بازدید 27472
دو هزار و نهصد و نود و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

سخنگوی ستاد امر به معروف: واردات مشروبات الکلی به مقصد‌ مشهد و قم/علم‌الهدی: اگر ما از فلسطین دفاع نکنیم، مکه و مدینه را هم می‌گیرند/آقا تهرانی: بدون طرح صیانت هر وقت دشمن بخواهد صداوسیما و کارت‌های بانکی را هک می‌کند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: «آغاز ثبت نام مشمولان جدید سهام عدالت تکذیب شد» / «گمانه‌زنی‌های شیطنت آمیز درباره قیمت ماکارونی» / «علی ربیعی: عده‌ای هنوز برای پرت کردن افکار عمومی روند تخریب بی‌اساس را ادامه می‌دهند» / «خباز: بالاترین حد بیشتر وزرا، مدیر کلی است» … را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸ 29 April 2022

سته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی از حوزه های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

توصیه امام جمعه قم با طالبان: حکومت‌داری لوازمی دارد که اگر تامین نشود نسل‌کشی رخ می‌دهد
آیت‌الله حسینی بوشهری در خطبه نماز جمعه نهم اردیبهشت ۱۴۰۱ که در مصلی قدس قم برگزار شد، در خصوص شبهه افکنی درباره روز قدس عنوان کرد: عقل به ما می‌گوید که با ملت ستم دیده همدردی کنیم. مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان است. خطیب نماز جمعه قم در رابطه با افغانستان گفت: روزی مسجد شیعیان و روزی مسجد اهل سنت را منفجر می‌کنند، هیئت حاکمه افغانستان اگر میخواهد حاکمیت و اقتدار خودش را نشان بدهد باید حافظ ملت افغانستان اعم از شیعه و سنی باشد. وی ادامه داد: حکومت‌داری لوازمی دارد و حفظ امنیت مردم از این لوازم است؛ مطمئن باشید اگر پیشگیری نکنید نسل‌کشی رخ می‌دهد که دیگر نمی‌توانید جلوی آن را بگیرید.

آقا تهرانی: بدون طرح صیانت، هر وقت دشمن بخواهد صداوسیما و کارت‌های بانکی را هک می‌کند
آقاتهرانی با اشاره به برخی ناهنجاری‌های فرهنگی در کشور بیان داشت: در کمیسیون فرهنگی برای ازدواج آسان جوانان طرح‌های مناسبی تدوین شده است که در این زمینه دولت ورود و همکاری خوبی داشتند. دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی ایران بیان داشت: یکی از چالش‌های کشور، مدیریت فضای مجازی کشور از سوی بیگانه است و استقلالی در این زمینه نداریم و دشمن هر وقت بخواهد می‌تواند کارت سوخت و بانکی ما را مختل و یا صدا و سیما را هک کند. وی افزود: طرح مدیریت فضای مجازی برای حمایت از کاربر است و هیچ جای این طرح بحثی از فیلتر و محدودیت و مسدودی نیست. امید دشمن به بی بندوباری در فضای مجازی است.

اعطای نشان خورشید تابان از سوی دولت ژاپن به سیدعباس عراقچی
سفارت ژاپن در ایران اعلام کرد که دولت این کشور نشان خورشید تابان، ستاره زرین و سیمین را به سیدعباس عراقچی معاون سابق وزیر امور خارجه در امور سیاسی و سفیر ایران در ژاپن اعطا کرده است.  سفارت ژاپن در ایران اعلام کرد: در ۲۹ آوریل سال ۲۰۲۲ میلادی (به وقت ژاپن) دولت ژاپن نشان خورشید تابان، ستاره زرین و سیمین را به تبع ایرانی دکتر سیدعباس عراقچی (معاون سابق وزیر امور خارجه در امور سیاسی و سفیر اسبق ایران در ژاپن) اعطا کرد. دکتر سیدعباس عراقچی در وزارت امور خارجه جمهور ی اسلامی ایران عهده‌دار مسئولیت‌های بسیار مهمی بوده، از سال ۲۰۰۸ به عنوان سفیر ایران در ژاپن، از سال ۲۰۱۳ به عنوان معاون وزیر امور خارجه در امور حقوقی و بین الملل و از سال ۲۰۱۸ به عنوان معاون وزیر امور خارجه در امور سیاسی، فعالیت داشته و در حفظ و توسعه روابط ایران و ژاپن نقش بسزایی ایفا کرده است.

امام جمعه اصفهان: قوم یهود و بنی اسرائیل خنگ‌ترین مخلوقات خداوند هستند
آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، ظهر امروز در خطبه اول نماز جمعه اصفهان گفت: خودم و همه شما عزیزان روزه دار و نمازگزار را به تقوای الهی دعوت می‌کنم و از خداوند می‌خواهیم که همه ما را در سایه عنایت خود قرار دهد و استغفار ما را بپذیرد. اودر خطبه دوم گفت: از تمامی کسانی که امروز در میدان امام خمینی (ره) حاضر شدند و در مراسم شرکت کردند تشکر می‌کنم. از منظر قرآن قوم یهود و بنی اسرائیل خنگ‌ترین مخلوقات خداوند هستند، بر همین اساس انگلیس و آمریکا از یهودی‌ها به منظور جاسوسی استفاده می‌کنند. خداوند به قوم بنی‌اسرائیل می‌فرمایند که نعمت‌های ما را به یاد بیاورید و می‌فرماید زمانی که ما قوم بنی اسرائیل را از دریا عبور دادیم به حضرت موسی گفتند برای ما بت بساز و حضرت موسی به قوم اسرائیل فرمود شما قوم جاهلی هستید. بر همین اساس این قوم به شدت نفهم و ترسو هستند و در جنگ‌های صدر اسلام نیز جرأت رویارویی با مسلمانان را نداشتند.

دادستان کل کشور: خبر تفهیم اتهام مقام‌های دولت گذشته تکذیب شده است
دادستان کل کشور خبر تفهیم اتهام مسئولان دولت گذشته را تکذیب کرد. حجت‌الاسلام منتظری دقایقی قبل در جمع راهپیمایی کنندگان روز جهانی قدس در تهران حضور یافت. منتظری در رابطه با تفهیم اتهام معاون اول و وزرای دولت یازدهم و دوازدهم، گفت: ظاهرا این خبر تکذیب شده است. وی در پاسخ به این که اساساً چنین مساله‌ای موضوعیت دارد یا خیر، ابراز داشت: فعلا چیزی به مرحله تحقیقات و بازپرسی نرسیده است.

«نادر طالب‌زاده» درگذشت
«نادر طالب زاده» مجری و برنامه‌ساز با سابقه تلویزیون در ۶۹ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. حمید جوادی دستیار مرحوم طالب زاده عصر جمعه  این خبر را تایید کرد. مرحوم طالب‌زاده هشتم آذر سال گذشته به دلیل عوارض ناشی از عارضه قلبی و لختگی خون در بیمارستان بستری شده بود.

علی ربیعی: عده‌ای هنوز برای پرت کردن افکار عمومی، روند تخریب بی‌اساس را ادامه می‌دهند
علی ربیعی: تصور می‌شد با انتخابات ۱۴۰۰، در راستای ایجاد فضایی آرام برای فعالیت دولت مستقر، آرامش در فضای کشور از سوی جریان سیاسی و گروه هایی که به نام اصولگرایی فعالیت می‌کنند دنبال شود؛ ولی گویی عده‌ای هنوز بنا بر یک عادت نهادینه شده یا برای پرت کردن افکار عمومی با شگرد فرافکنی، روند مذموم تخریب بی‌اساس را ادامه می‌دهند. گویی حیات سیاسی اینان، وابسته به فضای تخریب‌زا و تخریب‌زی است. اخیرا، در روزهای ماه مبارک رمضان، خبری دروغ از یک تفهیم اتهام به رئیس‌جمهور و معاون اول گرفته تا چند وزیر در مورد "ارز ۴۲۰۰ تومانی"، از تریبون قوه مقننه! منتشر شد که پس از انتشار، دستمایه بحث در تعدادی از رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور نیز قرار گرفت.

مذاکرات ایران و عربستان به مرحله بازگشایی سفارت‌خانه رسیده
سفیر ایران در بغداد درباره آخرین وضعیت گفت و گوهای ایران و عربستان گفت: در دور پنجم گفت و گوهای ایران و عربستان که پنجشنبه گذشته بین هیات های دو طرف برگزار شد، نقشه راهی برای آینده مورد بحث و توافق قرار گرفت. هر دو طرف پیشنهاداتی داشتند که بعد از جلسه پنجشنبه در این باره توافقی حاصل و تبدیل به نقشه راهی برای آینده شد. ایرج مسجدی درباره این که آیا سفارتخانه دو کشور بازگشایی خواهد شد یا نه، گفت: روند مذاکرات آینده تعیین خواهد کرد که موضوع بازگشایی سفارتخانه ها محقق شود یا خیر و این، بستگی به مذاکرات بعدی دارد.

چرا کارگاه تولید سانتریفیوژها به زیر زمین منتقل شد؟
بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی:به دلیل عملیات تروریستی که علیه مجتمع تسای کرج صورت گرفت مجبور به تشدید تدابیر امنیتی شدیم و بخش مهمی از ماشین‌های تولید قطعات سانتریفیوژ را به مکان امن‌تری جابه‌جا کردیم. در طول چند سال اخیر و در سایه عدم حساسیت و کم‌توجهی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نسبت به ضرورت ایفای نقش مسئولانه در حوزه صیانت از فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز کشورها، برخی اقدامات شرورانه که رژیم صهیونیستی تلویحی مسئولیت آن را پذیرفت، موجب وارد شدن خساراتی به تاسیسات هسته‌ای کشورمان شد./ نورنیوز

آمار بانک مرکزی را به فال نیک می‌گیریم
رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: کاهش قیمت مسکن در اولین ماه از سال جاری که در واقع اولین ماه از قرن جدید است، ما را به وضعیت این بازار خوشبین کرد. تعداد معاملات نیز اگرچه نسبت به اسفندماه کاهش یافت، در مقایسه با فروردین پارسال که با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کردیم افزایش یافته و انتظار رونق تدریجی را داریم؛ مشروط به اینکه مالکان، نرخهای پیشنهادی را افزایش ندهند چون به ضرر خودشان است. وی با بیان اینکه برخی افراد غیرمسئول مترصد ایجاد تنش در بازار مسکن هستند گفت: متاسفانه برخی افراد که مسئولیتی در اتحادیه املاک ندارند برای آنکه دیده شوند در تماس با رسانه‌ها اعلام می‌کنند که قیمت مسکن افزایش می‌یابد و به نوعی باعث ایجاد اضطراب در مردم می‌شوند. سال گذشته تحلیلهای تورمی داشتند که محقق نشد، امسال هم دست از سر بازار برنداشته‌اند. من نمی‌دانم چه اصراری دارند که تشنج در بازار مسکن ایجاد کنند. خسروی همچنین نقش مراکز آماری را در ایجاد آرامش بازار مسکن موثر دانست و افزود: همین که بانک مرکزی از کاهش قیمت مسکن در فروردین ماه خبر داده به فال نیک می‌گیریم. حالا که بازار ملک آرام شده همه باید در حفظ شرایط موجود بکوشیم. نقش کارشناسان و رسانه‌ها نیز در این بین مهم است و باید از ارایه گزارش، مصاحبه یا آماری که انتظارات تورمی ایجاد کند پرهیز کنند.

سخنگوی ستاد امر به معروف: واردات مشروبات الکی مستقیم به مقصد‌های مشهد، قم و شیراز صورت می‌گیرد
سیدعلی خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر :با ۶۰ درصد کارخانه‌های الکل سازی ۱۰۰ درصد نیاز جامعه تأمین می‌شود چرا باید کارخانه‌های جدیدی احداث شود و به نظر می‌رسد برخی از این تولیدات استفاده خوراکی پیدا می‌کند؛ واردات مشروبات الکی به مقصد‌های مشهد، قم و شیراز مستقیم صورت می‌گیرد که نشان از برنامه ریزی فرهنگی برای این شهر‌ها دارد.به بلاگر‌هایی که دوربین مخفی ضبط می‌کردند تذکر دادیم و همچنین کسانی که صفحات بزرگ داشته اند در صورت ناهنجاری تذکر داده ایم؛ یکی از برند‌های معروف یک تبلیغ نامتعارفی داشت که از ستاد تذکر گرفت./رسا

توافق عراق و ایران بر سر پرونده گاز و پرداخت بدهی‌ها به تهران
رویترز: عادل کریم وزیر برق عراق اعلام کرد: عراق برای ادامه واردات گاز از ایران به توافق رسید. بر اساس این گزارش، این توافق روز پنجشنبه و پس از قول عراق برای پرداخت بدهی‌های خود به ایران انجام شده است. روز گذشته هم احمد موسی سخنگوی وزارت برق عراق، گفت: حجم دقیق بدهی برقی این کشور به ایران معادل یک میلیارد و ۶۴۲ میلیون دلار است. وی تأکید کرد که بدهی‌های مربوط به سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به طور کامل به ایران پرداخت شده است. در دسامبر سال ۲۰۲۱ وزیر برق عراق اعلام کرد کاهش صادرات گاز ایران باعث کاهش تولید ۳۴۰۰ مگاوات برق در عراق شده است.

وضعیت اقتصادی کشور اجازه پرداخت یارانه حج را نمی دهد
سید رضا تقوی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:سطح قیمت ها در کل جهان افزایش یافته و اگر بخواهیم مانند گذشته زائران را به سفر حج ببریم باید یارانه بدهیم در حالیکه نه وضعیت اقتصادی کشور چنین اجازه ای می دهد نه سیاست دولت و مجلس این است.لذا مردم باید خودشان هزینه سفر به حج را تامین کنند اگر ندارند واجب نیست که به حج بروند. یک زائر باید بتواند امکانات مکه رفتن را داشته باشد اگر نمی تواند لازم نیست خود را با گرفتن وام یا قرض به زحمت بیندازد.عده ای از کسانی که ثبت نام کرده اند توان پرداخت هزینه ها را نداشتند نباید غصه بخورند که نمی توانند بروند. در قرآن نیز آمده کسانی که استطاعت دارند واجب است به زیارت حج نائل شوند نه کسانی که فقیر هستند یا مشکلات مالی دارند./همشهری آنلاین

حباب سکه چقدر شد؟
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در رابطه با تغییرات قیمت‌ها طی یک هفته اخیر و آخرین قیمت‌های معاملاتی پایانی هفته گفت: همانطور که اشاره شد، اونس جهانی طلا در این هفته کاهش حدود ۱۴.۵ دلاری را تجربه کرده و آخرین نرخ ثبت شده برای آن تا لحظه انتشار این گزارش ۱۹۱۶ دلار است؛ اما نوسانات افزایشی نرخ ارز سبب شد که هفته برای سکه و طلا افزایشی نسبت به ابتدای هفته به پایان برسد؛ بنابراین، سکه طرح جدید با ۶۰ هزار تومان افزایش نسبت به ابتدای هفته به ۱۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسیده است. سکه تمام قدیم نیز با افزایش ۵۰ هزار تومانی در پایان هفته ۱۲ میلیون و ۷۵۰  هزار تومان تعیین قیمت شده است. یزدانی افزود: نیم سکه هم با افزایش ۵۰ هزار تومانی نسبت به ابتدای هفته به هفت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسیده و سکه‌های گرمی نیز با ۲۰۰۰ هزار تومان رشد قیمت در پایان هفته دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. برخلاف رشد قیمت تمامی قطعات سکه اما ربع سکه با کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت در این هفته روبرو و در آخریت معاملات پایانی هفته چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شده است. حباب سکه نیز در حال حاضر در محدوده ۴۹۰ هزار تومان قرار دارد.

خباز: بالاترین حد بیشتر وزرا، مدیر کلی است
محمدرضا خباز نماینده ادوار پیشین مجلس: دلیل انتقادات و اعتراضات این است که افرادی انتخاب شدند که اول، علم آن وزارتخانه را ندارند، ثانیا، تبحر ندارند و ثالثا از در داخل وزارتخانه از محبوبیت برخوردار نیستند و در نهایت اکثریت این وزرا باید در حد مدیر کل معرفی می‌شدند.وقتی شما کاری را به دست افراد توانمند نسپارید و از عهده کار برنیایند، مشکلات بیشتر شده و مردم بر نمایندگان فشار می‌آورند و در نهایت نمایندگان به دولت می‌گویند چرا به وعده‌هایی که دادید عمل نکردید و در نهایت این موضوعات باعث بروز اختلافات می‌شود.مجلس فعلی بدون مطالعه، زود تصمیم گرفت و با گذاشتن اسامی مقدس روی کاندیدای ریاست جمهوری از آمدن رئیسی به انتخابات حمایت کردند. این کارها پوپولیستی و بی منطق بود که امروز در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست. وقتی این نمایندگان زود جوگیر شدند، امروز می‌بینند شرایط به اینجا رسیده، دست به طرح غیر قابل انتظار عدم کفایت رئیس جمهور می‌زنند./ ایلنا

وزیر جهاد کشاورزی گفت: نرخ‌هایی که درباره برنج ایرانی اعلام می‌شود، صحت ندارد
سید جواد ساداتی نژاد در حاشیه راهپیمایی روز قدس درباره قیمت برنج اظهار کرد: برنج خارجی در همه کشور به نرخ مصوب در حال توزیع است. وزیر جهاد کشاورزی گفت: اما با توجه به اینکه امسال ۳۰ درصد خشکسالی داشتیم برنج ایرانی با کمبود عرضه مواجه شده است، بنابراین هر جا که عرضه کم شود و تقاضا افزایش یابد قیمت بالا می‌رود. وی تصریح کرد: نرخ‌هایی که درباره برنج ایرانی اعلام می‌شود، صحت ندارد و رقم مورد نظر وزارت جهاد کشاورزی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کیلویی ۶۴ هزار و ۹۰۰ تومان است که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود؛ اما برخی از فروشگاه‌ها بالاتر از این رقم اقدام به عرضه برنج می‌کنند.

در قرعه کشی خودرو از هر یک هزار نفر ۲ نفر برنده می شوند
دبیر انجمن خودروسازان:کمیته خودرو در ابتدای امسال ۱۱ هزار مجوز پیش فروش به ایران خودرو داد که بررسی ها نشان می دهد از هر یک هزار نفر، ۲ نفر برنده می شوند./باشگاه خبرنگاران

چرا قیمت برنج تایلندی بالا رفت؟
قیمت برنج صادراتی تایلند در این هفته به دلیل افزایش تقاضا از سوی بازار‌های خاورمیانه افزایش یافت، در حالی که نرخ‌های هند و ویتنامی بدون تغییر ماندند. بر اساس این گزارش، قیمت برنج شکسته ۵ درصدی تایلند از ۴۱۰ تا ۴۱۴ دلار در هفته گذشته بود اکنون، ۴۳۲ تا ۴۳۵ دلار در هر تن اعلام می‌شود. یک تاجر مستقر در بانکوک گفت: «تقاضا از بازار‌هایی مانند عراق و ایران افزایش یافته و عاملی برای رشد قیمت شده است.» برنج خرد شده ۵ درصد هندی، بدون تغییر نسبت به هفته گذشته، بین ۳۶۱ تا ۳۶۵ دلار در هر تن برآورد شد. برنج شکسته ۵ درصدی ویتنام روز پنجشنبه به قیمت ۴۱۵ دلار در هر تن عرضه شد که نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده است. با این حال، تاجران اعلام کردند که قیمت‌ها ممکن است در هفته‌های آینده افزایش یابد، زیرا برداشت زمستان و بهار تقریباً به پایان رسیده است و عرضه کمبود دارد. این تاجر افزود: تجار برای امضای قرارداد‌های صادراتی جدید تردید دارند و منتظر افزایش قیمت هستند.


روحانی اصلاح‌طلب: انتقادات نمایندگان مجلس از دولت جنگ زرگری است
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: انتقاد نمایندگان و جریان اصولگرایی از رئیسی یک جنگ زرگری است چرا که می‌گویند با توجه به انتخابات مجلس پیش روی باید حرف‌هایی بزنیم که رای بیاوریم. ناصر قوامی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که مطرح می‌شود انتقادات این‌ روزهای نمایندگان مجلس برای شرکت در انتخابات سال آینده مجلس و مبرا کردن خودشان از شرایط به وجود آمده کشور است، گفت: در حال حاضر مردم آنچنان رغبتی به انتخابات ندارند و همانطور که مشاهده کردید در دوران انتخابات ریاست جمهوری که با انتخابات شوراهای شهر و روستا هم برگزار می‌شد و در روستاها اکثریت مردم هم در این انتخابات شرکت می‌کنند، ۵۲ درصد مردم مشارکت نکردند.این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ممکن است در انتخابات مجلس سال آینده هم وضع از این بدتر شود چراکه مردم دیگر اعتمادی به مسئولان ندارند و گمان می‌کنند انتخاب‌شان مشکلی را حل نخواهد کرد. انتخابات ریاست جمهوری که آن همه کف و سوت برای برگزاریش زدند در انتها چگونه شد؟این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مشاهده کردیم برنج که یکی از خوراکی های عامه مردم است قیمتش از ۲۵ الی ۲۶ هزار تومان به نزدیک ۱۰۰ هزار تومان رسید و امروز هم خودشان اعتراف کردند ۹۰ درصد قدرت خرید برنج ایرانی را ندارند و برنج خارجی هم متاسفانه قیمتش چندین برابر شده است.

گمانه‌زنی‌های شیطنت آمیز درباره قیمت ماکارونی
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی با بیان اینکه قیمت ماکارونی هنوز مشخص نیست گفت که گمانه زنی‌ها و اعلام نظرهای اخیر، مبنی بر دو تا پنج برابر شدن ماکارونی، بر اساس انتظارات و تجربیات و در مورد افراد خارج از صنف حاصل ناآگاهی و شاید شیطنت‌های هدایت شده باشد، اما اعلام نرخ‌های ناموثق می‌تواند تقاضای کاذب در بازار ایجاد کند.

اگر ما از فلسطین دفاع نکنیم، خاکریز را جلو می‌آورند و مکه و مدینه را هم می‌گیرند
امام جمعه مشهد با بیان اینکه مساله فلسطین مساله ماست، چون اسلام را قبول کردیم، امام حسین(ع)، فاطمه زهرا(س) و علی(ع) را قبول داریم، گفت: بدانیم که اگر ما از فلسطین دفاع نکنیم این‌ها خاکریز را جلو می‌آورند و مکه و مدینه را هم می‌گیرند. به همین دلایل است که مساله قدس، مساله اساسی کشور ماست، این نظام اسلامی تشکیل شده و مساله محوری‌اش فلسطین است.

آغاز ثبت نام مشمولان جدید سهام عدالت تکذیب شد
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی انتشار برخی اخبار مبنی بر آغاز ثبت‌نام مشمولان جدید سهام عدالت را تکذیب کرد و اظهار داشت: هنوز ساز و کار و فرآیندهای اجرایی این طرح مشخص نشده است، به طوری‌که واجدین شرایط باید منتظر اطلاعیه‌های رسمی مراجع ذیصلاح در این زمینه باشند. وی تصریح کرد: متاسفانه در روزهای اخیر، برخی افراد سودجو با اعلام آغاز ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت، مبالغی را از افراد دریافت کرده‌اند که آنها نباید در دام این گونه کلاهبرداران گرفتار شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۵۸
انتشار یافته: ۹۸
علم الهدی
از مسلمانان منطقه ایغور چین هم حمایت کن اگه راست میگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
جرات نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
یا از مسلمانان هند و میانمار
هر کسی نیم ساعت بشینه پای حرفای علم الهدی ؛ کلا دین رو میبوسه و میذاره کنار و از دین فراری میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
دقیقا همینطوره ، من قبلا حتی یک روز هم نماز صبحم قضا نمیشد اما از وقتی سخنلن گهربار علم الهدی را شنیدم، دین و مذهب رو به کلی بوسیدم و گذاشتم کنار
خاطب به آقاتهرانی و استدلالش درباره فضای مجازی:
سامانه های سوخت و شبکه های کامپیوتری صدا و سیما (پخش تلویزیون)، شبکه های مستقل از اینترنت هستند و طرح صیانت هیچ تأثیری بر افزایش با کاهش امکان هک این شبکه ها ندارد. (شبکه سوخت و برخی دیگر از شبکه های مشابه حتی به لحاظ شبکه فیبر نوری، مستقل از شبکه ملی اطلاعات هستند و ما در ایران دو شبکه ی فیبر نوریِ کاملا مستقل از هم داریم که به سامانه هایی مثل سامانه سوخت خدمات ارائه میدهند) آنچه در صدا و سیما اتفاق افتاد قطعا نفوذ بود و ربطی به اینترنت نداشت (شما که به گزارشات کارشناسی دسترسی دارید چرا این حرفها را میزنید؟)
از سه موردی که گفتید فقط شبکه بانکی است که بر بستر اینترنت فعالیت می کند. شبکه بانکی در بخشهایی که به اینترنت جهانی متصل است حتی با تصویب و اجرای طرح صیانت، امکان استقلال از اینترنت جهانی را ندارد. بخشهایی هم که بر اینترنت ملی قرار دارد هم به همان میزان گذشته در معرض خطر است. در پیچیده ترین حالت، یک فرد خارجی می تواند با سفری چند روزه به ایران و حتی به دورافتاده ترین نقاط مرزی ایران، به این شبکه دسترسی پیدا کند و برای هک سامانه تلاش کند.
اینکه نمایندگان مجلس و افراد تصمیم گیر با اینگونه اظهار نظر سطح دانش پایین خود به این تکنولوژی (و به نوعی ناتوانی در بهره گیری از اینترنت و بالتبع علی السویه بودن تداوم یا حذف این امکان از جامعه برایشان) را به نمایش می گذارند و در عین حال در صدر تصمیم گیری در این موضوع باقی می مانند جای سوال است.
شاید بد نباشد که یک دوره ی آموزشی برای ایشان برگزار شود تا شناختی حداقلی از شبکه، امکانات و مفاهیم آن به دست آورند و بعد به ایشان اجازه تصمیم گیری درباره طرح صیانت داده شود.
با کدام عقل و منطق، تصمیم گیری در خصوص موضوعی تا این حد مهم را به افرادی میدهند که حداقل سوادِ لازم برای استفاده حداقلی از آنرا ندارند؟ (چه رسد به دانش مکفی برای تصمیم گیری درباره قوانین بالادستیِ این فضا)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
پاسخ کارشناسی
شغل این علم الهدی چیه ؟
بابت انجام چه کاری داره حقوق میگیره ؟
واقعا خنگ بودند تونستند کشوری رو از دو ملیارد مسلمان بگیرند خنگ بودند که رتبه چهارم تولید علم دارند چقدر عوامفریبی می کنید
آقا تهرانی گرین کارت آمریکا رو داره و از طرح صیانت صحبت میکنه !
درست عین قالیباف که از لزوم حمایت از تولید داخل حرف میزنه
نژاد پرستی به همین میگن،
قول یهود خنگترین قوم رو زمین!!!
اگر خنگ بودند چطور دنیا رو دستشون میچرخه؟
و چند میلیون یهودی جز پولدارترین و با نفوذترینها هستند؟!
اخلاق و انسانیت میگه همه انسانها فارغ از دین و نژاد دارای ارزش انسانی هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
اول از همه یکی باید به این آقایون اخلاق ابتدایی و احترام به مذاهب را یاد بدهد
طرح صیانت یعنی نابودی دانشگاهها و‌مراکز علمی و‌تحقیقاتی! طرح صیانت یعنی مخفی کاری فساد مسئولین!!
کی ما را قیم جهان اسلام کرده ؟
امام جمعه... بسیاری یهودیان در کشورمان ایران هستند و اتفاقا خیلی باهوش و متومل وثروتمند هستند
آقا تهرانی با حدود ۱۰۰ هزار تا رای نماینده شهر ۹ میلیونی تهران شده !!!!!
امام زمان
توره حضرت عباس ظهور کن
آقای آقا تهرانی اگر به جای تمرکز شما ودوستان شما بر طرح صیانت کمی وقت روی طرحهای نیم تمام مملکت میشد الان 50 درصد مشکلات اقتصادی وبی کاری حل شده بود برای نمونه بازار میوه وتره بار شهریار سالهاست به علت کم توجهی مسئولان وفرصت طلبی سرمایه گذار مربوطه بلاتکلیف مانده وبا این کار کردن 10 نفری کارگران برای این پروژه بزرگ ملی تا 10 سال دیگر هم به اتمام نمی‌رسد. اگر دلسوزی پیدا می شد وبرای رضای خدا این پروژه را پیگیری می کرد شاید تعدادی جوان مشغول کار وزندگی می شدند ودیگر در فضای مجازی ولگردی نمی کردند تا شما نگران هک شدن ویا انحراف جوان‌ها به دنبال طرحهای اینچنینی باشید
اگر ریگی تو کفش ندارید چرا اصرار به محدودیت اینترنت دارید ؟

مگه قراره یواشکی چه کار کنید ؟؟؟!؟!
میشه اقای اقا تهرانی دقیقا توضیح بدهند طرح صیامنت چه ربطی به شبکه داخلی وزارت نفت در رابطه با کارت سوخت یا شبکه داخلی صدا سیما دارد؟؟؟؟؟؟؟؟
به عنوان کسی که 14 سال رشته کاری ام و تحصیلاتم در زمینه شبکه های کامپیوتری است به سطح دانش و سواد خودم شک کردم
بزرگترین شبکه فساد و قاچاق آشناست
امام جمعه اصفهان: قوم یهود و بنی اسرائیل خنگ‌ترین مخلوقات خداوند هستند
اولا جمهوري اسلامي از ابتدا صراحتا اعلام كرده كه با صهيونيزم مخالف است نه با يهوديان،شاهد اين ادعا هم ،داشتن نماينده در مجلس شوراي اسلامي است بنابراين اظهاراتي از اين دست انهم از طرف كسي كه خود را نماينده اسلام ميداند و در ابتداي هرخطبه مردم را به رعايت تقوا دعوت ميكند جز نفرت افكني و تفرقه ،دستاوردي ندارد
در ثاني به استحضار اقاي امام جمعه ميرساند معمولا هر قومي كه در اقليت بوده اند بسبب ترس از اينده و تثبيت موقعيت لرزان خود،سعي كردند تا جايكاه علمي و اقتصادي خود را بهبود ببخشند
شما اكر مطالعه داشتي متوجه ميشدي كه بسياري از دانشمندان برجسته تاريخ نظير انيشتن مادام كوري،و غيره يهودي بودند ،بعنوان مثال برجسته ترين رياضيدان حال حاضر جهان اقايگریگوری پرلمان روسي يك يهودي است كه از نظر اخلاقي در جايكاه والايي قراردارد،باوجود برنده شدن جايزه يك ميليون دلاري از دريافت ان خودداري كرده ودعوت دانشكاههاي برجسته دنيا را رد كرده و بعنوان يك معلم دبيرستان ،زندكي بسيار ساده اي دارد(حتما دوستان از اينترنت در خصوص نوع زندكي عجيب ايشان تحقيق كنند) بنابراين امامان جمعه در موضاعاتي كه اطلاع ندارند بهتر ه ورود نكنند
آقا تهرانی هم یه کیه توو مایه های قالیباف
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
شما تجربه و مدیریت و تخصص قالیباف را با آقا تهرانی مقایسه می کنید
آقا تهرانی: بدون طرح صیانت هر وقت دشمن بخواهد صداوسیما و کارت‌های بانکی را هک می‌کند
حاج آقا معلوم میشود شما هم برداشت درستی از طرح صیانت ندارید . چه ربطی به صدا و سیما و کارت بانکی دارد ؟
به علم الهدی بگویید مکه و مدینه را هم گرفتند و در حال حاضر در اشغال یهودیت صهیونیسم میباشد به واسطه آل سقوط.
علم الهدی آنقدر حرفاش تکراری شده که از صبح جمعه متوجه میشیم که چی میخواد بگه!!
آقای خباز مکرون وقتی وزیر اقتصاد فرانسه شد 36 سالش بود
بزار وزار کارشونو بکنن
اره آقا تهرانی،تو گفتی و ما هم باور کردیم
امام جمعه محترم مشهد با دیدگاه شما نسبت به عربستان خیلی وقته که مکه و مدینه را هم گرفته اند و حتی کربلا را . عک کنم خواب هستید وقتی واردات مشروبات الکی به عراق آزاد شد یک نمونه از گرفتن کربلا است
آقا تهرانی: بدون طرح صیانت هر وقت دشمن بخواهد صداوسیما و کارت‌های بانکی را هک می‌کند!!!!!!
امام جمعه اصفهان: قوم یهود و بنی اسرائیل خنگ‌ترین مخلوقات خداوند هستند!!!!!
اگر ما از فلسطین دفاع نکنیم، خاکریز را جلو می‌آورند و مکه و مدینه را هم می‌گیرند!!!!
این سخنان چه گره ای از کار ملّت ایران باز میکنه!!!!!
بهتر نیست به جای این حرف ها یک فرمول برای زندگی بهتر به این مردم بدهید فرمولی دینی اخلاقی اقتصادی سیاسی و فرهنگی و هر چه که بهتر از این سخنان باشه آخه همش این روحانیون از این حرف ها میزنند
کاشکی همه خنگ ها همین طور بودند.
اقای تابناک لطفا نظرات مردم را درج کن تا مسئولین و امام جمعه ها بیشتر متوجه شوند که نظر احاد مردم در مورد اعمال و رفتار و گفتار این جماعت چگونه است.
هر کسی صدا و سیما را هک کنه تعداد بینندگانش و اعتبارش بیشتر میشه. کارتم هم که توش پولی نیست. پس من را با این تهدید ها نترسون حاج آقا. این طرح صیانتته منو میترسونه.
آقای اقا تهرانی بفرمایید چطور صیانت جلوی هک را میگیرد آیا صیانت تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری خاصی را در ورودی های اینترنت کشور قرار میدهد ؟
حضرت علی ع میفرمایند در خصوص چیزی که اطلاع ندارید صحبت نکنید

صیانت میخواهد دسترسی ازاد به اطلاعات و آگاهی از فعالیت های خارج از عرف و قانون شما را بگیرد
آیا ایشان نمی دانند که هم اکنون هر چه در مکه مدینه پول مسلمانان هزینه شود این پول ها به جیب یهودیان در آمریکا و اروپا می رود
اقای علم الهدی باهمین تفکر که اگر درسوریه باداعش نجنگیم باید درخیابانها تهران با داعش بجنگیم بودجه کشوررا برباد دادید وروزبروز معیشت وزندگی را برمردم سخت وسخت تر کردید والان همین تفکرات جنگ طلبی شماها که اگر از فلسطین دفاع نکنیم مکه ومدینه را ازدست میدهیم باید عرض کنم مکه ومدینه صاحب دارد وهستند ازکشورخودشان دفاع کند مکه ومدینه زندگی ومعیشت مردم واشتغال وازدواج جوانان کشورتان هستند
آقای امام جمعه اصفهان، تخم کینه در دل ما یهودیان ساکن در ایران نکار که محصول بدی برداشت خواهید کرد. به اقوام دیگر احترام بگذار و مودب باش
تو تو فکر مردم‌خودت باش که دارند از دست می رن. مکه و مدینه و قدس صاحب داره.
خوب مکه و مدینه رو بگیرند مگر آنهایی که الآن متولی مکه و مدینه هستند بهتر از آنانند؟
آقا تهرانی گرامی طراحی صیانت یعنی حذف نت جهانی و این یعنی ضرر مالی بسیار زیاد به اقتصاد مردم و کشور.از خر شیطان پیاده شوید..صدا سیما جور دیگری هم شده بهانه نگیرید... اینترنت ایلان ماسک هم میتونه شما رو راحت هک کنه...حتی چین و روسیه رو ... بیخود بهانه نگیرید و بدنبال بهانه نباشید
جناب آقاتهرانی شما لازم نیست از هک برای ما بگید. شما سوادش رو ندارید. ولی ما داریم و میدونیم که حرفتون اشتباهه
آقای علم الهدی سنگ مملکت خودتو به سینه بزن عربستان یه جای دیگست با مردم دیگه و خودش حکومت و ارتش داره و نیازی به دلسوزی امثال شما نداره آقا به فکر فقز و فساد و عقب موندگی مردم و مملکت باش چیکار داری به کشورهای دیگه!!!
آقا تهرانی: بدون طرح صیانت هر وقت دشمن بخواهد صداوسیما و کارت‌های بانکی را هک می‌کند

آقاجان چه ربطی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امنیت شبکه اینترنت و امنیت کارتهای بانکی چه ربطی به طرح صیانت داره؟؟؟؟
شما میتوانید از مهندسان شبکه برای رفع باگهای مورد نظر استفاده کنید .
آمریکا اینترنتش را محدود میکنه وقتی هکرهای چینی و روسی و کره شمالی فعال هستند؟؟؟
مكه و مدينه صاحب داره
امام جمعه اصفهان بهتره یکم بیشتر قرآن بخونه ببینه خدا در مورد قوم بنی اسرائیل چند بار میگه که شما را بر جهانیان بزتری دادیم
یعنی خدا به یه مشت خنگ برتری میده؟
نعوذبالله
بعدشم اگه این خنگا نبودن شما به چه بهونه ای گند کاریا رو لاپوشانی میکردین؟
الان ایران رو گرفتی چه کردی؟
اره بنده خداها همه شون خنگن به جز یه تعداد اندکی مثل نیوتن و اینشتین و حدود ۱۸۰ نفر ناقابل برنده بین ۹۰۰ برنده جوایز نوبل فیزیک و شیمی و اقتصاد و ادبیات و پزشکی و … و یه تعداد ناقابل ۱۵ برنده جایزه ریاضی مدال فیلدز از بین حدودا ۶۰ تا برنده و … همین دیگه
خدا رحمتشون کنه
ناقلا نکنه تو هم میخوای بری ترکیه سیسمونی بخری هک کارت بانکی و سوختو بهونه کردی؟
شما نگران هک صدا و سیما نباش نگران لو رفتن اختلاس‌ها و دزدی‌ها و گم شدن دکل‌ها و ۸۰۰۰ میلیارد تومن سال ۹۴ و آپارتمان‌های ترکیه و جزیره مسئولین و آقازاده های اروپا و امریکا و کانادا و … باش
همون بهتر که صدا و سیما رو هک کنن چون به درد مردم نمیخوره. در خصوص کارت بانکی هم آقایون نگران خودشون هستن که داراییشون لو بره وگرنه ما بدبخت ها که چیزی توش نداریم.
بعضی ها فقط حرف می زنند بدون انکه کمی فکر کنند؟ اگر یهودی ها خنگ ترین ادمها هستند؟یک چرا تمام انبیا از قم یهود هستنددوم چرا در علم و دانش اینچنین پیشرفت کردند و سوم چرا بین تمام کشورهای جهان اتبار دارند؟ حال سوال این است شما در کجا قرار دارید و چه کردید که به ان ببالید؟!!!!
یعنی ما که حتی ده درصد دنیای اسلام هم نیستیم باید از همه چیز بگذریم و با فلاکت زندگی کنیم که از فلسطین دفاع کنیم ولی نود درصد بقیه کاری نداشته باشند.
آره آقا خنگن . ولشون کنید بزارید کارشونو بکنن آدم خنگ که ترس نداره . ولشون کنید بزارید ما هم نصف راحت بکشیم خستمون کردید
نادر طالب زاده در واکنش به هدف قرار گرفتن هواپیمای اوکراینی گفته بود : از این اتفاق ده تا دیگر هم بی‌افتد در برابر اتفاق اصلی هیچ است .
مرگ ۱۷۸ نفر را هیچ خطاب کردید اما بدانیم همیشه نوبت ما هم میرسد و برای حرف هایی که زدیم و نزدیم باید جواب دهیم .
جناب اقای علم الهدی. اول ملت خود سیر کتید بعد حرف فلسطین بزنید چنین چیزی نیست گویی یادتان رفته سپاه آبرهه قصد نابودی مکه داشت چه بر سرش آمد. نه شما و نه غیر چنین سختی کودکانه خرید ندارد بهتر عاقلانه حرف بزنید
کاملا درسته بدون طرح صیانت خیلی سفرها و آقازاده هم حک می شن
جناب آقی محمدرضا خباز، شان مدیر کل را پایین نیاورید.
آقا تهرانی این دشمن اگر منظورت آمریکاست که شما وقتی گرین کارتت را می گرفتی قسم خوردی حافظ منافع اش باشی و وطنت آمریکاست.
در ضمن عزیز جان هک صدا و سیما از داخل سازمان بوده چون اصلا پخش سیما به شبکه اینترنت وصل نیست بخش رژی یک شبکه دتخلی داره که اصلا اجازه دسترسی از بیرون سازمان نمیده !!
اولا، یهودیان مخلوقات خداوند و پیرو یکی از ادیان الهی هستند. توهین به آنها توهین به خالق است.
ثانیا، بزرگترین دانشمندان دنیا یهودی بوده اند.
ثالثا، دشمنی با مردمان یهودی در کجای اسلام تجویز شده؟
این هم از اظهارات یک امام جمعه دیگر از اصفهان خوبه یهودیان بیان به دینتان اهانت بکنند
ممنون از توصیه امام جمعه قم، آقا تهرانی، وزیر جهاد کشاورزی و .....
قول میدی با طرح صیانت هکی نداشته باشیم؟!!!!!!
عربستان مثل بقیه عربها با اسرائیل صلح می کنه و هیچ خطری هم متوجه اش نیست. شما نگران نباشید.
کالا ها به جایی می روند که برای شان تقاضا باشد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
یعنی در مشهد و قم تقاضای نوشیدنی بیشتره ؟
اقای علم الهدی . گفتی اگه از فلسطین دفاع نکنید مکه ومدینه راهم میگیرند!!!!! خب بگیرند به شما چه مربوطه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
آخه الان عربستان صبح تا شب برای ما فرش قرمز پهن می کنه و مردم عربستان عاشق ماها هستند و اگر اسرائیل بیاد عیش ما نابود می شه !
مکه و مدینه خودش صاحب دارد اونم مردم عربستان هستند
ای برادر ما تابع ولایت فقیه هستیم
حکم حقوقی قانوی صادر شده 1400 را پرداخت پس از 30 سال خدمت وکسورات متاسفانه متاسفانه متاسفانه پرداخت نکردند نه دولت نه مجلس تا کنون پاسخگو نبودند وجلسه نمی گذارند به مطالبه گیری تا این لحظه بی اعتنا هستند رضایت مندی از عملکرد صفر است
ارتباط با بازنشستگان کشوری ندارند و وحشت دارند و.....
من شغلم تو زمینۀ فناوری اطلاعات هست و تو شرکتی کار میکنم که چندین پروژه بزرگ برای صدا و سیما انجام داده. بهتون اطمینان میدم هک شدن کارت‌های بانکی و صدا وسیما هیچ ارتباطی به اینترنت نداشته و نداره، چون به خاطر مسائل امنیتی هیچ‌کدوم این شبکه‌ها اصلا به اینترنت وصل نیستند. این ماجرای هک شدن هم یه خودزنی مسخره بوده برای به کرسی نشوندن حرف خودشون...
فقط ظاهر کار باید درست باشه و تمام. موی زنان بیرون نباشه،کسی تو خیابون چیزی نخوره و کنسرت ممنوع و ... ولی در خفا همه میدونیم که تو این مملکت چه خبره!!
امام جمعه اصفهان میگه اسرائیلی ها خنگ ترین مردم هستند
آقای علم الهدی میگه اگر ما حمایت نکنیم مکه و مدینه را هم می گیرند
چطور خنگ هایی هستند مکه توانایی تصرف مکه و مدینه را هم دارند ؟
حرفهای توهین امیز و زشت و نژاد پرستانه و نفرت انگیز امام جمعه قم در مورد قوم یهود واقعا تاسف برانگیز است

دیروز در تطاهرات قدس بر علیه خانواده ال سعود که نوکر امریکا هستند شعارها و بنرهای زیادی وجود داشت

پس ادعای علم الهدی مبنی بر ترس از تسخیر مکه و مدینه توسط دشمنان در صورت عدم مبارزه یعنی چه ؟؟؟؟!!!

هیچکدام از امامان جمعه اصلی کشور کلامی در انتقاد از گرانی و تورم و گسترش فقر و بیکاری و گرانی و عذاب مردم حتی از نوع نرم !!! از دولت و مجلس نگفتند

البته یا اصلا خبر ندارند و یا اجازه ندارند !!!!!

و یا علائق جناحی و گروهی شان مهمتر و اجل بر رسیدگی به مشکلات جدی روزانه ۷۰ درصد مردم زیر خط فقر رفته میباشد !!!!!
علم الهدی تو همان مرزهای خراسان را نگهدار مکه و مدینه باشه پیشکش
انصافا ادم نمیتونه به برخی خبرها واکنش نشون نداه
1-جناب نماینده اقا تهرانی میلیونها نفر از مردم با طرح ننگین صیانت مخالف هستن ولی شما هنوز حرف خودتون را می زنید؟؟شما به چه حقی میخواهید برای ملت تصمیم بگیرید؟؟کاری نکنید که بگوییم گیریم پدران ما شما را انتخاب کردند انها چه حقی........دست از دروغ گفتن بردارید لطفا
2-امام جمعه اصفهان حرفی که زدن خجالت آور هستش.کجای قران و احادیث و....گفته شده یهودیان خنگ ترین ادمها هستن؟؟؟؟همین الان اکثریت ثروت جهان دست یهودیان هستش.حرفهای بی ربط نزنید.
3-
مکه و مدینه را هم بگیرند به شما چه ربطی دارد
چناب آقا تهرانی سواد و آگاهی چیز خوبی است.
از تابناک تشکر می کنم که با بازنشر سخنان تریبون داران، نقش گل آقا را بازی می کنه
اقای علم الهدی راست میگی عاقل شمایید که ایران را اباد کردید
متاسفانه مقامات مملکت درک شناخت تهدید ندارند. به اولویت های عملی (نه زبانی شان) دقت کنید؟
کسی که با حداقل ترین امار رای وارد مجلس بشود (اقا تهرانی) از او انتظار صحبتهایی بجز این نداریم .
راه حل برای در امان ماندن از هک دشمن، فرار و قایم شدن است؟
آقای امام جمعه اصفهان اول اینکه خداوند در باره قوم بنی اسرائیل در قرآن کریم میفرماید: و اخترناهم علی علم علی العالمین - و آنان را در علم بر جهانیان برتری دادیم. همونطور که میدونید یهودیان در علوم طب و شیمی و روان شناسی و ... سرآمد روزگار خودشون بوده و هستند و سرمایه دارانی که دنیا رو اداره میکنند کم هوش نیستند. دوم اینکه بهرحال بنی اسرائیل فرزندان یعقوب و از نوادگان حضرت ابراهیم بشمار میان اینقدر به اونها توهین نکنید. مسلمین هم ضعفها و خطاهای خاص خودشون رو دارند خوبه اونها هم ایرادات مسلمین رو پشت تریبونشون فریاد بزنند؟ قدری فکورانه تر صحبت کنید.
همه اسرائیل و فلسطین به اندازه یک شهرستان کوچک ایران است و الان ۸۰ سال است سرش مناقشه دارند. می شه بگید کی قرار هست به مکه و مدینه برسند؟

از طرفی این شهرها که هم اکنون دست عربستانی است که داره با خود اسرائیل دوست می شه.
جا و مکان به چه دردت می خورد وقتی در اصل باور و عملت مشکل داری و دائم در حال توجیه هستی؟!!!
امام جمعه اصفهان: قوم یهود و بنی اسرائیل خنگ‌ترین مخلوقات خداوند هستند) لااقل یک بار قران را بخوان تا بدانی که خداوند تا به چه حد این قوم را دوست دارد و اغلب پیامبران بزرگ از این قومند !!
وزیر جهاد کشاورزی گفت: نرخ‌هایی که درباره برنج ایرانی اعلام می‌شود، صحت ندارد) دقیقا !!! چون گرونتره
وضعیت اقتصادی کشور اجازه پرداخت یارانه حج را نمی دهد) وضعیت اقتصادی مملکت اجازه داد تا پولهای مردم را بگیرید و سالها نگه دارید ؟!!
جناب وزیر وزارت علومی وزارت جهاد کشاورزی همین الان برنج نشا نشده روی زمین برای برداشت در شهریو کیلویی 70 تومن داره فروش می ره.
یادتون هست جمله ای که یک مدت مُدشده بوداگرتوسوریه نجنگیم بایددرتهران بجنگیم که نتیجه اش شداین یعنی هیچی!حالااگرواسه فلسطین نجنگیم بایدواسه مکه ومدینه هم بجنگیم که الم اهداراضی ترباشد!کلاماکنترات دادیم ازهمه ملتهاحتی اگرهم نخواهنددفاع کنیم خودمان کاروزندگی نداریم که بجزاین!
کابینه اقای رییسی در حد خود آقای رییسی هست ! نه ایشون در قامت ریسس جمهور هست و نه وزرای ایشون در حد وزیر....
مگه مکه و مدینه جزو قلمرو ایرانه که ما نگرانشان باشیم .حکومت عربستان باید نگران باشد که آنهم با ارتباط درست با دنیا جایی برای نگرانی باقی نمانده است.

فلسطین و قدس هم به فلسطینی ها مربوط است و رهبرانشان بجای اینکه جنگ قدرت راه بیندازند و در کشورهای دیگر کمک هایی که به فلسطین میشود را برای خودشان سرمایه گذاری کنند .بهتر است متحد شوند و حقشان را از اسراییل بگیرند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: نرخ‌هایی که درباره برنج ایرانی اعلام می‌شود، صحت ندارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پس چرا همدانی بعد از یک حواب طولانی قیمت برنج فطریه را 140000 تومان اعلام کرد؟
من به شخصه از هک شدن حساب بانکی خودم توسط آنها که دشمن خطاب میکنی ترسی ندارم چون چیزی برای برداشت پیدا نمی‌کنند اما شما باید وحشت داشته باشی چون حسابت پر و پیمون هست و امیدوارم با هک حساب‌های بانکی از شما بردارند و به حساب من واریز کنند.
آقای علم الهدی، مکه و مدینه ای که در آنجا شیخ نمر ها رو اعدام می‌کنند و 80 نفر جوان شیعه را مثل آب خوردن در یک روز گردن میزنن به یمن اینطور در راستای منافع صهیونیست جهانی حمله میکنن، به نظرت الان دست کیه؟ دست صهیونیست‌ها نیفتاده؟
الان از آلبرت انیشتین تا بسیار دیگری از کسانی که جایزه نوبل برنده شدند یهودی بودند. با توجه به جمعیت کم یهودیان سرانه یهودیانی که برنده جایزه نوبل شدند بسیار بالاتر از مسلمانان و مسیحیان است. من مسلمان و شیعه هستم و به سهم خودم بابت سخنان این امام جمعه از هموطنان کلیمی عذر خ آهی می کنم.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی