بازدید 13507
۷

کشف خودرو ۶ میلیارد تومانی قاچاق در قشم

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف یک فروند شناور حامل یک دستگاه خودرو خارجی قاچاق توسط مرزبانان شهرستان قشم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹ 20 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سردار حسین دهکی با اعلام این خبر اظهار داشت: مرزبانان شهرستان قشم با انجام اقدامات اطلاعاتی با خبر شدند قاچاقچیان قصد دارند یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز را به‌وسیله یک فروند شناور به‌صورت غیرقانونی وارد سواحل شهرستان قشم کنند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان افزود: بر اساس این گزارش بلافاصله مأموران اقدامات اطلاعاتی خود را در منطقه تشدید و موفق شدند شناور حامل خودرو را در نزدیکی سواحل قشم شناسایی کنند.

دهکی عنوان کرد: خدمه شناور که با دیدن مأموران غافلگیر شده بودند با افزایش سرعت، خود را به ساحل رسانده و با رها کردن شناور در ساحل از محل متواری شدند.

وی با بیان این‌که تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان هم‌چنان ادامه دارد گفت: مرزبانان در بررسی از شناور توقیفی موفق به کشف و توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز خارجی قاچاق شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی خودروی توقیفی را 60 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
گمرک خودرو رو بردارید تا دیگه قاچاق نشه!
برای کدوم اقازاده بوده؟
یک جوری این میلیارد را جا انداخته اند گویا دیگر اصلا " هزار میلیون " نیست. 60 میلیارد ریال مقداری است که یک مدیر بالای بیست سال سابقه کار باید 400 ماه پس اندازش کند. 400 ماه یعنی بیش از 33 سال تمام. ( فرض که دریافتی او 15 م.ت در ماه باشد و هیچ هزینه ای هم نکند. مثلا مجرد بماند و ...) سحن از کارگر و پایه حقوق کارگری و کارشناسی نیست. از پایه مدیریت و مهندسی و بالاتر بحث مبی کنیم که فردایی کسی نیاید بگوید مگر قرار است کارگر هم لندکروز بخرد؟ یعنی ارزش انسان در ایران به هیچ بند شده است. چون پول به طور نرمال از زحمت و تلاش انسان خلق می شود.
وااااای چقدرررر مهم!!! مملکت را نجات دادند خدا را شکر!!!!
کم برآورد کردن. اگه مدل 2015 به بالا باشه الان بالای 10 میلیارد است پلاک ایرانش. به کارشناسان بگین دقت بیشتری بکنند.
الان اينو گرفتن أفرين تشكر
ولى أخر سر كى اين ماشينو بر ميداره
سرنوشتش چى ميشه
اونم بايد اطلاع رسانى شود
تعجب ميكنم
كشتي كشتي لوازم خانگي قاچاق در بنادر جنوبي تخليه ميشن و توسط شوتي ها به شهرهاي بزرگ حمل ميشن كه قطعا نوع حركت و سرعت شوتي ها رو تو جاده ها ديديد ولي هيچكس برخورد قاطع نكرده . شايد مسولين خودشون دستي بر قاچاق دارن
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی