بازدید 34408
دو هزار و نهصد و پنجاه و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

نماینده مجلس: آقای رئیس‌ جمهور، برای امیدواری جریان انقلابی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را اصلاح کنید/مصباحی‌مقدم: حقوق‌های ناعادلانه جرقه اعتراضات مردمی را می‌زند/انتقاد ابطحی از خواننده لس آنجلسی

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند. :المیادین: وزیر خارجه ایران فردا عازم سوریه می‌شود / جزئیات جدید از نشست سه‌جانبه مصر، رژیم صهیونیستی و امارات درباره ایران / نامه انتقادی سلیمی‌نمین به رییس قوه قضائیه ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱ 22 March 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

دولت هیچ جایگزینی برای ارز ۴۲۰۰ تومانی در زمان پیشنهاد حذف آن ارائه نکرده بود

مهرداد گودرزوند چگینی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، در رابطه با روند تصمیم‌گیری درخصوص سرنوشت ارز ۴۲۰۰ تومانی، گفت: یکی از چالش‌های مهم در زمان بررسی بودجه همین موضوع بود، چون ارتباط مستقیم با سفره و معیشت مردم داشت و خط قرمز مجلس معیشت مردم است. موضوعی که نمایندگان را نگران می‌کرد دو عامل بود: نخست اینکه دولت هیچ راهکار و جایگزینی برای ارز ۴۲۰۰ تومانی در زمان حذف آن ارائه نکرده بود و مشخص نبود سرنوشت شوکی که به بازار وارد خواهد شد، چه می‌شود.

انتقاد روسیه از پیام نوروزی بایدن

اینستاگرام سفارت روسیه در تهران، با انتقاد از تحریم های آمریکا علیه ایران و پیام نوروزی بایدن، آنها را دورو نامید.صفحه سفارت روسیه در تهران با انتشار عکسی از بایدن و همسرش در کنار سفره هفت سین نوشت: کسانی که در طول مدت طولانی، تحریم های یکجانبه غیرقانونی علیه ایران اعمال می کنند و به این کشور فشار اقتصادی وارد می آورند، عید نوروز را تبریک عرض می کنند؛ دوروی سنتی امریکا!

قیمت ارزان باعث کندی اینترنت شده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای اصلاح تعرفه‌های حوزه فناوری کارگروهی تشکیل شده است و در نظر داریم روشی را اجرا کنیم که در آن فشاری از نظر مالی و اقتصادی به مردم وارد نشود. وی گفت: البته باید به این نکته نیز تاکید کنم که اگر به همین منوال پیش برویم، کیفیت شبکه‌ای را که الان داریم، در سال جدید نخواهیم داشت. باید در این بخش سرمایه‌گذاری شود و ما نیازمند تغییر مدل‌های اقتصادی این حوزه هستیم.

نامه انتقادی سلیمی‌نمین به رییس قوه قضائیه درباره قرار «منع تعقیب» در پرونده شکایت بیت امام

با صدور حکم منع تعقیب برای حسین دهباشی در ماجرای پرونده شکایت بیات امام از او، عباس سلیمی نمین به رئیس دستگاه قضا نامه‌ای نوشت. در بخشی از این نامه آمده است: در رای منع تعقیب صادره در ذیل اتهام ها "توهین به اشخاص عادی" قید شده است. مرحوم حاج سید احمد خمینی به عنوان امین امام و ملت ایران، نقش بی بدیلی در دوران رهبری امام ایفا کرد و زندگی کوتاه وی بعد از وفات پدر بزرگوارش بر منزلتش به عنوان الگو افزود، زیرا این عزیز به گونه ای زیست که بر تمامی شایعات بدخواهان داخلی و خارجی در زمینه قدرت طلبی، مهر ابطال زد. بنابراین بکارگیری کلمات و انتسابات در مورد این سرمایه اجتماعی، متفاوت با افراد عادی است. رویکرد حضرت عالی در تقویت فضای نقد در کشور و افزایش ظرفیت نقدپذیری به ویژه در میان دست اندرکاران بسیار شایسته و قابل تحسین است، اما این سیاست سازنده نباید برای کسانی که به انگیزه های مختلف، قصد تخریب هدفمند سرمایه های اجتماعی دارند، فرصتی محسوب گردد. ریاست محترم قوه قضائیه! ضمن آرزوی توفیق روزافزون حضرتعالی در تقویت دستگاه قضا از جنبه های مختلف به ویژه صدور آرای متقن‌ و مبتنی بر شرع مقدس، که اخیرا خود نیز در رابطه با اِعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، انگشت انتقادتان را متوجه آرای اشتباه، کرده اید، اقدام لازم در زمینه حفظ اعتبار وزنه های بی بدیل انقلاب اسلامی، مورد انتظار است.

مصباحی‌مقدم: حقوق‌های ناعادلانه جرقه اعتراضات مردمی را می‌زند / این اعتراض ها از یک صنف به سایر اقشار سرایت می کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:نباید هیچ سازمان یا وزارتخانه‌ای اجازه داشته باشد هرگونه‌ که تمایل داشت به کارکنان خود حقوق و دستمزد پرداخت کند، زیرا پرداخت‌های نامتعارف منشأ اعتراض در کشور می‌شود.هنگامی که یک گروه برای وضعیت حقوق و دستمزد خود شروع به اعتراض می‌کند، سایر اقشار جامعه نیز به تبعیت از آنها حرکت اعتراضی خود را آغاز می‌کند و در مدت زمان کوتاهی از صنف فرهنگیان تا حتی ایثارگران برای وضعیت دریافتی خود در مقام معترض قرار می‌گیرند./قرن نو

روسیه: ۷۸ هواپیمای ما در خارج از کشور توقیف شده است؛ از تجربه ایران کمک گرفتیم

وزارت حمل و نقل روسیه امروز اعلام کرد به دلیل برخی محدودیت های اعمالی، ۷۸ فروند از هواپیمایش خارج از کشور توقیف شده‌ اند؛ اما مسکو در مواجهه با این شرایط، از تجربه ایران کمک گرفته است.وزارت حمل و نقل روسیه گفت که مسکو از «تجربه ایران» برای خدمت‌رسانی به ناوگان هوایی‌اش کمک گرفته است، زیرا تهران پیش از این به خاطر تحریم‌ها موقعیت مشابهی داشته است./مهر

نماینده مجلس: مسئولین مسائلی را رعایت کنند تا گزکی به دشمنان مخصوصاً رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی ندهند

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:رسانه های فارسی زبان با دوگانه سازی در مسائل مختلف اعم از موضوعاتی همچون جاسوس صهیونیستی به دنبال موضوعاتی هستند تا نظام و کشور را زیر سوال ببرند. مسئولین کشور باید در اقدامات خودشان مسائلی را رعایت کنند تا گزکی به دشمنان مخصوصاً رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی ندهند./فارس

توتال خرید نفت از روسیه را متوقف می کند

خبرگزاری فرانسه در خبری فوری گزارش داد، شرکت توتال انرژی فرانسه ( توتال سابق ) اعلام کرد تا پایان سال ۲۰۲۲، خرید نفت و یا محصولات نفتی متعلق به روسیه را متوقف می کند.

نماینده مجلس: آقای رئیس‌ جمهور، برای امیدواری جریان انقلابی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را اصلاح کنید

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه دولت بر تیم مذاکره کننده هسته ای تاکید کرد.علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا و نایب رئیس کمیسیون کشاورزی،آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس در توئیتی نوشت:‌آقای رئیس‌جمهور! مراقب مسببین وضع موجود در تمامی دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها بخصوص بدنه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای باشید و برای اصلاح آن و امیدواری بیشتر جریان انقلابی اقدام نمایید.

تبریک نوروزی متفاوت سخنگوی وزارت خارجه چین به ایرانی‌ها

سخنگوی وزارت خارجه چین در صفحه فیس بوک خود به ایران و ایرانی ها فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت و نوشت: دوستی ایران و چین جاودانه باد. وانگ ون بین در پیام خود نوشت: به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و آغاز فصل بهار بهترین آرزو را به دولت و ملت دوست ایران عرض می نماییم.این دیپلمات چینی در ادامه این پیام نوشت: سعادت و بهروزی کشور و ملت ایران را آرزومندیم. دوستی چین و ایران جاودانه باد.

انتقاد ابطحی از خواننده لس آنجلسی

فعال سیاسی اصلاح طلب از سخنان اخیر خواننده لس آنجلسی درباره خلیج فارس انتقاد کرد.

ابطحی نوشت:

‏اقای ‎ابی عزیز
صداتون قشنگه. خیلی ها با صداتان زندگی کره اند
اما خلیج فارس سیاسی نیست. اختلاف منطقه ای نیست.
یک واقعیت تاریخی است که تا بوده وخواهد بود نام‌ اینجا خلیج فارس است.

.ابی خواننده ایرانی اخیرا در جواب این که چرا ترانه خلیج فارس را در کشورهای منطقه نمی‌خوانی، گفت: اسم خلیج فارس، یک بحث سیاسی ست میان ایران و امارات؛ ترانه خلیج فارس را نخواندم که هر سال این دیدار [از امارات، عربستان و کشورهای منطقه]را داشته باشم.

دهباشی بابت اتهام هتاکی به یادگار امام تبرئه شد

عباس سلیمی نمین در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه درباره صدور منع تعقیب حسین دهباشی نوشت: با توجه به اینکه اخیرا شما نیز در رابطه با اِعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، انگشت انتقادتان را متوجه آرای اشتباه، کرده‌اید، اقدام لازم در زمینه حفظ اعتبار وزنه‌ای بی بدیل انقلاب اسلامی، مورد انتظار است.چندی پیش حسین دهباشی فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توئیتر، به طرح شائبه‌ای بی‌سابقه درباره علت درگذشت مرحوم سید احمد خمینی فرزند بنیانگذار جمهوری اسلامی پرداخت که این موضوع، واکنش‌هایی را در فضای مجازی به‌دنبال داشت.در پی این ماجرا، حجت الاسلام سید حسن خمینی فرزند حاج احمد خمینی از وی شکایت کرد اما اخیراً با اعلام حکم دهباشی، مشخص شد که برای وی قرار منع تعقیب صادر شده است. این حکم با تعجب برخی از علاقه‌مندان امام(ره) و محققان تاریخی روبرو شده است.

جزئیات جدید از نشست سه‌جانبه مصر، رژیم صهیونیستی و امارات درباره ایران

یک رسانه صهیونیستی جزئیات جدیدی از نشست سه‌جانبه سران مصر، رژیم صهیونیستی و امارات در شرم‌الشیخ فراهم کرده است.کان‌نیوز نوشته «نفتلی بنت»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به سران مصر و امارات پیشنهاد تشکیل ائتلافی علیه ایران و راه‌اندازی یک سیستم دفاع منطقه‌ای علیه موشک‌ها و پهپادها داده است.افزایش قیمت‌ها از دیگر موضوعات مطرح در میان سران سه طرف بوده و آنها درباره احتمال کاهش گندم در مصر نیز رایزنی کرده‌اند.طبق ادعای این رسانه، طرف‌ها درباره سفر «بشار اسد»، رئیس‌جمهور مصر به امارات گفت‌وگو کردند. سران مصر و رژیم صهیونیستی از امارات در این باره سوال کرده‌اند و «محمد بن‌زاید»، ولیعهد ابوظبی تلاش کرده مواضع ابوظبی را توضیح دهد.

آخرین وضعیت جسمانی چمران

رییس شورای اسلامی شهر تهران که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است تا پایان هفته جاری ترخیص خواهد شد.مهدی چمران درباره آخرین وضعیت بیماری خود و روند درمان و بستری‌شدن در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا گفت: با تشدید بیماری و ابتلا به کرونا با نظر پزشکان در بیمارستان بستری شده‌ام تا سیر درمان طی شود.وی افزود: در حال حاضر در بیمارستان بستری هستم و بنا به نظر پزشکان باید تا پایان هفته در بیمارستان باشم و پس از آن در صورت تشخیص پزشکان از بیمارستان مرخص خواهم شد.وی تاکید کرد: به‌ لطف خدا و دعای مردم وضعیت عمومی‌ام خوب است و سیر درمان در حال طی‌شدن است.

المیادین: وزیر خارجه ایران فردا عازم سوریه می‌شود

شبکه «المیادین»، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران فردا (چهارشنبه)، عازم سوریه می‌شود.این شبکه لبنانی در این خصوص نوشت: «وزیر امور خارجه ایران فردا به سوریه سفر می‌کند و با مقامات ارشد این کشور دیدار خواهد کرد». این گزارش در حالی منتشر شده است که تهران و دمشق هنوز به این خبر واکنش نشان نداده‌اند و آن را تأیید یا تکذیب نکرده‌اند.وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیش از این دو بار به سوریه سفر کرده است و مورد استقبال مقامات ارشد این کشور قرار گرفته بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۵
عید فقط به ایرانیان تبریک بگو
وقتی حقوق هیات علمی دانشگاه را به بالای ۵۰ میلیون رساندید این را نمیدانستید؟
نظرت چیه نماینده یک درصدی کرج؟
چمران ، دعاي مردم ؟!؟؟!
جناب رییسی واقعا شما ایرانی اصیل هستی؟؟؟
آقای ابطحی شما چرا در دادگاه مجرمین ۸۸ اعلام ندامت کردی ؟؟؟؟؟
به جای اینکه سفارت روسیه در ایران کسانی را که تحریم های طولانی مدت، یک جانبه و غیر قانونی علیه ایران وضع کرده اند، شماتت کند یا برای مردم ایران اشک تمساح بریزد، مقتضی بود از ابتدا با وتو قطعنامه های شورای امنیت از تصویب تحریم ها جلوگیری می کرد!
فقط مقایسه کنید وزیران دوره میر حسین و هاشمی با وزیران رییسی
آقای رییسی بزن زیر میز خیال افراطیون رو راحت کن
تحریم‌ها اقتصاد روسیه را هم مثل اقتصاد ایران نابود میکند
وزیر قبلی نگران کم فروشی اینترنت از سوی اپراتورها به مشترکان بود این برادر دنبال طرح کم فروشی اپراتورها است..برادر الان که تمام امور دولت و مدارس و دانشگاهها را مجازی و غیر حضوری کرده اید..این چه طرحهایی است که در می اورید خیال خودتان راحته چون درامدش را دارید این هزینه ها برایتان عددی نیست ما چکار کنیم با زن و بچه و خرج کمرشکن زندگی... جنابعالی هم یک تبر بردار بزن این گردن ما را تا راحت شویم...حیف تابناک چاپ نمی کنه اگر نه بقیش را می نوشتم...خودم سا....کردم
سفیر روسیه برای گریبایدف مراسم می گیره از اونطرف به آمریکا خرده می گیرد
دستگاه دیپلملسی ما کی قراره مستقل عمل کند؟
نماینده مجلس: آقای رئیس‌ جمهور، برای امیدواری جریان انقلابی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را اصلاح کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب آقای رئیسی پیشنهاد میکنم آقایان حاج حسین شریعتمداری و عباسی را بعنوان مذاکره کننده ارشد به وین بفرستید احتمالاً هم برجام را به امضاء میرسانند و هم کلیدهای کاخ سفید و ورسای را با خود به تهران می آورند اینهمه تعلل گناه است بخدا !
آقای وزیر ارتباطات!
مگه آیه داریم که باید مخابرات رو بدید دست شرکت محابرات فعلی؟ وقتی اینها میگن نمی تونیم با این شرایط مدیریت کنیم بدید یه شرکت ژاپنی یا مالزیایی با همین هزینه خدمات بهتر ارائه می کنند
کشورهای عربی دشمن اصلی ایران هستند
و کسانی هم که کشته مرده اینها هستند که رابطه برقرار کنند باهاشون بر ضد منافع ملی عمل می کنند
دستهای در کار است که می‌خواهد معلم و کارگر مملکت در فقر و فلاکت زندگی کنه ؟
بجهنم
چقدر بدبخت شدیم ؟؟؟!!!!!

که امارات و مصر با اسراییل ، برای ما دور همی ، نقشه های

شوم می کشند !!!!!
رییس‌جمهور آمریکا به رسوم ایرانیان بیشتر واقفه تا رییس‌جمهور خودمان
حق با سفارت روسیه است
بایدن نه تنها در مورد تیبریک نوروز بلکه در هر موردی دیگری که مربوط به ایران میشود باید قیلا از سفیر روسیه اجازه بگیرد.
سلام
حقوق بازنشستگان بهداشت را طبق قانون بر اساس احکام صادره پرداحت ننمودند اطلاع رسانی نمی کنند و پاسخگو نیستند
تحقیق بفرمایید
شما به عملکرد خودتان نمره چند میدهید
جریان انقلابی چند درصد مردمه؟
در جواب روس ها باید گفت اب رو بریز اون جایی که میسوزه.
جناب مصباحی مقدم علت اعتراضات دریافت حقوق بسیار پایین در سطح جهانی است
جریان انقلابی چه از جون این مردم و مملکت میخواد؟
به روسیه چه‌ مربوط!!!؟ مگه‌ ما مستعمره اش هستیم!؟
عجب! اينترنت ارزان باعث کندی سرعت آن شده ! نخیر بفرمایید دوباره هوس کردید دست بکنید تو جیب ملت ! این بار با گران کردن اینترنت !
دولت با کاهش غیر قانونی سی درصدی حقوق اساتید دانشگاه به استقبال سال تولید دانش بنیان رفت! خسته نباشید واقعا.
نماینده مجلس آقای عباسی مثل اینکه تازه فهمیده که توافق هسته ای بجایی داره میرسه
کسی دشمن ایران نیست و همه ایرانیان را دوست دارند
ابی بی غیرت ...
دورویی آمریکا، فارغ از اینکه چه کسی این حرف را بزند واقعیت انکار ناپذیر است.
همزمان با تحریم های کمرشکن و سخت، ادعای حمایت از مردم ایران داشتند
به سفارت روسیه چه ربطی داره که چرا بایدن پیام نوروزی فرستاده ؟
سفیر روسیه هم مثل مرندی مشاور رسانه ای گروه مذاکره کننده
يكبار شده كه پوتين عيد رو به برگزار كنندگان نوروز و ايرانيان تبريك بگه ؟
آقای مصباحی مقدم کاملاًدرست میگوئید
متاسفانه امارات با توجه به کارشکنی های متوالی دومین شریک تجاری ایران است و کارگزاران ما نتوانستند جایگزین مناسب تری پیدا کنند کاش امسال حرکت موثری در رفتار اقتصادی دولت برای کشورهایی که رویه مناسبی نداشتند اعمال شود
مصباحی مقدم
پس شما ها چکاره اید
منتظر اتفاقات غیر منتظره باشید
خود کرده را تدبیر نیست
آقای سلیمی نمین زیاد خودتون رو ناراحت نکنید
حاجی شماوهمفکرانت خلیج فارس رافروختید!واسه ماژست ناسیونالیستی نگیر!
قیمت اینترنت ارزان نیست. دولت ارزش ریال را کاهش داده است.
اگر قوه قضائیه در مورد انتقاد از همه مسئولین اینگونه تسامح کند عالیست.
مصاحی مقدم فکر کرده همه کارمندن که به افزایش حقوق همدیگه حساس ینشت! نمونه ای از بیخبری مسئولین از مشکلات مردم وکشور!!!
ساده لوحی و ساده اندیشی مصباحی مقدم را ببینید که فکر می کند مشکلات کشور و مردم صنفی است!!!!
باسلام. ابی شخص مهمی در سیاست نیست که خلیج فارس رو بخواد بخونه یا نه، آدم وقتی خود فروخته باشه از این حرفها هم میزنه.
آقای مصباحی مقدم لطفا لیست اموال خود را با جزییات، فیش حقوقی و سایر دریافتی های خود را انتشار دهید تا ما هم شما را الگو قرار داده و اعتراض نکنیم.
آقای علیرضا عباسی تا دیروز به تیم مذاکره کننده هزاران بد و بیراه می گفتید و بطور کلی مذاکره را مردود می دانستید. امروز می خواهید تیم مذاکره کننده !!!!! را اصلاح کنند
قسم می خورم 95 درصد مسئولینی که در مورد مذاکرات برجام اظهار نظر می کنند هیچ سررشته ای در حوزه الفبای مذاکره آن هم در سطح بین المللی، ندارند!
از تجربه ایران کمک گرفتیم
تجربه ایران چه بوده؟
انتقاد ابطحی از خواننده لس آنجلسی
ناراحت نباش ملت از مسئولین یاد می گیرند
آقای رئیس‌ جمهور امیدواری مردم خیلی مهم تر از امیدواری این جریان آن جریان است. مردم را داشته باش و این بوقچی های سیاسی که فقط دنبال جیب خودشانند ول کن. اگر مردم را عصبانی کنی، یکدانه از این بوقچی ها از تو حمایت نخواهند کرد.
مصباحی‌مقدم: حقوق‌های ناعادلانه جرقه اعتراضات مردمی را می‌زند / این اعتراض ها از یک صنف به سایر اقشار سرایت می کند:
جناب مصباحي مقدم مشكل حقوق بگيران نيستند .مشكل بي كفايتي مديران ارشد اقتصادي كشور است كه نتوانستند تورم را كنترل كنند و هرساله جهت بستن دهان مردم اضافات عمومي جهت جبران تورم دادند و نتيجه شد هميني كه مي بينيد.
نماینده کرج: آقای رئیس‌ جمهور، برای امیدواری جریان انقلابی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را اصلاح کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حالا کی گفته شما جزو جریان انقلابی هستید؟
آقای مصباحی مقدم، اصلا نگران جرقه حاصل از نارضایتی مردم نباشید
جناب ابطحی شماها که اینقدر نگران اسم خلیج فارس هستید و یقه درانی میکنید خوبه که کمی هم نگران اوضاع زندگی مردمان خلیج فارس می شدید که چگونه صبح رو به شب می رسونند.راستی اونوقت که برادران روس سهم ایران رو از دریای خزر هاپولی کردند هم نگران شدید؟!! اینقدر به فکر اسامی نباشید اصل کار رو بچسبید که به فنا رفته!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
چی شده خواننده مورد علاقه ات گند زده نگران شدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
شکاف در آمدی بین کارگران و نمایندگان آنها در مجلسرا بررسی بفرمایید..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
متاسفانه برخی از مسئولان ونمایندگان بیشتر از اینکه دنبال رفاه مردم و پیشرفت زندگی آنها باشند در پی رفاه و پیشرفت خود و حزب و گروه خود هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
تا وقتی که در بدنه برخی از وزارتخانه ها و سازمانها مافیا و تعارض منافع ناشی از آن وجود دارد ، منافع مردم قربانی منافع آنها خواهد شد
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
نظرت سفسطه است
کو سندت؟
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
به عنوان کسی که ساعت ها وقت گذاشتم تا به مدرکی درباره این ادعا برسم می پرسم: کو سندت؟ با چه سندی همچین ادعایی می کنی؟
بذار من بهت بگم...
منظور آقای نماینده از جریان انقلابی مردمی هست که پای انقلاب ماندند و در فشار اقتصادی دنده هاشون خرد شده هست یا یک عده نماینده ای که توان اداره یک نانوایی بازهم ندارند
همه چیز درخدمت جریان انقلابی باشه و بدنه‌ی جامعه هیچ...
آقای علی حدادی از این وزارت خارجه هم راضی نیست میخان عکس پوتین و پرچم چین هم بزنن به سینه هاشون :))))))
جهت تغییر تیم مذاکره کننده بهترین کار اینست که آقای مرندی که مترجم هستن سریعتر با یک مترجم دیگر تعویض بشوند .
چون خیلی بیش از کوپن اش حرف میزنه !
نظر آقای ابطحی در مورد ابی درست است
نوروز وجلیج فارس مربوط به تاریخ ملت ایرانه وخدشه نا پذیرند
مهمترین عامل پیشرفت کشور در فرهنگ و تفکر مردم آن کشور است که نبود و ضعیف بودن آن هم باعث فاصله های طبقاتی بین شهری و هم باعث فاصله های طبقاتی درون شهری می شود
واقعا این مفهوم انقلابی گری چیست که به دهان برخی ها افتاده است
اگر صحبت از ارزش ها است که خدا بهتر از همه ما آنرا معرفی کرده است اما صحبت از انقلابیگری نکرده است
اساساْ موضوع ارز یک موضوع تخصصی است که باید با هوشمندی با آن برخورد کرد
پیام تبریک نوروزی بایدن به سفیر روسیه در ایران چه ربطی داره که ایشون اظهار نظر می کنند، پر رو
قیمت ارزان باعث کندی اینترنت شده است
تحریم ها برای مردم ایران آبی گرم نشد مطمئنا از بعد از برجام نیز نخواهند گذاشت مردم نفسی براحتی بکشند.
جریان انقلاب همیشه نا امیده!! چرا ؟ میدونم اما بگم تابناک منتشر نمیکنه
خوده خلیج فارس رو فروختن حالا گیره اسمش هستن
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست