بازدید 4348

رهبر کره شمالی برای رئیس جمهور چین پیام فرستاد

رهبر کره شمالی با ارسال پیامی به رئیس جمهور چین، ضمن تبریک گشایش بازی های المپیک، بر روابط استراتژیک دو کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۰۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵ 04 February 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از یونهاپ، «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی روز جمعه با ارسال پیامی به «شیء جین پینگ»، رئیس جمهور چین، ضمن تبریک آغاز به کار المپیک زمستانی پکن، بر روابط استراتژیک شکست ناپذیر بین دو کشور تاکید کرد.

پیام رهبر کره شمالی به رئیس جمهور چین در حالی ارسال شده که به دلیل تصمیم کمیته بین المللی المپیک (IOC)، تیمی از کره شمالی در بازی‌های زمستانی شرکت نمی‌کند.

خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA) با انتشار پیام رهبر این کشور به مقام ارشد چین گفت: افتتاح موفقیت‌آمیز بازی‌های المپیک زمستانی پکن با وجود بحران بهداشت جهانی و شرایط سخت بی‌سابقه، پیروزی بزرگ دیگری است که چین سوسیالیست به دست آورده است.

کیم همچنین بر روابط قوی کره شمالی و چین در این پیام تاکید کرد و قول داد که به طور پیوسته روابط را تا مرحله عالی توسعه دهد.

کیم گفت: روابط کره شمالی و چین به روابط راهبردی شکست ناپذیری تبدیل شده است که هرگز با هیچ عاملی در مسیر مبارزه برای دفاع و پیشبرد آرمان مشترک شکسته نمی‌شود و دو طرف و مردم دو کشور وحدت و همکاری را در همه زمینه‌ها از جمله سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش تحکیم کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار