بازدید 10747

گوشی های برندهای معتبر دنیا را از مقداد ای تی بخواهید

کد خبر: ۱۱۱۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳ 08 May 2022

گوشی های برندهای معتبر دنیا را از مقداد ای تی بخواهید

گوشی‌های هوشمند تبدیل به ضروری‌ترین بخش زندگی انسان تبدیل شده‌اند و ما هر چه‌قدر که با فناوری و دیجیتال بیگانه باشیم، یقینا از یک گوشی هوشمند برای پیشبرد زندگی خود استفاده می‌کنیم. همین قضیه سبب شده است که در هنگام خرید گوشی، همواره به یک سری ننکات مهم توجه کنیم تا خریدی مطمئن داشته باشیم. مقداد آی تی یکی از فروشگاه‌های معتبر کشور است که می‌توانید برای خرید گوشی سامسونگ و دیگر برندهای معروف به آن مراجعه کرده و یک خرید عالی را با آن تجربه کنید. نکات مهمی در هنگام خرید گوشی وجود دارد و ما سعی می‌کنیم که در ادامه به بخشی از آن‌ها اشاره کنیم. این نکات برای خرید آیفون ۱۳ پرو مکس و تمام گوشی‌های اندرویدی صدق می‌کند.

به چه چیزی بیشتر اهمیت می‌دهیم؟

هنگام خرید گوشی شیائومی و برندهای دیگر، ابتدا باید به این نکته توجه کنید که پر اهمیت‌ترین نکته برای شما کدام گزینه است. آیا اندازه صفحه نمایش خاصی مدنظر دارید؟ کیفیت دوربین و عمر باتری مدنظر شما کدام است؟ تعیین همه این موارد به انتخاب بهتر شما کمک خواهد کرد. به‌طور مثال، خرید آیفون ۱۳ پرو مکس سبب می‌شود که دوربین‌های باورنکردنی همراه با کیفیتی که از یک دوربین DSLR دریافت می‌کنید را داشته باشید. اگر عکاس هستید، سرمایه‌گذاری بودجه‌تان در این زمینه ایده خوبی خواهد بود. اگر هم این‌طور نیست، احتمالا می‌توانید یک با صرف هزینه کمتر یک گوشی اندرویدی بخرید.

میان رده‌ها را دست کم نگیرید

ویژگی‌های گوشی‌های پرچم‌دار در طول سال‌های گذشته، معمولا در گوشی‌های میان‌رده هم دیده می‌شود. شما می‌توانید با کاهش قیمت، یک گوشی عالی تهیه کنید که تقریبا هر کاری که یک گوشی پرچم‌دار انجام می‌دهد را به‌همراه دارد. به‌طور مثال، گوشی هوشمند پیکسل ۶ پرو گوگل دارای یک بزرگ‌نمایی دوربین عالی است، اما نسخه پایه این گوشی هم با مشخصات فنی یکسان و قیمت مناسب‌تر در اختیارتان قرار می‌گیرد. به‌همین دلیل، با خرید گوشی سامسونگ سری A یا خرید گوشی شیائومی سری Poco هم می‌توانید به همان امکانات عالی گوشی‌های پرچم‌دار با قیمت کمتر دست پیدا کنید.

گوشی‌های سال‌های گذشته

گاهی اوقات، می‌توانید گوشی‌های سال‌های گذشته را قیمت کمتری خریداری کنید. همیشه قرار نیست که آخرین گوشی پرچم‌دار یک برند را بخرید. به بودجه خود توجه کرده و اصلا این‌طور فکر نکنید که گوشی‌های سال‌های گذشته همگی بی‌ارزش هستند. کافی است که مشخصات فنی آن‌ها را مقایسه کرده و گزینه‌ای که بیشترین تناسب را با سطح انتظارات شما دارد، انتخاب کنید. مطمئنا ظاهر و حس خوب این گوشی‌ها نظر شما را جلب خواهد کرد و آن حس تنفر اشتباه را می‌توانید کنار بگذارید.

اگر از جمله کاربرانی هستید که روی اکوسیستم اپل سرمایه‌گذاری کرده‌اید و دوست دارید که همین مسیر را ادامه دهید، خرید آیفون ۱۳ پرو مکس و دیگر گوشی‌های این سری انتخاب خوبی است که می‌توانید به سراغش بروید. اگر قبلا تعداد زیادی از برنامه‌های آیفون و فیلم‌های آیتونز را خریداری کرده و همچنان می‌خواهید که به آن‌ها دسترسی پیدا کنید، می‌توانید خرید این گوشی را مدنظر داشته باشید. عکس همین قضیه هم وجود دارد با سرمایه‌گذاری روی برنامه‌های اندرویدی، تعویض پلتفرم به صلاح شما نیست و همچنان بهتر است خرید گوشی سامسونگ یا دیگر برندهای اندرویدی را مدنظر خود قرار دهید.

گوشی های برندهای معتبر دنیا را از مقداد ای تی بخواهید

استفاده از یک قاب و محافظ

همیشه در نظر داشته باشید که باید از گوشی خود در برابر آسیب‌های پر هزینه محافظت کنید. برای این منظور از کیس‌های محافظ استفاده کنید. این کیس‌ها به شما کمک می‌کنید که در آینده، اگر قصد فروش گوشی را داشتید، قیمت را بالا نگه داشته و فروش بهتری داشته باشید. فارغ از مسئله فروش، خود شما هم با نگهداری بهتر گوشی، همچنان ظاهر آن را دوست خواهید داشت و می توانید سال‌های بیشتری از محصول خود استفاده کنید. می‌دانیم که گوشی‌های هوشمند امروزی آن‌قدر قدرتمند هستند که با نگهداری صحیح، می‌توانند چندین سال دوام آورده و خدمات رسانی کنند.

عملکرد یا بودجه؟

به‌طور کلی، عملکرد با بودجه مطابقت دارد. جدیدترین و بهترین فناوری‌های روز دنیا معمولا قیمت بالاتری دارند. گوشی‌های پرچم‌دار بهترین دوربین‌ها، قوی‌ترین پردازنده‌ها و حتی ممکن است پیشرفته‌ترین فناوری‌ها را داشته باشند. به‌طور مثال، با خرید گوشی هوشمند سری S که نسخه‌های پرچم‌دار این برند هستند، از نمایشگرهای انعطاف‌پذیر برخوردار خواهید شد. جدیدترین گوشی‌ها بیشتر برای کسانی مفید است که هر لحظه دوست دارند جدیدترین فناوری‌ها را در جیب خود داشته باشند. با این حال، همه هم قرار نیست به چنین فناوری بالایی نیاز داشته باشند.

خوشبختانه، بخش میان‌رده دنیایی است که شدیدترین رقابت بین برندهای ساخت گوشی هوشمند در آن برقرار شده است. در نتیجه، گوشی‌های شگفت انگیزی در این رده تولید می‌شود که خرید آن‌ها اصلا به ضررتان نخواهد بود. با خرید گوشی شیائومی که قیمت پایین‌تری دارند، چندین سال بدون مشکل می‌توانید از گوشی خود بهره ببرید. ویژگی‌هایی مانند شارژ بی‌سیم و دوربین‌هایی با لنزهای متعدد که زمانی تنها در اختیار پرچم‌داران بوده‌اند، اکنون در میان گوشی‌های میان‌رده نیز رایج شده‌اند. حتی گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت، همچنان کیفیت دوربین مناسب و قدرت کافی را برای شما ارائه می‌کنند تا بتوانید از مرور وب روزمره، واتسپ و اینستاگرام لذت ببرید.

فناوری 4G یا 5G

فناوری 5G جدیدترین استانداردی است که سرعت داده گوشی‌های هوشمند را زمانی که خارج از منزل هستید، برای‌تان فراهم می‌کنند. مانند هر فناوری جدیدی، این مورد هم معمولا برای دستگاه‌های بالارده ارائه می‌شود، اما روند توسعه و پیشرفت آن طوری است که امروزه گوشی‌های مقرون به صرفه‌تر هم می‌توانند از این فناوری استفاده کنند. پوشش 5G هنوز در همه جا وجود ندارد، بنابراین، باید از خود بپرسید که خرید آیفون ۱۳ پرو مکس یا هر گوشی اندروید صرفا به خاطر فناوری 5G آن کار درستی است؟ آیا اکنون به این فناوری نیاز دارید؟ پاسخ این سوال‌ها را باید در کنار حقیقتی قرار بدهید که تعیین کننده است.

فناوری 5G هنوز در هیچ جای دنیا به پوشش ۱۰۰ درصدی دست نیافته است و مخصوصا در کشور ما، عملا خرید گوشی 5G فایده چندان زیادی تا ۲ الی ۳ سال آینده ندارد. ابتدا باید صبر کنید که پوشش این فناوری به حد مناسب دست پیدا کند تا در نهایت بتوانیم خرید آن را ارزشمند تلقی کنیم. یقینا تا سال‌های دیگر این فناوری اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد و می‌توانید حس متفاوتی از سرعت اینترنت را دریافت کنید. ممکن است امروز حس چندان خوبی از خرید یک گوشی 5G نداشته باشید. چرا که زیرساخت‌های آن هنوز در کشور فراهم نشده است و عملا نمی‌توانید به‌صورت گسترده از آن استفاده کنید.

گوشی های برندهای معتبر دنیا را از مقداد ای تی بخواهید

اندازه صفحه نمایش

همه گوشی‌ها در چند سال گذشته، به‌طور پیوسته بزرگ‌تر شده‌اند. بیشترین نمود آن با خرید گوشی سامسونگ و خرید آیفون ۱۳ پرو مکس برای‌تان تداعی می شود. آیفون ۱۳ پرو مکس با اندازه ۶.۶۸ اینچی و گلکسی اس ۲۱ اولترا با اندازه ۶.۸ اینچی روانه بازار شده‌اند. گوشی‌های کوچک دیگر چندان رایج نیستند. اما اگر نمی‌خواهید که صفحه نمایش بزرگی در جیب خود داشته باشید، چندین گزینه وجود دارد که باید به آن توجه کنید. آیفون ۱۳ مینی با ۵.۴ اینچ یکی از بهترین گزینه‌ها است و کوچک‌تر از تمام مدل‌های دیگر این سری است. این گوشی همچنان جدیدترین پردازنده را دارد و سرعت 5G آن نیز فوق‌العاده است.

از طرف دیگر، آیفون SE را هم داریم که از نظر اندازه مشابه است، اما مشخصات فنی کمتری دارد و قیمتش هم کاهش پیدا کرده است. در بین گوشی‌های اندرویدی هم می‌توانند محصولاتی با صفحه نمایش معمولی یا کوچک‌تر پیدا کنید. این گوشی‌ها تراکم پیکسلی بالایی دارند و محتواها در آن حس زنده‌تر و با کیفیت‌تری ارائه می‌دهند. حمل آن‌ها با یک دست ساده‌تر است و به راحتی در تمام جیب‌ها یا کیف‌های شما جا می‌شود.

خرید گوشی هوشمند از مقداد آی تی

مقداد آی تی شرایط لازم را فراهم کرده است تا بتوانید با خرید گوشی سامسونگ و برندهای دیگر، نیاز روزمره خود را برطرف کنید. ما در برهه‌های زمانی مختلف نیازی داریم که گوشی هوشمند خود را تعویض کنیم. گوشی‌ها همه ساله به‌روزرسانی می‌شوند و بازاری متنوع برای نیازها و بودجه ما وجود دارد که بدون محدودیت می‌توانیم از بین آن‌ها انتخاب کنیم. برندهای معتبر در این زمینه فعالیت می‌کنند و اگر شما نیز طالب خرید گوشی هستید، می‌توانید به مقداد آی تی مراجعه کرده و یک خرید عالی را از این سایت تجربه کنید. خرید گوشی سامسونگ و خرید گوشی شیائومی در کنار برندهای دیگر در این سایت امکان‌پذیر شده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی