بازدید 33940

تأسف بن زاید از سازش دیرهنگام با صهیونیست‌ها

وزیر امور خارجه امارات ضمن تاریخ ساز خواندن حضور در نشست النقب، از اینکه سال های گذشته بدون سازش با رژیم صهیونیستی سپری شده است، افسوس خورد.
کد خبر: ۱۱۱۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹ 28 March 2022


به گزارش تابناک، «عبدالله بن زائد» وزیر امور خارجه امارات پس از پایان نشست شش جانبه «النقب» در کنفرانس خبری مشترک گفت: این یک لحظه تاریخی برای همه حاضران بر روی صحنه، داخل و خارج از سالن است. ما تلاش می‌کنیم نحوه روایت تحولات را تغییر دهیم و آینده‌ای بهتر بسازیم.

وی ادامه داد: ایستادن ما در کنار هم و روابط ملت‌ها و شرکت‌های ما یکی از راه‌های مقابله با تروریسم، ارعاب و خشونت است. ما بر اهمیت تاریخی نشست النقب تاکید می‌کنیم و از سال‌هایی که بدون دستیابی به صلح گذشته است، متأسفیم.

وزیر اماراتی تصریح کرد: زمان ساختن آینده متفاوت و همکاری برای شکست تروریسم و خشونت فرا رسیده است.

«عبداللطیف الزیانی» وزیر خارجه بحرین نیز با اشاره به عملیات «خضیره» در عمق فلسطین اشغالی گفت: ما حادثه روز گذشته در اسرائیل را محکوم و بر مخالفت بحرین با تمامی اشکال تروریسم تأکید می‌کنیم.

الزیانی همچنین افزود: همکاری و احترام متقابل برای ایجاد فضای همزیستی جهت تحقق امنیت و شکوفایی مشترک، ضروری است و ما خواهان دستیابی به کشور دائمی برای فلسطینیان هستیم.

«ناصر بوریطه» وزیر خارجه مغرب نیز گفت: حمله روز گذشته در الخضیره را محکوم می‌کنیم و حضور ما در اینجا بهترین پاسخ به این حملات تروریستی است. ما اینجا هستیم چرا که به صلح مبتنی بر ارزش‌ها و منافع مشترک ایمان داریم.

بوریطه همچنین تصریح کرد: ما از راه‌حل دو دولتی که تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس را تضمین کند، حمایت می‌کنیم.

«سامح شکری» وزیر امور خارجه مصر هم در این کنفرانس خبری گفت: گفتگوهای ما سازنده و عمیق بود و به چالش‌های متعدد پیش روی منطقه پرداخت. این دور از گفتگوها ما را بر آن داشت تا راه‌هایی را برای توسعه دیدگاه‌های مشترک و حفظ اعتبار راه حل تشکیل دو دولت مورد بحث قرار دهیم. ما بر اهمیت حفظ راه حل دو دولتی و دستیابی به تشکیل یک کشور فلسطینی به پایتختی بیت المقدس، به گونه‌ای که امنیت اسرائیل را تأمین کند، تاکید کردیم.

وی افزود: ما استفاده از خشونت، تروریسم و اقدامات تحریک آمیز را محکوم می‌کنیم و معتقدیم که باید با تروریسم مبارزه کنیم. ما شاهد تحولات مثبتی در عادی سازی روابط با اسرائیل هستیم.

منبع: مهر

منبع: ایسنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۵۳
انتشار یافته: ۲۶
دنیای امروز دنیای سیاست رعایت منافع ملی است زمان سیاست ایدئولوژیک سالهاست. سپری شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
اتفاقا برعکس هست الان اسقاطیل به خاطر ترس از نابودی به دست و پای اعراب افتاد ه و همگی به ایجاد کشور فلسطین اشاره میکنند. درصورتیکه هدف اسقاطیل در شروع تجاوزش نیل تا فرات بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
و اینکه در دنیای امروز، هیچ آینده ای برای ساده لوحانی چون شما نیست،
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
ناشناس عزیز که همه رو ساده لوح می دونی !
ممکنه درباره فرش گاز عراق و قطر از طریق ترکیه با محوریت همین اسقاطیل که فرمایید توضیح بدید ؟! می بینید که همکاری های منطقه ای خیلی بیشتر شده و عراقی که ما این همه توش هزینه کردیم برای حفظ منافعش میفته تو دامن یکی دیگه ! قطعا در دنیای امروز هیچ آینده ای برای ساده لوحانی مثل شما نیست !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
اگه راستشو بگین برای این نظرات چندتا ساندیس گرفتین من خودم به صورت انتحاری به اسرائیل حمله می کنم
اینها همه فرزندان حضرت ابراهیم هستند فقط یهودیان از نسل اسحاق هستند که حاصل ازدواج ابراهیم با ساره است و اعراب ، فرزند حضرت اسماعیل که حاصل ازدواج ابراهیم با کنیز ساره بنام هاجر می باشد هستند. در حقیقت در عکس بالا همه با هم برادر ناتنی هستند . یک ضرب المثل هم هست که می گوید : قوم و خويش، گوشت هم را مي خورند، اما استخوان هم را دور نمي اندازند!
حالا شما داد بزنید که چرا سازش کردند!!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
این چیزایی که گفتی از کجا در آوردی؟ در واقع سادات بلاشک فرزندان حضرت اسماعیل اند. اعراب نژادشون لزوما به اسماعیل نمی رسه. و همچنین یهودیان فعلی اگر شجره نامه ای دارند که نشون می ده فرزندان اسحاق اند قبول .اما اینا یه سریشون یهودی اروپایی، روسی و آفریقایی هستند که معلون نیست رگ و ریشه به کی و کجا دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
هابیل و قابیل هم برادر بودند. یکی جهنمی یکی بهشتی! این شد دلیل؟؟ کل آموخته های پیامبران رو نابود کردی! اگر قرار بود مرز خیر و شر نباشه پس این همه آیات و روایات چی میگه! باید روزی که جانت به حلقوم میرسه و دیگه باید بری پاسخ بدی رو هم در نظر بگیرید.
ناشناس
| - |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
این حرف شما یعنی صرف قرابت دلیلی بر قبول همه چیز است
بوی سوز میاد
عبدالله بن زائد» افسوس خورد.
اوشون اشتباه کرد باید(چیزی دیگر) میخورد
بنظر میاد خیلی جدی بدنبال بهبود وضغ منطقه اند.. خوبم دارن جلو میرن.. و من التوفیق
از سالهای که سپری شده در بغل امریکا تاسف خوردید.حیف که اینقدر به شما خوبی کرد.نمک نشناس ها.
به دنبال بهبود نیستند به دنبال فرار هستند
خیانت همیشه در اینها چیز عادی بوده است حداقل کاش از کویت یاد می گرفتند که به اینها گفت ما با رژیم بچه کش توافق نمیکنیم
ترس از نابودی اسقاطیل رو وارد به پذیرش وجود دولت و کشور فلسطینی به پایتختی قدس کرده چون همه سران اعراب حاضر در این نشست در حضور اسقاطیل چنین خواست‌های رو گفتن واین موفقیت ایران رو نشون میده و ترس از نابودی کامل اسقاطیل توسط ایران .ضمن اینکه اعراب از ایران قوی بیشتر از ادامه حیاط اسقاطیل میترسن . البته اگر نقشه ایران شبیه زمان هخامنشیان میشد که خیلی عالی میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
اینهمه اسقاطیل میگوئید تا بحال شده یک ترقه به اونها بزنید در حالیکه مدام مواضع ما رو سرکوب کرده اند و تمام هزینه های ما رو در جاهای مختلف از بین برده اند.
سلام همین روزهاست یمن امارات راهم ادب کند
بن زاید زایدی خبرنداری
یاد یاسر عرفات افتادم وقتی می خواست وارد این اتاق بشه طرف صهیونیست خیلی با احترام گفت بفرمایید و تا اول یاسر عرفات وارد نمی شد اونا اصلا وارد نمی شدند اونم بیچاره فکر کرد براش ارزش قائلن و رفت و رفت و رفت و امضا کرد و کرد و کرد تا روزی که به درد کودک کشای جنایتکار اشغالگر نخورد و تاریخ مصرفش تموم شد سرشا خیلی بازم محترمانه زیر آب کردند ، آبم آز آب تکون نخورد ، حالا شمام کورتونا مثل دوستتون عرفات با دست خودتون محترمانه دارید می کنید .
مسوولین‌ ایران‌ بخود‌ بیایید‌ نخود‌ هر‌ آشی‌ نشید. ملت‌ دیگر‌ توان‌ سیاستهای‌ شما‌ رو‌ ندارن‌ با‌ دنیا‌ صلح وسازش‌ کنید‌ واقع‌ بین‌ ومتطقی‌ فکر‌ کنید‌ با‌ شرایط‌ امروزی‌ خود‌ را‌ وفق‌ بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
آن دنیای شرورت دست از دشمن تراشی بردارند حتی حاصر بوذیم بتن هم بریزیم ولی زدن زیرش
حتی نمیدانی این غده سرطانی دنبال چی هست از بدو تاسیسش
صلاح مملکت خویش خسروان دانند.لطفا کاسه ی داغتر از اش نباشین
حق را رعایت کن و از هیچ چیز نترس و با شیطان معامله نکن که او دشمن آشکار انسان است
مسولیت عزیز ایران نشود مانند سیاست کنترل جمعیت که بعد از آنکه کار گذشت بگویید اشتباه کردیم مردم ایران از لحاظ اقتصادی در شرایط واقعا مطلوب نیستند
سلام به همه ی دوستان عزیز و گرامی ، نقل از پیامبر اسلام است که فرموده بودند ( بعد از من از اسلام فقط نامش باقی میماند ) امروز تفرقه بین مسلمین به حد اعلای خودش رسیده و شاهد هستیم که از سازش دیر هنگام با دشمن انسانیت و مسلمانان ابراز تأسف میشود .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست