بازدید 7097

دختر جوان گمشده در جنگل های عباس آباد هنوز پیدا نشده است

کد خبر: ۱۱۱۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴ 17 April 2022

سرپرست جمعیت هلال احمر عباس آباد گفت که عملیات جست‌وجو و نجات دختر جوان مفقود شده در جنگل‌های عباس آباد از سوی امدادگران این جمعیت پس از پنج روز تلاش شبانه روزی بدون نتیجه پایان یافته است؛ اما همچنان پیگیری این موضوع در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا ، دختر ۲۵ ساله بومی که تنهایی برای پیاده روی به جنگل « یالبندسرا » در بخش کلارآباد شهرستان عباس آباد رفته بود و دوربین جنگلبانی ورود او را به این منطقه جنگلی ثبت کرده بود از بعد از ظهر دوشنبه هفته گذشته گم شده است.

کردگار محمودی فر دیروز در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت ۲۲ شب مفقود شدن دختر ۲۵ ساله بومی منطقه به هلال احمر شهرستان اعلام شد و ۲ تیم عملیات این جمعیت از ساعت ۲۳ همان شب عملیات جست و جو را در جنگل های منطقه آغاز کردند.

وی ادامه داد: در پنج روز گذشته از این حادثه ۲ تیم امدادی با به کارگیری سه دستگاه خودروی کمک دار به علاوه یک تیم جست و جو از استان شامل ۲ قلاده سگ زنده ‌یاب این جمعیت به همراه ۶۰ نفر از اهالی بومی عملیات جست و جوی شبانه روزی برای یافتن این دختر را در همه جنگل های این منطقه که دامنه دره و رودخانه بود به صورت دقیق انجام دادند و شنبه (دیروز) ماموریت جست و جوی فرد گمشده توسط تیم های جمعیت هلال احمر پایان یافت.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان عباس آباد با اشاره به پیدا شدن دسته کلید متعلق به فرد گمشده و همچنین فیلم ورود وی به جنگل گفت: جست و جو و بررسی برای یافتن فرد گمشده با استفاده از راهکارها و روش‌های پلیسی پیگیری و دنبال می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست