بازدید 3715

اعلام وضع هشدار در شمال اروپا

با نزدیک شدن طوفان اوُنیس، پنج منطقه در شمال اروپا در وضع هشدار قرمز قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۰۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷ 19 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه خبری فرانس ۲۴، پیش بینی ها از وزش باد‌های شدید با سرعت ۱۴۰ کیلومتر در ساعت در سواحل شمالی فرانسه حکايت دارد. اين گزارش مي افزايد با نزدیک شدن طوفان «یونیس» پنج منطقه همچنان در وضع هشدار قرمز قرار دارند و در شرق دریای مانش، وزش باد‌های شدید سبب اوج گرفتن موج‌های دریا شد. این طوفان سبب اختلال در خطوط ریلی و دریایی خواهد شد.

موج‌های سهمگین دریا سبب شده است شیشه‌ قایق ها شکسته و با فراگرفتن آب در کف قایق، موجب هراس مسافران شود و از ترس پناه بگیرند. روز گذشته طوفان، شهر هامبورگ در شمال آلمان را در نوردید و باد‌هایی با سرعت ۱۵۰ کیلومتر در ساعت این شهر را فراگرفت.

اين طوفان ها سبب اختلال در تردد قطار‌ها و تعطيلي مدارس شد. در سوی دیگر در مرز لهستان نیز خسارت‌ها قابل توجه بود. صد‌ها خانه از بین رفت و درختان از جا کنده شدند. یک شهروند لهستاني گفت: خانه ها در حال فرو ریختن بود و از آسمان سنگ می‌بارید. همه این اتفاقاتي که شاهدش بودیم چند ثانیه‌ بيشتر طول نکشید. گردباد بود. حالا پس از شمال اروپا، نوبت فرانسه است که تحت تأثیر این طوفان قرار گیرد. هم اکنون بسياري از مناطق اوت-فرانس و نورماندی در وضع هشدار قرار گرفته اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم