بازدید 4331

"همیار بانک ایران زمین" را بهتر بشناسید

بانک ایران زمین با هدف ایجاد ابزاری یکپارچه برای شناسایی بهتر و بیشتر امکانات و خدمات خود به مشتریان فعلی و آینده، اپلیکیشن «همیار بانک ایران زمین» را برروی سیستم عامل اندروید طراحی و راه اندازی کرده است.
کد خبر: ۱۱۱۹۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ 18 May 2022

به گزارش خبرنگار «تابناک» از زمانی که پاندومی کرونا در جهان شروع شد تمایل مردم برای خرید‌های اینترنتی بیشتر شد و اکثر مردم برای در امان ماندن از این بیماری منحوس تلاش می‌کردند که مایحتاج اصلی خود را از طریق فروشگاه‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی تهیه کنند. در این بین مدیران شرکت‌ها منجمله بانک‌ها برای ارائه خدمات بهتر سعی کردند که درگاه‌های اینترنتی خود را تقویت کرده تا از حملات هکری در امان باشند. بانک ایران زمین نیز از این قافله عقب نماند و از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را کرد. همچنین در راستای سیاست گذاری‌های مشتری مدارانه خود به این مقوله مهم پرداخت.
باید به این نکته مهم اشاره کرد و گفت: بانک ایران زمین خدمات متعددی از جمله خدمات پرداخت قبض و خرید اینترنی را به صورت غیرمستقیم از طریق شبکه‌های اجتماعی در جهت جلب رضایت مشتریان بانکی ایجاد کرد.
براساس این گزارش بانک ایران زمین با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین بانکداری دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی و تجربه مشتری حضور خود را در شبکه‌های اجتماعی گسترش داد تا بتواند سرویس و خدمتی را ارائه دهد که در واقع برداشتی هوشمندانه از روند ارتباط مشتری با بانک و سایر کسب‌وکار‌ها به حساب می‌آید.
همچنین بانک ایران زمین به منظور ایجاد ابزاری یکپارچه برای شناساندن بهتر و بیشتر امکانات و خدمات خود به مشتریان فعلی و آینده، دومین اپلیکیشن خود را با نام «همیار بانک ایران زمین» برروی سیستم عامل اندروید راه اندازی کرد.
براساس اعلام معاونت فن‌آوری اطلاعات بانک اپلیکیشن «همیار بانک ایران زمین» در راستای معرفی هرچه بهتر و کامل‌تر امکانات و خدمات بانک طراحی و تولید شده است.
لازم به ذکر است که مشتریان بانک ایران زمین می‌توانند این اپلیکشین را از مارکت کافه بازار دانلود کنند. از قابلیت‌های این اپلیکشن می‌توان به ‏فهرست شعب بانک (به تفکیک استان) (شامل: آدرس و شماره تلفن) ‏.
فهرست سرپرستی‌های بانک (شامل: آدرس و شماره تلفن) ‏، موقعیت مکانی شعب و ‏ATM‏ بر روی نقشه، ‏آموزش‌های بانکداری الکترونیک (در حال تکمیل ...) ‏، ‏معرفی سامانه‌های پیامکی بانک، برقرای تماس فوری (تماس بدون شماره گیری با ستاد و سرپرستی ها) ‏، ‏ارتباط الکترونیکی با واحد‌های سازمان، ‏تماس بدون شماره گیری با مرکز ارتباط با مشتریان، ‏برقراری تماس با تلفن بانک ایران زمین، ‏باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، ‏عضویت در شبکه‌های اجتماعی بانک، دانلود همراه بانک ایران زمین (مستقیم) ‏، ‏اخبار بانک (بدون مراجعه به سایت) ‏، ‏اتصال به اینترنت بانک، ‏اتصال به صفحه خدمات اینترنتی کارت، ‏‏صفحه استعلام ضمانت نامه (بدون مراجعه به سایت) ‏، ‏صفحه محاسبه سود بانکی (بدون مراجعه به سایت) ‏، ‏درباره بانک اشاره کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان