بازدید 3986

شهر بدون شهرداری و شهرداری بدون کارگر معنایی ندارد

وزیر کشور گفت: امسال با مصوبه دولت افزایش مناسبی برای حقوق کارگران در نظر گرفته شده و وجود برادرانی مانند آقای زاکانی به انسان این قوت قلب را می دهد که ایشان با تمام وجود به فکر کارگران هستند.
کد خبر: ۱۱۱۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸ 01 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، احمد وحیدی در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری تهران و ضیافت افطاری که به مناسبت روز کارگر برگزار شد با تبریک روز کارگر و روز شورا و عید فطر گفت: اگر عید فطر بازگشت به انسانیت باشد، کار نیز بازگشت به حقیقت انسانی است و اگر کار در قاموس انسانیت نبود هیچ حرکتی وجود نداشت؛ پس جوهره آدمی به کار است و این حقیقتی مهم است.

وی با بیان اینکه جوهره انسانی در وجود شما یک مزیت است و دیگر مزیت شما خدمتی است که به همه مردم ارائه می کنید افزود: تصور کنید که اگر کارگران عزیر شهرداری نباشند چه مشکلاتی ایجاد می شود! در واقع شهر بدون شهرداری و شهرداری بدون کارگر معنایی ندارد؛ طبق احادیث ارزش هر انسانی به کاری است که آن را درست و خوب انجام می دهد.

وحیدی تاکید کرد: البته کارگران نیازهایی دارند که باید به شکل مناسبی برطرف شود و تلاش شهرداری و شهردار تهران معطوف به این است که چطور می توانند وضع زندگی شما را بهبود ببخشند.

به گزارش ایسنا، در بخش دیگری از این مراسم پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: برای من جالب بود که وزیر کشور پیشنهاد دادند که این جلسه با حضور کارگران شکل بگیرد و این نمایانگر نگاه مسئولان جمهوری اسلامی به این قشر است. یکی از محورها و ستون های محکم‌ دفاع مقدس ما را کارگران تشکیل می دادند که با وجود همه کمبودها، ایثارگرانه در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا کردند و خاطرات ماندگاری از خود بر جای گذاشتند. بعد از جنگ نیز در همه عرصه ها حضور کارگران عزیز را سراغ داریم و در روزهای تحریم این کارگران فعل ما می توانیم را صرف کردند.

وی حضور کارگران را یکی از پایه های محکم پیروزی انقلاب اسلامی خواند و افزود: فراموش نمی کنیم که اعتصابات گسترده و فراگیر کارگران به ویژه در صنعت نفت بزرگترین ضربه را بر پیکر نظام ستمشاهی وارد کرد. امروز که سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است نیز باز هم کارگران رکن رکین تولید هستند که با اراده خود زمینه ها را برای تحقق این شعار فراهم خواهند کرد.

نایب رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: امیدواریم با حضور و تلاش شما گام‌های موثری در حل مشکلات کشور برداشته شود و شاهد خروش ملت به سمت قله‌های پیروزی و موفقیت باشیم و امیدواریم اقدامات تقویت نهضت کارگری ادامه پیدا کند و شاهد تقویت بنیه اقتصادی این قشر عظیم باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر