بازدید 10880
۹

وحشت پمپئو از احتمال احیای برجام

مایک پمپئو وزیر امور خارجه دولت تندرو و جنگ طلب دونالد ترامپ که همچون بسیاری از تندروها در آمریکا این روزها از مذاکرات وین میان ایران و گروه ۱+۴ برآشفته است، اعلام کرد؛ به نظر می رسد دولت بایدن قصد دارد به توافق هسته ای ایران باز گردد.
کد خبر: ۱۱۰۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ 30 January 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا این مقام جمهوری خواه پیشین آمریکا در گفت و گو با شبکه خبری فاکس نیوز در پاسخ به سوال مجری از وی در مورد جدا شدن سه عضو تیم مذاکره کننده این کشور در مذاکرات غیرمستقیم وین به ریاست رابرت مالی، گفت: نمی دانم این افراد چرا استعفا کردند؛ امیدوارم دلیل این کار آنها عدم تحمل مماشات باشد؛ من نیز نمی توانم این مماشات را تحمل کنم.

این حامی کارزار شکست خورده فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: اما به نظر می رسد اکنون قصد داریم مماشات کنیم. قرار است ایران با میلیادرها دلاری که به این کشور می دهیم، برنده بازی شود.

این مقام تندروی سابق آمریکایی با هراس از نفوذ منطقه ای ایران و تداوم اتهام پراکنی های بی اساس خود مدعی شد این پول علیه دوستان و متحدان ما در خاورمیانه، خلیج فارس و اسرائیل هزینه می شود و در نهایت آمریکا را به خطر می اندازد.

پمپئو ادعا کرد: واقعاً فاجعه است. فکر کنم به توافقی برمی گردیم که باراک اوباما رئیس جمهوری وقت آمریکا در سال ۲۰۱۵ آن را امضا کرد.

وزیر خارجه دولت ترامپ در پاسخ به سوال دیگر مجری فاکس نیوز که پرسید؛ مخالفان توافق هسته ای ایران از تیم مذاکره کننده آمریکا جدا شده اند و این خبر خوبی برای واشنگتن نیست زیرا نمی توان جلوی هسته ای شدن ایران را گرفت، گفت: این امر خبر خوبی نیست. ظاهراً این دولت (بایدن) به جای درک این حقیقت که ایران با منابع مالی زیاد کشوری بسیار خطرناک است، در مسیر احیای توافقی شکست خورده گام بر می دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۹
اين پمپيو چرا هنوز زنده است .... ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
سرش مفت نمیرزه.
این بنده خدا که همیشه در حال وحشته.
همیشه باید دور و بر هر مسئولی و هر مدیری چند تا دوره قابچین و چند تا تندرو باشه مثل اینکه!
مردم همه سرکارند. وحشت کدومه . همش بازی . دولت قبل از کری امضاء گرفت و زدند زیرش این آقایان هم از کس دیگر .امضاء میگیرند. و آخرش هم هیچ. روز از نو روزی از نو. همه این حرفها را به نانوا هم بگویید صبح تا شب تا پولشو نگیره یک قرص نان نمی دهد. بروید به فکر اب و نان خانواده بشوید که شب که به سوی خانه برویم نگاه ها به دست مرد خونه هستش. این حرفها را تو خونه قبول نمی کنند. میگویند چی آوردی
گور بابای پمپئو، ولی اگر قرار باشد ÷ول های ما، مثل برجام قبلی ÷س از آزاد شدن در لبنان و فلسطین و عراق و سوریه و ... هزینه شود همان بهتر که نه برجامی باشد و ئنه ÷ولی آزاد شود. من هم از چنین فرجامی در هراسم!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
پمپئو از این همراهی شما قدردانی میکنه.
عمو جون وحشت نکن هیچ توافقی نخواهد شد .
بیخودی ملتو خوش بین نکنید
به تیر غیب باید محو و نابود شود این خائن و قاتل سردار دلها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار