بازدید 5991

دستبرد سارقان مسلح به یک طلافروشی در قم

کد خبر: ۱۱۱۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰ 21 April 2022

سارقان در قم به یک طلافروشی دستبرد زدند و باوجود تلاش پلیس، موفق به فرار شدند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم در این باره گفت: سارقان طلافروشی در قم دو نفر بودند که با سلاح کمری وارد طلافروشی شدند و در کمتر از ۳۰ دقیقه از طلافروشی خارج و بلافاصله با یک خودروی پژو متواری شدند.

حسین امیری با اشاره به جزئیات این حادثه، افزود: این دو سارق با سلاح گرم وارد یک واحد طلافروشی در خیابان شهید بهشتی قم شدند و پس از تهدید مالک طلافروشی اقدام به سرقت طلاهای موجود داخل ویترین مغازه کردند. گزارش ایرنا حاکی است که سارقان بلافاصله با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که صبح دیروز به سرقت رفته بود، از محل متواری و باوجود اقدام به موقع پلیس، موفق به فرار شدند.

توضیح فرمانده انتظامی قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از غفلت طلافروش هنگام چیدمان و نصب نکردن تجهیزات ایمنی لازم به عنوان علت و انگیزه اصلی سارقان فرصت‌طلب در سرقت از این طلافروشی یاد کرد.

سرهنگ امیر مختاری افزود: ساعت ۱۱ و ۳۰ دیروز دو سارق فرصت طلب با استفاده ازغفلت فروشنده هنگام چیدن ویترین طلافروشی وارد مغازه شدند و با تهدید، اقدام به سرقت طلاهای ویترین طلافروشی کردند و در نهایت با یک دستگاه خودروی سرقتی متواری شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند و تحقیقات اولیه را برای شناسایی سارقان و دستگیری آن ها آغاز کردند.

وی با بیان این که فرماندهی انتظامی قم مدام به طلافروشی ها تذکرات، هشدارها و توصیه پلیسی را برای ایمنی مغازه خود و حفظ اموالشان ارائه می کند، اضافه کرد: اما محل مذکور دارای تجهیزات ایمنی کاملی برای پیشگیری از سرقت نبوده که باعث سهولت سرقت شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی