بازدید 3221

سردار سلامی: روز قدس، امت اسلامی را متحد کرد

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: روز جهانی قدس، امت اسلامی را در حمایت از آرمان فلسطین متحد کرد.
کد خبر: ۱۱۱۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱ 28 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از شبکه تلویزیونی المیادین، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنرانی ویدئویی در همایش روز جهانی قدس در نوار غزه گفت: درود و سلام خداوند از جانب ملت ایران و برادرانتان در سپاه پاسداران بر شما مردم فلسطین. ما به ملت عزیز، مقاوم، استوار و روزه دار فلسطین درود می‌فرستیم.

سرلشکر سلامی افزود: سلام و درود ما بر یکایک ملت فلسطین در کرانه باختری، نوار غزه، قدس و میادین مبارزه و جهاد که پاسداران مسجد الاقصی در آن حضور دارند. درود بر همه شهدای برگزیده که فلسطین با آن‌ها درخشان شده است. درود بر شهدایی که فلسطین را به سرزمینی نورانی در آسمان تبدیل کرده اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: درود بر شهدایی امثال شیخ احمد یاسین، عبدالعزیر الرنتیسی، فتحی شقاقی، رمضان عبدالله شلح و هزاران شهید فلسطینی دیگر.

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس هدیه‌ای از جانب امام خمینی (ره) است که قدس و فلسطین را در اولویت توجهات جهان اسلام قرار داد. روز جهانی قدس امت اسلامی را در حمایت از آرمان فلسطین متحد کرد.

سردار سرلشکر حسین سلامی در ادامه، گفت: امام خامنه‌ای پرچم حمایت از فلسطین را بالا بردند و نیروی قدس سپاه را تأسیس کردند و امروزه این نیرو به مدافع اصلی آرمان فلسطین تبدیل شده است. نیروی قدس سپاه در دفاع از فلسطین و در مقابل سرکش‌ترین جنایتکاران جهان، شهید داده است.

وی افزود: تحولات اخیر در فلسطین، حجم توحش رژیم صهیونیستی و میزان قدرت مقاومت قهرمان را آشکار کرد. مجاهدان مقاومت، امت را به امتی استوار، مقتدر که از توان تغییر معادلات در منطقه برخوردار است، تبدیل کرده اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تأکید کرد: ملت مقاوم فلسطین که در حال مقابله با تجاوزگری‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی است، در قله مقاومت و استقامت ایستاده است. ملت فلسطین، معادلات را تغییر داده و توانسته است با وجود تمام مشکلات مقاومت خود را حفظ کند.

سردار سلامی افزود: تحولات اخیر فلسطین نشان داد مذاکراتی مثل کمپ دیوید، اوسلو، شرم الشیخ و نمونه‌ای مشابه آن، هرگز به آزادسازی فلسطین منجر نشده و نخواهد شد.

وی خطرنشان کرد: همه مذاکرات حل و فصل که رؤسای جمهور آمریکا و اولمرت، نتانیاهو، شامیر، رابین پیشنهاد دادند و آخرین مورد آن یعنی معامله قرن، چیزی جز فریب و نیرنگ نبود. این مذاکرت فقط توطئه‌ای است که هدف آن متوقف کردن جهاد، تضعیف مقاومت، خرید وقت و منحرف کردن آگاهی است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ملت فلسطین دریافته است که جز با جهاد نمی‌تواند اهدافش را محقق سازد. درود بر مجاهدانی که توانستند از موانع امنیتی و حفاظت شده رژیم صهیونیتی عبور کنند. این مجاهدان توانستند سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی را درهم کوبند.

وی افزود: شهید رعد حازم به تنهایی و با شجاعت و صلابت تمام توانست از موانع امنیتی و حفاظت شده عبور کند و امنیت رژیم صهیونیستی را تهدید کند. او به تنهایی تمام توان ارتش صهیونیستی را به چالش کشید و با اراده پولادین خود آن را به شکست کشاند. این شهید توانست دستاورد درخشان و برجسته‌ای را در عرصه مبارزه ملت فلسطین و در تاریخ همه ملت‌های مسلمان به نام خود ثبت کند.

سردار سلامی ادامه داد: عملیات شهادت طلبانه این شهید بزرگوار بار دیگر ثابت کرد رژیم صهیونیستی ار خانه عنکبوت سست‌تر است. دشمنان نتوانستند شهید رعد حازم را جز هنگام نماز در مسجد دستگیر کنند و او از قهرمانانی است که معادلات را تغییر داد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: روند تحولات اخیر فلسطین ثابت کرد، رژیم صهیونیستی که در حال تلاش برای قدرت نمایی بود، به زوال و اضمحلال نزدیک شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر