بازدید 43621
دو هزار و نهصد و هفتاد و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

انتقاد علم‌الهدی درخصوص فضای مجازی؛ چرا آنقدر معطل هستید؟ / امام جمعه اصفهان: مردم چند نفره بروند و بساط روزه خواران را به هم بریزید / امام جمعه کرج: اماکن ورزشی برای حضور پسران نوجوان هم مناسب نیست، چه برسد بانوان

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند فعال اصلاح‌طلب: نمی‌خواستند برجام برگ برنده دولت روحانی باشد / توضیح رئیس شورای شهر کرج درباره لایحه ۸۰۰ میلیون تومانی هزینه سفر رئیس جمهور / فخرالسادات محتشمی‌پور از جبهه اصلاحات ایران استعفا داد / انتقاد تاجزاده خطاب به دولت: دست مریزاد، اما... / فیلتر کردن واقعیت دنیای امروز است! ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹ 08 April 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

واکنش رئیس جمهور به درخواست بودجه ۸۰۰ میلیونی شهردار کرج برای استقبال از رییس جمهور

رییسی: ما که با مترو آمدیم و افطار هم مهمان دانشجویان بودیم؛ نکند به نام ما و به کام دیگران شود!

مولوی عبدالحمید: جنایت و قتل خودسرانه ممنوع /دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی حوادث گلستان و مشهد را ریشه یابی کنند

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، مدیر حوزه علمیه دارالعلوم و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان:اتفاقات اخیری که رخ داده، همه مردم را نگران کرده. قتل دو طلبه در استان گلستان و ترور سه عالم در حرم امام رضا(ع) که هر دو مکان‌های دینی هستند،  ناجوانمردانه و از نظر ما شنیع است.اولا ما این جنایات را محکوم می‌کنیم. هیچ کسی حق قتل خودسرانه کسی را ندارد. اگر کسی از کسی شکایت دارد، قانون و دادگاه هم هست و او باید به قانون مراجعه کند. به هیچ بهانه‌ای این نوع قتل‌ها از لحاظ شرعی و قانونی مجاز نیستند. ایران و افغانستان دارای مشترکات تاریخی و فرهنگی دارند. وقتی فردی کاری انجام می‌دهد، نتایج آن به یک ملت برنمی‌گردد، باید بررسی شود که او (متهم) جنون یا دیوانگی داشته یا به جریان افراطی وابسته بوده، یا چه چیزی سبب شده که او دست به چنین کاری بزند. ما انتظار داریم که دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی حوادث گلستان و مشهد را ریشه یابی کنند./ ایرنا

امام جمعه کرج: اماکن ورزشی برای حضور پسران نوجوان هم مناسب نیست چه برسد بانوان

حسینی همدانی، امام جمعه کرج:حضور بانوان در جامعه باید کریمانه باشد چه در ورزشگاه چه در امکان تفریحی و ... اما متاسفانه وضعیت امکان تفریحی و ورزشی کشور برای پسران نوجوان هم مناسب نیست چه برسد به بانوان و نوامیس جامعه.‌‌/ انتخاب

امام جمعه اصفهان: مردم چند نفره بروند و بساط روزه خواران را به هم بریزید

طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان با بیان اینکه برخی از افراد گزارش‌هایی را در خصوص روزه خواری اعلام می‌کنند، افزود:باید خود مردم امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهند، اگر تنهایی امکان انجام این کار را ندارید چند نفره بروید و بساط روزه خواران را به هم بریزید، نمی‌گویم دعوا کنید، بلکه آنها را امر به معروف کنید تا بفهمند در شهر جان داری زندگی می‌کنند و نه در شهر مرده‌ای که در آن ارزش‌ها از یاد رفته است‌‌.

فیلتر کردن واقعیت دنیای امروز است!

‏جاوید نیا معاون سابق دادستانی:فیلتر کردن واقعیت دنیای امروز است. همان ها که صحبت از دنیای بدون موشک می‌کردند امروز صحبت از فضای مجازی بدون فیلتر دارند. البته فیلترینگی مبتنی بر واقعیات و با برنامه ریزی دقیق و با توجه به نیازهای مردم.این سیاست غلطی است که هم میهنان خودمان را به سمت استفاده از ابزاری سوق دهیم که اختیارش دست ما نیست. اگر خدای ناکرده جنگی بین ایران و یکی از کشورهای منطقه اتفاق بیفتد یکی از ابزارهایی که به راحتی می‌شود علیه کشورمان استفاده شود فیلترینگ اینستاگرام از سمت آنهاست و نه ما.ما به دست خودمان مرزهای فضای مجازی را بازگذاشتیم که هر کسی بیاید و هر اقدامی انجام دهد. ای کاش مسئولان ما در زمینه مدیریت فضای مجازی آمریکایی کار می‌کردند. در بلوای ترامپ در انتخابات آمریکا میلیونها اکانت مسئولان و مردم امریکا فیلتر شد./انصاف نیوز

تأیید پیش‌بینی محسن رضایی از سوی آمریکایی‌ها

محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاون اقتصادی رئیس جمهور، هفته گذشته در یک پیش‌بینی راهبردی اعلام کرده بود که با شروع جنگ روسیه و اوکراین، «جنگ سرد» میان این کشور و اروپا تا یک دهه ادامه پیدا خواهد کرد. این اظهارات رضایی بلافاصله با واکنش‌هایی از سوی برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب رو‌به‌رو شد. حال روز گذشته ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا که بالاترین مقام نظامی این کشور به حساب می‌آید، در شهادت خود در کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان کشورش گفت که باور دارد مناقشه اوکراین «بسیار بلندمدت» بوده و چندین سال ادامه خواهد داشت./ایران

انتقاد تاجزاده خطاب به دولت: دست مریزاد، اما...

فعال سیاسی اصلاح طلب از نامعادله «نفت» و «سفره» انتقاد کرد.مصطفی تاجزاده فعال سیاسی نوشت:می گویند دولت رئیسی میزان صادرات نفت را نسبت به پیش از تحریم ها افزایش داده و موانع انتقال پول فروش آنها را نیز برطرف کرده است. دست مریزاد که بدون برجام،تحریم ها را خنثی کردید اما چرا با وجود جهش بهای نفت اجناس هر روز گرانتر و سفره مردم روز به روز کوچکتر می شود؟

انتخاب مدعی شد: فاز دوم اجرای چراغ خاموش طرح صیانت

اخبار رسیده به «انتخاب» حاکی از آن است که با مجوز وزارت ارتباطات، برخی شرکت‌های اینترنت خانگی قیمت اینترنت را صد در صد افزایش داده‌اند. ناظران معتقدند این اقدام در راستای اجرای خاموش طرح صیانت است که با افزایش قیمت اینترنت، استفاده از اینترنت کاهش پیدا کند.

فخرالسادات محتشمی‌پور از جبهه اصلاحات ایران استعفا داد

فخرالسادات محتشمی‌پور در پیامی به هیات رئیسه جبهه اصلاحات ایران از حضور در این جبهه استعفا داد.

او در متن پیام خود نوشت؛

هیات رئیسه محترم جبهه اصلاحات ایران

با سلام و احترام و‌ با آرزوی قبولی طاعات و‌ عبادات برای همه شما عزیزان جهت ایفای نقش موثرتر در مسئولیت مهمی که در شرایط خطیر کشور عزیزمان عهده‌دار شده‌اید تمنای توفیق روزافزون دارم.

ضمن تشکر از حسن اعتماد یکایک‌ دبیران کل محترم احزاب به اینجانب، به احترام درخواست به حق و‌ معقول برخی از این عزیزان مبنی بر امکان بهره‌مندی از ظرفیت و قابلیت دیگر فعالان سیاسی به عنوان اعضای حقیقی جبهه اصلاحات ایران به منظور پویایی و‌ تأثیرگذاری هر چه بیشتر این نهاد ارجمند مدنی، استعفای خود را تقدیم می‌دارم.

بدیهی است چون همیشه سربازی در سنگر اصلاحات خواهم بود و‌ هر زمان و‌ هر کجا کمکی از دستم برآید از خدمتگزاری دریغ نخواهم ورزید.

التماس دعا

فخرالسادات محتشمی پور

توضیح رئیس شورای شهر کرج درباره لایحه ۸۰۰ میلیون تومانی هزینه سفر رئیس جمهور

رئیس شورای شهر کرج در واکنش به انتشار تصویر نامه‌ای که از ارائه لایحه‌ای ۸۰۰ میلیون تومانی از سوی شهرداری کرج برای هزینه‌های سفر رئیس جمهور به استان البرز حکایت داشت، گفت: این لایحه در همان کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج رد شده بود و در صحن هیچ جلسه‌ای برای آن تشکیل نشده بود.جواد چپردار روز جمعه ۱۹ فروردین در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری کرج براساس سنوات گذشته پیش بینی منابع مالی سفر را در لایحه‌ای به شورای شهر تقدیم کرده بود و چون این لایحه غیرفوریتی بود، به دبیر شورا ارائه و بعد در کمیسیون برنامه و بودجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. چپردار افزود: این لایحه چون مستندات لازم را نداشت، در کمیسیون به رأی گذاشته شد و به جهت عدم کفایت مستندات عودت داده شد؛ بنابراین شورای شهر کرج هیچ جلسه علنی در صحن برای تصویب این لایحه نداشته و به جهت عدم کفایت مستندات در همان کمیسیون برنامه و بودجه عودت داده شده بود.به گزارش ایسنا، شامگاه پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه رئیس جمهور هم در شورای اداری استان البرز در واکنش به این نامه اعلام کرد: در آغاز سفر ما برگه‌ای از خرج سفر پخش شده، ما که با مترو آمده‌ایم کرج، افطار هم که مهمان خوابگاه دانشجویی دانشگاه خوارزمی بودیم و سر سفره دانشجویان نشسته بودیم، این هزینه کجا می‌رود، نشود که به نام ما و به کام دیگران شود؟

فعال اصلاح‌طلب: نمی‌خواستند برجام برگ برنده دولت روحانی باشد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: هیچ گاه جناح راست، اصولگراها، اعتقادی به آقای روحانی نداشتند و اجازه هم ندادند آقای روحانی بتواند برجام را به جایی برساند و برگ برنده‌اش باشد و قهرمان ملی باشد؛ در نتیجه این برگ برنده را نگه داشتند تا دولت وی تمام شود.مهدی آیتی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره عملکرد دولت در سیاست خارجی، گفت: توجه داشته باشید ما یک بحث تحلیلی در مورد دوران حیات امام و بعد از رحلت ایشان داریم که با بررسی آمار و ارقام در طول دوران است که متوجه می‌شویم بسیاری از فرمان‌ها، پیام‌ها و آرمان‌های ایشان به تدریج بعد از رحلت‌شان کمرنگ شد‌ه‌اند.وی یادآور شد: به طور مثال امام یک جمله تاریخی دارند مبنی بر اینکه «آمریکا از شوروی بدتر، شوروی از آمریکا بدتر و انگلیس از هر دو پلیدتر» اما امروز این گونه نیست. یا این که بر کاشی روی سر در وزارت خارجه که اتفاقا از جمله شعار‌های تمام راهپیمایی‌های انقلاب در سال ۵۷ بود، سیاست تععینی ما مشخص است، نوشته‌ایم «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» اما امروز این گونه نیست.

انتقاد علم‌الهدی درخصوص فضای مجازی؛ چرا انقدر معطل هستید؟

علم‌الهدی در ادامه عنوان کرد: من دو عرض دارم، ابتدا با شما جوانان گوشی‌دار که این «جهاد تببین»ی که رهبری فرمودند برای من طلبه تریبون‌دار نیست، این برای همه است و برای شماست، شما جوانان باید وارد عرصه شوید و مسئول هستید که وارد عرصه تبیین شوید. این وظیفه است و اگر نکنید حکم خدا را زیر پا گذاشتید.وی افزود: عرض دوم من با مسئولان است، مسئولان در مجلس و دولت چقدر می‌خواهید این ور و آن ور کنید تا فضای مجازی را کنترل کنید؟ شورای عالی فضای مجازی چند سال است تشکیل شده اما «آفتابه و لگن هفت دست، شام و ناهار هیچی»؛ چه می‌کند این شورای عالی فضای مجازی؟خطیب جمعه مشهد ادامه داد: مجلس هم که هر روز یک افسانه ساز می‌کند، یک روز می‌گویند «صیانت» یک روز می‌گویند صیانت قبول نیست، «تنظیم‌گرایی». آخر شما چقدر معطل هستید؟ می‌خواهید تا کی صبر کنید و دشمن تا کجا برسد؟ مجلس و دولت باید بیایند و با همه قدرت مسئولین بایستند در این مساله. وی اضافه کرد: دشمن آمده تا حلق ما. هی شما امروز و فردا می‌کنید، چرا آنقدر مطعل هستید؟ یک روز طرح صیانت رأی آورد، یک روز رأی نیاورد. ان شاءالله امیدوارم عزیزان ما در این زمینه عنایت بفرمایید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۹
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۱۸۸
یک چیزی که برایم جالبه بعضی از حضرات درمورد همه چیز اظهارنظر میکنند اصلا کف جامعه رفتن ببینین چه خبره
حضوربانوان در ورزشگاهها مشکل اول مملکت نیست
کمر مردم زیر بار گرانیهای روزانه وساعتی خرد شد
به داد حقوق بگیران بخصوص بازنشستگان برسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
همه چیزهای غلط و اشتباه باید درست بشه
اولویت و غیر اولویت نداره
اینا جز حقوق اولیه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
دولت و مجلس و نهادهای حکومتی یکدست شده

و برای امامان جمعه ، فقط حجاب زنان و محدود کردن بیشتر اینترنت و بستن استادیوم بر روی زنان مانده و بس

حالا گرانی و بیکاری و تورم و نبود هوا برای تنفس
امان مردم را بریده است

از نظر امامان جمعه و مسولان زیاد مهم نیست

و کار دشمنان خارجی است !!؟
انتقاد علم‌الهدی درخصوص فضای مجازی؛ چرا انقدر معطل هستید؟
مگر این مملکت قانون و صاحب نداره که همه ب اید گوش به فرمان تو باشند؟؟؟
این چه وضعیه آخه ما این همه شهید و اسیر و جانباز دادیم که قانون حاکلم بشه در حالی که هر کی به هرکیه
امام جمعه محترم اصفهان هنوز داغ اون اسید پاشی ها سرد نشده
ای کاش امامان جمعه ایقد که بفکر حجاب و روزه خواری و کنترل بانوان بودن کمی هم در مورد فساد و رانت و دزدی های کلان حرف میزدن در مورد گرانی نظر میدادن دو ستان عزیز شما می‌خواهید فضای کشور در ماه رمضان معنوی باشد مانند کشورای عربی و قیمتا مانند کشورای اروپایی
راستی خبر از قیمت خرما در این ایام دارین؟ لبنیات مرغ تخم مرغ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
این چه حرفیه که میزنی
یه تار موی یک بانو دنیایی رو به آتش میکشه
حالا من و شما گشنه باشیم مگه چه اتفاقی میفته؟؟؟
ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
امر به معروف بی هزینه
نگفتند جنگ سرد گفتند جنگ روسیه و اکراین حالا که روسیه اعلام کرده بزودی جنگ پایان می بابد شما بدنبال ماست مالی پیشبینی اشتباه ایشان هستید.

تا دیروز نسبت به ورود مهاجران افغان اعتراض داشتیم ولی با حرف های این ایمه جمعه همان بهتر که این تروریست ها به کشور وارد شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
دوست قشنگم
شما از روابط تابی جون و آقا محسن بیخبری
هر چی که ایشون گفته درسته تابی عزیزم
هر هفته ؛ امام جمعه های شهرها یا استانهای متفاوت دستورالعمل جدیدی برای مردم تعیین میکنند که چنین کنید و چنان و اینجا مناسب این است و انجا نیست. اگر دولت اسلامی بر سر کار است همه این افراد که نمایندگان نظام هستند باید به مقررات آن پایبند باشند. اگر وضع به همین منوال ادامه یابد، خدا میداند هنگامی که به دلیلی یکپارچکی نظرات و اقدامات ضروری باشد، دستیابی به آن امکان پذیر نخواهد بود و مملکت به تعداد امامان جمعه مسیر مختلف خواهد رفت.
در همه کشورها فضای مجازی کم یا زیاد، کنترل میشه اما شیوه کنترل مهمه. مسئولان باید در بحث کنترل خواست جامعه رو هم درنظر بگیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
آخ از این وقتی که میگین همه دنیا
کنترل با مسدود سازی با محدود سازی فرق داره
طرح بستن اینترنت فقط برای سرپوش گذاشتن رو عملکرد مسئولین و آقا زاده های خودشان هست باقی چیز های که در مورد این طرح میگن برای گمراه کردن مردمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
شما خودت مسئول باشی دوست داری بقیه از تخلفات خودت و بچه هات با خبر بشن؟؟
منصف باشیم
یه روایتی خوندم جایی که مومن کسیه که مسلمان پیشش ایمنی داشته باشه. اگر هم معتقدن بیشتر جمعیت ایران نامسلمونه، یعنی افراط‌گرا هستن.
امام جمعه اصفهان عجیب علاقه به این داره که چند نفر برن تو شهر و بساط بپا کنن. یه روز برای مقابله با روزه خواری، یه روز برای مقابله با بی حجابی
چرا این جناب برای مقابله با اختلاس ها، رانت ها، انتصاب های فامیلی، بخوربخورها، دزدی مسئولین و مواردی از این دست فرمان جهاد نمی ده؟ .....
جناب علم الهدی و همفکران ایشان چرا از ازادی اطلاعات می ترسند؟ از افشای چه چیزی می ترسند؟
ایا انسان صادق از ازادی اطلاعات می ترسد؟
امام جمعه کرج: اماکن ورزشی برای حضور پسران نوجوان هم مناسب نیست چه برسد بانوان
بجای اینکه این سئوال را بپرسید و مثل همیشه امریکا و غرب را مقصر بدانید لطف کنید به این سئوال جواب بدهید چرا در مملکت اسلامی با این همه روحانی این همه فساد وجود دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
خب اینم تقصیر آمریکا و انگلیسه
مگه ما اصلا فوتبال داشتیم؟؟؟
ننگ بر این ورزش استعماری
درود بر چوگان
یکی بود این سه نفر چه مسولیتی از طرف مردم به آنها واگذار شده ؟؟؟؟

چه هستن و بهه کسی پاسخگو؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
مگه نشنیدی طرفدارانش چه شعارهایی در حضورش میدادن؟؟؟
راستی پیامبر و ائمه اجازه این همه چاپلوسی میدادن به مومنین؟؟؟
آخه از دولتی که رأی اقلیتی از اقلیت جامعه را دارد،چه انتظاری دارید؟؟قبل انتخابات برای بورس و ارز و ... برنامه داشتند،طرفدارهای آقای آیت الله دکتر رئیسی!! بیایند بگویند چه چیزی،گران نشده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
ایشون تو مناظره ها ادعا کردن 100 روزه مشکلات رو حل میکنن
حالا همین که حرف میزنی طرفداراش میان میگن تازه 8 ماه از ریاست جمهوری ایشون گذشته و هنوز بادمجون میوه نداده و از این حرفها
تمام زندگی ما شده دلبخواه امام جمعه ها از قبیل مشهد و اصفهان و کرج.
همان هایی که صحبت از دنیای بدون موشک می کردند صحبت از فضای مجازی بدون فیلتر دارند. گوجه فرنگی کیلویی ۳۰ هزار تومن. باید افکار را از تورم دور کرد و به فیلتر و حجاب و این جور چیزا مشغول نمود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
اتفاقا این دفعه اصلا بحث سیاسیون نیست
مردم کوچه و بازار با این محدودیت مخالفن
پدر 65 ساله من و بچه ی 13 ساله ی من
همه و همه مخالفن
خدایی سطح صحبت در مقایسه با مثلا سخنرانی آیت ال..طالقانی نگاه کن
خانم این است خانم اون است خانم اینجا برود خانم اونجا نرود بیا از رانت و دزدی و فساد بگو ، از خیانت داخلیها به مردم و کشور
اینا چرا همشون اینجوری صحبت میکنن ؟!!!!!
چرا حرف زدنشون و تفکراتشون با ۸۴ میلیون نفر بقیه زمین تا آسمون فرق میکنه ؟!!!
اره دیگه،فضای مجازی رو محدود کنید تا هر کاری که دلتان خواست انجام بدین و کسی متوجه نشه.چی بودیم و چی شدیم!!!!
آقای علم الهدی
شما ناهار خوردی ؟
علم الهدی به غیر از فضای مجازی راجع به شعار هوادارانش در حضور خودش که داد میزدند : علم الهدی سالار علم الهدی مالک ابراز نظر کند
جناب علم الهدی سفره مردم فراموش شده. یک کیلو خرما نمیتوان خرید... تو این ماه رمضون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
خرما نخورید
ما خودمون 16 ساله خرما نمیخوریم بجاش قره قوروت میخوریم
عجب سحنان گهرباری.......از همه عزیزان........
2. شما که اینقدر دغدغه اینترنت داشتید چرا زمانی که شبکه اجتماعی کلوب یا بلاگفا (شبکه های اجتماعی کاملا ایرانی و با کاربر زیاد) نابود شدند سکوت کردید؟ بلاگفا حتی از فیس بوک هم قدیمی تر بود و با اینرنت دایال آپ بیش از یک میلیون کاربر داشت. آنزمان امثال جنابتان سخنرانی کردند تا بلاگفا به تعطیلی کشیده شد و بعدتر با نمونه های خارجی جایگزین شد و الان بعد از چند سال می خواهید دوباره این شبکه ها فعال شوند. اما توجه جنابتان را به یک نکته جلب می کنم، بیایید و مقامات درگیر در مساله فضای مجازی و سطح تخصص ایشان را بررسی کنید. مثلا یک لیسانسه برقِ می شود وزیر ارتباطات دولت روحانی (آذری جهرمی) و در توئیتر تصویری از لباس اسباب بازی ِ کودکان را به عنوان لباس فضایی ایرانی منتشر می کند. یا سایرین از اعضای شورای عالی فضای مجازی، اعضای کمیسیون ویژه صیانت و ... جناب علم الهدی وقتی دست حاکمیت در این حوزه تا این حد خالیست که حتی عضو کمیسیون ویژه صیانت در خطبه های قبل از نماز جمعه تهران، اطلاعات غلط از تاریخچه تلگرام میدهد چه انتظاری از ایشان دارید. برخی از فارغ التحصیلات لیسانس و فوق لیسانس رشته های کامپیوتری حتی توانایی نصب ویندوز ندارند تا چه رسد به صیانت از کاربران ایرانی در مقابل دشمنان خارجی
*
به هر حال آخر توانایی کشور، همان سیستم مدیریت کارت سوخت بود که با وجود بسته بودنِ کامل سیستم ، نتیجه اش شد هک و از کار افتادن چند روزه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
تابناک جان چرا بند 1 این نظر را سانسور کردی؟
بالاخره یکی باید این حرفها را بزند یا نه؟
اگر بخواهیم به امید نظرات کارشناسی وزیر سابق (آذری جهرمی) یا اعضای طرح صیانت یا مشاوران امثال علم
الهدی بمانیم که عملا دو دستی فضای مجازی را باید تحویل دشمن بدهیم. بلاگفا و کلوب را آمریکا تعطیل نکرد همین آقایان ِ افراطی تعطیل کردند. اینترنت رایگان شبانه را همین ها کارشناسی و حذف کردند.
فضای مجازی واقعا" مضر و خطرناک و نابود کننده است.......برای اینکه تنها منبع اخبار مستند و واقعیه ،که مردم تاحدودی.....البته تا حدودی متوجه میشن که مسئولین محترم چه کارها که میکنن و چه کارها که نمیکنن!!!!!
حرف امامان جمعه عزیز کاملا درسته . هیچ کس هم حق نداره اعتراض کنه . چرا ؟ چون خودتون انتخاب کردید ، خودتون خواستید متفاوت باشید ! پس حقتونه نوش جانتان . تمام !
برجام یه موقع مانع ننگ و بدبختی و فلاکت بود......حالا شده برگ برنده؟؟؟؟!!
در حالی که کشور رهبر،رییس جمهور،مجلس و... دارد چرا بعضی خودشان را وکیل وصی مردم ایران می دانند.آقایان. لطفاً برای شهر واستان خودتان تصمیم بگیرید ما به دلسوزی های شما نیاز نداریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
منظورت که مجلس 10 درصدی و رئیس جمهور بیست درصدی0 نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
چرا بی خودی یه عده رو تطهیرمی کنی ؟؟؟ این آقایون رو کی نصب کرده به این سمت ؟؟؟؟؟؟؟
اگر متولیان فرهنگ و معارف اسلامی و تبلیغ کنندگان دینی کارشان را درست انجام دهند نیاز نیست نگران حضور بانوان و نوجوانان در ورزشگاه‌ها باشیم. عیب از جای دیگری است بزرگواران.
حاج اقا علم الهدی! این همه عصبانیت برای سلامتی شما خوب نیست. ماشالا اضافه وزن هم دارید خطر سکته بیشتر میشه. خوبی تون رو می خوام که میگم.
امام جمعه مشهد خودش نمی‌داند که چه میگوید...
مملکت شده خلیفه گری آقایون.هر روز میکروفون دست یکیه هر چی دلش بخواد میگه. بیچاره ملت.
تابناک جان اینقدر برای جناب رضایی نوشابه باز نکن!! پیش بینی؟!!! حداقل یه سری به مطالب خودت میزدی تا متوجه بشی که از همون اول هم نظراتی راجع به ادامه دار بودن آثار این جنگ داده شده بود حداقل چند تا مطلب پایین تر خودت نظرات اندیشکده ها و بعضی افراد در عرصه بین المللی را آورده بودی!!! لطفا از جناب رضایی بخواهید یه پیش بینی هم از اوضاع درخشان مملکت ارائه بفرمایند!!
برگ برنده روحانی اگر برجام بود آن را کدخدا پاره کرد. جناح اصولگرا هم بارها نگرانی خود را از فرجام برجام به روحانی اعلام کرد اما او به دلسوزان و منتقدان توهین می کرد. چون به دشمن اعتماد کرده بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
اعتماد به خارجی و غیرخودی بده چه غرب و چه شرق . منصف باشید
آقای علم الهدی این قدر که بی حجابی وفضای مجازی اهمیت می دهند از فساد آقازاده‌ها هیچ صحبتی نمی کند
تابناک جان اینم یه نمونه که متوجه بشی که خیلی قبل تر از جناب رضایی امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه شنبه 26 فوریه گفت که جنگ روسیه و اوکراین طولانی خواهد بود و ما باید برای آن آماده شویم.
گرانی کمر شکن شده و آقایان به فکر حجابند
به جای گیر دادن شب و روز به فضای مجازی ؛ یه ذره به قیمت بالای کالاها و مایحتاج و ارزاق مردم ؛ گیر بدهید
اگر آقایان در استادیومها باعث نا امنی و بی تربیتی میشوتد، آنها را راه ندهید. فقط خانمها رو راه بدهید.
همین یک صفحه خبر کافیه تا بدونیم چرا به این وضع رسیده‌ایم. مردم در ایران دچار این همه مشکل هستند، به جای مبارزه با فساد و اختلاس فضای مجازی شده مشکل یک عده.
ماه مبارک رمضان زمان جشن و دوستی و کمک به دیگران هست و نه خشونت ‌حمله به یک عده بی‌گناه.
ای کاش رییس جمهور بجای این فرافکنی ، از شهرداری سوال می گرفت حقیقت به مردم می گفت ، همه از هزینه های سنگین سفرهای روسای جمهور خبر دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
یه جوری میگه با مترو اومدم انگار کارت بلیط داشته
مومن خدا هزینه اون همه تیم حفاظت و در اختیار گذاشتن یه قطار و امنیت ایستگاه و مسیر مجانیه؟؟؟
شما به خودروی ریاست جمهوری تشریف ببرید خیلی ارزونتر در میاد
ای کاش رییس جمهور بجای این فرافکنی ، از شهرداری سوال می گرفت حقیقت به مردم می گفت ، همه از هزینه های سنگین سفرهای روسای جمهور خبر دارند
خداوند نیازی به عبادت ما نداره
بلکه ما با عبادت و اتصال به ذات بی کران خداوند آرامش و برکت دریافت می کنیم
چرا باید به جای استفاده از این نعمت بی نظیر با دیگر انسانها درگیر شویم ؟
کاش ائمه جمعه این امر مهم را درک می کردند
آنچیزی که بنده در کوچه و بازار شاهدم و نظاره گر آن ؛ از هر ۱۰ نفر ، ۲ نفر هم روزه نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
کوچه و بازار شما که خوبه
تو کوچه و بازار شهر ما اصلا انگار کسی نمیدونه ماه رمضون شده
به آقای تاج زاده که به دولت انتقاد کرده و گفته چرا با وجود موفقیت ادعائی دولت درمورد افزایش صادرات و بهبود وضعیت دریافت پول نفت با وجود تحریمها، این مسئله در سفره مردم به وضوح دیده نمی شود. باید به ایشان گفت چاپ اوراق و ایجاد نقدینگی سرسام آور و استقراض دولت آقای روحانی که مورد جمایت شما بوده در 6 ماهه اول سال 1400 و تلاش دولت سیزدهم برای عدم استقراض و چاپ بیحد و حصر پول بدون پشتوانه برای جبران تخریب اقتصادی سبب عدم مشاهده نتیجه آن بر سفره مردم در حال حاضر بوده ولی مسلما نتایج آنرا بتدریج و ان شالله و به کوری چشم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بر سر سفره مردم در سال جاری 1401 خواهیم دید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
دلبندم الان دیگه پول چاپ نمیکنن . شما تو کوچه و بازار پول میبینی؟ الان با یک دستور به بانک مرکزی چند تایی
صفر بیخاصیت اضافه میکنن .
مثلا یکی بیماره یا عذر شرعی داره یا اصلا اعتقاد نداره و یه گوشه داره یه چیز می خوره دسته جمعی بریزن سرش که چرا داری می خوری و طرف هم بگه به تو چه خوبه ؟
من میگرن دارم و به محض گرسنگی یا تشنگی سردرد شدید می گیرم و به همین دلیل همیشه آب و یک خوراکی در دسترس دارم
آیا اگه در ماشین خود آب یا یک تکه نان بخورم باید به دیگران برای بیماری خود توضیح بدم ؟
قطعا اگه کسی سوال کنه می گم به تو چه !
دلیلی هم نداره برم توی هفت سوراخ نیاز طبیعی بدنم را برطرف کنم که یکی که به میل خودش روزه گرفته که بره بهشت احساس بهتری داشته باشه !
بسه بابا !
مگه مذهبی ها چند درصد مردم هستند که مدام باید نگران جریحه دار شدن احساسات آنها باشیم ؟
کی گفته سلیقه و عقیده آنها باید به کل جامعه تحمیل بشه و همه سکوت کنند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
زیاد نیستن اما متاسفانه زورشون زیاده
آقای علم الهدی یه ذره هم از اوضاع نابسامان معیشتی مردم و
بی خیالی دولتمردان انتقاد کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
مشکل معیشت قبلا توسط ایشون حل شده
گفتن اشکنه بخورید
مسولانی که هر کدام ده بادیگارد دارند
سرکوچه محافظ شخصی داخل ماشین لباس شخصی محافظ
آیا شما هر که دوست و برادر تان بود بدون دعوت میگید در خونتون باز باشد و بیان و بروند
بعد مرز ها را رها کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
مطمئنم که کلمات فارسیه
معنی تک تک کلمات رو هم بلدم
اما هر جوری که میخونم هیچ مفهومی نداره
فضای مجازی مایه آگاهی و بیداری مردم است
مردم بد نیستند... روزه خوارن بد نیستند... مردم ممکنه برخی از وجوه دین رو قبول کنند و برخی رو قبول نکنند. ولی با این رفتارها و لجاجت ها ممکنه مردم رو از همه دین سرخورده کنید...

با لج کردن با مردم به جایی نمی رسید... بله واقعیت همینه خیلی ها روزه نمی گیرند
نماینده های همه هستن الا مردم .
بگذارید خود خانمها تصمیم بگیرند که دوست دارند بروند یا نه... مشکل همین وکیل و قیم بودن دیگران هست .... اگر خوششون نیومد دفعه دوم نمی رند... چقدر هم چیز رو پیچیده می کنید.
امام جمعه اصفهان: مردم چند نفره بروند و بساط روزه خواران را به هم بریزید!!
آخه آقای امام جمعه محترم این چه فرمانی است؟؟؟؟
این چه فرمایشی است مگه این مملکت قانون نداره خوب اگه نداره که خیلی کلاه بر سر ما بدبخت ها رفته گشادانه هم!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
اگر امام جمعه اصفهان اختیارات بیشتری داشت چکار میکرد؟
اقای امام جمعه کرج بهتر نیست چون ورزشگاهایمان وضعیت مناسبی ندارند تعطیل کنیم که هم خیال شما راحت شود و هم مردم،یا بازیها را بدون تماشاچی باشند و فقط از رادیو و تلویزیون بخش شود،؟ما که نمی توانیم با سرعت به جلو حرکت کنیم ولی می توانیم با سرعت خیلی زیاد پس رفت کنیم،؟
عده ای هنوز یاد نگرفتند که با زور نمی شود مردم را به بهشت برد با زور نمی توان مردم را به روزه گرفتن وادار کرد با زور مردم را نمی توان به حجاب وادار کرد با زور نماز نمی شود و...
لا اکراه ....
بالاخره عامل اسیدپاشی های سال 93 در اصفهان پیدا نشد؟
تماشاي فوتبال وغيره براي مردم عادي رفت پيش همان بلادكفري كه براي مردم عادي گناه ولي براي نورچشمي ها خانه ي دوم شده.!
یعنی علم الهدی برای همه باید تعیین تکلیف کند؟اقای رییسی که فعلا رییس جمهور هستی ایا اینقدر زیر دست هستی که امام جمعه برای تو و مردم باید تعیین تکلیف کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
عم الهدی پدرزنشه . جدای از اون این دو ازیک طرز تفکربرخوردارند
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
چرا اقای علم الهدی برای اهداف خودش از خدا مایه می گذارد؟
کی خدا گفت جهاد تبیین انجام بدید؟ و یا بر اساس کدام روش فقهی به این نتیجه رسیده اند؟
جهاد تبیین یک موضوع سیاسی است. اینقدر دین را خرج سیاست نکنید
آقای رییسی لطفا کشور رو وارد سونامی تورم نکن ؟؟؟ اصلا گوشت مرغ اکه بخاد ۷۰ تا ۸۰ تومان بشه فکر نکم ملت دوام بیارن یعنی اگه فقط یک خانواده ۵ نفره بخاد روزی فقط یه مرغ و ۵ تخم مرغ بخوره ماهی ۱۱میلیون بلید با کرایه خونه بده ؟؟ حالا شنا میخای با ۲۰۰ هزار تومان یارانه چه چیزی رو جبران کنی ،
آقای علم الهدی حداقل ۵ میلیون نفر دارن از همین فضای مجازی کار می‌کنند، ، حالا خیلی ب ای ملت سرگرمی و تفریح درست کردین که میخاین این رو هم ب‌یرید شک نکید فضای مجازی رو فیلتر کنید بحرانی به مراتب بدتر از بحران های قبل گریبانگیر خواهد شد
یه طرحی باید پیاده بشه که هرکس تریبون داره هرچی دلش خواست نگه و نظارتی بر سخنرانی آنها باشه
کاش امامان جمعه به گرانی های ویران کننده معترض می شدند
کاش امامان جمعه به فقر و نداری و تهیدستی و بیچارگی مردم بخت برگشته ایران اعتراض می کردند

کاش به سرقت های گسترده و ناامنی و گسست بنیان خانواده ها معترض می شدند

به تبعیض های گسترده و فراگیر معترض می شدند

به شکم گرسنه فکر می کردند


چرا فقط به فکر فضای مجازی و اینترنت و دوچرخه سواری زنان و لباس دختران و پخت نان بربری و نرفتن زنان به مکانهای ورزشی و...... هستند ؟؟؟؟!!!!!
این امام جمعه ها از گرانی و فقر خبر ندارند چرا به گرانی نمی پردازند مملکت ما گل بلبل است که معضلات فضای مجازی و روزه خواری و حجاب است.... اگر فضای مجازی نباشد دیگر مشکلی وجود ندارد....
آقای علم الهدی باید خوشحال باشد که خشم مردم در فضای مجازی خالی می شود و به جامعه و خیابان کشیده نمی شود وگرنه واویلا ....
بنده شخصا به فوتبال علاقه دارم ولی پای تلویزیون هم خیلی باحاله. برای بستگان نزدیک هم نرفتن رو ترجیه میده آدم. ولی حالا کار نداریم. اگر کسی میخواد بره و اونجا مشکلی هست خوب اون مشکل رو چرا حل نمی کنیم؟ این که گفته میشه برای نوچوان هم مناسب نیست این چه ورزشگاهیه؟ اون اشکال داره دیگه. هر کد ملی که رفتار ناهنجار انجام داد مثلا چند ماه محروم بشه از رفتن به به هر ورزشگاهی دفعه اول. دفعه دونم چند بیشتر محروم بشه. خلاصه سفت و سخت گرفته بشه کسانی که فضای اونجا رو نامناسب کرده اند باید تنبیه بشیند نه بقیه. حالا از هر جنیسیتی. درست میشه دیگه...
الان علم الهدی باید نظر بده یا ما باید بگیم اینا چکار کنن دنیا برعکس شده کی هست که درباره همه چی نظر می ده
الان علم الهدی باید نظر بده یا ما باید بگیم اینا چکار کنن دنیا برعکس شده کی هست که درباره همه چی نظر می ده
احسنت بر درایت ائمه جمعه.
فساد و رانت و رابطه بازی رو از کشور پاک کنین اونوقت کسی با فضای مجازی کاری نداره.
متاسفانه نمیتونین یا نمیخایین جلوی دلالهای گوجه رو بگیرین اخه گوجه کیلو ۴۰هزارتومان چیه؟
اونوقت میگین فضاای مجازی .
اتفاقا فضای مجازی دست خیلی از خاوری ها رو رو میکنه و این برای سلامت جامعه خوبه اتفاقا
جناب علم الهدی، شما که حتی مجلس حداقلی صد درصد دست پخت جناح خودتان را هم قبول ندارید ،!!؟؟

آیا اگر حجاب خانمها کامل شود و نرفتن خانمها به استادیوم

و عدم روزه خواری در ملاء عام و قطع اینترنت انجام گیرد

دیگر امامان جمعه به مقصود کامل و هدف عالی خودشان رسیده اند !!!!؟؟؟

و دیگر هیچ مشکلی برای تذکر به حکومت و دولت و مجلس

از باب وجود و گسترش فقر و بیکاری و تورم و گرانی و

بیعدالتی و فساد افسار گسیخته و ناکارامدی و بی کفایتی

حاد اکثر مسولان و عقب مانده گی کشور از قافله جهانی ،

و هزاران مشکل دیگر ، اصلا مهم و اساسی نیستند ؟؟؟
علم‌الهدی فکر کرده کیه؟! صبر مردم اندازه داره!!!
گفتار ائمه جمعه را ببینید!!!!
همش خشونت و مردم را روبروی هم قرار دادن و به جان هم انداختن است!!!!!
چرا اینها اینگونه از فضای مجازی و آگاهی مردم وحشت دارند ؟؟؟؟
علت اینکه این مملکت درست نمی،شود تعدد قوا هست از هر مسئول دو سه تا داریم که گاها در مقابل هم هستند و کارها را خراب می کنند و گردن هم می اندازند و هزینه ها هم دو سه برابر میشه حساب کنید از هر سازمان و نیرو دو سه تا داریم ولی دستور دهنده دو سه تا نیست پانصد و خورده ای هست انواع نیروهای فشار و نها ها و حوزه ها و روسای قوات قدیم و جدید و مجمع ها کم بودنند حداقل امامان جمعه تقریبا ۵۰۰ شهر مهم هم اضافه،شدند هر کس یک دستوری می دهد
آقای طباطبایی تژاد
هیچ!!!
متاسفانه شما با مبارزه منفی با جلوه های تکنولوژی مردم را بیشتر به سمت آنها سوق می‌دهید .بعد از ماهواره اینبار استفاده از اینترنت های پیشرفته است
ژنرال مارک میلی اول جنگ پیشبینی کرده بود که کی اف در 72 ساعت سقوط می کنه!
امام جمعه اصفهان: مردم چند نفره بروند و بساط روزه خواران را به هم بریزید
آنها را امر به معروف کنید تا بفهمند در شهر جان داری زندگی می‌کنند و نه در شهر مرده‌ای که در آن ارزش‌ها از یاد رفته است‌‌

سرمایه مردم را در بورس ربودند.
سرمایه مردم را در موسسات مالی و اعتباری ربودند.
سرمایه مردم را در صندوق بازنشستگی ربودند.
سرمایه مردم حاصل از فروش نفت را ربودند.

به جای پیگیری اینها، صحبت از یک موضوع فرعی میکنید!
شاید موضوعات مد نظر شما دیگر ارزش‌های مردم نیستند!
یک رای‌گیری آزاد موضوع را برایتان مشخص خواهد کرد.
مولوی عبدالحمید: جنایت و قتل خودسرانه ممنوع

فقط خودسرانه ممنوع است؟!
توضیح رئیس شورای شهر کرج درباره لایحه ۸۰۰ میلیون تومانی هزینه سفر رئیس جمهور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با توضیح رئیس شورای شهر کرج مشخص شد که به کام دیگری واقعیت دارد !
من به عنوان فرد مذهبی و خانواده ای که 2 شهید داده طرح صیانت را خوب می دونم ولی به شرطی اقای علم الهدی که می دونم بچه های شما و فامیلاتون کجاها و چه کاره هستن به مردم بگن و همچنین مسیولین که به خون شهدا خیانت کردن و چقدر ویلا و ملک و زمین دارن .خودتون بهتر می دونین طرح صیانت برای دین نیست برای صیانت از زندگی شماهاست
غربگداها انقدر به علم الهدی توهین میکنن که آخرش اینترنت رو قطع میکنن بابا علم الهدی اگه بد بود دشمن بهش گیر نمیداد چرا به حسن روحانی که اقتصاد رو نابود کرد گیر نمیدن این رسانه های خارجی؟
انقلابی ها توقع دارند اگر روز بود و گفتند شب است ما ملت هم بگیم شب است و اگر شب بود و گفتند روز است ما ملت هم بگیم روز است خجالت هم خوب چیربهدغ
چقدر مرزبانی ما در جهان حرفه آیی هست پنج میلیون مهاجر تو چهار ماه .
اون وقت منت امنیت هم از صبح تا شب سرمان میکوبند
آقایون ائمه جمعه بهتر نیست بررسی کنید کجای مسئولیت خود را اشتباه رفته اید که امروز مردم این قدر دین گریز شده اند و نسبت به ارزش های اخلاقی بی توجه که به قول خودتان اماکن ورزشی که باید جزء سالم ترین اجتماعات باشد حتی برای پسران جوان هم نا سالم است ؟! کجای راه را غلط رفته اید که مردمی که تا چند سال پیش اکثرا روزه دار بودند یا حداقل حرمت آن را حفظ می کردند امروز آشکارا روزه خواری می کنند به طوری که متاسفانه باز هم به اشتباه می خواهید با خشونت بساط روزه خواریشان را جمع کنید ؟!!
پس مشکل از حضور بانوان نیست. مشکل حضور مردان است.
بهتر هست امامان جمعه را محدود کنید تا هر سخنی که دلشان میخواهد در تربیبون عمومی به زبان نیارند. به خودشان چطور اجازه میدهند که به همه توهین کنند
لطفا آقای علم الهدی توجه خود را به مشهد معطوف کنند و دست از سر باقی مملکت بردارند.
دلیلش واضحه چرا آقای علم الهدی اینقدر اصرار به بستن فضای مجازی داره
امامان جمعه به همه چی کار دارند غیراز وضعیت اقتصادی مردم
عجب جناب علم الهدی چهار نفر آمدن چابلوسی شما رو کردن فکر کردی چکاره مملکتی امامان جمعه ا جز ایجاد مشکل وزدن زخم بر پیکر این مردم مظلوم هیچ کاری دیگری ندارند آقایان بدجور از خدا قافل شده اید مردم ایله خداوند هستند رضات خدا در رضایت مردم است
امم جمعه مشهد و کرج و اصفهان چقدر مسایل را از دیدگاه تحریکات جنسی تحلیل میکنند؟؟؟
اگه اماکن ورزشی مناسب نیست مشکل ناکارآمدی شماست که در زمین فرهنگ وانسان سازی کاری وبرنامه ای شماست
انتقاد علم‌الهدی درخصوص فضای مجازی؛ چرا انقدر معطل هستید؟
میشه بسهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ریاست محترم آستان قدس بر اساس کدام قانون به مجلس، دولت و جوانان انقلابی امر و نهی میکند. ایشان به عنوان یک نفر حق دارد نظر خود را بدون استفاده از تریبون های رسمی اعلام کند ولی اینکه روند تصویب قانون و آنهم با سلیقه خود مورد خدشه قرار دهند در حیطه مسئولیت وی نیست.
متاسفانه برخوردهای قهری که بعضا از سوی برخی از ائمه جمعه هدایت می شود باعث وضع کنونی فرهنگی مملکت شده. آقایان محترم بگویند که در این چهل و اندی سال از نظر فرهنگی اقدامی کرده اند؟ اگر اقدام کرده اند چرا وضع اینچنین شده است. همه چیز را به دشمن ربط ندهیم.
یکی حاج علم رو بگیره؟ فکر گرونی و شکم گرنسه مردم باش، اینترنت و .... پیش کش
این علم الهدی مگه چقدر قدرت داره که به همه تعیین و تکلیف می کنه... بشین سرجات بابا
پس شما بزرگواران چه کاره بوده اید؟ نزدیک نیم قرن تمام صدا و سیما، قوانین و نهاد های کشور، حوزه ها، مدارس و دانشگاه ها و بودجه های صد ها نهاد مذهبی را داشته اید و چه شده است؟ هیچ.. مساجد هم خالی شده است
یک نفر جای 85 میلیون نفر تصمیم نگیرد!!!
فضای مجازی یک چاقوی دو سرتیز است !!!
استفاده صحیح از آن را آموزش دهید
کاش امامان جمعه بزرگوار همینقدر در مورد مشکلات اقتصادی هم حساس بودن
عَلم چرا دست از سر ما بر نمی داری... برو پی زندگی خودت
فقط شهرداری 800 میلیون بقیه ارگان ها و سازمانها چقدر برای خودشان فاکتور می کنند
علم الهدی درباره همه چیز اظهار نظر می کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انگار دشمنی اقایون خطبا و امامان جمعه بالاخص اقای علم الهدی با مردم و با فضای مجازی تمامی ندارد.یکی به این اقایون بگه سالها قبل تلویزیون و رادیو و dvd ,cd و ماهواره و خیلی چیزهای دیگه هم ممنوع بود امام الان همه استفاده می کنن پس دست بردارید از لجاجت های بیهوده.
دوما کاری کردیدکه مردم رسما از دین گریزان شدن و دیگه حرفها ا برای مردم اهمیتی نداره
چرا امامن جمعه سعی دارن مردم را به جان هم بیاندازند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شمارا بخدا سوگند میدهم بهشون بگید که این کار اشتباه است.
این علم الهدا باید در هر زمینه ای نظر بدهد؟؟؟؟؟؟؟
کسی می داند چرا علم الهدی اینقدر دنبال طرح صیانت است؟
انتخاب مدعی شد: فاز دوم اجرای چراغ خاموش طرح صیانت برای کاهش مصرف مردم.... آخه یکی نیست به اینها بگه میخواهید جیبتون رو پرکنید مصرف مردم را بهانه نکنید. مگه با بنزین هم همین کار را نکردید. فرهنگ سازی کنید تا مردم کمتر مصرف کنند. شادی را در اجتماع زیاد کنید تا مردم به سفر و دید و بازدید برند نه اینکه کنج خونه محبوسشون کنه با این گرانیها، خوب معلومه کار دیگه نداره میره سراغ اینترنت
آقای رییس جمهور این بودجه را به ایشان می دادید شاید برای خرج در راه مستضعفان می خواست بکند.
جناب آقای علم الهدی مردم از رفتارها و سخنان شما بیشتر آزرده می شوند تا فضای مجازی. این کارها نتیجه عکس دارد و باعث گسترش فیلتر شکن و vpn می شود.
واقعا سطح دغدغه ائمه جمعه عچیبه؟!!! چطور این همه از ملت فاصله گرفتین؟!!!
ملت زیر بار فشار اقتصادی کمر خم کردن و آقایون نگران چی هستن؟!!!
فضای مجازی برملا کننده بسیاری از پلشتی هاست
فورا رئیس اماکن ورزشی که حتی برای پسران نوجوان مناسب نیست را برکنار و محاکمه کنید. این حرف ها نباید در کشور اسلامی وجود داشته باشد.
جناب علم الهدی لطفا روشن بفرمایند که منظورشان از تعجیل در کنترل فضای مجازی چیست؟! آیا منظور چنان کنترلی است که دیگر جوانان گوشی دار جهاد تبیینی اساسا نیازی به تبیین نداشته باشند؟!!!!
فیلم برگزاری جلسه ای در مدح و ستایش علم الهدی را در فضای مجازی دیدم و عمیقا متاسف شدم
جالبه . امام جمعه محترم اصفهان اعتقادی به مامورقانون و اعمال قانون و ... نداره. به نیروی انتظامی نمی گه با روزه خواری برخورد کنه . به مردم می گه
باز هم شنبه و افاضات ائمه جمعه....
تو چکاره ای که به مجلس دستور میدی؟ حد خودت رو بدون.
واقعا چرا باید از این که مردم اطلاعات داشته باشند ترسید؟
مگر چه کار نادرستی می کنند که اینقدر از اطلاع مردم واهمه دارند و همه نوع آدرس غلط می دهند تا جلوی آن را بگیرند؟
نظر آقای دکتر رضایی ادامه جنگ "سرد" بین روسیه و اروپا برای مدت 10 سال بود ولی نظر فرمانده ستاد مشترک آمریکا ادامه جنگ بین روسیه و اکراین ( و طرفدارانش) بین چند ماه یا حتی چند سال است
آقا شما وکیل وصی مردم که نیستین. مردم خودشون عقل دارن خوب رو از بد تشخیص میدن. اینقد به حریم خصوصی مردم وارد نشید. اگه خیلی دلسوزید کمی به وضع معیشت و زندگی مردم برسید نه اینکه تو زندگیشون دخالت کنید
عكسهاي تبليغي در اين صفحه ، حاوي تصاوير خانمهايي است كه بخش زيادي از موهايشان پيداست و زيبنده سايتي مثل تابناك كه پايبند موازين شرع مي باشد ، نيست. متشكرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
بازپیدات شد
بزرگترین ایراد فضای مجازی برای حضرات اینه که "اسرار هویدا میکنه"
باز امام جمعه محترم اصفهان صحبتی کردند که میتواند هم از طرف دشمن وهم از طرف دوستان نا اگاه مورد سو استفاده قرار بگیرد...... بفرمایید مگر روزه خواران در یک جا تجمع کرده اند که مومنین بطور گروهی بساط انها را بهم بریزند.اگر هم قرار بر امر به معروف ونهی از منکر است که نیازی به حمله گروهی ونا ارام کردن جامعه نیست
از امام جمعه محترم کرج هم باید سیوال شود اگر اوضاع فرهنگی واخلاقی در جامعه انقدر سقوط کرده که حتی رفتن نوجوانان پسر هم به ورزشگاه مشکل دارد .مقصر کیست؟ چرا به اینجا رسیده ایم؟
جناب رییسی با مترو رفتند کرج و افطار هم مهمان دانشجویان بودند

ولی شهردار کرج از شورای شهر کرج در خواست ۸۰۰ میلیون تومان بودجه

کرده اند !!!!!

که صدای رییسی در امده است که( این پول بنام ما و بکام دیگران نرود !!!؟؟؟)

جناب رییسی ایکاش دستور بدهند تا هزینه های گزاف مادی که مسولین استانها

و شهرها برای سفرهای استانی ایشان از جیب مردم کرده اند را به ایشان گزارش

بدهند و هر چه زودتر، دست از این سفرهای بدون نتیجه و پر هزینه بردارند !!
علم‌الهدی در ادامه عنوان کرد: من دو عرض دارم، ابتدا با شما جوانان گوشی‌دار !!!???
کسی که با سن بالا بدون درک از فضای جمعه و فضای مجازی اینقده راحت حکم میده و به عواقبش هم کاری نداره یعنی نخواهد بود که کاری داشته باشه داره قانون از خودش در مییاره !!! همانگونه که تونستید با ویدیوهای اون زمان و با ماهواره های قبل و ..... مبارزه کنید فضای مجازی را هم جمع و جور میکنید !!! شما واقعیت را نمیتونید منکر بشد !!!
وقتی این همه نیروی مسلح اموزش دیده برای جنگهای نامتقارن با زنان هست چرا دستور به بی نظمی و هر کی هر کی می دهند؟ اگر با آمر اسید پاشی برخورد شده بود...
با این صحبت های تند فقط جوان ها رو از دین فراری میدیم
علم الهدا مرغش هم در حیاط خانه اش بمیرد ربطش میده به فضای مجازی
خخخخخ
کار امامان محترم جمعه شده گیردادن به لباس زیر، سوت کشیدن برای برحورد با روزه خواری، نحوه واگذاری استقلال و پرسپولیس، مدح و ثنای دولت خودی و ...
چطوره ؟ خوبه؟
کلا حضرات امامان جمعه دنبال بگیر و ببند هستند
جناب علم الهدی هم راه راست وجود دارد و هم راه کج .‌ اخلاقیات را بگونه ای ترویج کنید که مروم به راه کج نروند . با اختناق و خفقان و سانسور و محدودیت ، مردم کنجکاوتر و جری تر میشوند و وضع خیلی بدتر از این خواهد شد . لطفاً کمی کارشناسانه به این موضوع نگاه کنید .
مدام مردم را تشویق می کنند که در امور شخصی یکدیگر کنکاش و فضولی کنند !
اینکه به شخصی که در حال خوردن اب یا غذاست بگویی چرا روزه نگرفتی مگر پاسخی جز به تو چه دارد ؟؟؟
این یعنی آغاز کینه یا دشمنی
زنان انسان هستند نه ناموس مردان
یارانه دادن یعنی تو طبقه ضعیفه وگداپروری است
باید تورم را با تنبیه سرمایه داران حرام خوار وعدم رانت بازی به انسان جامعه گفت من حق شما را از حلقومشان بیرون آوردم
چرا باید نجومی بگیران وزالو صفتان هر ماه یا هردو ماه خانه 10 میلیارد تومنی بخرند
چرا سرمایه اشان بالای 1000 میلیارد تومان یا بیشتر است
مرگ بر کم کاران
مرگ بر نجومی بگیران سکوت کننده
یا مهدی(ع) ادرکنی
مافقط تابع ولایت فقیه وقانون اساسی هستیم
در زمان جنگ از کشور دفاع کردیم
به داد مردم حق الناس برسید در عمل نه شعار.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
مثبت فقط بخاطر 4 سطر اول
قتل قتله خودسرانه و غیر خودسرانه ندارد که!!!
در شرکتی که من کار می کنم
در دفتر از 18 نفر فقط دو نفر روزه می گیرند و دیگران هم صبحانه می خورند و هم نهار
در کارخانه از 130 نفر شاید 4 نفر روزه بگیرند و مابقی هم صبحانه می خورند هم نهار
فقط به نفع کارفرماست که در کارخانه صبحانه و نهار را قطع کرده و همه از منزل غذا می اورند
کسی هم معترض نیست !
یکی در محل کار ما هست که روزه می گیره
هم دهانش بسیار بد بو می شه و با صحبت کردن کل فضای اتاق آلوده می شه
هم ظهر به بعد به شدت کم تحمل و عصبی می شه و با همکارها و مشتریان بد خلقی می کنه
طلبکار هم هست و مدام منت می ذاره که من با دهان روزه چنین و من با دهان روزه چنان !
بابا جان تو می خوای بری بهشت و دیگران دارن تاوان می دهند ؟
توقع داره چون مابقی روزه نیستند کارهایش را انجام دهند و حتی با او مدارا کنند و مدیریت به او و دو سه روزه دار دیگه پاداش هم بدهد و مدام غر می زند که باید زود تر برود که به ترافیک نخورد و در ساعت نهار فرصت بیشتر برای چرت بعد نماز داشته باشد !
اینطور واقعا برای اطرافیان سخته
یک نفر در این مملکت هست از فقر و بیکاری و نداری و بدبختی پیش امده از مدیریت ناتوان اقدامی کند
کاش در انتخاب امام جمعه شهر ها به نظرات مردم توجه می شد
یکی عصبی و داغون داره توی پارک سیگار می کشه یا کیک و شیر سق می زنه اگه بری بهش بگی چرا روزه نیستی حتما گردنتون را می شکنه !
از ما گفتن !
مردم عصبی و گرفتار هستند
سرتون به کار خودتون باشه
امامان جمعه بجای اینکه این گرانی و نبود هیچ امکان رفاهی را متذکر شوند به جایی دارند میرسن که به نوع خوابیدن و دیگر کارهای خصوصی مردم دخالت میکنن
با سلام... جسارتا اینکه شصت تا خبر رو توی یک بسته جا میدید اصلا خوب نیست
علم‌الهدی. دقت کن. زارع‌پور داره تصویب نشده اجرا می‌کنه. چی می‌خوای دیگه؟ ها؟
اگه اینترنت نبود علم الهدی مجبور نبود بیاد پاسخ بده به رفتارش
منم به علم الهدی انتقاد دارم ، چیکار کنم الان ؟؟؟؟
آقای علم الهدی شما عادت کرده ای که به همه تشر بزنید . از کجا میدانید شورای عالی مجازی کارش را درست انجام نمیدهد ؟ فقط نظر خودتان را ملاک میدانید ؟ یعنی اگر مطابق نظر شما موضوعی انجام شد عین صلاح و اسلام است ولی اگر خلاف نظر شما بود توصیه به برجیدن آن توسط مردم میکنید ؟ به چه مجوزی شما خود را صاحب اختیار مردم میدانید ؟ نگاهی به نتایج نظر سنجیهای اخیر که بیرون آمده است بیندازید تا وزن خود و کل روحانیت و اخوندها را در کشور در یابید و به همان اندازه توصیه و دستور و امریت اعمالی که بعضاً تصمیم بدنهٔ دولت را زیر سؤال میبرد صادر کنید . این مطلب در مورد امام جمعه اصفهان نیز صادق است . هنوز موضوع عاملان و از آن مهم‌ترین امران اسید پاشیها برای مردم روشن نشده است ( که باز هم شما توصیهٔ امر به معروف و نهی از منکر میکنید . اگر از تعداد مؤمنان و روزه گیران و متعبدان به اعمال و واجبات دین و شرع کم شده است مسئولیتش با فضای مجازی نیست بلکه مستقیماً متوجه امثال شماست که دفاعه ای بیشتر از جاذبه برای شرع مقدس ایجاد کرده اید . گرچه اگر خوب دقیق شویم نا اندازه ای حق با شماست و فضای مجازی با باز نشر سخنان شما مقصر میباشد !!!!!
امام جمعه محترم درست میگه ک محیط برا نوجوانان مناسب نیست چ برسه بانوان..ولی نگفت چرا؟فقر عدم ازدواج شهوت را بطرف تجاوز و لواط وزنا میبره..قبلا جامعه ما اینطوری نبود.کی وچی جامعه ما را ب این سمت کشانده؟امریکا یا اسراییل.؟لعنت به دوتا شون شایدم انگلیسیا باشن..همه مسئولین درایران متعهدومتخصص هستن.حتما کار استکباره
لطفا از تابناک وسایر عزیزان خواهشمندم بجای کلمه امام جمعه برای روحانی که خطبه ها را ایراد میفرمایند نامی دیگر معرفی کنن چرا که کلمه امام جایگاه خاصی داره ،
امام مهربانه ، امام مردم را به جان هم نمی‌اندازه ، امام با زبان خوش حرف میزنه و امام آگاه به مسائل زمان هستش و ......‌‌‌‌
وضعیت اقتصادی جامعه، وضعیت روحی و روانی ، اشتغال ، وضعیت آموزشی و ..... اولویت نیست مهم فضای مجازی و فیلتر کردن، روزه خواری و .... است که بایستی همیشه در تریبونها منتشر شود. خدا قوت
اینکه فضاهای ورزشی برای پسران نوجوان هم مناسب نیست اعتراف بزرگی است. چرا در همه جای دنیا این فضاها حتی برای کودکان،دختران خردسال و زنان مناسب و ایمن است اما در ایران نیست؟ آیا علت را نباید در سیاستهای غلط و منحط مسئولین جستجو کرد که باعث نابودی مذهب و اخلاق و انسانیت شدند؟
اقای علم الهدی مردم شما و افکار شما رو نمیخواهند به چه زبونی به شما بگن همین سوراخ کوچیک تنفس مردم رو هم میخواهید ببندید؟؟؟
شما فعلا با طرح صیانت و استادیوم ورزشی و حجاب و قیمت پیاز و سیب زمینی مشغول باشید تا اونهایی که مسبب اصلی وضع موجود هستند با خیال راحت ثروت مملکت را به یغما ببرن. بعدا متوجه خواهیم شد چه بلایی سر خودمون و مملکت آورده اند.
ای کاش در این مملکت بیصاحب هر کس ور حدو قواره وتخصصش صحبت می کرد
آقای علم الهدا کارهای واجبتر از فضای مجازی هست اول اونهارو انجام بدید
یکی نیست از این حضرات به پرسد مگه چند درصد مردم روزه میگیرند درمحلی که من کارمیگنم به جرات میتوانم بگویم کمتر از 10 درصد آنان روزه دارند یعنی از حدود 200نفر شاید 10 الی 15 نفر .تعدادزیادی از افراد که سالهای قبل روزه می گرفتند امسال را روزه نگرفته اند و به شدت هم مخالفند .این آقایان گویا از وضع وحال مردم بی خبرند یا خودشان را به بی خبری زده اند.
فعلا فضای حقیقی را که خراب کردید درست کنید اگر موفق شدید بعد برید فضای مجازی که یک فضای بین المللی هم محسوب می شود
اگر فکر کردید که با ابزارهای داخلی می تونید جلوی روند اطلاعات رو بگیرید یقین بدونید که راه رو اشتباه رفتید و هنوز خیلی مونده تا بفهمید این فضا را چگونه باید درست کرد
من یک نصیحت دوستانه به آقایان می کنم که بیش از این در این موضوعات ورزشی و مجازی دخالت نکنید که نه تنها آنرا درست بلکه خرابتر می کنید
چون مردم بواسطه مسائل اقتصادی از شما تنفر کافی دارند که حتی در مقابل حرف درست شما واکنش منفی نشان بدهند که متاسفانه خودتان هم متوجه آن نیستید
حاجي جان بازوركه نميشه كسي روبهشت برد،بأحرف هاي شماجنگ داخلي راه ميفته ودعوا هاي خياباني افزايش پيداميكنه،مخصوصا كه به علت گراني مردم أعصاب ندارن بعضيها حتي يه وعده غذاروبه زحمت تهيه ميكنن وازاول تاآخر سال روزه هستن.!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل