بازدید 4478

اصولی تغییر دبیرکل فدراسیون فوتبال را رد کرد

انتخاب یا تغییر دبیرکل، از اختیارات رئیس یا سرپرست فدراسیون فوتبال است که براساس بند 2 ماده 67 اساسنامه فدراسیون، باید توسط ایشان به هیات رئیسه پیشنهاد و تصویب شود. تا این لحظه چنین پیشنهادی از میرشاد ماجدی مطرح نشده
کد خبر: ۱۱۱۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۲ 07 May 2022

احسان اصولی در واکنش به برخی موضوعات مطرح شده در روزهای اخیر در مورد فدراسیون فوتبال گفت: مسئله انتخاب یا تغییر دبیرکل، از اختیارات رئیس یا سرپرست فدراسیون فوتبال است که براساس بند 2 ماده 67 اساسنامه فدراسیون، باید توسط ایشان به هیات رئیسه پیشنهاد و تصویب شود. تا این لحظه چنین پیشنهادی از میرشاد ماجدی مطرح نشده و طبیعتاً در دستورجلسه هیئت رئیسه هم نبوده است که مورد موافقت یا مخالفت قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه فدراسیون در این مقطع بیشتر از هر زمان به آرامش و ثبات نیاز دارد، تصریح کرد: اکثریت اعضای هیئت رئیسه هم به دنبال تثبیت شرایط هستند. بر همین مبنا، کامرانی‌فر کار خودش را دنبال می‌کند و بحث تغییر ایشان موردنظر اعضای هیئت رئیسه نیست. تصمیم آنها باید با رعایت مصالح فدراسیون، قانون و اساسنامه باشد.

«در سال جام جهانی و با شرایط تیم ملی، نباید تغییرات تازه‌ای در پُست‌های حساس ایجاد کنیم.»، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن بیان این جمله اظهار داشت: هر تغییر باید براساس قانون و طبق اساسنامه انجام شود و تأییدیه‌های لازم مورد توجه ما قرار دارد. با این وجود، مسئله تغییر دبیرکل از جانب سرپرست فدراسیون مطرح نشده است که مورد تأیید یا رد اعضای هیات رئیسه قرار بگیرد و مبنای اعضا، حمایت از کامرانی‌فر و ادامه فعالیت ایشان در جایگاه دبیرکلی است.

اصولی در پایان عنوان کرد: لازم است فعالیت فدراسیون در آرامش، با هماهنگی و انسجام هیات رئیسه دنبال شود و اگر اختلاف‌نظری وجود دارد، به صورت دوستانه و منطقی در گفت‌وگو و تبادل‌نظر بین اعضا حل شود. بدون تردید مجمع فدراسیون فوتبال هم خواسته‌ای جز این ندارد که شاهد فعالیت هیئت رئیسه‌ای همدل و همراه باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست