بازدید 4417

چگونه فروش سایت خود را افزایش دهیم؟

کد خبر: ۱۱۰۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 03 February 2022

مطابق با تصویر زیر از وبسایت internetlivestats میتوان برداشت کرد که روزانه به صورت میانگین در گوگل 6 میلیارد جستجو صورت میگیرد. با توجه به تحقیقاتی که ما انجام دادیم میزان 150 میلیون سرچ مربوط به فارسی زبان ها هستند که این نشان دهنده اهمیت سئو در دنیای دیجیتال می باشد.

اگر می خواهید درآمد خود را چندین برابر کنید و فروش اینترنتی را تجربه کنید، با من همراه باشید.

چگونه فروش سایت خود را افزایش دهیم؟

من محمد دهقانی هستم، مدیر مجموعه seoedu و در اینجا قراره یک مسیر جدید را برای کسب درآمد شما از اینترنت و همینطور تحولی که این روش در کسب و کار شما ایجاد می کند صحبت کنم.

سئو چیست به زبانی ساده و کاملا روشن

اینجا جای تعریف سئو بسیار خالی بوده و برای کسانی که با سئو آشنا نیستند باید بگویم سئو به مجموعه اقدامات و فعالیت هایی گفته می شود که شما انجام می دهید تا وبسایت شما در نتایج برتر گوگل یعنی صفحه اول قرار بگیرد.  یا به زبانی ساده تر زمانی که شما یک کلمه ای را در گوگل جستجو می کنید مثل خرید کفش، یک سری از سایت ها را در صفحه اول گوگل مشاهده می کنید.

این وبسایت ها به استفاده از سئو به نتایج برتر گوگل دست پیدا کرده اند و در نتیجه با قرار گرفتن وبسایت شما در رتبه های برتر گوگل فروش بسیار زیادی برای شما رخ خواهد داد.

مثالی از قدرت سئو و بهینه سازی سایت

چگونه فروش سایت خود را افزایش دهیم؟

برای نمونه میزان سرچ کلمه خرید گلس گوشی، قیمت گلس گوشی و کلماتی از این قبلی در گوگل ماهانه 10.000 دفعه می باشد. تصور کنید قیمت یک گلس مبلغ 20.000 تومان باشد و در بدترین حالت ممکن از این 10.000 نفر، 1000 نفر از شما خرید کنند، چه اتفاقی می افتد؟ فروش شما چقدر خواهد بود؟ آن هم فقط از گلس، بماند که قطعات و لوازم دیگر را می توانید بفروشید.

این فقط مثالی از حوزه لوازم گوشی بود و می توان موارد بسیار زیادی را در زمینه های دیگر نام برد و بررسی کرد.

پس قدرت سئو را تا به اینجای کار متوجه شدید.

خدمات seoedu برای کمک به کسب و کار شما

چگونه فروش سایت خود را افزایش دهیم؟

ما در مجموعه seoedu می توانیم در زمینه سئو و طراحی سایت به شما کمک کنیم تا بتوانید محصول یا خدمات خود را به افراد بیشتری نمایش داده و در نتیجه فروش باور نکردنی را از طریق گوگل تجربه نمایید.

ما در seoedu خدماتی از قبیل طراحی سایت، سئو سایت، تولید محتوا، مشاوره سئو و آموزش سئو می پردازیم.

برونسپاری سئو یا یادگیری سئو؟

یک سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد، این است که من سئو سایت خود را به شرکت دیگری بسپارم یا آموزش سئو را شروع کنم و خودم به بحث سئو سایت بپردازیم؟

اگر بخواهم صادقانه به سوال شما پاسخ دهم باید بگویم در حالتی که شما خودتان سئو را یادگرفته و انجام دهید هزینه های شما به شدت کاهش یافته و در نتیجه با مبلغ کمتری می توانید در گوگل رتبه بگیرید و به فروش دست پیدا کنید.

اما اگر شما زمان نداشته باشید و بخواهید بر روی سئو سایت خود نیز وقت گذاشته و سرمایه گذاری کنید، قطعا لازم است تا شما از یک شرکت معتبر در زمینه سئو کمک گرفته و پروژه خود را به آن ها واگذار نمایید.

سایت فروشگاهی بزنم یا خدماتی؟

با توجه به اینکه قیمت طراحی سایت فروشگاهی و خدماتی تفاوت خیلی زیادی باهم ندارند شما باید در نظر داشته باشید که در کدام حوزه فعالیت می کنید و دوست دارید در چه زمینه ای در گوگل بدرخشید.

همین حالا با توجه به کسب و کار خود تصمیم گرفته و سایت خود را طراحی و سئو آن را آغاز کنید.

شما می توانید برای طراحی سایت و همینطور سئو سایت خود از خدمات مجموعه seoedu استفاده نمایید.

هزینه سئو سایت چقدر است؟

در مورد اینکه هزینه سئو وبسایت شما چقدر خواهد بود باید یک سری نکات را به شما بگویم تا بتوانید با توجه به آن ها خودتان یک تخمین قیمت بزنید.

در بحث هزینه سئو سایت مواردی از قبیل، سختی حوزه، مشکلات وبسایت شما، هزینه های تولید محتوا، هزینه رپورتاژ آگهی و همینطور تجربه شخص یا شرکتی که وبسایت شما را برعهده می گیرد تاثیر گذار می باشد.

حوزه هایی مثل خرید بلیط، ثبت شرکت، تور گردشگری جزو سخت ترین و پر رقابت ترین حوزه های وب فارسی می باشند.

اما شما می توانید با تماس گرفتن با مجموعه seoedu با شماره 09130904084 به صورت رایگان مشاوره دریافت کنید و همینطور هزینه سئو خود را به دست آورده و برآورد نماید.

سئو سایت شامل چه مواردی می شود؟

زمانی که شما میخواهید پروژه سئو وبسایت خود را برون سپاری کنید باید بدانید که شخصی که پروژه شما را برعهده می گیرد چه خدماتی را به شما ارائه خواهد داد. در این بخش می خواهم تعدادی از خدمات seoedu که با گرفتن پروژه شما به شما ارائه می دهد به صورت مختصر اعلام نمایم.

  1. تحقیق کلمات کلیدی: بررسی کلماتی که برای شما درآمد زا بوده و می تواند کسب و کار شما را متحول کند.
  2. تعیین استراتژی کلمات کلیدی: اینکه هر کلمه کلیدی روی چه صفحه ای سئو شود در این بخش قرار میگیرد.
  3. تدوین استراتژی محتوایی وبسایت: برای شما به صورت ماهانه تقویم منسجم ارائه می گردد تا مطالب شما به بهترین شکل ممکن منتشر شده و قدرت صفحات به درستی به یکدیگر منتقل شوند.
  4. تدوین استراتژی رپورتاژآگهی: با داشتن یک نقشه عالی و استراتژی قوی میتوانیم با کمترین میزان هزینه، بهترین نتیجه را از کمپین های رپورتاژ خود دریافت کنیم.
  5. گزارش ماهانه: در این بخش به صورت ماهانه از عملکرد سئو سایت به شما گزارش داده خواهد شد و روند پیشرفت سایت شما مشخص می گردد.

شما می توانید همین حالا جهت افزایش فروش و درآمد خود در حوزه کاریتان به صورت رایگان از کارشناسان seoedu مشاوره دریافت نمایید، جهت مشاوره همین حالا با شماره 09130904084 تماس حاصل نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها