بازدید 7070

کار درمنزل با مجوز پلیس فتا، شگرد کلاهبرداران است

کد خبر: ۱۱۰۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷ 08 March 2022

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجا درباره ترفند تازه کلاهبرداران سایبری با شگرد کار در منزل با مجوز پلیس فتا هشدار داد.

به گزارش فارس، سرهنگ علی‌محمد رجبی از شیوه جدید کلاهبرداری با شگرد «کار در منزل» خبر داد و افزود: افراد سودجو با انتشار آگهی‌های تبلیغاتی باعنوان کار در منزل در سایت‌های درج آگهی و شبکه های اجتماعی برای جلب نظر قربانیان در آگهی های خود از عنوان‌ (دارای تاییدیه از پلیس‌فتا) استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: پلیس فتا هیچ گونه مجوزی برای فعالیت تجاری، فرهنگی و ... در فضای مجازی صادر نمی کند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجا بابیان این که شهروندان در فضای مجازی تنها به مراکز نظافتی که دارای مجوز هستند، اعتماد کنند تصریح کرد:با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، شاهد تبلیغات گسترده مراکز خدمات نظافتی، قالی شویی و ... در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌های درج آگهی هستیم، از این رو برای اطمینان از صحت آگهی های مندرج در مطبوعات، معابر عمومی و فضای مجازی برای نظافت خانه و قالی شویی باید به سایت اتحادیه مربوط و مراکز مجاز دارای پروانه کسب مراجعه کنید.

رجبی خاطرنشان کرد: شهروندان هنگام به کارگیری افراد به درخواست‌های مشکوک و غیر معقول آنان توجه نکنند و از درخواست های پیش پرداخت خودداری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست