بازدید 29833
دو هزار و نهصد و هفتاد و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

موج جدید گرانی دارو‌های خارجی / ازسرگیری پخت نان بربری در صبح رمضان در شهر ماکو / حمله روزنامه جمهوری اسلامی به حامیان طالبان در کشور / دسترسی به پول‌های بلوکه شده در قبال آزادی سه جاسوس دوتابعیتی

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: پیش‌بینی جدید احمدی‌نژاد از آینده جنگ در اوکراین / واکنش سفیر ایران به شایعات درگیری با علی دایی / حمله روزنامه جمهوری اسلامی به حامیان طالبان در کشور / چه مشکلی برای امام جمعه مشهد پیش آمده ؟ ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲ 07 April 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

چه مشکلی برای امام جمعه مشهد پیش آمده؟

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:نامه مجمع نمایندگان خراسان در حمایت از سیداحمد علم‌الهدی به عنوان امام جمعه مشهد، کنجکاوی‌ها را برانگیخته و ناظران را با این سؤال مواجه کرده که آیا مشکلی برای امام جمعه مشهد پیش آمده؟نسبت دادن ماجرای پاشیدن اسپری فلفل به صورت زنانی که می‌خواستند وارد ورزشگاه مشهد برای تماشای مسابقه فوتبال ایران و لبنان شوند به خواست و نظر سیداحمد علم‌الهدی که عده‌ای آن را تبلیغ می‌کنند، از یک طرف و مخالف‌خوانی خلیل موحدی عضو سابق شورای شهر مشهد که در یک سال اخیر به جرگه مخالفین علم‌الهدی پیوسته از طرف دیگر، به عنوان دلایل نگارش نامه مجمع نمایندگان مطرح می‌شوند.

ازسرگیری پخت نان بربری در صبح رمضان در شهر ماکو

فرماندار ماکو آذربایجان غربی ضمن تایید خبر ممنوعیت پخت بربری در صبح‌های ماه رمضان در این شهر براساس نامه ستاد امر به معروف، از پایان این ممنوعیت و ازسرگیری پخت نانوایی‌های بربری در صبح‌ هنگام از سه‌شنبه گذشته خبر داد./ ایران

موج جدید گرانی دارو‌های خارجی

تعدادی از دارو‌های خارجی اخیرا با موجی از افزایش قابل توجه قیمت مواجه شده‌اند؛ این اتفاق نه‌ تنها برای دارو‌های خاص که برای دارو‌های پرمصرف هم رخ داده است.نمونه آن، داروی اسپری سروتاید برای بیماران تنفسی است که مصرف بالایی از سوی افراد دارد و حالا چندین‌ برابر افزایش قیمت را تجربه می‌کند. خبر‌هایی که از سوی سازمان غذا و دارو می‌رسد، نشان می‌دهد که این افزایش قیمت سال گذشته به‌ دلیل حذف ارز ترجیحی از دارو‌هایی صورت گرفت که تولید داروی مشابه داخلی داشتند و از فهرست بیمه خارج شدند؛ اما بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که تعدادی از دارو‌های داخلی هم با کمبود و افزایش قیمت مواجه شده‌اند./همشهری

توصیه سناتور آمریکایی به دولت بایدن برای مذاکرات وین

کریس مورفی، سناتور دموکرات آمریکایی: اگر نتوانیم به توافقی هسته‌ای با ایران دست پیدا کنیم، ایران به معنی واقعی کلمه در آستانه تولید یک سلاح هسته‌ای قرار می‌گیرد.همین حالا که ما حرف می‌زنیم، آن‌ها چند هفته با در اختیار داشتن مواد هسته‌ای کافی برای تولید یک سلاح فاصله دارند.این موضوع همچنین باعث ایجاد رقابت تسلیحاتی در منطقه خواهد شد. طولی نخواهد کشید که سعودی‌های و اماراتی‌ها و ترکیه‌ای‌ها هم دنبال سلاح هسته‌ای بروند. چه فاجعه‌ای برای آمریکا خواهد بود، اگر توافق خوبی روی میز باشد که مانع رسیدن ایران به یک سلاح هسته‌ای شود، دولت بایدن باید این توافق را امضا کند.

هزار ساختمان ناایمن در پایتخت/ شناسایی ۱۲۳ بنا با وضعیت مشابه پلاسکو

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی:۳۳ هزار ساختمان ناایمن در سطح تهران شناسایی شده است.از میان این ۳۳ هزار ساختمان، ۳۶۰ ساختمان نیازمند مداخله شدید هستند و ۱۲۳ ساختمان نیز وضعیتی شبیه ساختمان پلاسکو دارند که باید فکری اساسی برای آن شود و در این میان، قوه قضاییه نقش موثری بر عهده دارد./ ایسنا

حمله روزنامه جمهوری اسلامی به حامیان طالبان در کشور

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: جنایت تروریستی روز سه‌شنبه شانزدهم فروردین در صحن رضوی که طی آن یک روحانی جهادگر به شهادت رسید و دو روحانی دیگر بشدت مجروح شدند، فقط گوشه‌ای از عوارض منفی سیاست غلط در قبال تسلط گروه تروریستی طالبان بر افغانستان را برملا کرد. اهل فن می‌دانند که این قصه سر دراز دارد... .

قبل از ورود به بخش اصلی ماجرا، به محورهایی از نتایج غلط سیاستگذاران ۸ ماه گذشته در زمینه چگونگی برخورد با پدیده طالبانیسم اشاره می‌کنیم که بسیار قابل تأمل هستند. جمعیت افغان‌ها در ایران به مرز ۸ میلیون رسیده و روزانه حداقل ۱۰ هزار نفر قانونی و غیرقانونی وارد کشور می‌شوند.
بر خلاف تصور مسئولین در زمینه باز نگه داشتن مرز‌ها و صدور ویزای بین ۵ تا ۷ هزار در روز برای افغان‌ها، اکثریت افغان‌های ساکن و ورودی را افغان‌های پشتو زبان تشکیل می‌دهند که نرخ زاد و ولد آن‌ها بین ۴.۷ تا ۵.۲ درصد است. براساس گزارش‌ها، تنها در بیمارستان‌های تهران و شهرستان‌های اطراف تهران، بین ۵۰ تا ۷۵ درصد زایمان‌ها توسط زنان افغان است.

- در سال تحصیلی جاری ۶۰۰ هزار دانش‌آموز افغان در مدارس دولتی ما حضور دارند و پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال تحصیلی آینده به بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تن برسد.

- ترکیب جمعیتی برخی استان‌ها مانند اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان کاملاً در حال تغییر است و به بالای ۳۵ درصد افغانی رسیده است. ساحل دریاچه خلیج فارس تهران و میدان آزادی و میدان انقلاب هم که به نمایشگاه انواع چهره‌های افغانی تبدیل شده‌اند.

- تصویب قانون اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج شرعی زنان ایرانی با مردان خارجی در سال ۹۸ نیز با سونامی خرید و فروش زنان و دختران ایرانی از خانواده‌های فقیر با مردان افغان را به راه انداخته است. این، خود یک فاجعه اجتماعی را رقم می‌زند که نباید نادیده گرفته شود.

جمع‌بندی جامعه‌شناسانه این ۵ محور بطور طبیعی این است که ایران به‌زودی با یک دگردیسی عمیق اجتماعی-سیاسی مواجه خواهد شد که ابعاد فاجعه‌بار آن به هیچ وجه قابل کنترل نخواهد بود. فعلاً از ابعاد جمعیتی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی این فاجعه قریب‌الوقوع می‌گذریم و فقط به بُعد امنیتی آن می‌پردازیم که از ظهور اشرف افغان در آینده‌ای نه چندان دور خبر می‌دهد.

علاوه بر جنایتی که در صحن رضوی به اجرا درآمد، وقایع دیگری از قبیل وارد کردن انواع سلاح، آماده‌سازی مکان‌هایی برای توطئه و تلاش‌های گسترده‌ای برای سربازگیری توسط تکفیری‌ها در داخل کشور رخ داده و در حال رخ دادن هستند که از برنامه‌های ویژه برای به اجرا درآوردن نقشه‌های شوم دشمنان کشور خبر می‌دهند.

خوش بینی مفرط به گروه تروریستی طالبان که در دور اول حکومتشان بر افغانستان مرتکب جنایات بزرگی همچون کشتار دیپلمات‌های ایرانی در مزارشریف، به شهادت رساندن حجت‌الاسلام عبدالعلی مزاری رهبر حزب وحدت اسلامی، به خاک و خون کشیدن هزاران تن از شهر‌های مختلف به جرم عدم تمکین نسبت به حاکمیت تروریستی آنان، تخریب آثار فرهنگی، محروم کردن مردم از حقوق شهروندی و صدور مجوز برای گروهک تروریستی منافقین جهت عبور از مرز‌های افغانستان و ورود به ایران برای انجام جنایت شدند و باور ساده‌لوحانه این فریب آنان که طالبان عوض شده‌اند، امروز چنین مشکلات بزرگی را برای جمهوری اسلامی ایران پدید آورده است. جدا دانستن حساب طالبان از داعش نیز همانند جدا دانستن حساب آمریکا از شیطان است.

طرح تطهیر طالبان که به صورت یک سیاست رسمی در کشورمان به اجرا درآمد، از همان ابتدا با مخالفت شدید اصحاب فکر و صاحبان تحلیل‌های صحیح از شرایط منطقه و توطئه آمریکایی طالبانیسم جدید مواجه شد، ولی متأسفانه گوش تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیرندگان بدهکار این تحلیل‌های واقع‌بینانه نبود. اکنون که گوشه‌هائی از عوارض منفی «سیاست غلط تطهیر» نمایان شده، باز هم همان تصمیم‌سازان با نسبت دادن فاجعه صحن رضوی و بقیه جنایات به دست‌های پنهانی که می‌خواهند روابط ایران و افغانستان را دچار مشکل کنند! تلاش مرموزانه‌ای را برای سرپوش گذاشتن بر خطای استراتژیک خود در چگونگی مواجهه با طالبانیسم جدید آغاز کرده‌اند.

 

واکنش عبدالله عبدالله به حادثه مشهد

رئیس پیشین شورای عالی مصالحه افغانستان با صدور بیانیه ای به حادثه تروریستی در حرم رضوی واکنش نشان داد. «عبدالله عبدالله»، رئیس پیشین شورای عالی مصالحه ملی افغانستان در واکنش به این حمله با انتشار بیانیه‌ای گفت: با تأسف آگاه شدیم که روز گذشته فردی مسلح به سلاح سرد (چاقو) در حرم امام رضا علیه السلام در شهر مشهد با حمله به سه طلبه یکی از آن‌ها را به شهادت رساند و دو تن دیگر را زخمی کرد. حمله به روحانیون نشانهٔ آشکار زبونی و درماندگی است.رئیس پیشین پیشین شورای عالی مصالحه افغانستان همچنین تاکید کرد: برخی حلقه‌های معلوم الحال تلاش کردند تا با نسبت دادن هویت عامل این حادثه به افغانستان، فضای روابط دوستانه میان دو ملت را متشنج سازند که خوشبختانه با موضع‌گیری معقول مقامات جمهوری اسلامی ایران این شیطنت خنثی شد. مردم افغانستان طرفدار قاطع صلح، همدیگر پذیری و همزیستی مسالمت آمیز با خود و با دیگران هستند.در پایان این بیانیه، عبدالله عبدالله حمله تروریستی در مشهد را محکوم و تسلیت خود و مردم افغانستان را به رهبری جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران ابراز کرد.

دسترسی به پول‌های بلوکه شده ایران در کره در قبال آزادی سه جاسوس دوتابعیتی

بنا بر اعلام نظر رسمی خبرگزاری دولت گویا ایران با مذاکرات فرابرجامی، موفق به آزادسازی ۷ میلیارد دلار از پول‌های بلوکه‌شده خود در کره‌جنوبی شده‌ است.در تکمیل این خبر منبعی آگاه به «فرهیختگان» گفته ‌ایران نیز قرار است در ازای دسترسی به پول‌های بلوکه‌شده خود در کره سه جاسوس دوتابعیتی ایرانی-آمریکایی را نیز آزاد کند. البته آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی تنها تلاش وزارت خارجه ایران برای احیای حقوق و منافع ملی به موازات برجام نبوده ‌است.

جزئیات آزادسازی هفت میلیارد دلار ارزهای مسدودی ایران

هفت میلیارد دلار از ارزهای مسدودی ایران با توافق امضاشده، به طور انتقال بانکی به حساب‌های ایران واریز خواهد شد.بر اساس توافق صورت گرفته با برخی کشورهای طرف قرارداد ایران، چارچوب لازم برای رفع مسدودی بخش قابل توجهی از منابع ارزی مسدودشده کشور، مشخص و مورد توافق قرار گرفته است.بر اساس این چارچوب توافق شده، وجوه مسدودی باید در یک بازه زمانی مشخص طی چند هفته، در حساب‌های ایران وصول شود.چارچوب این مسیر برای رفع مسدودی منابع ارزی، مشابه چارچوب توافق شده با انگلیس است که در آن قالب رقمی در حدود ۴۷۰ میلیون یورو در حساب‌های ایران وصول شد.میزان منابع ارزی که با اجرای موافقت‌نامه اخیر آزادسازی خواهد شد، هفت میلیارد دلار برآورد شده است.این هفت میلیارد دلار به حساب‌های ایران واریز می‌شود، که نشانه‌هایی از باز شدن تدریجی محدودیت‌های بانکی علیه ایران است به نحوی که حتی پس از برجام نیز چنین نقل و انتقال بانکی سابقه نداشته است.

واکنش سفیر ایران به شایعات درگیری با علی دایی

سفیر ایران در قطر در توییتر شخصی خود به برخی شایعات درباره اختلاف او با علی دایی در زمان سفر برای قرعه کشی رقابت های جام جهانی واکنش نشان داده و آن را تکذیب کرد.حمیدرضا دهقانی در واکنش به شایعاتی مبنی بر اختلاف او با علی دایی در جریان سفر دایی به قطر برای شرکت در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲، در صفحه توییتر شخصی خود نوشت: چنانکه قبل از مراسم، در پست اینستاگرامی اعلام کردم، حضور علی آقای دایی در مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر افتخاری ملی بود. فرصت دیدار با ایشان فراهم نشد، اما شایعاتی منتشر شده که از اساس دروغ است. به نظرم دروغ سیزده می باشد.

پیش‌بینی جدید احمدی‌نژاد از آینده جنگ در اوکراین

محمود احمدی نژاد در ادامه اظهارات جدید و اعلام مواضع خود در توئیتی، نگاهی به تحولات اوکراین داشته است.رئیس جمهور سابق کشور در توئیتی نوشت: پوتین پس از مواجهه با مقاومت سرسختانه مردم اوکراین و تحمل شکست در جبهه های مختلف، درصدد تجزیه این کشور به دو بخش مستقل برآمده است. شواهد نیز از موافقت و همراهی آمریکا با این امر حکایت می کند!

کنایه تند رمضان‌زاده به قرارداد نفتی دولت

عبدالله رمضان زاده فعال سیاسی در جدیدترین توئیت خود نوشت: ما را سرگرم به پاکسازی ساحل دریای خزر کرده اند، از آن طرف 16/5 میلیارد دلار قرارداد نفتی امضا کرده اند، بدون آنکه کوچکترین توضیحی بدهند با چه کسانی و با چه شرایطی!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴۶
رمضان زاده :،از آنطرف 16/5 میلیارد دلار قرارداد نفتی امضا کرده اند بدون آنکه کوچکترین توضیحی بدهند با چه کسانی و با چه شرایطی!) مگر درباره پیمان شانگهای توضیح دادند ؟!! مگر اصلا اینها اهل پاسخگوییند شما سرگرم باشی یا نباشی فرقی نمی کنه
ازسرگیری پخت نان بربری در صبح رمضان در شهر ماکو

یعنی چند سال بعد که اینها را می خوانند چه فکری در خصوص تصمیم گیرندگا ن خواهند داشت؟!
حتما خواهند گفت که اینها چه دانشمندان اسلام دوستی بوده اند با تصمیماتی بسیار کارشناسی و منطقی!!
موج جدید گرانی دارو‌های خارجی ) موج بلافاصله بعد از موج قبلی !!! از صمیم قلب روحانی بخاطر ارز 4200 بخاطر ذخیره کردن دارو و غذا برای کنترل قیمت در دوران ترامپ .مچکرم
حالاکه قراراست دلار4200 برای دارو حذف شود لطف کنند ممنوعیت واردات داروهای دارای مثلا مشابه داخلی راحذف کنند.داروهای داخلی بیماران صعب العلاج فاقد کیفیت لازم است ودردی مضاعف بردرد این بیماران اضافه میکند. با یک شرکت واردکننده داروتماس گرفتم که چرا فلان دارو نیست گفتند برای ما کاملا امکان تهیه ارز آزاد وانتقال چمدانی آن تحت نظارت واجازه دولت(بعلت تحریم بانکی) وواردات هرنوع دارو وجوددارد ولی افراد وعواملی دروزارت بهداشت مانع هستند .جالب اینکه این داروها که بعضا قیمتهای چندده میلیونی دارند درجاهایی مثل ناصرخسرو وبرخی داروخانه های وابسته به برخی نهادها موجود است ولی بدون لیبل اصالت وما با هزاردلهره ازتقلبی بودن شان میخریم.. سئوال اینجاست چرا اجازه واردات رسمی نمیدهند تا بطورراحت ومطمئن ولو باهزینه خودمان داروی مورد نیازمان راتهیه کنیم. آیا یزرگان توجه ندارند که دارو دیگر خودرو نیست که بازارشو بدهند دست مافیا؟؟؟؟؟
فرمایش مقام معظم رهبری روی دفترچه های بیمه راهمه دیده اند که ایشان گفته کسیکه مریض میشود نباید بیش از رنج مریضی رنج دیگری داشته باشد..پس چرا با سوداگران دارو برخورد نمیشود؟ خداوند را قسم داده ایم به 5 تن که مزه سرطان را به آنهاییکه مردم را ازداروهای روز دنیا محروم کرده اندبچشاند.
مردم برای شعب ابی‌طالب خودشون رو آماده کنند
یواش یواش نتیجه ادعاهای پر سر و صدای طیف اقای رئیسی هم داره دیده میشه. اون معدود افرادیم که امید به بهبود شرایط داشتند حسابی پر امید شدن.
نمیفهمم واقعا"......حکم جاسوسی تو این مملکت چیه؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
اگر جاسوس نیستن چرا بازداشت و زندانی میشن؟؟!!!
اگر هستن چرا باید با پول آزاد بشن؟؟!!!! جاسوسی هایی که از کشور کردن چی میشه پس؟؟!!!! با پول دادن حل میشه؟؟؟؟
احمدی نژاد بزرگوار!!! اگه پوتین به دنبال تقسیم اکراین بر اساس جغرافیاست،جنابتان در زمان ریاستتان،مردم را به خس و خاشاک و غیر خس و خاشاک،تقسیم بندی کردید,در ضمن هنوز اعتقاد دارید که تحریم ها ،کاغذپاره اند؟؟
چه کشور خوب و زیبایی با مردمان مهربان داشتیم.چه کردید با این کشور؟؟!!
اجازه ورود افغان ها حکایت "اسب تروا" است برای ایران.
خروج امریکا از افغانستان کشورمان را با معضلات عمیق اقتصادی امنیتی مواجه خواهد کرد و البته این امر قابل پیش بینی بود.
فقط دارو گران نشده .

به برکت این مسئولان خدوم و زحمتکش ، پول ایران داره بی ارزشترین پول جهان میشه
تابی جون یک نظر سنجی بزار که چرا مسٸولین ایران اینقدر دروغ می گویند؟ ایا مسٸولین کشورهای دیگر هم همینطور هستند یا مسٸولین ایران بابت ناکارامد بودن رو اوردن به شعار و دروغ....؟فکر کنم دیگر با پیشرفت دنیا دیگر دروغ های مسٸولین ناکارامد هستند چون دیگر به زمان طولانی نیاز نیست و مردم دنیا اگاه شده اند
این موج ها کی تمام میشه؟
مردم دیگه تحمل ادامه گرانی ها راندارند
قیمت ها روزانه میره بالا حقوقها بخصوص حقوق بازنشسته ها سالی یکبار انهم قطره چکانی افزایش پیدا میکنه
رابطه بربری و فضای مجازی ! حال متوجه شدیم که رابطه طرح مجلس برای صیانت از فضای مجازی و پایداری های پرده مشین مجلس چیست ؟
چند نفر یا بعبارتی چند خانواده برای همه ملت ایران تصمیم میگیرند و اسمشم گذاشتن مردم سالاری دینی!!
در مورد طالبان، وقتی از خواب بیدار می شوند که به درِ خانه اقایان رسیده باشند.
دولت رئیسی بلای خانمان سوز
تحلیل روزنامه جمهوری اسلامی بسیار دقیق و مستدل می باشد،آیا مسوولي در این کشور نگران امنیت ملی و حقوق ملت ایران نیست؟
در خصوص مطلب روزنامه جمهوری اسلامی "چه مشکلی برای علم الهدی پیش آمده"
فقط نامه حمایت نیست که، خبرگزاری فارس ویدئویی از علم الهدی پخش کرده که او مطالبه گر حضور زنان در ورزشگاه است و با عتاب مسئولان را مخاطب قرار میدهد که چرا در این زمینه اقدام نمی کنند.
اصلا علم الهدایی که الان رونمایی شده با علم الهدایی که ما سالهاست می شناسیم از زمین تا آسمان فرق دارد.
مسوولین فکر میکنم میخوان ایران رو به قهقرا ببرن با این تصمیماشون
کی قراره از خواب غفلت بیدار بشن و جلو ورود بی رویه این همه مهاجر افغانی روبگیرن
هیچ کشوری انقدر بی در و پیکر نیست
دور نیست روزی که استان های شرقی مملو از افغانی و از ایرانمون جدا کنن
هر روز یک موجد جدید گرانی
چرا حقوق بازنشستگان را متناسب با این موج ها بالا نمیبرید ؟؟!!!
رسمیت شناختن طالبان خیانت به دو ملت افغان و ایران است و حمایت از آنها جنایت‌است
رسمیت شناختن طالبان خیانت به دو ملت افغان و ایران است و حمایت از آنها جنایت‌است
مصیبت ایران همجواری با کشورهای دردسرساز و عقب افتاده ای مثل افغانستان است. عقب ماندگی فرهنگی افغان ها و عدم توسعه سیاسی و اخلاقی حاصل از بنیادگرایی و افراطی گری در گذر سال ها باعث شده افغانستان به کشوری پرمسئله و آسیب زننده برای ایران تبدیل بشه. حاکم نبودن قانون در افغانستان و برخوردهای بی اساس انسانی ایران با این کشور همیشه به ضرر ما تموم شده. ارزش های اخلاقی و فرهنگی ایران با افغانستان بسیار متفاوت هست و اونا درکی از این تفاوت ندارن و بالطبع حضورشون توی ایران باعث زشتی و آلودگی فضای اخلاقی و فرهنگی ایران میشه. باید رفته رفته و به‌شکلی جدی قوانین خروج از ایران برای افغانستانی ها به اجرا در بیاد و اجازه داده نشه که ایران فضای ترویج آداب و رسوم خطرناک و غیراخلاقی افغانستان بشه.
سلام
به نظرم با اجرایی کردن نظرات دکتر رضایی مشکل اقنصادی دولت حل می شود
فرماندار ماکو آذربایجان غربی ضمن تایید خبر ممنوعیت پخت بربری در صبح‌های ماه رمضان در این شهر براساس نامه ستاد امر به معروف، از پایان این ممنوعیت و ازسرگیری پخت نانوایی‌های بربری در صبح‌ هنگام از سه‌شنبه گذشته خبر داد.
تو خود حدیث مفصل خوان از این مجمل!!!!چند روز پیش نظری گذاشته بودم راجع به خط و نشان کشیدن دادستان برای روزه خواری!! بعضی دوستان جواب داده بودن که شما در مملکت اسلامی زندگی میکنید!بعضی هم گفته بودن که این حرفها نشانه آخرالزمان و ظهور است!!!یه سوال از این دوستان بظاهر مذهبی دارم، خدا وکیلی کجای اون دینی که ادعای پیروی از اون رو دارید اومده که چند روز اول ماه رمضان پختن بربری در صبح گناهه و نباید انجام بشه بعد از چند روز گناهش برداشته میشه و دوباره پختن بربری در صبحها آزاده؟!!! مشکل اینجاست که تو این مملکت هر کی میخواد کاری کنه اونو به دین و مذهب وصل میکنه تا حرفش پیش بره!!
چرا قیمت گوجه فرنگی، پیاز و سیب زمینی نجومی شد؟--موج جدید گرانی دارو‌های خارجی--افزایش قیمت خودرو--
سالی که نکوست از بهارش پیداست!!! حالا تا آخر سال نکوتر هم خواهد شد.علی برکت ا...!!!
همین مونده بود با سلامتی مردم هم بازی کنید و عین خیال کسی نباشه ، حق ماست هر چی سرمون میاد
الان در استان البرز ، تقریبا اکثریت جمعیت روستاها و شهرک

های حاشیه کرج کاملا در دست افاغنه است

و چنانچه کمی با انها صمیمی شوید ، به شما می گویند که

چه تعداد بزرگی از طالبان هر ماهه از انها بصورت منطم

امار گیری و کسب اطلاعات میکنند و وجوهی را برای ارسال

به رهبران طالبان به پاکستان و افغانستان ارسال میکنند

قطعا بزودی باید منتظر یک ضربه بسیار سخت و طاقت فرسا

از طرف طالبان در داخل کشور و مرزهای شرقی باشیم .
آقای رییسی تو رو به جدت قسم ارز رو از دارو و نان ملت حذف نک ، ولله قسم مردم تو خرید همین مرغ ۳۰ هزاری در توان خرید ملت نیست ، به خدا قسم ملت حاضرند این یارانه لعنتی ۴۰ هزاری رو ملت نگیرن ولی حداقل ملت بتونند نون ساده بخورن ؟؟انسولین وحشتناک گرون میشه چرا فکر نمی‌کنید ملت دارن نابود میشن؟؟ ولله شما که نمیتونستی مملکت داری کنید چرا آمدی کاندیدا شدی ؟؟ آقای همتی مگه هشدار نمیده با معیشت ملت دیگه بازی نکید ؟؟ چرا در شعار انتخاباتی خودت به ملت قول ندادی که می‌خواهی فقر رو ریشه کن کنی ؟؟ ۹۲ درصد ملت در فقر و از قشر متوسط هستند
آقای رییسی میدونی روز چندین هزار میلیاردپول مملکت داره به افغانستان سرازیر میشه ، چرا اجازه کشت خشخاش تو کشور رو نمیدین با حداقل مصرف دارویی کشور تامین بشه ؟؟ کرونا و فقر و بیکاری ۵۰ درصد جامعه رو معتاد کرده ، قیمت دخانیات سر به فلک رسیده طالبان هم مصیب برای کشور ما به ارمغان آورده و نصف جمعیت افغانستان وارد کشور شدن ؟؟ یه قرص شده ۱۵ هزار تومان به کجا چنین شتابان ؟؟؟ حالا میخای ارز رو از دارو حذف کنی ؟؟ خدا خودش بخیر کنه با این مملکت داری شما ؟؟ وقتی بجای نخبگان کسی وزیر اقتصاد باشی که یکی از بیسواد ترین افراد باشه معلومه عاقبت ملت
شکر خدا بعد از 42 سال از انقلاب تازه رسیدیم به اجازه پخت نان برای صبح و کنترل گرانی گوجه فرنگی واقعا که اینطوری الگو خواهیم شد البته به بدی نه خوبی
بابا جلو ورود افغانی های طرفدار طلبان رو بگیرید.
همه را حذف کردند که بتوانند قرار داد های نان و آبدار محرمانه امضا کنند ولی نمی دانند که هیچ اقدامی مخفی نمی ماند و روزی باید پاسخگو باشند
کسانی یا خودشان یا پدرانشان متولد بلاد دیگر هستند چه اهمیت می دهند به بدبختی این ملت
فعلا فکر و ذکرشان شده رسیدگی به برادران و خواهرانشان در همان بلاد
اقای رمضان زاده نفت مال من و شما که نیست دارید در موردش سؤال می کنید. نفت ارث پدری وزیر نفت است که می فروشد و‌به کسی هم توضیح نمی دهد.
از همان موقع هم اصرار به پاکسازی سواحل مشکوک بود آنهم با این ضرب العجل که گویی اولین ومهمترین درخواست مردم بوده!!!!
دوستان عزیز گاندو ساز حالا دیدین تا ازاد نکنید پول نمیدن راست میگین بسازین
تبریک به حامیان نان خوب بربری و تسلیت به بربری ستیزان
چرا جاسوس ها را ازاد کردید ؟چرا ان ها را محاکمه نکردید؟؟؟
چرا جاسوس ها را ازاد کردید ؟چرا ان ها را محاکمه نکردید؟؟؟
نون بربری به قیدضمانت ودادن تعهدآزادشد!
تابی بابت نان بربری باید می نوشتی؟دیگر نان بربری برای اسلام خطری ندارد و ازاد شد.؟؟؟؟
افغان ها با ايران هيچ وقت خوب نيستند
بسيار به ايران حسود هستند
به ايران راهشان ندهيد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل