بازدید 7425

فرار به ترکیه بعد از قتل در عروسی

کد خبر: ۱۱۱۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴ 27 April 2022

دو پسرعمو که در مقابل تالار عروسی دست به قتل زده و به ترکیه متواری شده بودند، پس از بازگشت به کشور در پایتخت دستگیر شدند.

به گزارش ایران، شامگاه جمعه 3 دی سال گذشته مأموران کلانتری 129 جامی از یک درگیری خونین در تالار عروسی با خبر شده و موضوع را به بازپرس محمد جواد شفیعی اعلام کردند. تیم جنایی راهی محل حادثه شدند و بررسی‌ها نشان می‌داد یکی از میهمان‌ها که از اقوام عروس بود با ضربه چاقو مصدوم شده و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است. عاملان درگیری نیز در همان تحقیقات اولیه شناسایی شدند.

متهمان دو پسر عمو و از اقوام داماد بودند که پس از جنایت از محل متواری شده بودند. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت با شناسایی هویت متهمان راهی خانه آنها شده، اما عاملان درگیری مرگبار پس از قتل متواری شده و به ترکیه رفته بودند.

بازگشت به ایران

تحقیقات برای دستگیری پسر عموها به‌نام پاشا و اشکان ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل کارآگاهان اداره دهم مطلع شدند که عاملان قتل به ایران برگشته‌اند.

با اطلاع از این موضوع، خانه و محل‌های تردد احتمالی آنها زیر نظر گرفته شد و در نهایت دو پسر عمو بازداشت شدند.

پاشا، یکی از متهمان دستگیر شده گفت: ما فامیل داماد بودیم و هنگام جشن و شادی در مراسم عروسی دو بار با مقتول دعوایمان شد اما با وساطت میهمان‌های دیگر این دعوا خاتمه یافت. بعد از پایان عروسی، مقابل تالار بازهم با مقتول دعوایمان شد و یکی از دوستان اشکان چاقو را به مقتول زد. ما که خیلی ترسیده بودیم و تصور می‌کردیم که قتل به گردن ما بیفتد فرار کردیم.

او ادامه داد: قاچاقی راهی ترکیه شدیم و 30 میلیون تومان به یک قاچاق‌بر دادیم تا ما را به استانبول برساند. در این مدت 15 روز در کوه‌ها سرگردان بودیم و دو روز هم در کوهستان سرگردان بودیم تا اینکه به استانبول رسیدیم. اما شرایط خیلی خوب نبود و ما سه روز بیشتر آنجا دوام نیاوردیم و تصمیم گرفتیم که به ایران برگردیم. بعد از اینکه به ایران برگشتیم با وانتی که اشکان داشت شروع به باربری کردیم و شب‌ها را هم در پارک می‌خوابیدیم یا به خانه دوست و آشنا می‌رفتیم.

در حالی که پاشا مدعی بود که جنایت را او مرتکب نشده اما اشکان که در زمان جنایت در صحنه حضور داشت، مدعی شد که قتل را پاشا انجام داده و تصاویر دوربین‌های مداربسته تالار از صحنه درگیری و شاهدان نیز نشان می‌دهد که قاتل پاشا است.

به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهمان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار