بازدید 6201
۱

دستگیری اوباش پارک ملت گرگان

کد خبر: ۱۱۰۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴ 08 February 2022

یکی از اوباش شهر گرگان که در پارک ملت این شهر با سلاح سرد به سمت مأموران حمله‌ور شده بود پس از دستگیری با دستور مقام قضایی در خیابان‌های گرگان گردانده شد.

به گزارش ایران، چند روز قبل یکی از اوباش سابقه‌دار شهر گرگان پس از ارتکاب جرم در یکی از پارک‌های این شهر با سلاح سرد به سمت مأموران حمله‌ور شده بود که با سرعت عمل مأموران پلیس زمین‌گیر و با دستور مقام قضایی در خیابان‌های مرکزی شهر گردانده و معرفی شد.

پلیس تحت حمایت کامل دستگاه قضایی است

مهدی رزاقی‌نژاد، معاون دادستان گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص این موضوع اظهار کرد: دستگاه قضایی با جدیت با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و این امر جزء دستورالعمل‌های جدی دستگاه قضایی است.

به همین منظور نیز طرح‌های محکمی را از نیروی انتظامی درخواست داشته‌ایم که طی روزهای آینده طرح‌های ضربتی مقتدرانه‌ای برای برخورد با اراذل و اوباش در سطح استان بخصوص در شهر گرگان برگزار خواهد شد. اراذل و اوباش بدانند از سوی دستگاه قضایی قرارهای تأمین سنگین و احکام قضایی سنگینی در انتظارشان خواهد بود.

معاون دادستان گرگان تصریح کرد: پلیس به‌صورت کامل تحت حمایت دستگاه قضایی است و ما درخصوص برخوردهایی که از سوی نیروی انتظامی با اراذل و اوباش صورت می‌گیرد به‌صورت کامل پشتیبان نیروی انتظامی هستیم و از نیروی انتظامی نیز تقاضا داریم هیچ‌گونه مماشاتی در برخورد با اوباش نداشته باشند.

رزاقی‌نژاد تأکید کرد: پلیس با قدرت و با جدیت در برخورد با اراذل و اوباش و مجرمان خشن وارد عمل شده و به هیچ عنوان با افرادی که با استفاده از سلاح باعث ایجاد ناامنی می‌شوند مماشات نکرده و با حداکثر ابزارهای قانونی با این افراد برخورد کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پلیس باید بمحض رویت فرد چاقو یا قمه بدست به سمتش شلیک کند. نسل این اراذل واوباش و زورگیرها روباید از روی زمین برداشت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست