بازدید 6333

شلیک های اوباشگرانه به مالک موتورفروشی در مشهد

کد خبر: ۱۱۰۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳ 24 February 2022

تصاویر و ویدئوهایی که از صحنه شلیک های وحشتناک اوباشگرانه در فضای مجازی منتشر شده است، مربوط به خیابان دانشگاه مشهد نیست.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی مشهد روز گذشته در پی تماس خبرنگاران خراسان درباره تصاویر و صحنه هایی از شلیک به سوی متصدیان فروشگاه موتورسیکلت که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: این فیلم ها و تصاویر مربوط به شهر مشهد نیست چرا که چنین حادثه ای در مشهد رخ نداده است، از سوی دیگر نیز در مشهد فقط تا خیابان دانشگاه 31 وجود دارد که در این منطقه هیچ موتورفروشی یا حتی تعمیرات موتورسیکلت هم نیست.

سرهنگ حسین دهقان پور با بیان این که احتمالا شباهت نام دانشگاه در یک شهر دیگر موجب نسبت دادن این صحنه های جنایی به مشهد شده است، خاطرنشان کرد: نه تنها هیچ گزارشی در این باره به پلیس 110 نرسیده است بلکه نیروهای انتظامی نیز پس از حضور در خیابان دانشگاه مشهد، چنین حادثه ای را تایید نکردند .

شایان ذکر است، صحنه هایی دلخراش از یک ویدئو در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می داد دو نفر در یک فروشگاه موتورسیکلت از سوی افراد ناشناس و در یک رفتار اوباشگرانه هدف اصابت گلوله قرار گرفتند و به شدت مجروح شدند.

در این ویدئو شهروندی که حادثه را گزارش می دهد مکان حادثه را نبش خیابان دانشگاه 33 اعلام می کند که چنین خیابانی در مشهد وجود خارجی ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی