بازدید 29967
۱
رئیس سازمان اطلاعات سپاه مطرح کرد؛

برنامه سپاه برای تهاجم اطلاعاتی علیه بدخواهان انقلاب

حجت‌الاسلام طائب گفت: ما چشم مان را از دشمن بر نمی داریم و برای تهاجم اطلاعاتی علیه بدخواهان انقلاب و شبکه‌ی صهیونیستی، قدرت سازی کردیم.ب
کد خبر: ۱۱۱۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴ 29 April 2022

به گزارش تابناک، رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در مراسم روز قدس امسال گفت: رژیم سست بنیاد صهیونیستی به لبه پرتگاه زوال خود نزدیک شده، حامی همیشگی رژیم اشغالگر قدس یعنی آمریکا هم حال و روز خوبی ندارد و قدرت استکباری و عالم گیر آمریکا دیگر رو به اتمام است.

حجت‌الاسلام حسین طائب همچنین گفت: ما چشم مان را از دشمن بر نمی داریم و آنها را تعقیب می کنیم و آن‌ها بدانند هیچ اقدامی علیه امنیت جمهوری اسلامی و ملت عظیم ایران بی پاسخ نخواهد ماند و ضربه متقابل را در سرزمین های خودشان دریافت می‌کنند.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به خصوص دانشگاهیان، جوانان و ورزشکاران پس از دو سال در تهران و همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

این مراسم، همچنین در بیش از ۹۰ کشور جهان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف برگزار شد.

پیش از این رهبر انقلاب در دیدار رمضانی با دانشجویان با اشاره به ضعیف تر شدن روز به روز آمریکا در بیست سال گذشت تا به امروز با یادآوری در پیش بودن روز جهانی قدس تأکید کردند: با توجه به فداکاری‌های بزرگ مردم فلسطین و اوج‌گیری رذالت و جنایت صهیونیست‌ها، روز قدس امسال با سالهای قبل متفاوت است و باید با ابراز همدلی و همبستگی با مردم مظلوم و در عین حال مقتدر فلسطین، قدرت و روحیه آنها را افزایش داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۱
دوصد گفته چون نیم کردار نیست ...
بجای رجز خوانی همیشگی ، یه عمل ببینیم از شما
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان