بازدید 67171
دو هزار و نهصد و نود و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش به ادعای بازجویی موساد از یک عضو سپاه قدس در خاک ایران / سرانه مصرف گوشت به سه کیلوگرم در سال رسید/روایت یک نماینده مجلس از نفوذ پهپادی ایران به عمق خاک اسرائیل/ذوالنور: بانیان وضع موجود ته ریش گذاشته و رنگ عوض کرده‌اند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: «به نظر می‌رسد که کمیسیون مشترک طرح صیانت منحل شده» / «روایت و تحلیل احمد توکلی از دیدار فعالان سیاسی با رئیس جمهور» / «حتی یک کارگر هم نباید اخراج شود» / «واکنش پلیس و وزیر صمت به کیفیت خودرو‌های داخلی» … را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸ 02 May 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی از حوزه های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

سرانه مصرف گوشت به ۳ کیلوگرم در سال رسید
مسعود رسولی، دبیر انجمن صنعت بسته‌بندی گوشت و مواد پروتئینی کشور از کاهش مصرف سرانه گوشت ایرانیان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: مرکز آمار ایران سرانه مصرف گوشت قرمز در سال را چهار کیلوگرم در سال به ازای هر نفر اعلام کرده است. اما آنچه واقعیت دارد و من به شما اعلام می‌کنم چیزی حدود ۳ کیلوگرم است که باید گفت این آمار برای هر جامعه‌ای نگران‌کننده است.

به نظر می‌رسد که کمیسیون مشترک طرح صیانت منحل شده
نماینده مردم مرودشت در مجلس درباره طرح صیانت، مطرح کرد: «به نظر می‌رسد که کمیسیون مشترک منحل شده است. هیات رئیسه دقیق‌تر می‌تواند درباره سرنوشت این کمیسیون اطلاع دهد تا به تفسیرهای متفاوت، پایان داده شود. مقرر شده است که شورای عالی فضای مجازی نقطه نظرات‌شان را درباره این موضوع مطرح کنند تا ببینیم چه می‌شود.» جلیل رشیدی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا کمیسیون مشترک طرح صیانت از فضای مجازی، منحل شده است یا خیر، اظهار داشت: «در این باره هیات رئیسیه دقیق‌تر می‌تواند اطلاع دهد اما به نظر می‌رسد که منحل شده است. یعنی با آن رای‌گیری که صورت گرفت، مقرر شد که با تصمیم هیات رئیسه، طرح در کمیسیون ذیل اصل 85 بررسی نشود.» وی در واکنش به اینکه برخی اعضای کمیسیون مشترک معتقدند از نظر قانونی این کمیسیون منحل نشده است، عنوان کرد: «آن‌ها دیدگاه خودشان را دارند و ما هم دیدگاه خودمان را. به نظرم هیات رئیسه دقیق‌تر می‌تواند در این باره اطلاع بدهد تا به این تفسیرها پایان داده شود.»

روایت یک نماینده مجلس از نفوذ پهبادی ایران به عمق خاک اسرائیل
ابوالفضل ابوترابی با اشاره به توان پهپادی کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران جزء چهار قدرت پهپادی جهان است که این موفقیت با تکیه بر توان داخلی حاصل شده و به هیچ وجه با تحریم دشمنان با مشکل مواجه نمی‌شود. نماینده نجف‌آباد در مجلس به ایرنا گفت: امروز در کشور ما ۵۹ پهپاد ساخت و تولید شده که در یک مورد آن می توان به ساخت پهپاد با برد چهار هزار کیلومتر اشاره کرد. ابوترابی با بیان اینکه خودکفایی در تولید پهپاد نقش مهمی در تامین نیازهای ایران به هواپیماهای جنگی دارد، اظهار داشت: ایران با ساخت پهپاد نیاز به هواپیمای جنگی را نیز تقریباً تامین کرده و پهپادهایی که امروز توسط جمهوری اسلامی ایران ساخته می‌شوند در واقع هر یک می‌توانند کار یک هواپیمای جنگی را انجام دهند. عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس افزود: در ادامه موفقیت جمهوری اسلامی باید به موفقیت پهپادی در محور مقاومت در منطقه اشاره کرد که نفوذ دو پهپاد به فضای رژیم صهیونیستی آنها را دچار استیصال کرده بود به گونه‌ای که برای شناسایی این دو پهپاد چهل و یک هواپیمای جنگی را به پرواز درآورده بودند.

چرا ایرانی‌ها «شاد» نیستند؟
امان الله قرایی مقدم جامعه شناس:شادی و نشاط باید از درون جامعه و خانواده به وجود آید، اما متاسفانه در کشورمان حتی با اعضای درجه یک خانواده خود نیز هیچگونه معاشرتی ندارند. اخبار منفی و ناامیدکننده جامعه ایران را احاطه کرده است؛ در این وضعیت نمی‌توان انتظار داشت با جامعه شادی مواجه باشیم. غم و ماتم در جامعه امروز ایران تبدیل به یک ارزش شده است.وضعیت اقتصادی و افزایش روز‌افزون قیمت تمامی کالا‌ها هم شادی و نشاط را از همه گرفته است./فرارو

بانیان وضع موجود ته‌ ریش گذاشته‌ و رنگ عوض کرده‌اند
مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:تلاش دولت باید این باشد که با کمترین هزینه بهترین کارها را انجام دهد و یکی از مهمترین هزینه‌ها نیز وقت رئیس‌جمهور است که نباید بار مدیران دیگر را به دوش بکشد.ضروری است که رئیس‌جمهور در یک دوره زمانی به جای سفرهای استانی، در همین تهران وزارتخانه به وزارتخانه برود و با بررسی کارهایشان، از آنها برنامه و راه‌حل زمان‌بندی شده بخواهد.آنهایی که در شکل‌گیری وضع موجود اثرگذار و تصمیم‌گیر بوده‌اند، بعضا هنوز بر سر کار هستند و رنگ عوض کرده‌اند و ته‌ریشی گذاشته‌اند و با شعارهای جدید و البته با همان کارهای قبلی فعالیت می‌کنند و لازم است این‌ها کنار گذاشته شوند./فارس

روایت و تحلیل احمد توکلی از دیدار فعالان سیاسی با رئیس جمهور
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص دیدار فعالان سیاسی با رئیس جمهور گفت: این دیدارها در حقیقت یک نوع دورهمی است و در آنها گفت و گو رخ نمی دهد.افراد حرف های خودشان را بیان می کنند و رئیس جمهور هم جمع بندی می کند که ممکن است خیلی به مشکلات ربط نداشته باشد، ولی بی خاصیت نیست. چون وقتی چشم در چشم شود، حیا پیدا می شود و تنازع جناحی را کم می کند؛ و این نعمت ارزشمندی است.افراد مشهور جناح ها دعوت شدند که حرف های خودشان را در چهار دقیقه بزنند و در این زمان نمی شود تحلیل ارائه داد./ جماران

واکنش‌ پلیس و وزیر صمت به کیفیت خودروهای داخلی
پلیس راهور: بر پایین‌بودن کیفیت خودرو اصرار داریم. بخش قابل‌توجهی از آسیب‌هایی که می‌بینیم ناشی از بی‌کیفیت بودن خودروهاست. مردم قضاوت خواهند کرد. وزیر صمت:قطعا کیفیت خودرو ها مورد تایید نیست. پلیس هم باید وظیفه خود را درست انجام بدهد. فرافکنی نکنید و نمی‌شود همه‌چیز را گردن یک عامل بندازیم.

مشاور هاشمی رفسنجانی: از سعید قاسمی شکایت خواهد شد
غلامعلی رجایی، مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی در واکنش به هتاکی های سعید قاسمی، به جماران گفت: کسانی که به امثال قاسمی تریبون می دهند به خودشان بیایند. در ایران حرف زدن قاعده و قانون ندارد و بعضا حتی به دلیل اینکه اینها خودی محسوب می شوند، مجازات ندارد. البته در حدی که من مطلعم از ایشان شکایت خواهد شد.

واکنش نورنیوز به ادعای بازجویی موساد از یک عضو سپاه قدس در خاک ایران
نورنیوز، رسانه نزدیک به شورای امنیت ملی نوشت: «بی‌بی‌سی فارسی» ساعاتی پیش در مطلبی با تیتر «گزارشی از یک طرح ترور؛ موساد عامل نیروی قدس را در خاک ایران بازجویی کرده است» به نقل از منابع صهیونیستی مدعیِ بازداشت یک عضو نیروی قدس سپاه و بازجویی او توسط عوامل موساد در داخل خاک ایران شد! در این گزارش ادعا شده که سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی فردی را در «داخل خاک ایران» بازجویی کرده و از او اعتراف گرفته که دستور ترور یک اسرائیلی در ترکیه، یک آمریکایی در آلمان و یک روزنامه‌نگار در فرانسه را از نیروی قدس داشته است! در این گزارش تصویر فردی ناشناس همراه با صدایی تایید نشده منتشر شده که می‌گوید دستور داشته سه عملیات ترور برای جمهوری اسلامی انجام دهد. این جوسازی و دروغ‌پردازی ناشیانه که با صحنه‌گردانی بی‌بی‌سی فارسی رقم خورده، در حالی است که رژیم صهیونیستی طی هفته گذشته به ویژه روزهای پیش و پس از روز جهانی قدس زیر فشار شدید افکار عمومی جهان در خصوص جنایت علیه فلسطینیان قرار گرفته است.بی‌شک دروغ‌پردازی مذکور که آبروی نداشته‌ی بی‌بی‌سی فارسی را نیز به حراج گذاشت، تلاشی ناشیانه و غیر مستند برای ایجاد انحراف در اذهان عمومی و کاهش فشارهای داخلی علیه دولت مجعول صهیونیستی است. شکاف‌های امنیتی داخل سرزمین‌های اشغالی که هر روز صفحه جدیدی از ناتوانی دستگاه‌های اطلاعاتی-امنیتی رژیم صهیونیستی را ورق می‌زند، در کنار توانمندی آشکار جبهه مقاومت در ابعاد مختلف، موضوعاتی نیست که رژیم صهیونیستی بتواند با فضاسازی‌های رسانه‌ای و روش‌های نخ‌نمای عملیات روانی افکار عمومی را نسبت به آن منحرف نماید.

اندازه بودجه دو سال کشور، دلار ۴۲۰۰ دادیم
جبار کوچکی نژادارم ساداتی رئیس هیئت تحقیق و تفحص از اجرای قانون تامین کالا‌های اساسی و تخصیص ارز ترجیحی، درباره آخرین وضعیت تحقیقات در خصوص نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: از سال ۱۳۹۷ تاکنون بیش از ۲ هزار هزار میلیارد تومان ارز ۴۲۰۰ تومانی تخصیص داده شده که رقم بسیار بزرگی است و تقریبا بودجه دو سال کشور را شامل می‌شود. عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: اولین هدف در روند تحقیق و تفحص از نحوه تخصیص ارز ترجیحی بانک مرکزی است و بعد از آن وزارتخانه‌های صمت، جهاد کشاورزی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند. طبق قانون تمام دستگاه‌ها باید با هیات تحقیق و تفحص همکاری کنند.

وی تاکید کرد: براین اساس مکاتباتی را با بانک مرکزی داشته‌ایم تا بتوانیم کار خود را با استقرار در آنجا آغاز کنیم، در این رابطه جلسه‌ای را نیز با آقای صالح آبادی رئیس بانک مرکزی برگزار کردیم، اما وی از انجام این کار امتناع کرد و حاضر به همکاری با هیات تحقیق و تفحص نشد. کوچکی‌نژاد بیان کرد: بانک مرکزی تاکنون واکنشی نشان نداده و طبق قانون، هیات تحقیق و تفحص ۶ ماه فرصت دارد تا گزارش نهایی خود را در خصوص نحوه تخصیص ارز ترجیحی به صحن علنی مجلس ارائه کند. البته یک دوره شش ماهه دیگر این زمان قابل تمدید است، اما با توجه به سنگین بودن این تحقیق و تفحص و لزوم انجام تحقیقات از مسیر‌های مختلف و وجود قطعی موانع سنگین، باید هرچه سریعتر کار تحقیق و تفحص از محل بانک مرکزی آغاز شود.
 
وزیر نفت ایران برای انعقاد قراردادهای انرژی به ونزوئلا سفر کرد
 بلومبرگ: جواد اوجی، وزیر نفت ایران به ونزوئلا به منظور بازدید از تاسیسات نفتی و امضای قراردادهای انرژی بین این دو کشور تحت تحریم آمریکا، سفر کرد. به گفته منابعی که خواستند نامشان فاش نشود، اوجی به همراه گروهی روز شنبه وارد کاراکاس شدند. اوجی و هیات همراهش به همراه چاوز، رئیس شرکت پترولئو دو ونزئولا اس ای از مجتمع پالایشی پاراگوانا در غرب ونزوئلا بازدید کردند. انتظار می رود که طرفین روز دوشنبه قراردادهای همکاری انرژی را امضا کنند.


قیمت دلار و یورو چقدر شد؟
در معاملات امروز بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ ۲۵۴۰۶ تومان از مردم خریداری و در مقابل به قیمت ۲۵۶۶۱ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می‌شود که نسبت به روز کاری قبل، ۳۱ تومان افزایش نرخ دارد. همچنین امروز هر اسکناس یورو در این صرافی‌ها به قیمت ۲۸۳۰۵ تومان از مردم خریداری و در مقابل، با ۳۰۳ تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته، به نرخ ۲۸۵۸۹ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می‌شود.
 
حتی یک کارگر هم نباید اخراج شود
محمدرضا پورابراهیمی داورانی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به انعکاس نامناسب مصاحبه اش درباره حقوق کارگران در برخی رسانه ها، گفت: ابتدا باید بگویم در این مصاحبه بحثی در مورد حقوق بازنشستگان نداشتم و مصاحبه کامل پخش نشده است و افزایش حقوق بازنشستگان باید مطابق قانون انجام شود، چراکه مصوبه شورای عالی کار ارتباطی به افزایش حقوق بازنشستگان ندارد. واحد‌هایی که امکان و توانایی پرداخت، افزایش ۵۷ درصدی حقوق و دستمزد کارگران را دارند می‌توانند حقوق پرسنل را پرداخت کنند و ما هیچ مخالفتی با این افزایش حقوق کارگران این کارگاه‌ها نداریم و نگرانی ما این است که این افزایش منجر به تعدیل نیروی کارگری در واحد‌های کوچک شود، زیرا واحد‌های بزرگ به دلیل شرایط خوب اقتصادی توان پرداخت حقوق و دستمزد را مطابق قانون دارند؛ بنابراین در مورد کارگران مهمترین بحث و دغدغه‌ای که داریم و داشتیم این بود که ممکن است افزایش ۵۷ درصدی حقوق و دستمزد موجب بیکاری و تعدیل نیرو‌های کارگری در واحد‌های کوچک و متوسط شود و بر این باوریم که افزایش حقوق باید به نحوی دیده شود که منجر به از دست دادن اشتغال کارگران نشود. این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد از کارگاه‌ها کوچک هستند، گفت: تعداد کارگران هر یک از این کارگاه‌ها بسیار اندک است و اگر نتوانند هزینه هایشان را جبران کنند، مجبور به تعدیل نیروی کار می‌شوند و برآورد ما این است که ممکن است ۲۰ تا ۲۵ درصد نیرو‌ها را تعدیل و اخراج کنند و ما نگران این موضوع و افزایش بیکاری در کشور هستیم. نماینده مردم کرمان و راور در مجلس یازدهم ادامه داد: تاکید ما این است که واحد‌های کارگاهی که توان پرداخت سقف افزایش حقوق را دارند این کار را انجام دهند و برای کارگاه و واحد‌هایی که توان پرداخت سقف وجود ندارد، باید بین کارگر و کارفرما شرایط توافقی برای دستمزد وجود داشته باشد تا حتی یک کارگر به واسطه افزایش حقوق ۵۷ درصدی اخراج نشود.

چرا قیمت نفت کاهشی شد؟
قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر نگرانیها نسبت به کندی رشد اقتصادی چین که نگرانیها نسبت به اختلالات عرضه را تحت الشعاع قرار داد، کاهش پیدا کرد. بهای معاملات نفت برنت یک دلار و ۲۱ سنت معادل ۱.۱ درصد کاهش پیدا کرد و به ۱۰۵ دلار و ۹۳ سنت در هر بشکه رسید. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت با ۹۹ سنت معادل یک درصد کاهش، به ۱۰۳ دلار و ۷۰ سنت در هر بشکه رسید. بازارها در ژاپن، هند و سراسر جنوب شرقی آسیا روز دوشنبه به مناسبت تعطیلات عمومی، بسته بودند.

شکایت سهامدار اصلی بانک آینده رد شد
شعبه سوم دیوان عدالت اداری با رد شکایت بانک آینده در خصوص وضعیت مالکیت سهام این بانک، در این پرونده به نفع بانک مرکزی و وزارت اقتصاد رای صادر کرد. /میزان

چک‌های برگشتی در سال ۱۴۰۰ کمتر شد
آمار چک‌های مبادله‌شده در سال ۱۴۰۰ حکایت از کاهش ۳۹ و ۴۴ درصدی نسبت تعداد و ارزش چک‌های برگشتی به مبادله شده نسبت به سال ۱۳۹۶، یعنی سال قبل از اجرای قانون جدید چک دارد.

بیش از ۲۳ نهاد مختلف در صنعت خودروی کشور دخالت دارند
 امیرحسن کاکایی استاد دانشگاه علم و صنعت گفت: در برخی خودرو‌ها مانند خودروی شاهین که در آن قیمت گذاری دستوری وجود ندارد، فاصله قیمتی آنچنانی میان کارخانه و حاشیه بازار وجود ندارد؛ از این روی، متقاضیان در قرعه کشی این محصول به حد نصاب نمی‌رسد و عرضه و تقاضا به تعادل رسیده است. وی اضافه کرد: در سال ۹۷ که تولید و عرضه خودرو به علت تحریم‌ها کاهش پیدا کرد همزمان قیمت گذاری دستوری انجام و با این قیمت گذاری دستوری، رانتی توزیع شد که حتی مردمی پول نداشتند پول قرض کرده و در نوبت ثبت نام قرار می‌گرفتند که این نوبت‌ها حدود ۱۰ میلیون خرید و فروش می‌شد.

کاکایی افزود: در سال‌های اخیر دولت برای حل مشکل عرضه، راه حل قرعه کشی را ارائه کرد که این اقدام هم راه حل مقطعی و کوتاه مدت است، اما برای حل ریشه‌ای مشکل عرضه خودرو باید تولید را افزایش داد که وزیر صمت هم در این باره وعده داده امسال تولید خودرو به یک و نیم برابر سال گذشته برسد که با این افزایش تولید امید می‌رود اوضاع بازار خودرو بهتر شود. وی با اشاره به تعدد نهاد‌های تصمیم گیر در صنعت خودروی کشور گفت: هم اکنون بیش از ۲۳ نهاد مختلف در صنعت خودروی کشور دخالت دارند که این تعدد و تناقض تصمیمات موجب شده این صنعت، برخلاف اهداف توسعه‌ای خود حرکت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۱۱۱
نور نیوز ...یا دور نیوز ..کم کم میشه خیلی دور نیوز
پرویز پرستویی!!! شیطون!!! نکنه توهم پرستویی
با این روش عکس العمل نورنیوز به خبر بازجویی موساد از عامل نیروی قدس را در خاک ایران و فرافکنی و رجزخوانی های کلیشه ای اثبات شد که خبر واقعیت دارد. دیگه فرمول بیانیه هاتون را یاد گرفتیم.
به دلیل کاهش مصرف هست که معاون اول رییس جمهور افتخارش اینست که وفور کالا و اجناس هست و گرانی را کم اهمیت می داند!
ولی معلوم نیست چرا رییس جمهور دستور جلوگیری از گرانی می دهد وقتی برای معاونش گرانی افتخار است!
بهتر است این دو برای ویرانی کشور حداقل باهم هماهنگ عمل کنند!
وقتی گرانی از حد بگذرد قدرت خرید بشدت کاهش پیدا می کنند و در نتیجه وفور کالا هم بوجود می آید
بانیان وضع موجود دقیقا کسانی هستند که الآن سر کار و تصمیم گیر کشور هستند. همه میدانند که پافشاری ایران بر بحث انرژی هسته ای منحرف کردن افکار عمومی در ایران و جهان از بحث رفراندوم بود. تمام بهایی که کشور دارد می پردازد و مردم بیچاره را به دریوزگی انداخته همین بحث است ولاغیر.
اگر می خواهید کشوری را از نقشه جغرافیا حذف کنید.
خیلی ساده است
مدرسه و آموزش وپرورش و معلم را نابود کنید
خودبه خود بدون شیلیک یک گلوله
آن کشور از نقشه جغرافیا حذف خواهد شد.
دولت رئیسی 9 ماهه شد
عملکرد و نتیجه ی کار این 9 ماه برای مردم مشهود است.
کسانی که با خروارها ادعا آمدند
ماکارونی را 36 هزار تومان و جیره بندی کردند
و می خواهند برای تعداد نان مصرفی هر ایرانی کارت صادر کنند.
میگه باید بین کارگر و کارفرما شرایط توافقی برای دستمزد وجود داشته باشد!!! خب این چه نوع افزایش حقوقه؟
یعنی کارگر کوتاه بیاد تا اخراج نشه؟
یعنی حتی عرضه اجرای همین افزایش حقوقی که اعلام کردید را هم ندارید؟
بانیان وضع موجود همچنان ریش دارند و همچنان رنگارنگ هستند
کسانی که برجام را آتش زدند
بانیان وضع موجودند
دنبال کسی دیگر نگردید.
روز کارگر
و روز کارگران آموزشی
را به هر دو قشر به فلاکت افتاده
تبریک می گویم
جناب ذوالنور باعث و بانی وضع موجود شما هستید و همفکران شما در جبهه پایداری
تولید پایین هست راه حل مشخص تامین از خارج هست. که به تعادل برسه. و هیجانش بخوابه. همین.
ولی یادمون باشه درباره چی صحبت می کنیم. کیفیت پایین تر از تولید هست. آخه چی میگی اصلا چی رو قراره زیاد کنند. تولید 1.5 برابر بشه که مردم بیشتر آسیب ببینند.
جناب ذوالنور مگه اونایی که یه من ریش داشتن چه گلی به سر مملکت زدند که این ته ریشی ها بخوان بزنن؟!!!!اتفاقا به مطلب خوبی اشاره کردید ناراحت نشید ولی واقعیت دردناک اینه که متاسفانه امثال شما تو این چهل سال فقط تظاهر رو به مردم یاد دادید و مبنای قضاوتتون راجع به آدمها ظاهر بوده وگر نه که کیه که ندونه کار کردن و مثمر ثمر بودن ربطی به ریش داشتن و نداشتن یا کراوات داشتن و نداشتن نیست و به دیدگاه طرف مربوطه!
البته خوبه که توجه بشه که 3 کیلو بصورت سرانه ست وگر نه که همه خوب میدونیم که سفره خیلیا سال تا سال رنگ گوشتو به خودش نمیبینه البته منظورم خدای ناکرده با آقاها و آقازاده ها نیست بهشون برنخوره!!! خوبه یادمون نره که شعارهای اول انقلاب چی بود!!!
اقای ذوالنور یه چیزی بگو که بگنجه.ریاکارتر از امثال شما ندیدیم.به فردا هم فکر کن.
ایرانی ها چرا باید شاد باشند ؟
به چی نگاه کنند تا شاد بشن ؟
به بچه های بی کارشون ؟ به چندرغاز حقوق و تورم افسارگسیخته شون ؟ به مسئولین باسواد و فرهیخته و دانشمندشون ؟ به سرریزی عدالت در جامعه شون ؟ به پاکدستی مقامات ؟ به دموکراسی شون ؟ به آینده درخشانشون ؟ به اعتبار و آبرشون در دنیا ؟ به ارزش پولشون ؟
به چی نگاه کنند و شاد بشن ؟
آقای ذوالنور فراموش کرده بانی وضعیت امروز در مجلس و دولت هستند. با شعار نه می‌شود کشور را اداره کرد و نه تقصیر را کردن دیگران انداخت. شما و همفکران شما کشور را نابود کردند.
ریسی بت شکن فعلا تبر بر دست گرفته و اشتباهی کارمندان و بازنشستگان و زندگی آنان را هدف قرار داده است، یکی از مجلسیان نجومی بگیر لطف کرده و تبر را از ایشان بگیرند صواب دارد.
ارابه‌ های مرگ ایران برای جان ومال مردم ارزش قائل شوید خواهشن
جبار کوچکی نژادارم ساداتی رئیس هیئت تحقیق و تفحص از اجرای قانون تامین کالا‌های اساسی و تخصیص ارز ترجیحی، درباره آخرین وضعیت تحقیقات در خصوص نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی گفت: از سال ۱۳۹۷ تاکنون بیش از ۲ هزار هزار میلیارد تومان ارز ۴۲۰۰ تومانی تخصیص داده شده که رقم بسیار بزرگی است و تقریبا بودجه دو سال کشور را شامل می‌شود.
چرا بانیان این حیف ومیل عظیم دادگاهی نمیشوند ؟؟؟!!!!!
چه نیازی داریم بگیم ما پهپاد داریم و چیکار میکنیم
مگه جنگه.
گرانی ۴۰۰درصد
هرچی‌ کور‌ و کچله‌ با ما همکلاسه‌ !
ونزوئلا‌ و مردمش هم پیوندهای گرسنه ای هستند مانند ماها‌ !
به چه دلیلی‌ هرچی کشور مشکل داره تو دنیا ایران باهاشون دوسته ؟! واقعا این وضعیت تا کی ادامه پیدا خواهد کرد و تا کی این ملت باید هزینه این سیاستهای جهنمی را بدن ؟!
اقاي ذوالنور طوري صحبت ميكنيد انگار تازه اين مملكت به دست گرفتيد
جناب کاکایی مشکل بزرگ اینجاست که که تهیه و توزیع با خودرو سازه و هر وقت اش خیلی شور میشه قطره چکانی خودرو وارد بازار میکنن اقا یا شما میتونی خودرو یه مملکت رو تامین کنی یا نمیتونی که باید کسر توانایتو واردات انجام بشه البته اگه خودت و اونایی که سر سفره چرب و چیلت نشستن بذارن نمیشه مردم رو تشنه نگهدارین و هر روز چن میلیون بیاد رو قیمت خودرو
دم امید دانا گرم چشم و گوش منو باز کرد که وطن فروش ها خارج نشین تا چه حد هولناکی فاسد هستند
ایرانی ها در مجموع با وجود مشکلات خیلی شاد هستند و دلیلش نیز فروش فراوان فیلم های کمدی می باشد و یک عامل تشدید غم فیلم های سراسر غم و درگیری و پر مرگ و میر سریاله های تلویزیونی می باشد
امپراطوری ایران بزرگ پدر غرب و غربگدا رو در میاره شوخی نداره با کسی
چون ما ایرانی ها برای هر چری که دنیا به صورت عادی دارند ما محروم هستیم .. مثلاً یک نوع گردشگری در جهان هست. گردشگر میرود در کشور مقصد میهمان یک خانواده میشود به ازای دریافت حا و مکان کار میکنند و با فرهنگ آن جامعه آشنا میشود اما این سایت روی ایرانی ها بسته هست
یا گردشگر مثال آلمانی میرود در برزیل میهمان یک مدرسه میشود برای معلمی. و تا سه ماه میماند و کار میکند بدون دستمزد همه چیزهای خوب جهان روی مردم ایران بسته است ..البته اسم این نوع گردشگری من نمیدانم
مثل گردشگر خارجی مباد از طریق اینترنت میهمان میشود میرود نیجریه در باغ کار کند بدون دستمزد
گردشگران قبلی نوع رفتار و اخلاق میزبان را در همان جا مینویسند و اگر مورد بدی گزارش دادن دیگه کسی آنجا تقاضا کار و اقامت موقت برای کار نمیدهند
چون تمام چیزهای خوب جهان روی مردم ایران بسته است .مگر ما چند بار فرصت زندگی کردن در این دنیا را داریم که همه چیز را روی ملت ایران میبندند
خوردیم برنج امریکایی با گوشتای استرالیایی خدایی مردم خوشی زیر دلشون زده بود
تنها راه نجات کشور تعامل ،تعامل، ، تعامل سازنده با جهان حتی دشمنان ، والسلام علی من التبع آلهدی.
آقای رییسی بدون شک ۶ ماه دیگه با ا دامه این روند باید منتظر فاجعه باشید ،، کم آبی، فقر مطلق اکثریت جامعه ، پراید ۱۰هزار دلاری ؟؟؟؟
بیکاری جوانان ، برنج یک میلیونی ،، قیمتهای نجومی کالا، افزایش سرسام ور قیمت آب و برق و گاز و موبایل و...،
ولله قسم شهدا راضی نیستند ملت در این تنگنا قرار بگیرن ، این کشور رو فقط لجاجت مسئولین و دوستگی کشور به انقلابی گری و غربگرایی به این وضعیت مبتلا کرد ،افزایش ۱۰ برابری کالا در یک دوره چهار ساله نابود کرده خانواده ها رو ،؟؟؟ این وسط قشر حقوق بگیر نابود شدن ؟ اخه افزایش ۱۰ درصدی با این تورم انصاف است ؟؟؟! مصالح ملت رو فدای بازی‌های سیاسی نکنید ،؟؟ خیلی از دشمنان داخلی و خارجی منتظر زمین خوردن انقلاب هستند لطفا افراطی گری رو از خود دور کنید؟؟
بزودی در صدا و سیما:
اصلا هم گوشت چیز خوبی نیست مرغ و ماهی و تخم مرغ و گوجه فرنگی هم همینطور میوه که اصلا حرفشو نزن هر کی خورده مرده نون خالی بخورید هم برای سلامتیتون خوبه هم هیکلتون قشنگ میشه اونم یه وعده چی میشه مگه!
امیدوارم این تکذیب اقدام موساد مثل بقیه تکذیب ها مثل حمله به پادگانی در کرمانشاه که گفتند رعد و برق بود یا خرابکاری‌های مختلف در سایتهای هسته ای که اول تکذیب میشه ولی بعداً در یک جایی در یک مصاحبه ای صحتش ثابت میشه
آقای ابوترابی شما بگو قدرتمند ترین کشور دنیا کشوری که فقط خام فروشی میکنه اونم اگه مشتری گیرش بیاد و پولشو بده سرانه مصرف گوشتشم ۳ کیلو هست نه اصلا بگو ۴ کیلو ارزش پول ملیش هم با ارزش عنبرنسارا رقابت میکنه خجالت داره این حرفای هفت من یه غاز واقعا
والا ما که یه رستوران هستیم از اول عید تا الان حداقل سه تا از نیروها مون را اخراج گردیم
افزایش حقوق و دستمزد و افزایش حق بیمه علت اصلی تعدیل نیروی ما بود
نابی جون قربونت آدرس این صرافیتو بده ما هر جا رفتیم دلار ۲۸۲۵۰ تومنه!نکنه از سر کوچه آقای احمدی‌نژاد خرید میکنی!
در دهه هفتاد دانش آموزان بعد از طی کردن دوره راهنمایی به وار سه رشته تحصیلی میشدن ، شاگردان ممتاز وارد زشته ریاضی و در مرحله دوم انتخاب رشته تجربی بود و در پایان دانش آموزان ضعيف رشته انسانی رو انتخاب میکردن و نتیجه بعد از سی سال چنین شد
۱_ در بحث مهندسی و هوا وفضا به حمد الله واقعا پیشرفت کردیم
۳_ در علوم پزشکی جدا از رانت‌هایی که در رشته پزشکی هست واقعا خودکفا شدیم
۳_ ولی با توجه به اینکه رشته اقتصاد و مدیریت علوم سیاسی در دانشگاه مختص عزیزان انسانی بود و کسی که رشته ریاضی بود حق انتخاب رشته مدیریت و اقتصاد رو در آن زمان نداشت ، و همین دانش آموزان با همین سطح از سواد شدن مدیران اقتصادی و سیاسی مملکت و این شد نتیجه ، اقتصاد ویران و سیاست یک بام و ده هوا ؟؟
۴_ متاسفانه در حال حاضر داره دقیقا برعکس میشه و علوم ریاضی و علوم پایه داره کم کم نابود میشه ، کتاب‌های ریاضی دبیرستان خالی از محتوای شده و ساعات ریاضی نصف شده و درسهای مانند فن واردی و بهداشت جایگزین شده پس باید بزودی بائو منتظر مهندسان بیسواد باشیم ؟؟؟.
جناب ذالنور مشکل مملکت دقیقا شما هستین
هر دولتی که امد به فرهنگیان خیانت گرد ۴ رییس جمهور در دوران خدمت سکاندار دولت بودن بعد از نجفی دیگه این آموزش و پرورش وزیری که لیاقت وزیر بودن یک میلیون همکار و ۱۲ میلیون دانش آموز رو نداشت ، هر چه رهبری می‌فرماید همه ما زیر دین معلمان هستیم گوش شنوایی وجود نداره ، چرا باید سهم آموزش و پرورش از بودجه کشور ۸درصد باشه وقتی که نصف کارمندان دولت رو تشکیل میده ؟؟ چرا باید ۷۰ درصد بودجه خرج شرکت‌های خاص بشه ؟؟ آقای رییسی بعًی ها دیگه براشون حقوق سیصد میلیونی عادی شده ، روزگاری در آموزش و پرورش به ۸۰ درصد دانش آموزان تغذیه رایگان تعلق می‌گرفت و شیر و موز هم خیلی زمانهای دور داده می‌شد، و حالا ؟!
به غیر از پرستاران که در بخش‌های بیمارستان کار می‌کنند که نه شب دارن و نه روز بقیه کارمندان با توجه به اینکه دفاتر پیشخوان کار می‌کنند، . کارمندان دولت واقعا ۲۰ دقیقه کار مفید نمیکنند بخصوص کارمندان ثبت احوال و اسناد ، محیط زیست ، صنایع معادن ، بانک ها با توجه به الکترونیکی شدن کارها ،، بخش های اداری علوم پزشکی ، و.... پس واقعا دولت باید به فکر کوچک کردن باشه ، در بحث آموزش و پرورش با توجه به حالی شدن اکثر رویتاهها باید در بحث نیروی انسانی مدیریت کرد روستاهایی که دانش آموز کم دارن باید به صورت مجتمع ادراه شوند یعنی یک روستا به عنوان مرکز انتخاب شود و دانش آموزان روستاهای اطراف به صورت شبانه روزی باشند یعنی بجای اینکه ۱۰ معلم به ۱۰ روستا برود ، ۱ معلم برای ۱۰ تا ۲۰ روستا کفایت میکنه ، یعنی ماهی ۲۰۰ میلیون صرفه جویی در پرداخت حقوق ‌ در صورتی که با ۵۰ میلیون می‌شود ۲۰ دانش آموز رو در ماه نگهداری کرد .
بهتر بود بجای افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران عزیز ، که اثرات روانی زیاد روی تورم داره بهتر بود دولت درقالب پرداخت غیر نقدی و پرداخت حق بیمه آنها به سازمان تامین اجتماعی به آنها کمک می‌کرد تا هم واحدهای تولیدی آسیب نمیدیدن و هم خلق نقدینگی نمیشد ، ماکارونی ۱۲هزار تومانی به ۳۴ هزار برسه میدونید چند درصد تورم ؟؟ میشه ۳۰۰ درصد تورم نقطه به نقطه فقط در یک قلم کالا ؟؟؟ بدون شک سندیکای کارگری امسال نه تنها کمکی به کارگران نکرد بلکه سفره آنها رو به شدت کوچک خواهد کرد ، چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی ،، باید افزایش حقوق ۲۰ درصد بعلاوه یک میلیون کمک غیر نقدی ؟؟
آقای رییسی بدون شک باید مساجد رو بسیج کنید تا یه عده از گرسنگی و نداشتن جای خواب نمیرن و کارت غذا توزیع کنید لطفا ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
این داستانی که میگی قبلاً امتحانش و پس داده و فقط باعث فقرا. شدن حقوق بگیر و گرانی بیشتره
آقایان مسئول کشوری که ۱۰ درصد منابع معدنی جهان ، تولید کننده دو گاز جهان ، جز ۲۰ کشور تولید کننده نفت دنیا رو داره این زندگی فلاکت بار حقش نیست ،؟؟ به قول لاریجانی به ملت ظلم نکید به بهانه حمایت صنعت خوردو ،؟تو همی عراق با ۲۰ هزار دلار بهترین خودرو سوار میشن ، ولی تو کشور ما برای پراید ۲۰۰ ملیونی باید تووصف باشی
شادی جیب پر پول میخاد و آرامش فکری ، که فعلا ۹۹ درصد ملت درگیری فکری دارن ، ملت رو درگیر قسط وام و نزول خوری و نزول دادن کردین ، برکت از این کشور رخت بر بسته ، بانک‌ها این مراکز نزول خوری رو تا تعطیل نکید هر روز بدتر از دیروز
آقای رییسی در بحث حذف ارز ترجیحی با آتش بازی میکنید ، درسته دولت ۹۰ میلیارد دلار درآمد کسب میکنه ولی فکر بدبختی ملت بلش
اینروزها همش دم از قدرت بهپاد میزنیم درصورتی که کشور ژاپن توسط بچه های دبستانی کردستیهایشان شده ساخت انواع پهپادهایی با قابلیت دیجیتالی وتکنولوژیهای بالا وخود دولت ژاپن به این دانش اموزها جایزه های خوبی در ساخت انواع بهپادها میدهد وفکر کنم ساخت بهپاد فقط برای ما مهم میباشد در صورتی که کشوره کره وژاپن ساخت بهپادهارا به دانش اموزانشان داده اند با تکنولوژیهای بسیار پیشرفته اما هیچگونه تبلیغی درساخت اینگونه پهپادهارا انجام نمیدهند
سه كيلو گوشت در سال خیلی ظلمه
نرخ ارز ،دلار و یورو من در اوردی.....؟ همینطور قیمت از خودتان در میاورید،کی به کیه؟ تابناک قیمت ارزی که می گذاری همیشه پایین تر از نرخ بازار است؟ چه کسی برایت قیمت می گیرد؟ شده مثل نرخ اجناسی که دولت گزارش می کند.؟
خدایا خودت به فریادمان برس ، یه بسته ماکارانی ۳۰هزار تومان ،
ما چه گناهی کردیم که گیر جنین مسئولین بی کفایتی کردیم ؟؟؟
گفتم سه مه دیگه با چراغ فانوس دنیال روحانی خواهید گشت ؟؟؟ آقای رییسی یه وعده غذایی برای یک خانواده ۵ نفره حداقل ۱۰۰ هزار تومان خرج داره ؟؟ یعنی اگه یک نفر سه وعده یه غذای ساده مثل ماکارونی بخوره ماهی ۱۰ میلیون لازم داره ؟؟؟ حالا تو میخواهی با ۱۰۰ هزار یارانه جبران کنی ؟؟؟؟ ولله قسم شرم کن ، تو که این کاره نبودی چرا آمدی؟؟؟ از روزی که قدم رنجه فرمودید دقیقا قیمتها سر به فلک زده ؟؟ تو رو به حرمت این ماه عزیز به فکر ملت باش .
جای شادی شما برای مردم نگذاشتید
جناب ذوالنور بانیان وضع موجود شما در مجلس و جناب رییسی در دولت هستند باز صد رحمت به بانیان وضع سابق حداقل شیب ملایم را رعایت می کردند
رئیسی !
آیا مردم حق ندارن ماکارانی هم بخورن ؟!!
چی کار داری میکنی رئیسی ؟!!!
ابراهیم بت شکن :-) قیمت ماکارانی رو بشکن
دولت جوان انقلابی میدانی جهادی مقاومتی قیمت ماکارانی رو یه شبه ۲۰۰ ٪ افزتیش داد .
ماکرانی نایاب شده
آقای دکتر رضایی سریعتر از کابینه ۶ کلاسه ها خارج شود
قیمت کالاها بحرانی شده .
طرح عدم کفایت رئیسی به جریان بیفتد
بانیان وضع موجود امثال ذوالنور و عباسی و شریعتمداری و علم الهدی با ریش کامل هستند و نه ته ریش
فیش دریافتی حقوق و مزایای ذوالنور منتشر شود
محاکمه قالیباف مطالبه عموم مردم است
ارز ۴۲۰۰ی رو از فراورده های آردی مانند ماکارانی حذف کردند و قیمتش ۲ برابر شده .
کابینه بی سواد منحل باید گردد
حسن روحانی برگرد !
سفره من کوچکتر شد
در آستانه عید فطر رئیسی با یه خداحافظی دل ۸۴ میلیون ایرانی را شاد کند
با شیش کلاس نمیتوان مملکت را مدیریت کرد
# خداحافظ _ ماکارانی
این بود مدیریت دولت انقلابی جوان جهادی ؟!!!
# سیسمونی _ گیت
بانیان وضع موجود همین دولت و مجلس جوان انقلابی مقاومتی هستند
کابینه میدانی منحل شود
از اوضاع موجود ؛
نه کارگر راضی است نه کارمند نه کاسب نه معلم
ماکارانی حق مسلم ماست
قیمت ماکارانی را برگردونید سر جاش
رئیسی
اینجوری میخواهی ارز ۴۲۰۰ رو حذف کنی ؟
ارز ۴۲۰۰ رو اژ آرد ماکارانی جذف کردی ماکارانی ۲۰۰ درصد رشد قیمت رو تجربه کرد
نالایق ها
مثل قبلی ها که صدای رعد و برق بوده
آقای رئیسی در صفحه تلویزیون با غرور میگوید :
این دولت معیشت مردم را به برجام گره نمیزند !
آقای محترم !
چه جور گره نمیزنی که کالا ها بعد از به نتیجه نرسیدن
مذاکرات همه افزایشی شده و نجومی ؟
اگر تونستی قیمت ها رو ثابت نگه داری ؛ معلوم میشه معیشت مردم رو گره نزدی با مذاکرات و الا که به حرف نیست .
و قرار هم نیست ۴ متر طناب باشه و یه میز مذاکرات و یه معیشت که حضرتعالی بخواهی با طناب معیشت رو گره بزنی به پایه میز برجام .
همینکه مرتب قیمت ها داره میره بالا یعنی اینکه خود به خود معیشت مردم با مذاکرات گره خورده
آقای دولت
تو ما را کور نکن ؛ شفا نخواستیم .
نخواستیم ارزونی رو .
قیمت ها رو برگردون سر جاش .
همون قیمت های زمان دولت به درد نخور قبلی .
۱۰۰ رحمت به اون به درد نخور
۲ برابر شدن قیمت ماکارانی هدیه دولت رئیسی در شب عید فطر به مردم
آیا سرمایه گذاری در ونزوئلا توسط آقای اوجی ...برگشت سرمایه خواهد داشت ؟ یا مثل دوره احمدی نژاد کاملا از بین خواهد رفت.
اگه مردم کلا دولت و مجلس نخوان کیو باید ببینن ؟
هم اکنون شاهد نحوه مدیریت یکدست جوان انقلابی میدانی جهادی مقاومتی در ۳ قوه هستیم علی برکت الله
والا تقصیر خودروساز و مافیای پرنفوذشه الان دنا پلاس اتومات ۵ستاره چرا باید انقد آدمو اذیت کنا انواع صداها از توش بیاد هر دقیقه یه جاش مشکل پیدا کنه؟؟!!!!
میشه بگن پلیس چه کاری از دستش برمیاد؟!
خاصیت ذوالنور و امثال ذوالنور که اتفاقا تعدادشون در این کشور کم هم نیست ، چیست ؟
ذوالنور و آقا تهرانی و زاکانی و قالیباف و علم الهدی و شریعتممداری همشون یه نفرن در چند جسم
مثل همیشه تکذیب می کنیم !
گوشت و مرغ و ماهی و برنج و میوه نخواستیم قیمت ماکارانی رو برگردونید سر جاش
حضرت آیت الله دکتر رئیسی لطفا ارز ۴۲۰۰ تومنی جهانگیری رو برگردونید به ماکارانی
مدیریت ۶ کلاسه بر مملکت
خیر بی بی سی ربطی به مساله قدس نداره. قدس یک روز بود و تمام شد. این جو سازی کاملاً با موضوع تحریم سپاه قدس توسط آمریکا و چانه زنی برای آن در برجام است.
الان تمام هجمه های تبلیغاتی برای ناکام نشان دادن برجام به دلیل سپاه است. همین و بس
تمام اختلافات کنگره با بایدن و قانون های ترامپ که دست بایدن را بسته، همه را به زمین ایران میفرستن و مشکل را فقط از ناحیه ایران القا میکنن
اسراییل برخلاف مقامات ایرانی تاکنون هر ادعایی کرده اولش تکذیب شده ولی بعد اثبات شده درست است
مثل حمله به تاسیسات کرج ، کرمانشاه و انتقال ۱۰ تن اسناد اتمی از ایران به اسراییل
حرفهای شما کوچکترین ارزشی ندارد در موضوع بردن اسناد هسته ای هم با شدت تکذیب کردید تا وقتیکه احمدی نژاد تایید کرد
یعنی هر آمریکایی بیشتر از 30 برابر یک ایرانی گوشت میخوره؟ واقعا اونا باید برن یه فکری به حال دلار های بالارفتشون بکنن
مرگ بر آمریکا ما خوبیم
قیمت گوشت را پائین بیاورید تا همه توانایی خزید داشته باشند
کسی نیست به بی بی سی بگه دروغ هم قانون وقاعده داره ی چیزی بگو بگنجه
مملکت رو ترکوندین
با این واکنش نور نیوز متوجه شدم این بازجویی واقعی بوده
دستتون درد نکونه حداقل گفتید والا ما ۸ماه گوشت قزمز نخوردیم خجالت زده خانوادم و اولادم هستم اقا سید اقا سید ریسی
چی شد وعده ها چی شد
این بود مردم به شما اعتماد کردتد حداقل کاری کنید که مردم تز اعتماد شما نااومید نشند
کاری به اقازاده ها ندارم ازسیسمونی تا گردش واقامت وعیره
مردم گناه دارند
این همه شهید دادیم انقلاب ما ورای ما انفجار قیمتها نبود ابروی ما وشما ابروی ایران ومردمانم هست
آقای پور ابراهیمی شعار نده مدیریت افتصاح امثال شما باعث گرانی افسار گسیخته شد هروز در مورد ارز ۴۲۰۰ حرفهای بی پایه زدید که منجر به تورم شدید انتظاری شد حالا دولت قبل را مقصر می دانید
خراب کردید کنار بروید
کاهش شدید مصرف گوشت جای تبریک دارد برای مسئولان
مسئولان با همین فرمون پیش برن در کشور وفور کالا داریم ولی از گرانی کسی قدرت خرید نخواهد داشت!
این آقای ذوالنورچرا نمی خواهد بفهمد که طیف ایشان مدیریت نمی‌دانند همان منتقد باشند بهتر مدیریت را بدهند به دست رجول سیاسی،وقتی به قدرت میرسند تازه متوجه میشوند ....
سرانه سه کیلو گوشت در سال....! این هم نتیجه مدیریت دولت مردمی و مجلس انقلابی!!!!
اگر کمیسیون مشترک طرح صیانت منحل هم شده باشه نوباوه وطن یک تنه اون رو تشکیل خواهد داد!!!!!!!
فقط صنعت خودروی کشور نیست که ۲۳ نهاد مختلف در آن دخالت دارند، در همه امور مراکز قدرت متعدد وجود دارند. همین حضور زنان در ورزشگاهها رو ببینید!!! کسی می تونه در مورد این موضوع در کشور یک حکم واحد بده؟؟!!!!!!
مجلس انقلابی یک تصمیم نسنجیده در مورد افزایش حقوق 57 درصدی کارگران گرفته و حالا زیرش مونده: کارفرما ها توانایی پرداخت ندارند و ممکنه منجر به تعدیل بشه و اگر هم بپردازند باید محصولاتشان را گران کنند و موج گرانی بزرگی درپی خواهد داشت!!!
۳ کیلو گوشت در سال یعنی تقریبا صفر برای کم در آمدها!
چشم مسئولین عدالت محور و مهرورز نظام اسلامی روشن!
اقای ذوالنور، لطفا توضیح بدید که این افرادی که به تازگی ته ریش گذاشته‌اند رو مردم گزینش کردند یا افرادی که به سبک شما فکر میکنند و ریش و جای مهر رو پیشانی رو ملاک استخدام میدونند . گیرم که به سراغ این افراد هم بروید ، فکر میکنید اینها سوادی دارند که بخواهند راه حل بدهند ؟
خدا لعنت كنه هر كس كه به مردم در هرلباسي خيانت ميكنه ميخواهد اصلاح طلب باشه يا اصولكرا يا سلطنت طلب، ،ماكاروني دقيقا ٣ برابرشده ميفهمي ماكاروني جبه البته كه نميدوني يه جيزيه شبيه رشته اش قبلا يه مقدار كوشت جرخ كرده اضافه ميكردند به مروركوشت جاش را با سويا عوض كرد جديدا مردم به جاي سويا رب ميزن ميدن خانواده بخوره،البته شما حتما از اين غذاها مصرف نميكني غذاهاي مقوي مثل كباب و الو مسما لازمه تا قوي بشي بري توي مجلس با شجاعت برجام اتيش بزني ،فولاد لاي جرخ ظريف بذاري،بنابراين زياد حرف نزن
ابراهیم بت شکن قیمت ماکارانی رو بشکن .
ابراهیم !
امروز ماکارانی ؛ تشنه ارز ۴۲۰۰ ی جهانگیری است
ايا اداره مملكت در شرايط امروز ايران افتخار أست؟
خواهر زاده بنده مدرک لیسانس داره ولی در یک سازمان کامپیوتری به جای مدرک لیسانس مدرک دیپلم حسابش می کنند و به اندازه همون مدرک دیپلم حقوق می گیره....طفلک کسی را هم نداره که ازش دفاع کنه. پیمانی هم هست و مجبوره که با همون مدرک دیلپم به کارش ادامه بده وگرنه کار براش گیر نمیاد...مثلا اینجا کشور اسلامیه و به کارمند و کارگر و... ظلم نباید بشه...داریم می بینیم بی عدالتی را
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار