بازدید 8167
۵

توقیف شناور حامل ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف یک فروند شناور حامل ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴ 14 May 2022

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مجتبی قهرمانی صبح امروز (۲۴ شهریورماه) در این خصوص افزود: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب بندرلنگه، رزمندگان منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند شناور لنج حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام نمودند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این شناور بیش از ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است و ۴ خدمه آن نیز پس از دستگیری، جهت تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می‌برند.

قهرمانی همچنین با بیان اینکه مرتکبان قاچاق سازمان یافته سوخت علاوه بر جریمه نقدی و مجازات حبس به ضبط اموال ناشی از جرم نیز محکوم می‌شوند، گفت: در راستای اجرای ماده ۲۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا، شناورهای دخیل در امر قاچاق نیز به نفع دولت ضبط خواهند شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: اقدامات مجرمانه قاچاقچیان سوخت از زیر چتر امنیتی دستگاه قضایی و ضابطین مخفی نخواهد ماند و مجازات مرتکبان چنین جرایمی قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
بی زحمت گران کنید مشکلی نیست
42000 لیتر سوخت رو که با کارت سوخت از پمپ بنزین نمیگیرن
اتفاقا پیدا کردن ریشه این قاچاق از اقلام خرد بسیار راحتتره اما مشخصه اراده ای نیست برای انجامش چون انگار قاچاقچی با مبارزه کننده با قاچاق منافع مشترک دارند
پس اینکه اینهمه اتفاق میوفته دقیقا همینه که نیت برای جلوگیری ازش وجود نداره
نوبت گران کردن بنزین رسیده؟!؟ لابد خبر بعدی تفاوت قیمت سوخت با فوب خلیج فارسه؟! شما دستمزد رو مطابق فوب خلیج فارس بده عزیزم
چرا فروشنده این سوخت ها که در ایران هستند دستگیر نمیشوند دوم اینکهچرا با این افراد اینقدر ضعیف برخورد می کنید که باز افرادی دیگر دست به قاچاق سوخت می زنند واز دستگیری هم نمی ترسند وباز دارندهنیست شما از این طرف از ده نفر قاچاقچی دونفرشان می گیرد هشت نفرشان هم فرار می کنند انوقت این دونفر هم با یک جریمه کوچک ازاد می کنید در ضمن این افراد از چهکسانیی سوخت می خرند از پمپ بنزین از افرادی که سهمیه سوخت دارند ولی کار نمی کنند از خود شرکت توزیع کننده
قصدشون از انتشار این قبیل اخبار این هست که مردم را آماده گران کردن سوخت کنند وگرنه 42000 لیتر سوخت را با کارت از پمپ بنزین نمیگیرند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار