. برهمین اساس قرار است باشگاه پرسپولیس شرایط جذب نوراللهی را بررسی کرده و اگر شباب الاهلی با پرداخت مبلغ رضایتنامه در ۲ مرحله موافقت کند، احمد نوراللهی باز هم شاگرد گل‌محمدی می شود.

بازگشت مجانی نوراللهی به پرسپولیس از شباب الاهلی؟

این خبر در حالی منتشر شده که احمد نوراللهی در ابتدای فصل جاری در ازای قراردادی یک ساله راهی باشگاه شباب الاهلی امارات شد. قراردادی که تا اول ژوئیه ( 10 تیر 1401) اعتبار دارد و پس از آن نوراللهی بازیکن آزاد محسوب می شود. از این رو نوراللهی بازیکن آزاد است و نیازی به پرداخت این مبلغ نیست. هر باشگاهی از جمله پرسپولیس در صورت نیاز به این بازیکن کافی است با نوراللهی مذاکره کرده و پس از توافق کامل با او تا 10 تیر صبر کرده و سپس با او قرارداد رسمی امضا کند.

حالا باید دید نوراللهی با وجود پایان قراردادش، تمایلی به حضور در پرسپولیس دارد یا همچنان دوست دارد فوتبالش را در امارات دنبال کند.

البته برخی خبرگزاری های اماراتی مدعی شدند قرارداد احمد نوراللهی با شباب الاهلی تمدید می شود که در صورت رخ دادن این اتفاق، پرسپولیس برای جذب نوراللهی باید مبلغ رضایت نامه اش را پرداخت کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایول احمد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان