بازدید 6540

کامبک شیرین دختران هندبالیست ایران مقابل تایلند

کد خبر: ۱۱۰۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 12 March 2022

تیم ملی هندبال دختران کشورمان در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از ساعت 12:30 برابر تایلند به میدان رفت و با نتیجه 28 بر 21 به برتری رسید.

نیمه نخست این دیدار در حالی با نتیجه 10 بر 8 به‌سود تایلند به پایان رسید که دروازه‌بان تایلند بارها دروازه تیمش را باز کرد و فرصت گلزنی را از بازیکنان ایران گرفت. نیمه نخست با برتری نسبی ایران آغاز شد اما با سیو‌های خوب دروازه‌بان تایلند و پاس‌های ناقص بازیکنان ایران، تایلند نیمه نخست را با برتری به پایان رساند.

در نیمه دوم، تیم ایران بسیار مسلط کار کرد و موفق شد اختلاف امتیاز خود را با تایلندی‌ها بیشتر کند و در نهایت تیم ایران موفق به شکست این تیم شد.

کامبک شیرین دختران هندبالیست ایران مقابل تایلند

تیم ایران فردا در دیداری مهم و حساس به مصاف ازبکستان می‌رود و در صورت برتری مقابل این تیم، سهمیه مسابقات جهانی را کسب خواهد کرد.

سیده لیلا حسینی، هدیه ویسی، معصومه قنبری، هانیه کریمی، غزل عادلی، مرضیه قاراخانی، مبینا حسن‌نژاد، مهربان بدوی، نگار زنده‌بودی، مائده شهبازی، سارا موسی‌زاده، هستی دوخایی، الناز یارمحمدی توسکی، آرزو بهمئی، فاطمه مریخ و شهرزاد نصوحی 16 بازیکن تیم ملی هندبال دختران ایران را تشکیل می‌دهند.

غلامعلی اکبرآبادی، مهسا معتمدی، زهرا احمدی‌نیا، آزاده گیلانی و ندا اسدی نیز به‌عنوان کادر تیم ملی هندبال جوانان ایران در این رقابت‌ها حضور دارند.

 برنامه مسابقات در ادامه به‌شرح زیر است:
 یک‌شنبه، 22 اسفند:

ازبکستان ـ ایران، ساعت 12:30

دوشنبه، 23 اسفند ماه:

هند ـ تایلند، ساعت 12:30
 ازبکستان ـ قزاقستان، ساعت 14:30.

نتایج تیم ملی جوانان کشورمان در این مسابقات به‌شرح زیر است:
ایران 24 ـ 30 قزاقستان
ایران 42 ـ 37 هند
ایران 28 ـ 21 تایلند.

شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران آسیا از 16 تا 23 اسفندماه به‌میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است و دو تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان 2022 به‌میزبانی اسلوونی را کسب می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی