بازدید 10199

آغاز کار سرپرست جدید فدراسیون فوتبال در صبح شنبه

کد خبر: ۱۱۰۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 19 February 2022

جمعی از اعضای هیأت رییسه فدراسیون فوتبال، صبح شنبه به منظور پیگیری امور جاری و برنامه‌ریزی برای دوره سرپرستی با میرشاد ماجدی دیدار و گفتگو کردند.

آغاز به کار سرپرست جدید فدراسیون فوتبال در صبح شنبه

به گزارش تابناک ورزشی، به نوشته سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این جلسه اعضا ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید، بر لزوم حفظ انسجام و اولویت‌بندی دقیق کار‌ها تاکید کردند. اعضای هیات رییسه همچنین حفظ آرامش و امنیت خاطر تیم‌های ملی در رده‌های مختلف، علی‌الخصوص تیم ملی بزرگسال در آستانه جام جهانی فوتبال را اولویت شماره یک این فدراسیون اعلام کردند و در راستای تامین زیرساخت‌ها و منابع لازم برای حضور درخشان تیم ملی در این رقابت‌ها به بحث و بررسی پرداختند.

سیدمیرشاد ماجدی نیز در این جلسه، ضمن تشکر از اعتماد اعضای هیات رییسه در انتخاب او به عنوان سرپرست، تاکید کرد در این مقطع به طور ویژه نیازمند هم‌افزایی و مشورت همه دلسوزان ورزش و پیشکسوتان و کارشناسان و خبرگان فوتبال کشور هستیم و این اطمینان خاطر را به خانواده بزرگ فوتبال ایران می‌دهیم که نهایت دقت و حساسیت را نسبت به مسایل به کار خواهیم گرفت و انشالله دوره درخشانی را در کنار هم خواهیم ساخت. ماجدی همچنین افزود امروز همه ما، فارغ از هر رنگ و دسته‌بندی باید به فکر موفقیت و اهتزاز پرچم سه رنگ کشور عزیزمان باشیم و در فدراسیون رنگی جز رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران وجود نخواهد داشت.

در این جلسه مهرداد سراجی و طهمورث حیدری حضور نداشتند و احمدرضا براتی دیگر عضو هیات رییسه نیز به دلیل کسالت نتوانست در نشست حضور پیدا کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل