بازدید 5119

زمین گیر شدن سوداگران مرگ در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از اجرای چهارمین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۵۴۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ 19 February 2022

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - سردار فرشید گفت: در ۷۲ ساعت ماموران انتظامی خراسان جنوبی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با سوداگران مرگ، چهارمین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این استان اجرایی شد.

او گفت: مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی پلیسی، ۹۳ نقطه آلوده و جرم خیز را شناسایی و در چند عملیات هماهنگ و منسجم، ۸۶ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و ۴۵۶ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع مواد افیونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران در این طرح ۸۶ متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار فرشید گفت: رزمندگان پلیس خراسان جنوبی با به کار گرفتن حداکثر نیرو‌های عملیاتی و انتظامی و تجهیزات کامل با تمام توان با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و قاچاقچیان مواد مخدر مبارزه می‌کنند و اجازه جولان به افراد شرور و مخلان امنیت شهروندان نخواهند داد.

همچنین در ۲۳ بهمن ماه بود که ماموران انتظامی خراسان جنوبی در اجرای طرح امنیت اجتماعی ۱۲ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و ۱۱ کیلو و ۳۱۰ گرم انواع مواد مخدر را کشف کردند.

مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی ۵ پاتوق توزیع مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی محل‌های مورد نظر را بازرسی کردند که در یک عملیات غافلگیرانه ۱۲ خرده فروش مواد افیونی را دستگیر و ۱۱ کیلو ۳۱۰ گرم انواع مواد مخدر از متهمان کشف شد.
همچنین در این طرح ۳ خودرو توقیف و ۱۲ متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر