بازدید 5364
۱

بازداشت عاملان درگیری با مأموران پلیس ساری

کد خبر: ۱۱۰۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰ 07 February 2022

عاملان درگیری با مأموران نیروی انتظامی ساری که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده بود، از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، چند روز قبل فیلمی از درگیری شبانه چند اراذل و اوباش با مأموران انتظامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که مربوط به کوی غفاری ساری بود. در این فیلم تعدادی از اراذل و اوباش قمه به دست با مأموران نیروی انتظامی درگیر شده بودند.

نیروی انتظامی ساری پس از انتشار فیلم صحت آن را تأیید کرد و گفته بود که درگیری اراذل و اوباش با مأموران انتظامی هنگام اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده صورت گرفت؛ طرحی که به دستگیری تعدادی از برهم زنندگان امنیت اجتماعی این منطقه منجر شده بود.

روابط عمومی دادگستری مازندران شنبه شب از قول حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران اعلام کرد: حسب گزارش ضابطان دستگاه قضایی از صحنه درگیری اراذل و اوباش منطقه کوی غفاری ساری با مأموران ناجا و انتشار تصاویر این درگیری در فضای مجازی، در اولین ساعات این حادثه دستورات قضایی لازم از سوی دادستان مرکز استان صادر شد.

با توجه به اهمیت و حساسیت این موضوع ،پس از اقدامات اولیه قضایی، عوامل انتظامی به محل مورد نظر عزیمت کرده و حدود پنج نفر از اراذل و اوباش را در کمترین زمان ممکن دستگیر کردند و متهمان با صدور قرار بازداشت روانه زندان شده‌اند و پیگیری‌ها برای دستگیری سایر متهمان نیز ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه پرونده قضایی در یکی از شعبات بازپرسی دادسرای ساری تشکیل و در مرحله تحقیقات مقدماتی است، گفت: متهمان به جرم قدرت نمایی با سلاح سرد، اخلال در نظم و امنیت عمومی، شرب خمر، تمرد و مقابله با مأموران انتظامی در حال انجام وظیفه دستگیر شده‌اند و پرونده در حال بررسی است.

اکبری، مبارزه جدی و مستمر با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی را مهمترین مأموریت دستگاه قضا برشمرد و هشدار داد: با برهم زنندگان نظم، امنیت و آرامش جامعه هیچ مماشاتی نخواهیم داشت و به مردم استان مازندران اطمینان می‌دهیم اشد مجازات بدون هیچ اغماض قانونی در انتظار اقدامات شرورانه و ضد امنیت عمومی خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چه مماشاتی ندارید همین افراد عده زیادی رو صرب و جرح کردن خفت گیری کردن و ... سابقه دار هستن هی گرفته و آزاد میشن و عده زیادی ماه ها و سال ها برای رسیگی به شکایتشون از پله های این دادگاه و آن دادگاه بالا رفتن و ... الانم راست راست تو خیابون میچرخن حالا که نوبت به خود پلیس میرسه سریع میگرنشون یکهفته ای هم حکم صادر میکنن معلوم نیست تکلیف بقیه ملت با این اوباش چیه؟!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی