بازدید 5460

خرید و فروش ارز‌های متاورسی در صرافی ایرانی ارزپایا

کد خبر: ۱۱۰۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ 27 February 2022

خرید و فروش ارز‌های متاورسی در صرافی ایرانی ارزپایا

انجام معاملات ارزی در دنیای متاورس، از پدیده‌های جهان امروز به حساب می‌آید که در سال‌های اخیر ظهور یافته و در حال توسعه است. متاورس دنیایی مجازی است که افراد می‌توانند در آن شخصیت مجازی خود را داشته باشند و از طریق آن با دیگر افراد ارتباط برقرار کنند. کاربران بازی‌های متاورسی می‌توانند توکن های تعویض ناپذیر (NFT) به دست بیاورند و آن‌ها را در محیط امن این پلتفرم و با کمترین محدودیت معامله کنند. همچنین می‌توانند توکن جدید ایجاد کرده و حاکمیت این توکن‌ها یا ارز‌های متاورسی را به دست آورند.

چنانچه شما نیز قصد خرید ارز دیجیتال متاورسی و یا فروش آن را دارید و به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید از شما دعوت می‌کنیم این مقاله را مطالعه نمایید. در این مقاله ارز‌های مستعد توسعه را به شما معرفی کرده‌ایم که می‌توانید با خرید و سرمایه‌گذاری روی آن‌ها از طریق یک صرافی ارز دیجیتال درآمد کسب کنید.

ارز‌های متاورسی چه ارز‌هایی هستند؟

ارز‌های متاورسی جزو ارز‌های دیجیتالی هستند که در دنیای متاورس مورد استفاده قرار می‌گیرند. متاورس Metaverse  بستری فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند از طریق توکن‌های غیر قابل تعویض به مبادلات غیرمتمرکز بپردازند و در نتیجه صاحب دارایی‌های دیجیتالی شوند. فضای متاورسی بر پایه بلاک چین ایجاد شده و در نتیجه فضایی امن به حساب می‌آید. از این رو کاربران پلتفرم‌ها و بازیکنان بازی‌های ارز دیجیتالی می‌توانند با استفاده از خرید و فروش ارز‌های متاورسی در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند.

آنچه که بازی‌های متاورسی را از دیگر بازی‌ها متمایز می‌کند این است که پاداش‌ها و آیتم‌های درون برنامه‌ای این بازی‌ها در دنیای بیرون هم ارزش دارد. چرا که مبادلات دارایی‌ها و یا دریافت پاداش‌ها در پلتفرم مورد نظر از طریق ارز‌های متاورسی انجام می‌شود. در دنیای واقعی می‌توانید این ارز‌ها را با دیگر ارز‌ها معاوضه کنید که این نوعی کسب درآمد امن به حساب می‌آید.

ارز‌های متاورسی مستعد رشد

خرید و فروش ارز‌های متاورسی در صرافی ایرانی ارزپایا

ارز‌های دیجیتالی متاورسی پدیده‌ای نوظهور در حوزه کریپتو هستند. تعدادی از این ارز‌ها بسیار قدرتمند ظاهر شده و پیشبینی می‌شود در سال‌های پیش رو توسعه بیشتری پیدا کنند. در نتیجه اکنون بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری از طریق ارز‌های متاورسی مستعد رشد است. بعضی از این رمز ارز‌های پرطرفدار و درحال رشد عبارت هستند از:

رمز ارز مانا

دسنترالند یکی از پلتفرم‌های مبتنی بر NFT است که در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. رمز ارز این پلتفرم، مانا نام دارد و از قوی‌ترین رمز ارز‌های متاورس به شمار می‌رود. MANA که جزء پیشگامان ایجاد دنیای مجازی در بلاک چین اتریوم محسوب می‌شود در سال‌های اخیر نظر طرفداران متاورس را به خوبی به خود جلب کرده است. کاربران در فضای پروژه مانا این امکان را دارند که زمین‌هایی در دنیای مجازی خریداری کنند و به مبادله آن‌ها بپردازند. در این بازی 90601 قطعه زمین موجود است و هر قطعه ابعادی معادل 16 در 16 متر دارد.

در حال حاضر حدود 1.8 میلیون توکن از 2.2 میلیون رمز ارز مانا در گردش است. بنابراین با خرید مانا بستری دیجیتالی برای شما فراهم می‌شود تا بتوانید با خرید و فروش زمین در بازار مخصوص دسنترالند، کسب درامد کنید. سرمایه‌گذاری از طریق املاک دیجیتالی  Decentraland (باتوجه به قیمت دسنترالند در حال حاضر) یکی از راه‌های مناسب سرمایه‌گذاری در حوزه متاورس است.

ارز سندباکس

سند باکس از دیگر ارز‌های دیجیتال مستعد رشد در متاورس است. این ارز نیز پلتفرم و بازار مختص خودش را دارد. کاربران می‌توانند با خرید توکن‌های غیر قابل تعویض در بازی سندباکس، صاحب دارایی دیجیتالی شوند. برای سرمایه گذاری در این بازی، می‌توان از ارزدیجیتال SAND نیز استفاده کرد. رمز ارز سند باکس نیر مانند اکثر ارز‌های دیجیتال متاورس بر پایه بلاک چین اتریوم تأسیس شده و در حال توسعه است. کاربران در این بازی می‌توانند عناصر مختلفی از جمله ملک و زمین خرید و فروش کنند. از جاذبه‌های  ارز SAND برای کاربران این است که امکان دسترسی به پلتفرم، مالکیت، سرمایه‌گذاری و... را برای آن‌ها فراهم می‌کند؛ بنابراین بازیکنان می‌توانند در محدوده پلتفرم، اقدام به ساخت توکن کنند، مالک آن شوند و با سرمایه‌گذاری از این طریق به کسب درامد بپردازند. از آنجایی که این پروژه در حال رشد و توسعه است احتمال می‌رود توکن‌های آن در آینده کم یاب شود. چنانچه قصد خرید سندباکس به عنوان یکی از قوی‌ترین ارز‌های دیجیتال مستعد رشد را دارید می‌توانید از طریق وب سایت ارزپایا اقدام نمایید.

ارز اکسی اینفینیتی  Axie

رمز ارز AXS که کوتاه شده Axie Infinity Shared است با نام اکسی اینفینیتی شناخته می‌شود. جالب است بدانید طراحی این بازی الهام گرفته از بازی پرطرفدار پوکمن است. قالب اکسی اینفینیتی کارتونی بوده و کاربران می‌توانند موجوداتی به نام اکسی را خریداری کرده و در نبردها با یکدیگر رقابت کنند. بازیکنان با نبرد در این بازی، توکن‌های AXS را به عنوان جایزه از پلتفرم دریافت می‌کنند.

270 میلیون توکن AXS در بازی ارائه می‌شود که از کل این تعداد، بخشی از آن به فروش عمومی و بخشی به توسعه بازی اختصاص می‌یابد. همچنین تعدادی از این توکن‌ها در اختیار Sky  Mavis(مشاوران) قرار می‌گیرد. بنابراین با بازی کردن در پلتفرم اکسی اینفینتی می‌توانید رمز ارز‌هایی که قابل مبادله و سرمایه‌گذاری هستند را دریافت و به وسیله آن کسب درامد نمایید. اگر وقت و حوصله بازی کردن ندارید، خرید ارز AXS راه مناسبی برای سرمایه گذاری در پلتفرم اکسی اینفینیتی است. این ارز در صرافی های معتبر ایرانی از جمله صرافی ارزپایا ارائه شده است. باتوجه به افزایش روز افزون کاربران بازی و قابلیت‌های این پلتفرم، انتظار می‌رود این ارز نیز مانند مانا و سند توسعه چشگیری پیدا کندقیمت اکسی اینفینیتی در حال حاضر مناسب بوده و شما می‌توانید با خرید اکسی جزو سرمایه‌گذاران اولیه این پروژه باشید.

خرید رمز ارز متاورسی از صرافی ارزپایا

خرید و فروش ارز‌های متاورسی در صرافی ایرانی ارزپایا

ارزپایا یکی از صرافی‌های معتبر آنلاین ارز دیجیتال است. این صرافی امن بستری را برای طرفداران پروژه‌های متاورسی فراهم کرده است تا بتوانند با خرید ارز‌هایی چون سندباکس، اکسی و مانا در این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کرده و به کسب درآمد بپردازند. چنانچه علاقه‌مند به کسب درآمد از طریق ارز‌های متاورسی به عنوان پروژه‌هایی امن و درحال رشد هستید می‌توانید به وب سایت ارزپایا مراجعه نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست