بازدید 7228
۳

فرار از سگ های ولگرد جان خانم دکتر را گرفت

کد خبر: ۱۱۰۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳ 02 February 2022

خانم دکتر جوانی که برای فرار از حمله سگ‌های ولگرد در اهواز با یک خودرو تصادف کرده و به کما رفته بود با وجود تلاش پزشکان برای نجات وی، جان باخت.

به گزارش ایران، علی انصاری، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در تشریح این حادثه به فارس گفت: ساعت چهار بعد از ظهر یکشنبه 10 بهمن خانم دکتر مریم جوادپور که یکی از اعضای هیأت علمی و مدیر گروه فقه و حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوزستان بود پس از خروج از دانشگاه پای پیاده به سمت خانه در حرکت بود که حین پیاده‌روی در نزدیک فلکه فرهنگ شهر ناگهان سگ‌های ولگرد او را دنبال کردند.

وی برای اینکه از دست سگ‌ها فرار کند به سمت جاده رفت اما به محض ورود به جاده یک خودرو با وی برخورد کرد و بشدت مصدوم شد. پس از انتقال وی به بیمارستان پزشکان تشخیص دادند ایشان دچار ضربه مغزی شده و تحت عمل جراحی قرار گرفت اما با وجود تلاش پزشکان و پس از انجام دو عمل جراحی روی مغز وی روز گذشته جان باخت.

به گفته انصاری راننده خودرو که خانم بود برای اینکه خانواده این استاد دانشگاه را پیدا کند و به آنها اطلاع بدهد سیم کارت وی را وارد گوشی خود کرده و خانواده متوفی را در جریان تصادف قرار داد.

این حادثه در حالی اتفاق افتاد که چند روز قبل دکتر سیدمحمد علوی رئیس مرکز بهداشت خوزستان نسبت به خطرات حمله سگ‌های ولگرد هشدار داده و گفته بود؛ برخی مواقع شاهد حمله سگ‌های ولگرد به کودکان و خانم‌های باردار بوده‌ایم که حتی منجر به سقط جنین آنها شده است.

مرکز بهداشت استان ساماندهی سگ‌های بلاصاحب را جزو وظایف خود می‌داند و بارها علیه شهرداری شکایت کرده‌ایم و همچنان این موضوع را از طریق دستگاه‌های مربوطه پیگیری می‌کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
هر چیزی مجلس تصویت میکنه بعد رویدادهاش خبرساز میشه. جمع کنید فریبکاری رو
در واقع دویدن به خیابان و برخورد با خودرو جان خانم دکتر را گرفت نه سگ!
حامیان سگ گربه تحویل بگیرید چرا ساکت شدید همه این سگ ها باید جمع و به کشور دوست و برادر چین فرستاده شود همین بس
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر