بازدید 7212
۳

مردم از خرید هیجانی روغن و شکر پرهیز کنند

استاندار همدان با بیان اینکه سهمیه شکر و روغن برای تعادل بخشی بازار به زودی عرضه می‌شود به مردم توصیه کرد: کمبودی در زمینه اقلام اساسی وجود ندارد و مردم از خریدهای هیجانی و بیش از نیاز پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۱۱۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 06 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز پنج‌شنبه در ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: مشکل کمبود روغن و شکر بازار به طوری جدی پیگیری و دستورات لازم در این زمینه به جهاد کشاورزی برای اقدام صادر شده است.

وی از توزیع سهمیه شکر و روغن در راستای تعادل بخشی به بازار استان خبر داد و گفت: بیش از ۸۰۰ تن شکر آماده توزیع است که در فرصت مناسب در بخش های مختلف بازار عرضه می شود.

استاندار همدان با تاکید بر رصد بازار و شناسایی متخلفان ادامه داد: واحدهای صنفی متخلف به طور جدی و قانونی برخورد می شود و همچنین واحدهای صنفی تابع قوانین ستاد تنظیم بازار مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

وی از مردم خواست از خریدهای هیجانی پرهیز کرده و به میزان مصرف خود خریداری کرده و از نگهداری بیش از حد کالاهای اساسی در منزل خودداری کنند تا بازار دچار مشکل نشود.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه در آینده نزدیک، مسائل عرضه آرد به نانوایی‌های استان به صورت الکترونیک انجام خواهد شد گفت: اتحادیه نانوایی‌ها در سطح استان، کنترل و نظارت‌های خود را بر نانوایی‌ها به طور مستمر انجام دهند و برای کنترل هرچه بیشتر آرد، دفترچه‌هایی صادر می‌شود که روزانه متصدی‌ نانوایی‌ها از طریق آن میزان مصرف آب و برق خود را دقیق‌تر و تعداد کیسه‌ آردهای که مصرف شده را ثبت و ضبط کنند.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان همدان خاطرنشان کرد: شهرستان‌ها در راستای راه‌اندازی میادین میوه‌و تره‌بار اقدام کنند تا مردم به اقلام مورد نیازشان ساده و ارزانتر دسترسی داشته باشند.

به گفته او طبق گزارش جهادکشاورزی جوجه ریزی خوبی در استان صورت گرفته و در این زمینه مشکلی وجود ندارد اما رفع مشکلات نهاده های مورد نیاز واحدهای مرغداری نیز پیگیری می شود تا آنها تقویت وپشتیبانی شوند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: از جهاد کشاورزی و تولیدکنندگان مرغ انتظار می‌رود به گونه برنامه ریزی شود که عرضه گوشت مرغ بیش از ۲۰۰ تُن در روز باشد تا بتواند به نیاز مردم پاسخگو باشد و بازار دچار نوسان نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۳
پدر مردم را در آوردید . چی از جون ما می خواهید
تا شما فرصت داشته باشید گرانش کنید،
چشم حتماً حتماً
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست