بازدید 5495

دستگیری عاملان سرقت مسلحانه منجر به قتل

کد خبر: ۱۱۰۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳ 05 March 2022

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری پنج نفر اعضای باند سرقت مسلحانه در جاده‌های این استان خبر داد و گفت: این افراد در یک سرقت مسلحانه پدر خانواده را جلوی چشم فرزندش به قتل رسانده‌اند.

به گزارش مهر، سردار یحیی الهی پنج شنبه گذشته در جمع خبرنگاران با بیان این که در سه روز گذشته یک باند را شناسایی کردیم که اعضای آن در جاده‌های لرستان سرقت مسلحانه انجام می‌دادند، افزود: متأسفانه در این ماه یکی از سرقت‌های مسلحانه اعضای این باند منجر به قتل یکی از همشهریان شد که به همراه خانواده در جاده تردد می‌کرد؛ در این سرقت مسلحانه افراد تیراندازی می‌کنند و پدر خانواده را جلوی چشم فرزندش به قتل می‌رسانند.

وی با تاکید بر این که مأموران پلیس آگاهی این افراد را شناسایی و در عملیاتی پنج نفر اعضای این باند سرقت مسلحانه را دستگیر کردند، ادامه داد: از این افراد چهار قبضه اسلحه شامل‌‬ دو کلاشینکف و دو اسلحه ساچمه زنی کشف شده است.

فرمانده انتظامی لرستان یادآور شد: اعضای این باند سرقت مسلحانه تاکنون به ۱۲ فقره سرقت مسلحانه معترف شده‌اند و سابقه دار هم هستند.

وی خاطرنشان کرد: دو نفر از اعضای این باند که برادر هستند سال گذشته در شهرستان دلفان سرقت مسلحانه کردند و با مأموران انتظامی درگیری مسلحانه داشتند که یکی از آن ها به قتل رسید و نفر دیگر هم بنا به دلایلی از زندان آزاد شده و از همان زمان که آزاد شده است دوباره اقدام به سرقت مسلحانه و راهزنی کرده و سرقت‌های متعددی انجام داده است.

وی با اشاره به این که فرد دیگری از اعضای این باند سرقت مسلحانه با جرم حمل مواد مخدر دستگیر شده که این شخص هم در مرخصی از زندان بوده است، افزود: مجموعه‌های متولی در این راستا باید نظارت‌های خود را افزایش دهند، به شخص مذکور ۱۰ روز مرخصی داده‌اند و فرد در این مدت شروع به سرقت مسلحانه کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی