بازدید 7327

کاهش تعداد شهر‌های قرمز کرونایی به ۱۴۸ شهرستان/ افزایش گستره رنگ «آبی» در نقشه

نکته جالب توجه در این نقشه که از فردا، ۱۴ اسفند ماه اعمال خواهد شد، گسترش رنگ «آبی» در نقشه است که هفته قبل منحصر به یک شهرستان بود و حالا ۳ شهرستان را شامل می‌شود. شهرستان‌هایی که هر سه در یک استان (سیستان و بلوچستان) و در همسایگی هم هستند.
کد خبر: ۱۱۰۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳ 04 March 2022

تابناک اجتماعی

نقشه رنگ‌بندی کرونایی کشورمان که قرار بود در روزگار شیوع اومیکرون هر دو روز یک بار به روز شود، باز هم با تاخیری طولانی و بعد از یک هفته به روز شد و اوضاع بهتری را ترسیم کرد.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس رنگ بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، شمار شهر‌های قرمز از 184 به 148 شهرستان کاهش یافته است؛ کاهشی که حکایت از بهبود اوضاع در 36 شهر کشورمان دارد و اتفاقی خرسند کننده است.

بر اساس این به روزرسانی، شمار شهر‌های نارنجی از 187 به 196 شهر و شهر‌های زرد نیز از 76 به 101 شهر افزایش یافته که این افزایش در نتیجه بهبود اوضاع در کشور و کاهش شهر‌های قرمز است که حالا برخی از آن‌ها در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند و بعضی با بهبود بیشتر اوضاع، به رنگ زرد درآمده‌اند.

 روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان از ابتدای بهمن‌ماه/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان از ابتدای بهمن‌ماه/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید

نکته جالب توجه در این نقشه که از فردا، 14 اسفند ماه اعمال خواهد شد، گسترش رنگ «آبی» در نقشه است که هفته قبل منحصر به یک شهرستان بود و حالا 3 شهرستان را شامل می شود. شهرستان هایی که هر سه در یک استان (سیستان و بلوچستان) و در همسایگی هم هستند.

اتفاقی که با توجه به فروکش کردن موج ششم کرونا و کاهش آمار‌های کرونایی، می توان چشم انتظار رقم خوردن آن در نقاط دیگر کشور بود و انتظار داشت که رنگ آبی در استان های دیگر هم خودنمایی که مرور افزایش بیابد و جای رنگ های دیگر را بگیرد.
 
کاهش تعداد شهر‌های قرمز کرونایی به ۱۴۸ شهرستان/ افزایش گستره رنگ «آبی» در نقشه
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم