بازدید 16784

رضا رویگری: احوالی از من نمی‌پرسند و من دلخورم

امیدوارم از پس اجرای دوباره «الله الله» بعد از گذشت ۴۳ سال به شیرینی همان دوران بربیایم. این جمله بخشی از گفته های رضا رویگری، هنرمند مطرح کشورمان است که قرار است در روز ۲۲ بهمن بار دیگر سرود «الله الله» را به شکل زنده اجرا کند.
کد خبر: ۱۱۰۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ 11 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، رضا رویگری، در گفت و گویی که به انگیزه اجرای زنده سرود «الله الله» در پهنه رودکی انجام گرفت، درباره اینکه اکنون چه احساسی دارید که بعد از گذشت بیش از چهار دهه دوباره این سرود انقلابی را قرار است بخوانید؟ می گوید: نگران صدایم هستم که نتوانم آنطور که می خواهم اجرا کنم اما برایم حس خوب و جالبی است. امیدوارم از پس خواندن بربیایم. من هشت سال است از وقتی که مریض شدم دیگر نخوانده‌ام و نمی‌دانم فکر می کنم برای صدایم مشکلی پیش آمده است. می ترسم نتوانم درست اجرا کنم.

او در عین حال در صدایش ذوق خوشحالی حس می شود و ادامه می دهد: برایم خیلی حس جالبی است که بعد از گذشت این همه سال دوباره بتوانم بخوانم. آن زمان حال و هوای انقلابی بود و مردم حال و هوای انقلاب داشتند ولی الان نمی دانم احساس مردم چگونه است. فقط امیدوارم بتوانم درست اجرا کنم و مردم کشورم را خوشحال کنم.

این هنرمند سپس در پاسخ به اینکه پیشنهاد این اتفاق (اجرای زنده سرود «الله الله» پس از چهار دهه) ابتدا از سوی چه کسی مطرح شد و آیا اکنون آمادگی‌اش را برای اجرای زنده دارید؟ خاطرنشان می کند: آقای محمود فرهنگ این پیشنهاد را داد که باید خودم را تا روز جمعه آماده کنم. ان شاءالله که بتوانم اجرای خوبی داشته باشم.

رویگری درباره اینکه فکر می‌کند این اتفاق چقدر در روحیه خودش تاثیرگذار باشد؟ بیان می کند: امیدوارم تاثیرش روی مردم باشد. فقط برای خودم حس جالبی است که ۴۳ سال پیش این سرود را خواندم و مردم هنوز هم دوستش دارند و هنوز در میان مردم زنده است.

این هنرمند پیشکسوت که مدتی است درگیر بیماری شده است، در پایان با گله از برخی مسوولان بخاطر برخی بی توجهی ها، می گوید: امیدوارم مسوولان معرفت به خرج بدهند. این سرود کار کمی نبود، متاسفانه اصلا انگار نه انگار همچین کسی (رضا رویگری) بوده و چنین اتفاقی افتاده است. کمی به این فکر کنند که این آدم کجاست، چه کار می‌کند و چطور زندگی می‌کند. متاسفانه اصلا احوالی از من نمی پرسند و من دلخورم. در هر صورت امیدوارم مردم کشورم با این سرود دوباره شاد شوند. خوشحالم که توانستم در این سالها کاری انجام بدهم که برای مردم کشورم ماندگار شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۰
چرا دلخوری مگی مردم بدهکار شما هستند اگر به کارت ایمان داشتی دیگه جای مناقشه نیست مگر غیر این باشد در ثانی خیلی از انقلابیون هم می تونن بگن ما خونه نشین هستیم و از سفره انقلاب بی بهره شما که فقط یه سرود خوندی برادر .
به خاطر این سرود زیبا و مخصوصا نقش پررنگ و زیبای کیسان ابوعمره در فیلم فاخر مختار ، مسئولین باید قدردان این هنرمند باشند.باید کمکش نمایید ... یعنی جامعه هنری هم کمک در خوری به هنرمندانش نمیکند؟
الان نمیتونه از پس مخارج زندگیش بر بیاد
این جمله خیلی معنی داره:
فردا که بهار آید ازاد و رها هستیم"
امان از درد پیری و حس رها و فراموش شدن
حتما دوباره شاد می شویم و در پوست خود نمی گونجیم
هنوز هم ازاد ورها هستی
شما این سرود را وقتی خواندید که قرار بود: فردا که بهار آید آزاد و رها باشیم،اینکه هستیم یا نیستیم را خود شما بگو،هستیم؟؟؟
ماندگار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منم دلخورم چرا احوالی از من نمی پرسند!؟
مطیعی ها هستند
پهلوان زنده را عشق است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان