بازدید 9095

آغاز نهضت پارکینگ سازی در پایتخت

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز نهضت پارکینگ سازی در تهران در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴ 15 February 2022

به گزارش «تابناک»، محمدرضا شیخ‌بهایی در گفت و گو با ایسنا، در مورد وضعیت پارک خودرو در پایتخت گفت: شهرداری تهران بر اساس مصوبه شورای شهر متعهد و مکلف به ساخت پارکینگ است.

وی با بیان اینکه سال آینده نهضت پارکینگ سازی را در دستور کار قرار دادیم، افزود: ساخت پارکینگ در محل های مختلف بعد از بررسی های ترافیکی انجام خواهد شد، بگونه ای که پارکینگ با اولویت محله هایی ساخته می شود که وجود این پارکینگ سفر بیشتر تولید نکند و همچنین موجب افزایش ترافیک نشود.

شیخ بهایی با تاکید بر اینکه شیوه نامه احداث پارکینگ عمومی توسط شهرداری ابلاغ شده که این شیوه نامه ملاک عمل ما خواهد بود، ادامه داد: اعتبارات خوبی برای سال آینده در جهت نهضت پارکینگ‌سازی در نظر گرفته شده و منابع مشخص است و ان‌شاءالله توسعه پارکینگ‌های محلی و عمومی را در سال آینده شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سالانه مکلف به افزایش تعداد پارکینگ ها هستیم، اظهار کرد: تا پایان سال دو پارکینگ به بهره برداری خواهد رسید و ساخت چند پارکینگ دیگر برای سال آینده نیز در دستور کار قرار دارد و کارشناسان در حال عارضه سنجی ترافیکی هستند.

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد افتتاح پارکینگ ها گفت: پارکینگ امیرکبیر در خیابان ۱۷ شهریور و دیگری در محله اتابک در منطقه ۱۵ به زودی به بهره برداری می رسند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار