بازدید 9986
۴

انتقاد شدید استیلی از شایعه برکناری اسکوچیچ

کد خبر: ۱۱۱۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲ 26 March 2022

مدیر تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار با لبنان، گفت: تیم ملی در آستانه انجام آخرین بازی مرحله مقدماتی قرار دارد و زیر سوال بردن تلاش‌ها و زحمات اعضای تیم در این مقطع، منصفانه نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از فدراسیون فوتبال، حمید استیلی در خصوص آخرین شرایط تیم ملی اظهار کرد: ضمن قدردانی از هواپیمایی جمهوری اسلامی که در سفر به کره جنوبی همراه و حامی تیم ملی بودند، باید بگویم یک سفر طولانی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم بازیکنان با استراحت کافی برای تمرین فردا آماده شوند. خوشبختانه نتایج تست همه اعضای تیم از جمله خود من منفی بوده و برای بازی هیچ مشکلی نداریم. امیدواریم فردا هم تمرینات را به خوبی و با شادابی در مشهد آغاز کنیم و برای انجام بازی برابر لبنان آماده شویم.

انتقاد شدید استیلی از شایعه برکناری اسکوچیچ

استیلی همچنین اضافه کرد: متاسفانه برخی موضوعات در ۲۴ ساعت گذشته مطرح شده که به سود تیم ملی نیست و برخی از شایعات نادرست مطرح شده، تمرکز تیم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. فدراسیون فوتبال قدردان زحمات همه اعضای تیم خصوصا بازیکنان و اعضای کادر فنی است. فدراسیون از سرمربی و بازیکنان حمایت می‌کند و به خوبی می‌دانیم در این مدت تلاش زیادی انجام دادند تا صعود به جام جهانی محقق شود. نباید با یک شکست خودزنی کنیم و در آستانه بازی مقابل لبنان، برخی موضوعات نادرست را مطرح کنیم. آن‌هم در شرایطی که تیم ما می‌تواند همچنان صدر جدول را پس بگیرد و باید در بازی پایانی با اقتدار لبنان را شکست بدهیم.

مدیر تیم ملی در پایان گفت: تلاش آقای اسکوچیچ و اعضای کادر مدیریتی و فنی تیم، این است که با ریکاوری فنی و روحی مناسب برای بازی مقابل لبنان آماده شویم و با انجام یک بازی خوب مسابقات را به پایان برسانیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
قدردانی خصوصا از کادر فنی!
مقصر این باخت، سرپرست تیم ملی است.
ترسو باید ازتیم ملی کنار رود.اسکچیچ ترسو.با آن تیم بستنت
اگر غیر از این میبود باید تعجب میکردی مربی که شاکله تیم ملی را ملک شخصی خودش کرده و همه چیز را بین تیم قرمز تع یف میکند باید از طرف مقابل حمایت بگیرد ولی این را هم باید بدانید که این مربی و این تیم هرچند که بازین بزرگی مثل آزمون را دارد زنگ تفریح جام جهانی خواهد بود که نه میتواند گل بزند نه امتیاز بگیرد واگر مسئولین امروز تصمیم نگیرند فردا دیر خواهد بود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان