بازدید 3859

افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمدبه هزار و ۱۲۲ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی دیگر بر اثر کرونا جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸ 01 April 2022

به گزارش «تابناک»، محمد غلام نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۵۸ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۴ نفر مبتلای قطعی و ۸ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۵ هزار و ۷۶۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

غلام نژاد با اشاره به آزمایش‌های انجام شده دراستان طی ۲۴ ساعت گذشته، تصریح کرد: از ۱۴۹ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر و رپید تست است حدود ۳۶ درصد موارد مثبت بودند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مردم کهگیلویه و بویراحمد توصیه کرد که در شرایط تعطیلات به خصوص در ایامی که مسافرت ها زیاد شده است حتما دستورالعمل ‌های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا رعایت شود.

وی استفاده از ماسک، رعایت بهداشت دست، حفظ فاصله فیزیکی در مکان‌های عمومی، تهویه مناسب و حضور نیافتن در تجمعات برای پیشگیری از شیوع کرونا را ضروری دانست.

وی گفت: لازم است نوبت‌های سوم و یاد آور واکسن کرونا حتما تزریق شود تا در صورت گرفتاری به کووید ١٩ شاهد اوج گیری بیماری و مرگ و میر شهروندان نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها