بازدید 6479

افشای فساد اخلاقی ملی‌پوش انگلیس در آستانه جام‌جهانی

کد خبر: ۱۱۱۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ 07 May 2022

نشریه سان انگلیس مدعی شد که یکی از بازیکنان تیم ملی این کشور، حریف ایران در جام جهانی 2022 قطر، از سوی یک زن انگلیسی مورد اخاذی واقع شده و چندین بار برای ساکت نگه داشتن او مجبور به پرداخت مبالغی شده است.

سان نوشته است که بازیکن مذکور که نامش فاش نشده به خاطر ارتباط مخفیانه‌ای که ماه آوریل سال گذشته با این زن داشته، مجبور به باج دادن شده چرا که طرف مقابل به شکلی برنامه‌ریزی شده به وی نزدیک شده و با فیلم‌هایی که به صورت پنهانی از رابطه‌اش با این بازیکن ملی‌پوش ضبط کرده، بارها از او باج گرفته است که مبلغ آن در مجموع به 30 هزار پوند رسیده است.

ظاهراً ادامه‌دار بودن این داستان و خسته شدن بازیکن انگلیسی از باج دادن سرانجام او را مجبور کرده که قضیه را به پلیس گزارش دهد و فرد باجگیر هم در ماه ژوئن توسط پلیس بازداشت و مورد بازجویی واقع می‌شود. گویا این داستان به اطلاع مسئولان باشگاه بازیکن هم رسیده و آنها متوجه شده‌اند که افت محسوس بازیکن‌شان به دلیل همین موضوع بوده است.

با وجود شکایت بازیکن انگلیسی به پلیس، او از بیم رسانه‌ای شدن ماجرا و افشای نامش از پیگیری شکایت خود و همکاری با پلیس امتناع می‌کند و به این ترتیب پرونده شکایت او مختومه می‌شود.

این نخستین بار نیست که یک بازیکن لیگ برتری به خاطر زندگی خصوصی‌اش مورد اخاذی واقع می‌شود. سال 2019 نیز یکی دیگر از بازیکنان شاغل در فوتبال جزیره از سوی یک زن 28 ساله مورد اخاذی قرار گرفت و دادگاه برای این زن حبس تعلیقی در نظر گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان