بازدید 10086

آخرین فرصت دریافت کارت کنکور کارشناسی ارشد

کد خبر: ۱۱۱۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳ 17 May 2022

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ تا ساعت ۲۴ امروز ۲۷ اردیبهشت ماه فرصت دارند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

به گزارش مهر، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بیش از ۶۴۷ هزار داوطلب متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ از ۲۵ اردیبهشت ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://www.sanjesh.org قابل دریافت است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ امروز ۲۷ اردیبهشت فرصت دارند با درج اطلاعات شناسنامه‌ای یا اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری کارت آزمون خود را پرینت کنند.

داوطلبان درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده کردند، لازم است به شرح زیر اقدام کنند:

۱. چنانچه زبان خارجی مندرج در کارت‌ شرکت در آزمون با زبان‌ خارجی‌ انتخابی وی‌ که در ثبت‌نام‌ اینترنتی انجام شده (البته با توجه به مفاد مواد امتحانی)، مغایرت‌ دارد، یا در رابطه با معلولیت (بینایی، شنوایی، و جسمی حرکتی) اختلافی مشاهده شد، ضروری است از دوشنبه ۲۶ اردیبهشت تا سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند. (آدرس حوزه‌های رفع نقص در اطلاعیه سازمان سنجش درج شده است).

۲. در صورتی که در رابطه با سایر مندرجات کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی (معدل براساس مفاد بند «د» مندرج در این اطلاعیه) و با توجه به‌ ثبت‌نام انجام شده، اشکالی‌ مشاهده‌ می‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ منحصراً به قسمت ویرایش اطلاعات کارت در سایت سازمان سنجش مراجعه و موارد مربوط را اصلاح کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر