بازدید 42755
دو هزار و نهصد و نود و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

علم‌الهدی: کشور از بی‌حجابی و بی‌عفتی رنج می‌برد /صدیقی: این فشار معیشتی در شأن دولت انقلابی نیست/فدراسیون پرورش اندام: با زنان بدنساز برخورد خواهیم کرد/علی لاریجانی: می‌گویند انقلاب برای مادیات نبوده؛ این مغالطه است

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: «نامه وزیر صمت به سازمان حمایت: قرعه کشی خودرو فعلا حذف نمی‌شود» / «ترقی: مناظره رئیسی با روحانی؟ نه، نفعی ندارد» / «هشدار منتجب نیا به مقامات نظام: جلوی سیل خروشان تندرو‌ها را بگیرید» / «امیرعبداللهیان: مذاکرات وین از طریق تبادل پیام‌های مکتوب ادامه دارد» … را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷ 03 May 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی از حوزه های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

علی لاریجانی: می‌گویند انقلاب برای مادیات نبوده؛ این مغالطه است
علی لاریجانی که دهم اردیبهشت در همایش «شهید مطهری و امتداد اجتماعی حکمت و فلسفه‌ی اسلامی» سخن می گفت، اظهار کرد: از مغالطاتی که در سال های اخیر بارها رخ داده، این است که گفته می‌شود انقلاب برای مادیات نبوده است. تصور قائلین این سخن این است که اولا تفکر دینی مادیات را از معنویات جدا کرده و ثانیا انقلاب را تک ساحتی در نظر می‌گیرند. لاریجانی در ادامه افزود: از ویژگی های تفکر آقای مطهری، این همه جانبه گرایی ایشان در امر توسعه است. تعبیر زیبایی ایشان دارند که این مغالطه را نشان می‌دهد. در مجموعه آثار شهید مطهری در جلد بیستم آمده ما معتقدیم که هیچ چیز جای تقوا و ایمان را نمی‌گیرد، ولی از طرفی بنا نیست که ایمان و تقوا جانشین همه چیز شود. از هر چیز باید فقط اثر خودش را انتظار داشت. نه معنا جای ماده را به طور کامل پر می‌کند و نه ماده جای معنا را پر می‌کند. این حرف پاسخ آن فکر غلطی است که گاهی زده می‌شود.

هادی خامنه‌ای: مسئولین نباید با سیاست‌ها و اقدامات اشتباه سفره‌های کوچک مردم را کوچکتر کنند
حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه ای در خطبه‌های نماز عید فطر در دارالزهراء ضمن انتقاد از افرادی که با وجود مسئولیت‌های اجرایی در کشور به جای تلاش برای خدمت به مردم، محدودیت در زندگی آن‌ها ایجاد می‌کنند، افزود: درک زندگی آحاد مردم خصوصا مستضعفین و کمک به معیشت و رفاه مردم مظلوم باید مهمترین و ضروری‌ترین اقدام مسؤلین اجرایی باشد و نباید با سیاست‌ها و اقدامات اشتباه به فروپاشی اقتصادی کمک کنند و سفره های کوچک مردم را کوچکتر کنند.

صدیقی: این فشار معیشتی در شان دولت انقلابی نیست
حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز عید فطر تهران با بیان اینکه مردم از گرانی افسار گسیخته در رنج هستند، گفت: مردم انتظار دارند که این بست تمام بشود و با دلی راحت و با آرامش در کنار دولت و نظام فداکاری کنند. من یقین دارم دولت آنچه در توان دارد، به میدان آورده است اما این نوع گرانی و فشار معیشتی در تراز و شأن این دولت انقلابی نیست.

نامه وزیر صمت به سازمان حمایت: قرعه کشی خودرو فعلا حذف نمی‌شود
وزیر صمت در نامه‌ای به رئیس سازمان حمایت دستور داد تا زمان برقراری توازن میان عرضه و تقاضای خودرو، قرعه کشی خودرو کماکان ادامه داشته و تنها مسیر فروش خودرو عادلانه باشد. در این نامه آمده است: در اجرای بند ۵ از دستورات ابلاغی رییس جمهور محترم ( موضوع نامه شماره ۱۶۱۸۶۹) مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ در خصوص نحوه عرضه خودرو به منظور ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم مبنی بر اینکه "ضمن حذف تدریجی روند قرعه کشی، با افزایش عرضه، فرآیند فعلی عرضه خودرو (ازطریق قرعه کشی) فورا اصلاح و شفاف سازی لازم در آن صورت گیرد”. ضروری است تا زمان ایجاد توازن در عرضه و تقاضای خودرو که می تواند به حذف تدریجی قرعه کشی منجر شود، تمهیدات لازم برای قرعه کشی متمرکز خودرو توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان حداکثر تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ فراهم شود و تمامی خودروسازان از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ هرگونه عرضه خودرو را با هماهنگی آن سازمان و صرفا از طریق سامانه متمرکز قرعه کشی انجام دهند تا ضمن ایجاد شفافیت مورد نظر، امکان عرضه عادلانه تر برای کلیه خودروهای تولیدی فراهم شود. پارسال رضا فاطمی امین وزیر صمت وعده داده بود که سال ۱۴۰۱ قرعه کشی خودرو حذف می‌شود. ویدئو فوق مربوط به ۲۵ مهر ۱۴۰۰ است.

احمد خاتمی: از دولت انتظار تدابیر موثرتری در برابر گرانی‌های افسارگسیخته داریم
سید احمد خاتمی با تاکید بر اینکه بر خلاف گفته‌های دشمنان این نظام به بن بست نرسیده و نخواهد رسید، تصریح کرد: گرانی افسارگسیخته و رنج‌آور داشتیم و داریم، می‌دانیم رئیس جمهور با تمام تلاش برای کنترل این وضع تلاش می‌کنند، ولی انتظار تدابیر موثرتری داریم. قول می‌دهم گرانی‌ها این گونه نخواهد ماند و با تدابیر مسئولان گرانی‌ها کنترل خواهد شد و این حق مردمی است که پای انقلاب ایستادند و خواهند ایستاد.

ترقی: مناظره رئیسی با روحانی؟ نه، نفعی ندارد
حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه: اگر ترک فعل ها، خلاف کاری ها و خیانت هایی در حوزه عملکرد دولتمردان قبلی صورت گرفته، دستگاه قضایی باید به آن رسیدگی کنند. اینکه حالا افکارعمومی مردم سرگرم یک مناظره و دعوای بین رئیس جمهور فعلی و قبلی شود نفعی برای کشور ندارد و افکارعمومی جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد و مسائل اصلی کشور فراموش می شود./نامه نیوز

فدراسیون پرورش اندام: با زنان بدنساز برخورد خواهیم کرد
وزارت ورزش هرگونه فعالیت زنان در رشته‌ بدنسازی و پرورش اندام را ممنوع کرده است.عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بار دیگر اعلام کرد فعالیت زنان در رشته بدنسازی در ایران ممنوع است.نصیر‌زاده روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت گفت زنان در «رشته‌های پرورش اندام و فیزیک حضور ندارند» و با زنان فعال در این رشته «برخورد» خواهد شد.

امیرعبداللهیان: مذاکرات وین از طریق تبادل پیام‌های مکتوب ادامه دارد
وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگو با المسیره: مذاکرات وین متوقف نشده بلکه در روندی دیگر و از طریق تبادل پیام‌های مکتوب با آمریکایی‌ها به‌واسطه نماینده اتحادیه اروپا به‌منظور رفع تحریم‌های یک‌جانبه علیه ما ادامه ادامه دارد.هدف ما از این گفت‌و‌گوها دستیابی به یک توافق قوی و دائم است. ما از طرف آمریکایی خواستیم که واقع‌نگر باشد. رفع تحریم‌ها در تمامی حوزه‌ها و گرفتن ضمانت اقتصادی جزو مهم‌ترین نکاتی است که در دستور کار مذاکراتی ما هستند. فکر می‌کنم طرف آمریکایی به‌خوبی خطوط قرمز ایران را درک کرده است. ما به گفت‌و‌گوها ادامه می‌دهیم. به محض رسیدن به نقطه توافق، نماینده ما در مذاکرات، تغییرات نهایی را اعمال خواهد کرد./فارس


هشدار منتجب نیا به مقامات نظام: جلوی سیل خروشان تندروها را بگیرید
رسول منتجب نیا، فعال سیاسی اصلاح طلب: تا انتخابات ١۴٠٢ اصلاح طلبان باید ارتباطشان را با مردم بیشتر کنند تا آن دلسردی و نا امیدی که در مردم ایجاد شده از بین برود. در درون اصلاح طلبان باید یک وحدت دموکراتیک نه فرمایشی به وجود آید، نه اینکه یک مجموعه‌ای خودشان را بر اصلاح طلبان حاکم بدانند. اگر حاکمیت برای انتخابات پر شور و حداکثری تصمیم نداشته باشد، تلاش های اصلاح طلبان آب در هاون کوبیدن است اگر بجد کلیت نظام درباره انتخابات پرشور به جمع بندی برسد، آن وقت شورای نگهبان حق ندارد مخالفت کند. صیانت از فضای مجازی کاری بیهوده و غیرمنطقی است و مردم را عصبانی و ناراحت می کند./قرن نو


علم‌الهدی: کشور از بی‌حجابی و بی‌عفتی رنج می‌برد
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی: بی‌حجابی انکر منکرات است؛ نباید به آن بی‌تفاوت بود عامل گرانی و تنگنای معیشت، یک عده سودجوی دلال هستند. ولنگاری و بی‌عفتی هم در مساله معیشت، بی‌اثر نیست، جریانی می‌خواهد مشهد را به هم بریزد تا کشور را هدف قرار دهد./تسنیم

رستمی بعد از خداحافظی از تیم‌ملی: من ورزشکارم نه لیفت‌تراک!
قهرمان پاراوزنه برداری جهان و المپیک به خاطر حفظ عزت نفسش خداحافظی کرده و بر تصمیمش استوار است. رستمی: من ورزشکارم نه لیفت تراک. مسئولان نباید به چشم ماشین به ما نگاه کنند و فقط انتظار وزنه زدن داشته باشند. ما مسائل جسمانی و روانی هم داریم و باید توجه کنند. وقتی آن حرف را از دهان پزشک شنیدم تصمیم به خداحافظی گرفتم تا عزت نفسم حفظ شود./جماران

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸۶
در انتظار بررسی: ۷۰
انتشار یافته: ۲۳۷
چرا در اغلب قرعه کشی افرادی که خودرو هم دارند برنده می شوند و حواله ها را میفروشند؟واقعا هیچ راهی برای شناسایی خانوارهای بدون خودرو نیست؟
فدراسیون پرورش اندام: با زنان بدنساز برخورد خواهیم کرد


طرف رفته بدنسازی
برای چه با او برخورد میکنید؟؟
ماکارونی حق مسلم ماست
کشور از شما رنج می برد
تمام مشکلات کشور از بی حجابی و بیرون انداختن موی خانمهاست. مدیونید اگه فک کنید بی کفایتی مسئولین کوچکترین تاثیری در وضع موجود داره
دولت قبلی در چهار سال اول, کشور را طبق تفکرات خود و چهار سال دوم طبق نظرات مخالفانش اداره کرد. شباهت معضلات کشور در 9ماهه اخیر با چهار سال اخیر گواهی بر این ادعاست.
آقای علم الهدا اول از فساد توریستی مشهد شروع کن خودتون خوب میدونید
مطمئنم تا پایان دولت رییسی، با اقتدار تمام رتبه اول دنیا را تصاحب خواهیم کرد (البته از آخر)
قبول نیست امام جمعه ها مشق هاشون را از روی دست هم می نویسند
وقتی این آقا دردها و گرفتاریهای مردم رو درک نمیکنه طبیعی است فک کنه که کشور از بی حجابی و بی عفتی داره رنج میبره.
واقعا جای تاسفه .
کشور از دزدی رنج می برد‌. از سوار شدن ریاکاران و بیسوادان.

اول نوه ها رو از کشورهای غربی جم کنید و بعد
با ورزش کار زن برخورد میشود!
واقعا که عقب مانده و بیمار روانی هستید.
شما از نگاه کردن به آینه هم تحریک میشوید، گناه مردم چیه گیر شما افتادن؟
میگم اگر ازعلم الهدی موضوع حجاب را بگیری هیچ چیز برای بیان ندارد
دولت و تصمیمات دولت عامل اصلی گرانی است بیش از ۸۰ درصد گرانی ها کار خود دولت است
افزایش تعرفه های گمرکی، حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی، افزایش قیمت سیمان، آهن، محصولات پتروشیمی و ... که بالادست صنایع دیگر است، افزایش مالیات ها و عوارض، مسائل داخلی و بین المللی بانکداری از دلایل اصلی افزایش گرانی ها است، آدرس غلط ندهید
کشور از فقر و بدبختی رنج می برد
لاریجانی !
اونموقعی که قدرت رو بغل کرده بودی و در قدرت غوطه ور بودی ؛ هیچ کار مفیدی برای مردم نکردی و هیچ خاصیتی برای مردم نداشتی و حالا که هیچ کاره ای ، شدی منتقد وضع موجود !
مقدار زیادی از بدبختی های امروز مردم به گردن شخص توست
کشور از فقر مطلقی که دولت و مسئولان از جمله از طریق چاپ پول بی ارزش ایجاد کرده ان رنج می برد
یکی از عوامل و منشاء اصلی اتفاقات و حوادث آبان ۹۸ همین لاریجانی بود .
حالا خودش رو زده به مظلومیت .
دوباره رای میخواد فکر کنم
کشور از مفت خوری نجومی بگیران تن پرور بی خاصیت رنج بیشتری میبرد تا از بی حجابی
هر کسی نیم ساعت بشینه پای حرفای علم الهدی کلا دین رو میبوسه میذاره کنار و از دین فراری میشه
زورتون به زنهای بدنساز میرسه ؟
کار مفید و شغل این علم الهدی چیه ؟
فقط از بی حجابی و بی عفتی رنج میبریم......از بقیه چیزهای باقیمانده فقط لذت میبریم!!!!!!!!!!!!!
آقای لاریجانی !! فرضا انقلاب برای مادیات بوده ، شما بفرمایید که شما در این سالها که خانوادگی سه سوم روسای سه گانه و مصلحت مردم را در دست داشتید ، رفاه مادی مردم پیشرفت کرد یا به قهقرا رفت ؟
جناب ترقی نفعی برای کشور ندارد یا می ترسید این وسط یه سری چیزها رو بشه و منافع امثال شما به خطر بیفته؟!!! لطفا اینقدر از طرف مردم صحبت نکنید همه شماهایی که الان از طرف ملت صحبت میکنید تو ایجاد این وضعیت افتضاح شریک بوده اید ولی هر کسی میخواد شونه خالی کنه و طلق معمول بگه کی بود کی بود من نبودم!!!
با صحبت از حجاب حواس مردم را پرت نکنید از قیمت اجاره خانه و ماشین و برنج و ماکارونی چه خبر
علم‌الهدی: کشور از بی‌حجابی و بی‌عفتی رنج می‌برد !!! جناب زمان دولت قبل هرروز داد و فریاد میکردی . اینهمه بی سرو سامانی و گرانی هرروزه را نمی بینی ؟ موی سر خانمها ارمی بینی ؟ یا خودتو به جهالت زدی ؟ انصاف و ایمانت کجا رفته ؟ تو که به روز قیامت اعتقاد داری. نداری ؟ جواب خدا و رسول اورا چگونه خواهی داد ؟ تو که میخوای به زور هم که شده همه را به بهشت ببری سعی کن سر از جهنم درنیاری . کشور از بی عرضگی مسولانش رنج میبرد . کشور از فقر و نداری رنج میبرد . سرانه مصرف گوشت در کشور 3 کیلو گرم اعلام شده اصلا میدونی یعنی چه ؟ توکه روزانه بیشتر از 3 کیلو گرم گوشت مصرف میکنی چگونه درک خواهی مرد
علی لاریجانی
مدیریت و بودن در قدرت تو رو هم دیدن مردم .
الکی فیلم بازی نکن . مردم خودشون کارگردانن
دکتر لاریجانی !!!!
حنایت دیگر رنگی ندارد نزد مردم .
اگر انقلاب برای مادیات نبود چرا امام خمینی وعده برق و آب و اتوبوس مجانی داد و گفت به اینها قانع نباشید!؟ مطمئنا اگر انقلابیون میدانستند 40 سال دیگر این وضع کشور و دین خواهد بود ، انقلاب نمی کردند.
جناب علم الهدی( ببخشید یادم نبود سرور و مالک علم الهدی) مدیونی اگر از رانت و فساد و رشوه و ربا و تجمل و پارتی و تبعیض و دروغ و ریا و وعده و شعار و ...رنجیده بشی!! شما همینکه محکم و استوار مبنای مشکلات مملکت رو بیرون بودن موی زنان میدونی و قاطعانه روش ایستادی به حد کافی داری رنج میکشی اینهمه رنج برای شما خوب نیست به فکر سلامتیتون باشید لطفا!!!
حزب موتلفه بعد از انقلاب تا حالا، هیچ حرفی برای گفتن نداشته و فقط برای کشور هزینه بوده
کشور از آدمهایی چون شما رنج میبرد که نان شب مردم را قطع کرده اید و فساد و تورم مهارنشدنی بوجود آوردید و بیماران در حال مرگ از بی مدیریتی امثال شما و اذنابتان هستند و شما بدنبال تار موی زنان و اسپری فلفل زدن به چشم زنان مشهدی هستیدو زنان را زناکار مینامید.
باشه لاریجانی تو به فکر مادیات مردم هستی و خیلی خوبی دوباره بهت رای میدیم .!
کشور از فقر رنج می برد
علم‌الهدی: کشور از بی‌حجابی و بی‌عفتی رنج می‌برد .
احمد خاتمی:قول می‌دهم گرانی‌ها این گونه نخواهد ماند .
صدیقی: این فشار معیشتی در شان دولت انقلابی نیست.
خدا این ائمه جمعه رو برای ملت نگه بداره که کلا دغدغه مردمو دارن و همش رنج مردمو میکشن!
آقای علم الهی شما اگر کاره ای بودید در این سالها حداقل یک اثر مثبت در زندگی مردم می داشتید. شما دلار را به هزار برابر نرخ قبل از انقلاب برسان تا مردها هم چادر سر کنند.
آقای لاریجانی مغالطه شُمایی
امثال لاریجانی ها و قالیباف ها و حداد ها ، ۲ زار اعتقاد ندارن به لزوم خدمت کردن به مردم
شغل بچه های علم الهدا چیه
قرعه کشی خودرو چرا حذف بشه ؟ مگه از اینهمه رانتی که تو قرعه کشی هست میشه چشم پوشی کرد ؟ اگه در هر دوره قرعه کشی بطور میانگین صد دستگاه خودرو به خودیها اختصاص دهند که امری اجتناب ناپذیره ، اختلاف قیمت فاحشی که بین قیمت کارخانه با بازار آزاد در هر دستگاه و آنهم بطور میانگین دویست میلیون وجود داره ، سرجمع به بیست میلیارد ناقابل میرسه که برای هرکسی حتی جناب وزیر وسوسه کننده است .
اقای علم الهدی نفست از جای گرم میاد خبر از گرانی ها داری حداقل سایت تابناک بخوان تا بدونی با دولت دامادت ماکارونی 200 درصد گران شد همون که قرار بود با رئیس جمهور شدنش دروازه بهشت برای مردم باز کنه نماینده ولی فقیه در خراسان هستی حداقل در شان نماینده ولی فقیه حرف بزن
خوشبختانه با تدابیر جناب علم الهدی مقصر همه مشکلات کشور پیدا شد! مقصر خشکسالی، بارش های شدید و آمدن سیل، زلزله، گرانی و مشکلات معیشتی و ..‌‌. همه و همه در یک چیز خلاصه میشه: بدحجابی و بی عفتی! البته فقط برای ایران.
مردم از بی آقای و بی حجابی رنج نمی برند .
مردم از فساد رنج می برند ،
از اختلاف طبقاتی و رانت و اختلاس و دوتابعیتی و بی عدالتی ....
از گرسنگی ، سو مدیریت ناراحت هستند
چرا همه نعمتهای خداوند مال مردم غرب و آمریکا و کانادا است که از ایرانیان بی حجاب ترند. و چرا خداوند فقط ما ایرانیان را امتحان می مند
ایشون خودشونو به کل کشور تعمیم می‌دن. کشور از چیزای دیگه‌ای رنج می‌بره...
واقعا که چه کشور زیبایی درست کردید؟.!؟!؟!؟!؟!؟دیگر چیزی ازش نمانده؟؟؟؟؟
میشه یک دلیل برای حذف رشته بدنسازی زنان بگین.از خوانندگان محترم هم میشه کسی در مورد دلبل حذف چیزی میدونن اینجا پیام بذارن.
به جز علم الهدی و اعوان و انصارش که نونشون توو گیر دادن به حجاب مردمه، کسی توو این اوضاع خرابی که مسوولین برای مردم درست کردن، به روسری و شال و موی بقیه فکر نمیکنه.
علم الهدی و صدیقی و خاتمی سه ضلع از کثیرالاضلاع سوهان روح مردم ایران.
زنان هم مثل ما حق انتخاب دارند ورزش خودشون رو انتخاب کنند شما اجازه ندید میرن خارج از ایران ادامه میدن مثل خیلی امور دیگه دوران دستوری عمل کردن گذشته
بله همه چی تقصیر مردمه
بلند نمیشن که شما نشستین و حرف میزنید
تفکر اینکه عامل گرانی یه عده سودجو دلال هستند واسه عهد بوق است ، سیستم رو طوری میچیدین دلال و سودجو تولید نشه اگه به اینه که هزارسال دیگه ام خواهند بود همانطور که قبلا بودند ، گرچه دلال بزرگ و اصلی رد بگیری برمیگرده به دولت و دارو دستش و رده های بالا
لا اله الا الله هاااا... لعنت بر شیطان هاااا... عجب گیری کردیم هاااا...!
کاسبان تحریم برای مادیات انفلاب کردند.
خیلی جالبه،در کانادا یک کیلو ماکارونی را گاهی کمتر از ۱دلار میشه خرید،قیمت غیر حراج ماکارونی بسته به برندش از یک تا ۳دلار متغیر است.این در صورتیکه حدااقل حقوق کارگر صفر ۱۵دلار هست،وقتی فکر میکنم که یک کارگر که حقوقش ساعتی کمتر از ۲۰هزار تومن هست چطور میتونه با پرداخت حدااقل دوساعت کار یک کیلو ماکارونی بخره! این هست تفاوت عدالت اجتماعی بین کشور مدعی عدالت و حکومت الهی با کشوری دمکراتیک در حد بضاعت و با عدالت اجتماعی خیلی بالا
اینجاست که شاعر میگه کار به عمل برآید به سخنرانی نیست!
آره!اكثر مردم نگران حجاب هستند!!!يعني مديونيد اگر فكر كنيد كسي از فساد اختلاس و گراني و ... رنج مي برد!!
کشور از بی مدیریتی هم رنج میبره.
جناب علم الهدا کشور وملت ایران از دست شما آتش باختیاران رنج شدید می برد شماهاییکه دایره خودی و غیر خودی ایجاد کردید
چرا زنان نباید در رشته ی پرورش اندام حضور داشته باشند؟ چه اشکالی داره؟
آقای علم الهدی از طرف خودشان برای کشور تصمیم می گیرند. عزیز دل کشور از بی عدالتی و نامردی و دلالی و رانت و گرانی رنج می برد. از دروغ و دزدی رنج می برد.
مردم هم از وجود شما در رنج افتاده اند.
از بی کفایتی اقتصادی همه چیز سر باز خواهد کرد....
مانفهمیدیم یکی ابن مسئله را روشن کنه. یعنی از اول انقلاب تا حالا دولت ها ومجلس های قبل ضد انقلاب بودن وفقط این دولت واین مجلس انقلابی هستند
واقعا این اقای علم الهدا این وضعیت گرانی و فقر را نمیبیند که از نظرش بزرگترین مشکل حجاب شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرحوم طالقانی چهل و اندی سال قبل آینده این جامعرو دیده بود که فرمود میترسم روزی برسد که بیرون بودن چند تار موی زن اسلام را به خطر بندازد ولی غارت بیت المال آب از آب تکان ندهد
بله ایشون امثال علم الهدی ها را پیش بینی کرده بود
علم الهدی کشور از خیلی چیزها رنج میبره خبر نداری. اگه راست میگی بیا تو دل مردم.
مملکت از بدبختی ررنج می برد. مردم از گرانی وتورم رنج می برن. مردم از بی دارویی رنج می برن. مردم از... رنج می برن. مردم از دولتمردان دروغگو رنج می برن.
ربا . اقتصاد حل شد الان تنها مشکل مملکت حجابه
اتفاقا شرایط امروز نتیجه‌ی دولتهاییست که بجای متخصص بودن انقلابی هستند
جناب علم الهدی !! شما و داماد گرامی هم ثابت کردید که کاری برای این ملت بینوا نمیتوانید انجام دهید
لااقل استخوان لای زخم مردم نباشید و سکوت کنید و مانند همیشه فقط نظاره گر فقر روزافزون ملت باشید
(علم‌الهدی: کشور از بی‌حجابی و بی‌عفتی رنج می‌برد)
کشور از بی کفایتی شما ودولتمردان (دلالان و مفسدان اقتصادی) رنج میبرد. پروردگارا: ریشه فساد و ظلم را
در ایران پاک کن.
کشور از حماقت مسیولان در رنج است
جالبه!!! تو مناظرات یکیشون می‌گفت برای بورس برنامه ی سه ماهه داره،اون یکی می‌گفت یارانه را یک میلیون و دویست میکنه،اون یکی می‌گفت ....،حالا همشون توی دولتند و عرضه ندارند قیمت ماکارونی و روغن را تنظیم کنند،خدایا شکرت به خاطر اینهمه ادعا!!!
برعکس
کشور از بی کفایتی مسئولین ، گرانی ، تورم ، بیکاری ، تزویر وتطاهر، دروغ ، شعار ، عقب ماندگی و در جا زدن وغیره رنج می برد۰
دیگه دارین شورشو در میارین....
از این ور بگویید مردم در فشارند از اون ور بدزدید به بچه هاتون تو امریکا و کانادا تا به عیاشی خود برسند.
درست گفتند انقلاب برای مادیات مردم نبوده،برای مادیات مسئولین حکومت اسلامی بوده
اقای علم ااهدا والا به هرکسی که می پرستی اگر ما رنج ببریم ما از بدبختی و بیکاری و بی پول الودگی هوا داریم رنج می بریم،اگر ما ۹۸درصد را مردم بدانید
آقای رییسی تو جدت قسم حیا کن
ریاست جمهوری رو رها کن .، همه می‌گفتند رییسی کمتر از ۶ ماه مملکت رو وارد ابر بحران انقلاب خواهد کرد شاخه آهن کمتر از ۶ ماه ای یک میلیون دویست هزار رسیده به دو نیم میلیون توم
آقا چرا این مجلس اقدام انقلابی نمیکنه ؟؟ چرا رییسی رو استیضاح نمیکنه ؟؟؟ مملکت با تورم نابود شد ، این کشور نیاز به دشمن خارجی نداره ؟؟
جناب علم الهدی کشور از گرانی در عذابه مردم نای ندارند
آقای علم الهدی شمامثل اینکه در۳۰ سال پیش مانده اید،یه کم بامردم درکوچه وبازارراه بروید،مردم ازگرانی دارندرنج میبرند،مردم ازدست دروغهای شاخدارمسئولین دارندرنج میبرند،مردم ازخیانت مسئولین دارندرنج میبرند،،دیگرهیچ قشری درجامعه نمانده که بدون دغدغه روزگاربگذراند،،مردم دیگرخوردن گوشت وبرنج ومیوه برایشان آرزوشده،،اصلادغدغه شمابه عنوان حاکم شهرمشهد،چی هست،،آقاجان شماکدام محله مشهدزندگی میکنید،که اینهمه بی حجاب هستند،،که تمام حرفهای شماشده حجاب وحجاب وحجاب،،،آقای محترم شمااصلادرون جامعه زندگی نمیکنید،وآگاهی ازجامعه ندارید،ازروزی هم که دامادت شده رئیس جمهورمیدان راازآن خودت میدانی،،وهرروزیه جوری دل مردم وبه دردمی آوری،،اصلاتاحالاشده ازمفسدهای اقتصادی حرف بزنی وخواهان محاکمه آنان بشوی،،فقط بلدی ازحجاب انتقادبکنی،،کافیه آقا خیلیهابه خاطرحرفهای شماحتی زیارت امام رضاهم نمیروند
ماکارانی ۳۰هزاری پیش زمینه شکست مذاکرات است ، کم کم باید شیپور دلار ۳۰۰ هزاری نواخته شور قیمتها که ۱۰ برابر شد حالا مونده دلار و سکه که ۴ سال در جا زدن ؟؟؟ رییسی به پایان سلام کن .
اقای علم الهدی درمورد گرانی صحبت کنه .
آقای رییسی کمتر از یکسال گیم اور شدی ؟؟؟ گند زدی به هر چه ریاست جمهوری انقلابی و مجلس انقلابی ؟؟؟ بر ببین تو بازار چه خبره ؟؟؟؟؟؟؟ یکه پلاستیک سیب زمینی و پیاز شد ۹۷هزار تومان ؟؟؟؟؟. پارسال حداکثر قیمتش بود ۲۵هزار ؟؟؟؟؟ تیم اقتصادی تو فاتحه انقلاب رو خوند ؟؟؟ محسن آقا یه چیزی میدونست که با مخبر راه نیومد ؟؟؟ مخبر باید محاکمه بشه ؟؟؟
آقای علم الهدی آدرس غلط ندهید کشور از:

دزدی
دروغ
شارلاتان بازی
فرافکنی
تزویر و ریا
بی تدبیری
بی دانشی
بی خردی
خودبزرگ بینی
و …

رنج میبرد که هیچ دارد نابود می‌شود
حالا داره مملکت ثمره ارز مخبری رو میبنه ؟؟؟
ارز جهانگیریری حداقل اجازه نداد قوت لا یموت ملت گرون بشه تو ۸سال
چرا بدن سازی زنها جایز نیست. بنظر من باید تشویق هم بشوند. فقط ما محرم نباشد
واقعا خبر های مملکت رو که میخونی فقط باعث تاسف هست
کم کم جای پاتون رو محکم می کنید و به زودی اعلام می کنید با زنان ورزشکار برخورد خواهد شد. طالبان در ایران.
آقای علم الهدی درست میفرمایند
اوضاع كشور نابسامان است و كارد به استخوان مردم رسيده ، تا كي شعار و وعده
از دولت بیسوادان نباید انتظار بیشتر داشت.
اينقدر پيام بديد تا بالاخره جون مردم بالا بياد ، هيچ اميدي به گشايش در معيشت و زندگي مردم نيست .
همه از گرانی می‌گوید و علم الهدی از بی حجابی
کی میخواهی از مردم شود خدا میداند
جمع کن بابا
کشور از بی حجابی رنج می برد ولی از اختلاس های میلیارد دلاری و دزدی های نجومی لذت.
صد رحمت به‌روحانی
هزاران رحمت به روحانی
راست میگی
جناب علم الهدی کشور از گرانی و عدم ثبات اقتصادی و فشار بر قشر ضعیف جامعه رنج می برد .
آقای علم الهدی کشور از فقر و فساد و گرانی و تحریم رنج میبره نه بی حجابی شما انگار چشمتون جز موی خانمها چیزی رو نمیبینه!!!
با سلام
جالب است همه آقایان انتقاد می کنند در صورتی که خودشان باید درست کنند همه این قضایا را وگرنه مردم هم همین ها را می گویند ، این یعنی دور باطل و حرف حرف و حرف ، به عمل کار برآید به سخن دانی یست
من یک کارگرم و حقوقم به ۶ تومن نمیرسه و ۲۳۰۰ کرایه خونه میدم، همسرم هم شاغل هست و خدا رو شکر بچه نداریم. ولی بحثم روی خانواده ای هست که ۴ نفره هستند و پدر خانواده کارگر است. سوال من اینه که این خانواده چه طور زندگی می کنند! ۳ وعده صبحانه و ناهار و شام میانگین نون لواش و پنیر و سببزمینی و سویا و ماکارانی و فلافل که کمترین قیمت ممکن رو دارند میشه نفری ۱۰ هزار تومن و میشه ۱۲۰ هزار تومن در روز برای خانواده ۴ نفره. باور کنید پایین تر از میانگین ۱۰ هزار تومن اصلا ممکن نیست
یک چای شیرین با یک لقمه نصف لواش با یک زره پنیر شاید بشه ۷ هزار تومن ولی شام و ناهار میانگین رو بالا میبره. شام و نهار فلافل و جیگر مرغ و سوپ سویا و جو پرک و گندم رو حساب کردم، ماکارونی که دیگه شد آرزو. حساب کنی در ماه میشه ۳۶۰۰ البته ماه ۳۰ روزه رو حساب کردم! خب یک نفر به من بگه با حقوق کارگری چیزی میشه خورد! زندگی میشه کرد؟ آیا ۳ سال دیگه دوباره رای نمی خواید؟ روکش دندان و عصب کشی میزنه بالای ۳ تومن؛ گوشی موبایل دسته دوم مدل جدید که کار راه انداز باشه زیر ۲۷۰۰ نیست. کرایه ماشین بین شهری تو جنوب تهران ۵ تومنه. هزینه اینترنت حتی یک adsl در خانه میشه ماهی ۶۵ هزار تومن البته با هزینه ابتدایی مودم که ۴۰۰ تومن هست. پول برق و آب و گاز رو هم به رایانه نمیرسه.

خجالت هم خوب چیزیه.

دولت لطف کنه هر ۳ ماه یک بار نفری ۱ میلیون سبد کالا روی کارت رایانه شارژ کنه تا مردم از گرسنگی نمیرن
یعنی در زمان قدیم که همه چیز به وفور بود وسفره ها پر وبا برکت وهمه قیمتها مناسب بود پس حجاب خیلی خوب رعایت شده
یکی این بابا نویل را پایین بیاره؟
زنان نمیتوانند ورزشی که میخواهند یا بدنی که می‌خواهند داشته باشند . باید زنان مطابق میل ایشان باشند
کشور از دزدی،اختلاس،ناکارامدی مدیران و مسئولین،اداره کشور توسط چند خانواده،بی عدالتی رنج میبرد
به جای برخورد متعدد با زنان بهتر است با اختلاس‌گران برخورد شود!
کشور بیشتر از اینکه از بی حجابی ( که شاید این مسئله نوعی اعتراض باشد) رنج ببرد از گرانیهایی سرسام آور و افزایش نرخ تورمی که مسئولین آنرا ماله کشی میکنند رنج میبرند پراید 200 میلیونی و برنج 100 هزار و ماکارونی 34 هزار تومانی و ... مردم را بیشتر رنج میدهد شما آشنایان و نزدیکان خودتان را نبینید خودتان بطور ناشناس سری به مناطق محروم شهر خودتان بزنید ببینید چه خبر است
نه داداش کشور از اختلاس و رانتخواری و دو رویی و اقازاده بازی رنج میبره
لاریجانی
فسیل سیاسی
علم الهدی دیگر نمیداند ، که برای دفاع از رییسی چکار کند ؟

و مشکلات و معضلات اقتصادی اجتماعی سیاسی ناشی از

سوء مدیریت و اشتباهات دولت را به گردن چه کسانی

بیندازد ؟
و طبق معمول همیشگی صعف حجاب و دشمنان و دلالان

البته هستند ولی تا چه زمانی !!!!!!؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخهههههههههههههههخخخخخخخ
فقط شعار فقط حرق
فطریه از بیست تومن رسید به چهل تومن
.یعنی باید حقوق ها ودرامددهاهم صد درصدی امسال افزایش پیدا می‌کرد تورم امسال صد درصدی بوده
در حوزه علمیه غیر از حجاب و عفاف در مورد موضوع دیگری بحث نمیشه؟
"علم‌الهدی: کشور از بی‌حجابی و بی‌عفتی رنج می‌برد"
ما تا به حال فکر می کردیم مردم از تورم، تحریم، فقر، بیکاری، اعتیاد، ... در رنج هستند.
خوب شد که از اشتباه در آمدیم !!!!!!!
انکر منکرات ظلم است.
دکتر علم الهدی!
چرا وقتی تولید داخلی تخم مرغ کمتر از تقاضا بود تخم مرغ را قرعه کشی نکردید؟
ازایشان که دردرجه اول یک روحانی است خواسته شده که نان خشک و‌تخم مرغ راارزان ودردسترس قراردهدآقای عزیزمگردرخواست روایت ازهزارسال قبل راداری!؟این کاری که تقاضاکردی درتوان ایشان نیست واگرهم بشودسالهازمان میخواهد…
هر بار پدر مردم را زیر بار انواع فلاکت ها در می آورید، یاد حجاب می افتید!!!! ولی در کل دیگر اثر ندارد. ملت در حال له شدن است. مسئولیت کار خودتان را یکبار به عهده بگیرید.
اقای علم الهذی کشور از خیلی چیزهای دیگه هم رنج میبره که بدحجابی و بیعفتی که عامل اصلیش خودتون هستید خیلی به چشم نمیاد.اگر ایرانی نیستید مسلمان که هستید از خدا بترسید
سایت تابناک نوکر دربست علم الهدا
از بی حجابی نه حاج آغا از دهانه‌ای باز و چشمان بسته این کشور در رنج است.
علم‌الهدی: کشور از بی‌حجابی و بی‌عفتی رنج می‌برد / حاج اقا از قیمت ماکارانی و برنج و روغن و مرغ احتمال زیاد نان و قیمت میوه و غیره کسی رنج نمیبره نه .

صدیقی: این فشار معیشتی در شان دولت انقلابی نیست/ به علم الهدی اطلاع بده خبر نداره
خدایا در این معبد امون چه میگذرد.
تمام این گرانی ها و از بین رفتن نعمت های خدادادی ریشه در کفر مردم دارد
جناب علم الهدی مردم در دین وغیرتشان سست شده اند وبی حجابی نماد بیرونی معضلات هویتی وآسیب های روانی مانند اعتیاد و بی نمازی و عقده های روانی هست .بگذارید اینها مثل انسان های اولیه آمازون لباس دربیارند،چون حیا از جامعه رفته.وبی حجابی را هم برای دختر همسایه می خواهند نه خواهرومادر خودشان .

از تعداد نظرات ببینید افراد بی غیرت راد
علم‌الهدی: کشور از بی‌حجابی و بی‌عفتی رنج می‌برد) البته بی حجابی و بی عفتی زبان و عمل متولیان حکومت و تریبون دارها بسی بالاتر !!
ترقی: مناظره رئیسی با روحانی؟ نه، نفعی ندارد) شما ناهار خوردی ؟!! که میخوای مناظره کنی ؟!!! ماکارونی خوردی ؟!!! لبنیات خوردی ؟!!! مذاکرات را بردی ؟!! اخه سر چه چیزی فکر می کنید شما دست برتر را دارید ؟!!
احمد خاتمی: از دولت انتظار تدابیر موثرتری در برابر گرانی‌های افسارگسیخته داریم) کدام تدابیر تا بحال انجام شده که شما دنبال موثرترش میگردی ؟!!
سریع
فوری
انقلابی
قیمت ماکارانی رو برگردونید
مردم احساس آرامش کنند
عامل گرانی نبودن متخصص در راس کار و جیب گشاد و رانت خواری و اختلاس و گزافه گویی و چرت و پرت گویی عده ای است
مردم از گرانی ۳۰۰ درصدی قیمت کالاهای اساسی رنج میبرن و شما از چهار تا موی سر بیرون خانم ها چون کالا ها برای شما مجانی هست و دغدغه گرانی را نداری لطفاً به شکم تون نگاه کنید شاید خجالت بکشید
انقلاب برای معیشت نبوده.برای مقابله با اختلاس و دزدی هم نبوده.وضعیت اخلاقی هم که بسیار خرابتر شده.محیط زیست هم به فنا رفته.انقلاب فقط برای نجات مستضعفین از چنگال استبداد بوده
واقعا شرم آور است در جامعه اسلامی زنان دنبال بدن سازی و زیبایی اندام باشند.این یعنی ترویج فساد و فحشا
هرچی خودت دلت میخواد میزنی تیتر یک تا مهم جلوه کنه و مردم بخونن دیگه !
حاج آقای علم الهدی ما چی بخوریم مثل شما لپها و لبمون گل بندازه؟؟؟؟؟؟؟؟
این آگهی کاشت مو رو بردارید حال آدمو بهم میزنه
مملکت از طرز تفکر امثال علم الهدی در اداره اش رنج می‌برد نه از هیچ جیز دیگری ، اگر روزگارمان این چنین شده است نتیجه این طرز فکر است
حاج آقای علم الهدی کشور از بی عدالتی و دزد پروری رنج میبره.
اقای علم الهدی واقعا به آخرت ایمان داری؟
کشور از بی حجابی رنج می برد؟
توروم چی؟
گرانی ثانیه ای چی؟
بی کاری چی؟
فسادهای اقتصادی چی؟
بی آبی چی؟
مافیا چی؟
کمبود و گرانی دارو چی؟
محیط زیست داغون چی؟
گسیختکی خانواده ها به دلیل اقتصاد فشل چی؟
فرار دادن نخبه ها چی؟
نقد ناپذیری مسئولین چی؟
و....
کشوربیشترازدزدها رنج میبره
جناب الم الهدی
الناس بالدین ملوکها
زخمی که این شخص به ملت می زند از خنجر دشمن بیرونی کشنده تر است
آقای علم الهدی، کشور بیشتر از گرانی ها و کوجک شدن سفره ها رنج می برد و نه از بی عفتی
اینجا اگر بهشتته من از بهشت گریزونم
خود لاریجانی تا اون موقع که سمت دار بود داد میزد برای معنویت و دفاع از شریعت حالا عین مابقی که دیگه سمت رو ندارن دارن میگن به معیشت توجه کنید که خیلی مهم هست
هادی خامنه ای کیست؟
هادی خامنه ای کیست؟ تا حالا نشنیده بودم
آقای علم الهدی کشور و مردمش از گرانی و فقر رنج میبرن از بی تدبیری و تحجر رنج میبرن
فقر ایمان رو زائل میکنه
آقای علم االهدی تریبون در اختیارته حق الناس به گردنته حرف حق بزن اگر بلدی
کشور از بی مدیریتی و فساد و نابرابری رنج می برد.
کشور از بی حجابی رنج نمی برد چون این یک اصل آزادی و عقیدتی است کشور از فقر و وجود برخی مسئولان لایق رنج می برد.
شما فکر می کنید روحانی با رئیسی مناظره می کند؟ برای چی بکند. الان سکان دست رئیسی است بهتر است به جای فرافکنی و مرور گذشته فکری به حال حل مسائل کند.
زنان باید از بدنسازی منع شوند. موافقید؟ زن را چه به بدنسازی؟

وقتی خوب فکر کنیم این نگاه مالکانه و دخالت در احوال دیگران توسط ما است که این جامعه را ساخته. همه باید به سلیقه ما باشند.
این امامان جمعه واقعا تو ابن مملکت زندگی میکنند؟ ظاهرا تو کره های دیگرند چون جنس مشکلاتشون با ما فرق میکنه
سلام علم الهدای عزیز بنده کلا در کشورهای اروپای هستم ولی چند روزی هست در تهران هستم کشور کلا اروپای شده حیات راحت باشه کل ارتش راهم بریزی خیابان نمی توانند درست کنند چون همه مردم و حتی مجریان به سخت گرفتن با مردم علاقه ندارند ،پس برادر با زور گویی نمیشود
اگر انقلاب برای مادیات بود مگر مردم نادان بودند که انقلاب کنند انقلاب برای حاکم شدن اسلام و ارزش‌های والای آن بود که متاسفانه امروز اینقدر همه درگیر دنیا وعافیت طلبی شده اند که اصل را فراموش کرده اند
کشور از بی عقلی مسئولان در رنج است و بس!!!
کشور از بی حجابی و بی عفتی رنج می بره؟ شما رنج می بری یا کشور؟
آقای صدیقی ، آقای علم الهدی و آقای احمد خاتمی یاداوری یک جمله از امام حسین :

اگر دین ندارید لااقل ازاد مرد باشید
افای علم الهدی تمام مشکلات اقتصادی که خمیر مایه اصلی سایر مشکلات است را به بی حجابی ربط ندهید ،مشکلات مملکت ومردم تندروهایی هستند که مدارا با سایر ملل را برنمی تابند وبرای اینکه ملت با ارتباط با جهان
بوی روشنگری ودموکراسی به مشام ملت برسد دیگر جایی بر فرمانهایی تند روها باقی نمی ماند می خواهند مشکلات عدم ارتباط با موازین جهانی را به مسایل فرعی مانند حجاب ربط دهند تا مسیر را اشتباه بنمایانند ومردم را گمراه کنند .
متاسفانه ما در کشوری زندگی میکنیم که افراد نالایق در مسولین قرار گرفتن
خودت اصلاح کن
کشور از دزدی و اختلاس و گرانی رنج میبرد
این آقای علم الهدی انگار تو ایران زندگی نمی کنه دغدغش زمین تا آسمون با دغدغه ی اکثر مردم فرق داره
بعضی ها می خوان مردم رو عصبانی کنند و نارضایتی مردم رو دلیل رضایت خدا از خودشون می دونن . یکی فحش 100000 نفر تو ورزشگاه رو می طلبه یکی هم نفرین 80 میلیون نفر رو . این دیگه بستگی به ظرفیت و اشتهای شخص داره ....
آقای علم الهدی، مشکل معیشت رو حل کنین مشکل بی عفتی و بدحجابی هم حل میشه. ریشه تمام این مشکلات بی اخلاقی، بی عفتی، ... فقط اقتصادیه آقا.
چشماتونو باز کنین
آقا کجایی جانها به لب رسیده
بی حجابی و بی عفتی نتیجه استفاده خانواده ها از ماهواره است. دختری که از وقتی چشم باز میکنه برنامه های مبتذل ماهواره رو می بینه فکر می کنید میتونه باحجاب و با عفت باشه؟ همه پشت بام ها هم بیشتر از تعداد واحدهای ساختمان بشقاب ماهواره دارند. صیانت رو باید از پشت بام ها آغاز کرد
کشور و مردم از افکار امثال علم الهدی در مصیبتند
جناب علم الهدی اگربه رنجهای مردم گوش کنی مردم ازبابت آنچه شما بهش میگین بیحجابی رنج نمیبرندچون مشکلات بسیارمهمتری دارند.این جنابعالی وتعدادی ازامثال شما هستند که ازاین موضوع رنج میبرین
فرمودند بی حجابی انکر منکرات است.
اختلاس و رشوه چطور؟ دزدی از بیت المال و رانت خواری چطور؟
به علم الهدی بگید از گرانی بیشتر رنج میبرد
مرگ بر مرتجع و سانسور چی های مفتخور ضد ایرانی
با درود
کشور از بی مدیریتی و تحریم های کمر شکن و اقتصاد خراب رنجر ميبرد،جهت اطلاع
به تو چه که یک خانم می خواد بدنسازی کنه؟ تو چکاره ای؟
علم‌الهدی کشور از بی عقلی و بی کفایتی بیشتر رنج میبرد
فیلم مغزهای کوچک زنگ زده را ببینید
به جناب علم الهدی :
بزرگوار ، کشور از بی مدیرتی از بی ثباتی از بی احترامی از باری به هر جهت بودن از رشوه از فساد و از از از های دیگر هم رنج می‌برد
حجاب مردم و ایمان مردم را روحانیون و سیاسیون خراب کردند
چرا متوجه نمیخواهید بشوید اکثریت بی حجاب ه ظاهری ها دارند با شما و حکومت کشور لج میکنند و جواب ۴۳ سال نکن نکن های مجموعه ی حکومتی را می‌دهند.
علم الهدی لطفا حرف نزن
کاشکی شما برای عفت جوان بالای ۳۰ ساله با مدرک تحصیلی و بیکار تعریفی ارایه می کردید.
جناب علم الهدی. شما وضعیت معیشت مردم را درست کن بنده خودم بعنوان یک جنس مذکر به شما قول میدهم چادر عربی سرم کنم.
توی قرآن گفته شده جایی که فقر باشه دین نیست. پس شما باید اول جلوی فقر را بگیرید و تا موقعی که جلوی فقر را نگرفتید نمیتوانید به بی حجایی که جدیدا در حال شکلگیری است ایراد بگیرید
این چرا فکر می کنه کشور یعنی خودش؟ بقیه ادم نیستن؟
این گرانی های افسار گسیخته اگر در دوران روحانی بودش ، الان علم الخدا زمین و زمان بهم می دوخت و کفن پوش بود. الان دم نمیزنه. نون به نرخ روز
هر اتفاقی هم بیفته این آقای علم الهدی میگه بی حجابی ، یعنی ایشون هیچ نظر و تحلیل دیگه ای راجع به مسایل نداره
یعنی زنان برای خودشان و در خانه هم نمی توانند بدنسازی کنند حریم خصوصی فقط شامل سیسمونی گیت قالیباف میشود؟
وضعیت موجود نشان می‌دهد که هر چه از طول عمر انقلاب می‌گذرد، از اعتبار و حیثیت قشر روحانی کاسته می‌شود.
از دلایل آن می‌توان به قدرت طلبی این قشر و ضعف علمی آنان نام برد.
علم‌الهدی در زمان روحانی
کشور از بی کفایتی روحانی رنج میبرد

علم‌الهدی در زمان رئیس جمهوری داماد خود
کشور از بی‌حجابی و بی‌عفتی رنج می‌برد
اتفاقا کشور از وجود امثال آقای علم الهدی رنج می برد
علم الهدی دست بردار دیگه بسه
من با ۲۵ نفر دیگه در یک تور طبیعت گردی به سر می برم
۱۷ نفر خانم همسفر ما هستند که هیچ کدام روسری ندارند
نه کسی توجه می کنه و نه کسی تذکر داده
همه مثل خواهر و برادر از طبیعت و مسافرت لذت می برند
مردم از افکار مشعشع جناب علم الهدی عبور کرده اند
مردم یاد گرفته اند که فارغ از جنسیت با هم تعامل و معاشرت کنند
کل دنیا حجاب ندارند
اگر قرار بود روسری زنان باعث گرفتاری بشه کل دنیا شبیه ما بودند
انچه مملكت از ان رنج ميبرد مسيولين مرفه و بي درد هستند
علم االهدی: کشور از گرانی و اختلاس و رشوه رنج میبرد
حاج آقاكشورازگراني ورانت وفسادوبي عدالتي رنج ميبرد!
جناب علم الهدی کشور ایران ملت ایران و تشیع از وجود امثال شما رنج میبره
حاج آقای علم الهدی
ممنون که بکف مردم ایران هستید.
بخدا قسم اگر کمی از اختلاس،ارتشا و حیف و میل بیت المال کم شود
مردم روی خوش خواهند دید و حجاب و بقیه مسائل دینی هم حل و فصل خواهد شد.
جامعه در حال انفجار است و اسکلت بندی ان در حال شکستن،من پیر مرد با گوش
سنگین و چشم ضعیف خود این موارد را احساس و لمس میکنم.
حضرتعالی و سایر مسئولین چطور؟
مطرح کردن حجاب و عفاف در جامعه نشان ان است که برنامه ای برای وضع اقتصادی ندارند وهر روز بدتر از دیروز که همان کوچه علی چ...... است، هر چیزی زمانی دارد،زمان ان هم خواهد رسید باید دید ان زمان چه کسی از حجاب حرف می زند؟؟؟؟
یعنی در این کشور هیچ مشکلی غیر از بی حجابی و بد حجابی نیست؟
با خواندن این اخبار به عنوان یک ایرانی افسوس میخورم که مسئولین این کشور تا این حد بی مسئولیت،عاری از دانش و بی خبر از مردم هستند...شما مدتهاست که ما مردم را از دست داده اید...با اوضاع موجود،آینده کاملا قابل پیش بینی است فقط خداوند باید به داد شما برسد !!
تا وقتی پت و مت ها کشور را اداره می کنند ملت بیچاره اند!
اتفاقا همه‌چیز منجمله معیشت امروزمون نتیجه سیستم انقلابی هست.
خوش به حالت که از دنیا کلا بی خبری
جناب علم الهدی، مردم بی عفت نیستند. لطفا از توهین زیاده به مردم بپرهیزید. فقر و تنگدستی بلای بزرگی است که هزاران بلای دیگر را به همراه می آورد. لذا از خود و دوستان خود بپرسید که در این رنج همیشگی مردم، چه کسانی جز شما و امثال شما مقصر بوده اند.
جناب علم الهدی ، طبق حدیثی که رسول الله (ص) فرمودند: بالاترین منکر دروغ می باشد ! نه بی حجابی !؟ نمی دونم مبنای فقهی جمله ایی که فرمودید کدام حدیث یا آیه قرآن است ، لطفا مبنای فقهی آن را آدرس بدهید ما هم بفهمیم و طلبگی کنیم !!
نکند می خواهید ذهن مردم را این همه انکر منکرات، یعنی دروغگویی مسوولین ، منحرف بفرمایید ؟!
باید ابتدا همه را اعدام و سپس همه را دستگیر کنیم اینطور که نمیشود
معیشت مردم است که عفت مردم را نشانه رفته است. حاج آقا میدونید فقر یعنی چه؟ همانی که پیامبر اسلام آن را همسنگ کفر دانسته است. کادالفقر ان یکون کفرا
معیشت و تورم و رانت و اختلاس و مسئولان بی مسئولیت و بی آبی و تخریب محیط زیست و ریزگردهای خفه کننده و بی عدالتی و تحریم و ۰۰۰۰۰ همه و همه به حجاب مربوطه و عجیب این که این ارتباط تنها در ایران کشف شده و در بقیه دنیا حتی در کشورهای اسلامی که بی حجابان هم آزادند چنین آثاری به بار نمیاید!!!!!!
شاید چون عروس بلد نیست حرکات موزون انجام بده میگه خانه مادرشوهر کجه!!!!!
یک دفعه بگید زن بودن ممنوعه و همه را خلاص کنید
علم‌الهدی: کشور از بی‌حجابی و بی‌عفتی رنج می‌برد

اگر دنباله ای از سخنان برخی افراد را لیست کنید، بدون توجه به نام آنها. به این نتیجه میرسید که طرف سفیه است.
گراني روز به روز افزايش دارد آقاياني كه كشور داري مي كنند مي گويند تا جايي گراني را افزايش
مي دهيم كه به حد تحمل ملت برسيم
اقای علم الهدی، اگر بعد از چهل و سه سال هنوز از وضعیت حجاب گله دارید پس ایراد از شماست نه مردم ، شما هنوز با این مردم نتوانستید ارتباط برقرار کنید چون هنرش را ندارید . حجاب زورکی پاسخگو نیست و هیچوقت نخواهد بود. دهه شصت و هفتاد گذشته و الان کسانی که شما بد حجاب خطاب میکنید از زمان طاغوت نیستند ، اینها مردم عادی هستند ، لطفا بیخود بودجه های هنگفت هم خرج کنترل حجاب نکنید که هدر میرود و بجاش خرج معیشت مردم کنید . اقای علم الهدی، باور کنید مردم بسیار باهوش و اگاه هستند ، مردم همه چیز را میدانند . روش خود را عوض کنید .
دولت محترم تمام مساعی خویش را در کاهش آلام معیشتی مردم به کار گیرد و انشاالله موفق نیز خواهد شد
جناب اعلم الهدی یه مقدار از دزدی و اختلاس هم بگو بهت فشار نمیاد
اگه شرف دارید فقر وتورم را ریشه کن کنید. چهار. تا مو مشکل نیست مشکل فقر است که پشتش فحشا و دزدی می یاد
علم‌الهدی: کشور از بی‌حجابی و بی‌عفتی رنج می‌برد!
نه بزرگوار لطفا آدرس اشتباهی ندهید. مردم زیر غلطک گرانی در حال له شدن هستند و به بانیانش بد و بیراه که خیلی هم بیره نیست می گویند.
جناب علم الهدی بترسید از روزی که فقط خدا داور است
علم جان دست از سر این مردم بردار کشور از بی برنامگی وبیکاری و بی عرزگی و بی عقلی و بیسوادی رنج میبرد
کشور از دلالان رنج می برد.
همه دنیا لخت هستند ولی نه گرانی دارند نه فقر. این هم ما رو خر گیر اورده.
دولت انقلابی انقلاب گرانی
کشور از بی تدبیری رنج می برد نه از بی حجابی/
کشور از مدیران بی لیاقت رنج میبره وگرنه هیچ کس دوست نداره خواهرش یا مادرش بد حجاب باشه شمام اگه واقعا دلت به حال ملت میسوزه مثل یه کارگر مستاجر باش با یه حقوق بخور نمیر انقد هم دم از انقلابی بودن نزن این انقلاب را مردم کردن نه تو و امثال شما تمام.
کشور از دشمنانی که هر روز مردم را از دین و ایمان بیزارتر میکنند رنج میبرد. کسانی که شهوت قدرت دارند و میخواهند به هر قیمتی که شده در قدرت باقی بمانند. اگر قدرت برای اسلام این همه اهمیت داشت، مولا علی علیه السلام تشبیه قدرت را به آب بینی بز نمیکرد. کمتر مردم را گول بزنید.
جناب آقای علم الهدی
من از بابت اینکه شما جزو حکومت هستید شدیداً رنج میکشم. چون نه میتوانم کشورم را که برایش جوانیم را گذاشته ام ترک کنم نه میتوانم سطح سواد شما را تحمل کنم. التماس میکنم استعفا دهید
بابا مردم از گرسنگی می میرند
آقای علم الهدی کشور از گرانی رنج نمی‌برد ؟؟؟
شکم سیر از گرسنه خبری ندارد
انسان فقیر دین و ایمان ندارد
به مردم برسید واز خشم خدا بترسید
از گرسنگی و فقر رنج نمی برد حضرت آقا؟
تابناک نزدیک به ۳۰ هزار نفر این خبر رو مشاهده کرده اند ولی جای تعجب دارد که هیچ کامنتی درج نشده است. نکنه پیام های مردم وفق مراد شما نبوده و یا جرأت درج پیام ها رو ندارید
با پت و مت نمیشود کشور را اداره کرد!
فقط باید منتظر ویرانی بود!
آقای علم الهدی
کشور از گرونی و تورم و بیکاری و اعتیاد و ... رنج نمیبره ؟؟
وقتی میون مردم نیستین و درد مردم رو درک نمیکنید باید هم تنها دغدغه شما حجاب باشه !
علم‌الهدی: کشور از بی‌حجابی و بی‌عفتی رنج می‌برد

میشه این حضرات روزه سکوت بگیرن و نمک به زخم مردم نپاشن.
کشور از وجود مسئولین نالایق و افرادی نظیر شما رنج می برد
لطفا خود سانسوری نکنید.
صدای مرد، باشید
برای مردم وفا باشید نه جفا
اخبار درست باقای علم الهدی نمیرسد.
ایشان در جریان بدبختی بیچارگی و گرسنگی مردم نیستند
والا برای رفع مشگلات مردم قدم بر می داشتند.
در این باره صحبت می‌فرمودند.
لطفا شما نیز در سطح جامعه تحقیق و بررسی بفرمائید
و اوضاع آشفته را گزارش کنید.
بابا دلشون میخاد ورزش کنن. به شما چه ؟
میبینن مملکت داره به قهقرا میره به جای اینکه دست از افراطی گری بردارن بدتر لجبازی میکنن.
نه آقای محترم!! کشور از بیحجابی رنج نمیبره. مشور از تو رنج میبره. کشور از فدراسیونی رنج میبره که ورزش رو برای زنان ممنوع میکنه.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل