بازدید 4372

بررسی و دانلود فتوشاپ ، انی دسک و شریت

ادوب فتوشاپ یک برنامه تصویربرداری و طراحی گرافیکی است که توسط هزاران نفر در شغل های مختلف در سراسر جهان استفاده می شود ، برنامه دانلود شریت یا زاپیا می باشد که از طریق WIFI و به سادگی و با سرعت خیلی بالا میتوانید اطلاعات را از دستگاه قدیمی به دستگاه جدید منتقل نمایید و همچنین استفاده انی دسک برای مصارف آموزشی می باشد و اتصال دستگاه های مختلف را از راه دور از طریق اینترنت امکان پذیر میکند .
کد خبر: ۱۱۱۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲ 03 April 2022

ادوب فتوشاپ Adobe Photoshop یک برنامه تصویربرداری و طراحی گرافیکی است که توسط هزاران نفر در شغلهای مختلف در سراسر جهان استفاده می شود. فتوشاپ نه تنها برای عکس استفاده میشود، بلکه می توانید از آن برای طراحی وب سایت، ویرایش فیلم و ایجاد آثار هنری نیز سه بعدی استفاده کنید. ولی عمده کاربران فتوشاپ عکاسان هستند که با ویرایش و ادیت عکس های بهتر و زیباتری را ایجاد می کنند .

Adobe Photoshop Mix نسخه ویژه این نرم افزار برای اندروید می باشد که بخشی از امکانات این برنامه را به طور رایگان در گوشی هوشمند امکان پذیر کرده است. دانلود فتوشاپ و نصب آن بسیار آسان است و می توانید با چند کلیک این برنامه را روی کامپیوتر شخصی خود داشته باشید.

بررسی و دانلود فتوشاپ ، انی دسک و شریت

معرفی برنامه Shareit

حتما تا به حال یک گوشی یا لپ تاپ قدیمی داشتید و خواستید عکس‌ها، فایل‌های حجیم مانند فیلم‌ها و مدارک خود را از آن به دستگاه جدید دیگری منتقل کنید، متوجه می‌شوید که چقدر این روش می‌تواند طولانی و ملال آور باشد. روش های قدیمی مانند شبکه کردن، بلوتوث و انتقال از طریق فلش USB روش های وقت گیر و همینطور کندی هستند. اما راه حل این مشکل استفاده از نرم افزارهایی مانند برنامه دانلود شریت یا زاپیا می باشد که از طریق WIFI با سرعت بالا بدون محدودیت امکان انتقال انواع فایل را به شما می دهد و به سادگی و با سرعت خیلی بالا میتوانید اطلاعات را از دستگاه قدیمی به دستگاه جدید منتقل نمایید. دانلودسیتی سایتی می باشد که امکان دانلود شریت و انواع نرم افزار مشابه را برای شما فراهم می کند. Shareit امکان نصب روی انواع سیستم عامل را داراست و امکان مبادله انواع فایل بین انواع پتلفرم فراهم میکند. با دانلود شریت به تمامی قابلیت های این برنامه به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت.

بررسی و دانلود فتوشاپ ، انی دسک و شریت

دانلود برنامه انی دسک AnyDesk یک برنامه کنترل از راه دور منبع بسته می باشد که توسط شرکت AnyDesk Software GmbH ارائه شده است برای استفاده های شخصی به صورت رایگان ارائه می شود و برای استفاده های شرکتی و Bussiness باید حتما اکانت این برنامه خریداری شود. برنامه نرم افزاری اختصاصی، دسترسی از راه دور مستقل از پلتفرم را به رایانه های شخصی و سایر دستگاه هایی که برنامه میزبان را اجرا می کنند، فراهم می آورد. این نرم افزار در حال حاضر بر روی بیش از 500 میلیون نصب را در چندین پلتفرم داراست. عمده استفاده انی دسک برای مصارف آموزشی می باشد و امکان اتصال از دستگاه های مختلف را از راه دور از طریق اینترنت امکان پذیر میکند. برنامه کامل انی دسک به صورت رایگان از طریق کرک در دسترس می باشد فقط کافیست دانلود انی دسک AnyDesk را در سایت دانلود سیتی سرچ کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی