بازدید 47796
دو هزار و نهصد و چهل و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش مجلسی‌ها به اظهارات تند رئیس اتاق بازرگانی علیه نمایندگان / مجوز مذاکره مستقیم با آمریکا، خروجی کدام جلسه امیر عبداللهیان بود؟ / پلیس: در تصادفات غالباً با یک آهن‌پاره مواجهیم / تعریف وزیر کشور از زنان مجرد قطعی

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: انتقاد تند «عبدی» درباره تغییر ریل اصولگرایان از مخالف برجام به حامی توافق احتمالی وین / نظر یک نماینده درباره ایده توافق موقت / واکنش وزیر علوم به اخراج اساتید / انتشار نامه سرگشاده رئیس دولت اصلاحات به رهبری و مردم تکذیب شد ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶ 25 January 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

تعریف وزیر کشور از زنان مجرد قطعی

وحیدی وزیر کشور در صحن علنی: بیش از ۴ میلیون زن سرپرست خانوار داریم.اگر به زنان سرپرست خانوار توجه نکنیم، بسیاری از آسیب های اجتماعی گریبانگیر ما می شود. زنانی که همسرشان فوت شده، زنان مطلقه، زنان که تجرد قطعی دارند، زنان بدسرپرست که همسر از کار افتاده یا زندانی و فراری دارند، زن سرپرست خانوار محسوب می شود. زنانی که به ۴۵، ۵۰ و ۵۵ سال رسیده و مجرد باشند، مجرد قطعی محسوب می شوند. برای هر استان متفاوت در نظر گرفته شده است./باشگاه خبرنگاران

پلیس: در تصادفات غالباً با یک آهن‌پاره مواجهیم/این خودروها تی‌.ان‌‌.تی نداشتند که منفجر شوند

رئیس پلیس راهور: آقای سازمان استاندارد چند بار در خط رفتی و تست تصادف را شاهد بودی؟ چرا فرافکنی می‌کنید؟ اگر بخواهیم کروکی ۱۱ ساله را تحلیل کنیم و بگوییم چند کیسه هوا باز شده که خیلی به ضرر خودروسازها خواهد شد.در تصادفات غالباً با یک آهن‌پاره مواجهیم و تأکید ما بر ایمنی خودروست. از خودروسازان می‌خواهیم که خودروی ایمن تولید کنند و دست مردم دهند.چرا در بهبهان باید سه پراید و یک سمند آتش بگیرد؟ این خودروها تی‌.ان‌‌.تی نداشتند که منفجر شوند، گمان می‌کنم خودروسازها مزاح کرده و می‌گویند مردم با زاویه مناسب تصادف کنند./ تسنیم

تذکر نماینده مجلس درباره مداخلات علی آقامحمدی در سیاست های اقتصادی کشور

روح الله ایزدخواه: ‏ثبت تذکر به رئیس جمهور و هفت وزیر اقتصادی در زمینه مداخلات غیرمسئولانه آقای علی آقامحمدی در سیاست‌های اقتصادی کشور که با رویکرد اقتصاد سرمایه داری رخ می‌دهد.

اسم فریدون در پرونده کروز به عنوان متهم نیامده است

مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه:پرونده دریافت رشوه حسین فریدون از شرکت کروز مفتوح است و هنوز منجر به صدور کیفرخواست نشده است.اسم فریدون در پرونده کروز به عنوان متهم نیامده است.

سلیمی: مجلس قاطعانه تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی را پیگیری خواهد کرد

عضو هیات رئیسه مجلس:صحبت هایی که درمورد نمایندگان مجلس در اتاق بازرگانی زده شد شگفت آور بود، با فضاسازی به دنبال منصرف کردن نمایندگان از نظارت و تحقیق و تفحص هستند.مجلس جای سوال کردن است، بحث شفاف سازی باید در همه ارگان ها رعایت شود.براساس قانون اساسی، نمایندگان مجلس اجازه تحقیق و تفحص از تمام امور کشور را دارند.تحقیق و تفحص در مجلس یازدهم به اوج خود رسیده، از ابتدای انقلاب تاکنون چنین سابقه ای در مجلس شورای اسلامی نبوده است.از اتاق بازرگانی سوال داریم که در سال های گذشته در حوزه صادرات چه کاری انجام داده‌اند؟

برف و کولاک ترکیه، بلای جای تیم ملی ایران و رقبا

برف و کولاک در ترکیه بازی تیم ملی کره جنوبی و لبنان در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را تحت الشعاع قرار داد.برف و کولاک در ترکیه باعث شده تا مهدی طارمی، ستاره تیم ملی کشورمان در این کشور گیر کند. وی تا الان نتوانسته پروازی پیدا کند تا به تهران بیاید و به اردوی تیم ملی قبل از بازی پنجشنبه مقابل عراق ملحق شود.به نظر می رسد این کولاک در ترکیه بازی تیم ملی کره جنوبی با لبنان همگروهان ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را تحت الشعاع قرار داده است.قرار بود کاروان کره جنوبی امروز به لبنان برسد؛ اما به دلیل شرایط جوی نامناسب ترکیه، پرواز به لبنان به فردا (چهارشنبه) موکول شد./خبرآنلاین

انگلیس ایران را تهدید کرد؛ برجام فرو بپاشد، همه گزینه‌ها روی میز است

لیز تراس، وزیر امور خارجه انگلیس:این مذاکرات فوری است و پیشرفت به اندازه کافی سریع نبوده است. ما به همکاری نزدیک با متحدان خود ادامه می‌دهیم، اما مذاکرات به بن‌بست خطرناکی نزدیک می‌شود.ایران اکنون باید انتخاب کند که آیا می‌خواهد توافقی را نهایی کند یا مسئول فروپاشی برجام (توافق هسته‌ای) باشد و اگر برجام فرو بپاشد، همه گزینه‌ها روی میز است./فارس

حقوق سربازان افزایش یافت

میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون تلفیق بودجه:طبق مصوبه امروز ما در کمیسیون تلفیق، حداقل حقوق سربازان در سال آتی به ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان خواهد رسید. ‏حقوق ماهیانه سربازان متاهل نیز ۵ میلیون تومان خواهد شد. ‏به طور میانگین، حقوق سربازان نسبت به امسال سه برابر می‌شود تا بخشی از آلام این عزیزان التیام یابد.لذا حقوق سربازان مجرد غیرعملیاتی معادل ۶۰درصد یک پایور، سربازان مجرد عملیاتی معادل ۷۵درصد یک پایور و سربازان متاهل معادل ۹۰درصد یک پایور خواهد شد.پارسال، متوسط حقوق سربازان ۳۰۰ هزار تومان بود؛ این رقم امسال به ۱.۵ میلیون تومان رسید و سال بعد بالای ۳.۵ میلیون تومان خواهد شد.در سال ۱۴۰۱، هیچ سربازی کمتر از ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان دریافتی نخواهد داشت./شبکه خبر

فداییان اسلام در زمان امام خمینی بیشتر از زمان همه پیامبران بود

‏سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:تبلیغ مُبلغ با یاری مردم استمرار می‌یابد، حتی حضرت نوح نیز پس از ۹۵۰ سال تبلیغ یک کشتی آدم نتوانست جمع کند. این پیامبر به خداوند گزارش می‌دهد که تبلیغ من فایده ندارد و مردم از من فرار می‌کنند. پیامبر اسلام (ص) در زمان ۱۰ سال توانست ۱۲۰ هزار جنگ‌جو همراه خود کند. در زمان امام خمینی (ره) از زمان تمام پیامبران فدایی برای اسلام و خدا بیشتر شد. دلیل آن نیز رشد دانایی در بین افراد است./مهر

«چمران» از بیمارستان مرخص شد

مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران، از بیمارستان مرخص شد و گفت: به لطف الهی و دعای خیر مردم در حال حاضر در سلامتی به سر می‌برم و با اعلام رضایت پزشکان در منزل استراحت خواهم داشت.بر اساس اعلام روابط عمومی شورای شهر تهران، وی افزود: به زودی و در زمانی که پزشک معالج مجوز دهد، در صحن شورا حضور خواهم یافت. موضوع عمل جراحی سر صحت ندارد و جراحی من در حد یک عمل آنژیو بود و اکنون به لطف خداوند در سلامتی به سر می‌برم.

انتشار نامه سرگشاده رئیس دولت اصلاحات به رهبری و مردم تکذیب شد

فعال سیاسی اصلاح‌طلب وجود نامه سرگشاده رئیس دولت اصلاحات به مردم را تکذیب کرد و گفت: اگر قرار باشد آقای خاتمی صحبتی انجام دهند در رسانه رسمی خودشان منتشر خواهند کرد.جواد امام فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با ایلنا، درباره انتشار نامه سرگشاده از طرف سیدمحمد خاتمی به مردم گفت:‌ خبر این نامه تکذیب می‌شود، برخی به دنبال آن بودند که وجود نامه را به ملاقات ایشان با آقایان ناطق نوری، روحانی و سیدحسن خمینی نسبت دهند اما این نامه به هیچ عنوان صحت ندارد. آقای خاتمی قبلا دغدغه‌هایش را منعکس کرده و هرجایی احساس کند که حرفی برای گفتن دارند، مستقیم یا غیرمستقیم منعکس می‌کند. کسانی که آمدند خبری را مطرح کردند که قرار است ایشان به طور ویژه بیاید صحبتی را در قالب نامه منتشر کند، اساسا اینطور نیست و آن‌ها می‌خواهند با نقدهایی که در اجتماع است، فرار کنند و اخباری که درست نیست را منتشر می‌کنند.

وی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود نامه‌ای به رهبری نوشتند و قرار است آن نامه را منتشر کنند، گفت:‌ نه این خبر هم تکذیب می‌شود. قبلا به رهبری نامه‌ای فرستادند و اگر قرار بود آن نامه را منتشر کنند، همان موقع منتشر می‌کردند. اگر قرار است نامه‌ای منتشر شود، مخاطبان نامه باید آن را به نام منتشر کنند. تا آنجا که خبر دارم اخیرا هم نامه‌ای به رهبری ننوشتند. گمانه‌زنی‌هایی که نسبت به آقای خاتمی در فضای مجازی مطرح شده، صحت ندارد.

واکنش وزیر علوم به اخراج اساتید

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در دانشگاه‌های ما تصمیمات سیاسی گرفته نخواهد شد. از طرفی دانشگاه باید استقلال خودش را داشته باشد. محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران در واکنش به اخراج برخی از اساتید اظهار داشت: روند جذب اعضای هیات علمی و تبدیل وضعیت آنها و ارتقای هیات علمی آنها یک روش علمی و سیستماتیک است که در هر دانشگاه انجام می‌شود. ورود به استقلال دانشگاه‌ها شاید درست نباشد. هر دانشگاهی استقلال، سیستم اداری و الزامات خاص خود را دارد. باید به استقلال دانشگاه تهران احترام بگذاریم. اگر مواردی باشد، می‌تواند توسط ذینفعان مورد پیگیری قرار بگیرد. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: این گونه موارد مربوط به دانشگاه‌ها را نباید سیاسی کنیم، زیرا هر دانشگاهی استقلال خاص خود را دارد. همچنین گروه‌های آموزشی و هیات‌های علمی جذب حوزه اختیارات خود را دارند و بر اساس قواعد جاری و ساری خود تصمیم گیری می کنند.زلفی گل گفت: در دانشگاه‌های ما تصمیمات سیاسی گرفته نخواهد شد. ما هم سعی کنیم اینها را سیاسی نکنیم دانشگاه باید استقلال خودشان را داشته باشند.

نظر یک نماینده درباره ایده توافق موقت

نماینده مردم اراک با بیان اینکه ملت ایران اهل مذاکره و گفت و گو هستند، گفت: ایده توافق موقت مجهول است و زوایای آن برای ما مشخص نیست و نمی‌توان به چنین توافقی اعتماد کرد.«محمد حسن آصفری» در گفت و گو با ایرنا در مورد مطرح کردن ایده توافق موقت در مذاکرات وین گفت: موضوع توافق ایران با غرب باید شفاف باشد و طرح ایده توافق موقت معلوم نیست چه نتیجه ای برای کشور داشته باشد و نمی‌تواند مورد اعتماد ملت ایران واقع شود.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: غربی‌ها باید از طریق مذاکره صادقانه، مسائل و مشکلات خود را با ایران در میان بگذارند و ما علاقه مند هستیم که موارد و مسائل کشور را در قالب گفت و گو و مذاکره حل و فصل کنیم؛ البته به شرط اینکه پشت این توافقات و مذاکرات پایبندی و اجرای تعهدات طرف مقابل باشد.عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه ملت ایران با تمدنی چندین هزار ساله اهل مذاکره و گفت و گو هستند و از مذاکرات و تهدیدات هیچ ترسی ندارد تاکید کرد: آمریکایی‌ها باید متوجه باشند با تهدید و فشار بر ملت ایران نمی‌توانند به اهداف خود برسند و اگر حرفی برای گفتن دارند، باید در قالب مذاکره مطرح کنند. وی با اشاره به مذاکرات برجامی و خروج آمریکا از این توافق‌نامه گفت: هنوز تکلیف آمریکا در توافق نامه پیشین مشخص نشده است. باید تکلیف مذاکرات گذشته ما با آمریکایی ها روشن شود و اقداماتی که آمریکایی ها باید بعد از امضای توافق به آن عمل کنند، اجرایی و عملیاتی شود.

ادعای چهره روحانی جنجالی در مورد خلع لباسش

سید مهدی صدرالساداتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی مدعی شد که بنا بر حکم دادگاه خلع لباس شده است. سید مهدی صدرالساداتی از فعالان فضای مجازی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام مدعی شد که دادگاه ویژه روحانیت در حکم تجدید نظر بخاطر شکایت مجدد سازمان اوقاف و امور خیریه از وی حکم به خلع لباس دائم روحانیت داده است.

انتقاد تند «عبدی» درباره تغییر ریل اصولگرایان از مخالف برجام به حامی توافق احتمالی وین

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب، تغییر موضع بنیادین اصولگریان و تبدیل آنان به حامی توافق احتمالی وین در دولت رئیسی را مورد انتقاد قرار داد و در توئیتی نوشت: فکر می‌کردم که برخی فعالان رسانه‌ای اصولگرا آن قدر صداقت و شجاعت دارند که اگر دولت منسوب به خودشان هم خلاف تحلیل‌های آنها عمل کرد آن را نقد کنند یا حداقل حمایت نکنند. ولی موضع آنها در برابر مذاکرات برجام و آمادگی برای گفتگو با آمریکا و سفر مسکو نشان داد که حقارت آنها حد ندارد.

مجوز مذاکره مستقیم با آمریکا خروجی کدام جلسه امیر عبداللهیان بود؟

روایتی از صادرکننده و زمان مجوز مذاکره با آمریکا منتشر شده است.هادی محمدی خبرنگار نزدیک به وزارت خارجه، روایتی از صادرکننده و زمان مجوز مذاکره با آمریکا منتشر کرد.

واکنش رئیس مجلس به اظهارات رئیس اتاق بازرگانی

پس لرزه‌های اظهارات جنجالی رئیس اتاق بازرگانی که چند وقتی است انتقادات شدید مجلسی‌ها را در پی دارد، امروز به ایستگاه رئیس مجلس رسید و قالیباف در پاسخ به تذکر یک نماینده به این ماجرا واکنش نشان داد.در جریان رسیدگی به طرح تحقیق و تفحص از شرکت سیاحتی علیصدر همدان، علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس در تذکری با بیان اینکه هر نماینده می تواند از همه امور کشور تقاضای تحقیق و تفحص داشته باشد که اتاق بازرگانی نیز یکی از این سازمان ها بود که تحقیق و تفحص آن از سوی نمایندگان مطرح شد، با اشاره به اظهارات یکی از مسئولان اتاق که مسائلی را به مجلس نسبت داد، گفت: آن ها سعی دارند یا نمایندگان را از تحقیق و تفحص منصرف کرده و یا نتیجه آن را پیشاپیش زیر سوال ببرند.

وی خطاب به قالیباف ادامه داد: از شما و آقای نیکزاد برای دفاع جانانه از مجلس تشکر می کنم اما می خواهم تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی خارج از نوبت و فوری پیگیری شود.محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: مسئول اتاق بازرگانی گفته که اظهارات من به این شکل نبوده است لذا ما نمی خواهیم وارد موضوع شویم و پیگیری های لازم را انجام می دهیم و از جایگاه مجلس دفاع کرده و می کنیم؛ اما نباید موضوعات را به یکدیگر ارتباط داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنان خاطرنشان کرد: یک تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی نیز از مدت ها پیش مطرح شده و در کمیسیون اقتصادی بررسی و به تصویب رسیده که در نوبت خود به صحن می آید و این تحقیق و تفحص به خاطر حرف های افراد نیست. ما انفعالی عمل نکرده و طبق روال قانونی اقدام خواهیم کرد.

گفتنی است؛ انتشار فیلمی از سخنان رئیس اتاق بازرگانی ایران درباره موضع گیری اقتصادی برخی نمایندگان مجلس با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده بود. هرچند شافعی در توضیحات جدید اعلام کرد که این فیلم تقطیع شده و او قصد بی احترامی به مجلس را نداشته است، ماجرا به همین جا ختم نشد و نائب رئیس مجلس در جلسه هفته گذشته صحن علنی واکنش به اظهارات اخیر رئیس اتاق بازرگانی گفت که آقای شافعی در قد و قواره ای نیست که بگوید ما از مجلس پشتیبانی می کنیم، حرفی که او زده گنده تر از دهانش است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۱۰۹
بسلامتی بالاخره مذاکره مستقیم در دستورکارقرارگرفت ! مبارکه انشالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
آن وقت مبارک چی؟
امان از حافظه کوتاه مدت و بلند مدت که فراموش کار هست!
فروش تابوت چرخداری به نام پراید انهم به قیمت ۱۸۰ میلیون ظلم به خریداران نیست ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
معادل 7 هزار دلار!!!
قیمت جهانی این خودرو 1000 دلار هم نیست.
مخالفان مذاکره با آمریکا همان کاسبان تحریم ، روس پرستان ، چین پرستان و انگلیس پرستان هستند

این گروهها منافع ملی مردم و کشور ایران را قربانی منافع خودشان و دشمنان ایران می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
اگر منافع ملی برای شما مهم بود که اصلا برجام در کار نبود که دشمن و دوست را در مورد خاک کشورمان اجازه بدهید صحبت کنند و 20 سال هم کشور بدهید
حالا جالبه دشمن اصلی را به به می کنید!!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
حاج حسین کیهانی
کم کم دارید با مردم موافق میشید که مذاکره با آمریکا از دوستی با روسیه بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
یه روز سر کیفن میگن مذاکره کنیم یه روز شب خوب نخوابیدن میگن مذاکره ممنوع معلوم نیست قصدشون چیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
خیلی پررو هستید و آدرس غلط هم ندهید
قطعا حرفهای وزیر خارجه در مورد مذاکره مستقیم با آمریکا موجب خشم و وحشت کسانی شده است که مردم ایران هیچ ارزشی برایشان ندارد
انگلیس زر مفت زیاد میزنه ، مستقیم با آمریکا مذاکره کنین یا به نتیجه میرسین یا نه ، بابا این اروپایی ها هیچی نیستن فقط کلاس و ادبیات قشنگ بلدن وگرنه کلا واداده هستند و هیچ اختیاری ندارن
باسلام اول ازشهرداری ها و زارت راه که بیش از 30 سال است اتوبانشمال تمام نشده واز گمرک چرا وچرا این همه مال مردم راتملیک کرده واز دارایی که مالیات ا رزش افزوده کجا می رود با ما کسر بودجه داریم از دادگستری چرا پرونده ها اینقدر طول می‌کشد تامتهم ها با ضمانت راحت بگردند
از مذاکره مستقیم با آمریکا حمایت می کنیم

مرگ بر روسیه
مرگ بر چین
مرگ بر انگلیس

مرگ بر کاسبان تحریم
مرگ بر کاسبان تحریم
مرگ بر کاسبان تحریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
کاسبان تحریم همان غرب گدا هایی بودن که با 3 کشور اروپایی نشستند و سعد اباد را اجرا کردن
جناب وزیر علوم چرا زمانی که با اساتید دانشگاه برخورد سیاسی می‌شود نمی‌گویید بخاطر اظهار نظر نباید برخورد قهری کرد؟
متاسفانه روزنامه تسنیم شده تعیین تکلیف کن وزیر امور خارجه ایران و وزارت خارجه! وباز هزاران بار تاسف که کسی با گستاخی های این خبرگزاری برخودار نمی کنند! و عملا سیاست خارجی ایران را به دست گرفته، متاسفانه ظریف راست می گفت.
مذاکره مستقیم ،تخیلی بیش نیست
دولت لرزان بایدن رفتنی است و هیچ طرفی با انها مذاکره نمی کند
روسیه مثل اب خوردن اوکراین را خواهد گرفت چون دولت بایدن ضعیف است
درجلسه ای که بمنظور رفع مشکل سیاسی اقتصادی درجریان است متاسفانه نمایندگان ما دوست ودشمن را درجلسه کامل نمی شناسند وتوجه به نمایندگان دیگر کشورها که علاقه ای به نتیجه رسیدن جلسه ندارند چون منافع انها در ادامه داشتن این مشکل در کشور ماهستند اصطلاح گاهی بمیخ میزنند وگاهی به نعل این مشکل فقط با حضور رودررو نمایندگان کشور مربوطه حل میشود نیاز به حضور دیگر کشورهایی که بظاهر دوست ودر باطن منافع انها بعد رفع مشکل برجام بخطر میافتد
مجلسی که دقیقه ای صد میلیون تومان هزینه بر می‌دارد!واقعا هیچ کس در قد وقواره ای نیست که بخواهد راجع به آن صحبت کند! داد بر ما
به به جناب عبدی که حتی سفر به روسیه را هم مصداق به چه چیزهایی حواله می کند!!!!!
خیلی جالب است ایران پروتکل روسیه را قبول نمی کند و میزبان که روسیه است را تحت فشار می گذارد که ما این شکلی سفر می کنیم و دیدار صورت می گیرد و طرف مقابل هم قبول می کنند ولی مغرضان با وارونه کردن حقایق و خاله زنک به چه چیزهایی متوسل شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
اره تو راست میگی اصلا ما دهن روسیه رو سرویس کردیم ما 6 بر صفر از روسیه جلو افتادیم اصلا ما خیلی خوبیم
برجام خیانتی که 20 سال کشور را بازیچه دشمنان کرد و در مورد خاکمان صحبت کردید دیگر بس است و هر توافق دیگری هم آخرش مانند قبل خواهد شد و دبه حالا فکر کن تاریخ انقضا داشته باشد دیگر چه خوابی برای شما دیدن بماند
جناب عبدی برای این باید برجام را ادامه بدهند چون دست‌پخت دوستان خود شما بود و به دلیل ماشه باید ادامه بدهند هر چند هیچ فرقی برای ما ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
به دلیل ماشه باید ادامه بدهند؟
استاد اون مکانیزم ماشه برای برگردوندن همه چیز به شرایط قبل از برجامه نه چیز اضافه تر
یعنی همون قطعنامه های قبلی برمیگرده پس فکر نکن برجام بدترش کرده
مگر ریس اتاق بازرگانی به غیر از واقعیتی که همه ما مردم می دانیم چیز دیگری گفته؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
خب نمایندها هم از همین واقعیات نگرانند و هراسان
اعتقاد دارم همون جایی که در این دولت اجازه مذاکره مستقیم با آمریکا رو صادر میکنه مانع اصلی توافق در دولت روحانی بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
دولت روحانی سر کار نمی آمد برجام شکل نمی گرفت و هر کاری هم خواست انجام داد و همگان دیدن چی شد و همان روز اول خروج آمریکا از برجام باید مقابل به مثل می شد که آن دولت باز....!
عضو هیات رئیسه مجلس:مجلس جای سوال کردن است، بحث شفاف سازی براساس قانون اساسی، باید در همه ارگان ها رعایت شود. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فقط مجلس و مجلسی ها احتیاج به شفافیت ندارند ! هر چه چراغ خاموش تر و بی سر و صدا تر بهتر !
چرا نمایندگان مجلس اینقدر کینه جو و خودخواه هستند که پس از یک انتقاد واقعی از مسئول اتاق بازرگانی اینقدر برآشفته شده اند و از جایگاه صنفی خود دفاع می کنند. تحقیق و تفحص فوری از اتاق بازرگانی صرفا یک دعوای شخصی در اذهان مردم خواهد بود.
رئیس اتاق بازرگانی خیلی هم درست گفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
خخخه چون علیه مجلس حرف زد می شود درست حالا هر چی بگوید
خوب امثال شماها را می شناسم
رئیس اتاق بازرگانی خیلی هم درست گفته
خوب بررسی کنید ببینید حرف های آقای شافعی درسته یا نه، اگر اشتباه بود اعدامش کنید ولی اگر نبود چی؟!
نظر مردم را هم جویا بشید بد نیست، البته اگر جسارت نباشه
اصلا سخنان این بابا ربطی به تحقیق وتفحص نداشت ایشان صادقانه گفتند اغلب نمایندگان سواد لازم کاری را ندارند و درخلال نشست وبرخاست با انان بدبن نظر رسیده است.
والله ما که دعا نکردیم!
اصولگرایان فقط قدرت را می شناسند با هر هزینه و قیمت به مسایل اعتقادی هم کاری ندارند هر حرامی به را حتی حلال می شود
آقای شافعی در قد و قواره ای نیست که بگوید ما از مجلس پشتیبانی می کنیم، حرفی که او زده گنده تر از دهانش است.
نمایندگان محترم باید بیشتر مواظب لحن و سخنان خود باشند که در اسناد رسمی و غیر رسمی ثبت و ضبط میشود و می تواند به عنوان عصاره فرهنگی یک ملت مورد ارزیابی و قضاوت قرار بگیرد.
برای خودم متاسفم که به کسانی با چنین لحن چاله میدونی رای دادم.
این آقای علی محمدی تو همه دولت ها بوده و خودش را مغز متفکر می‌داند
تن آدمی شریف است به جان آدمیت

نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
رییس پلیس راهور: آقای سازمان استاندارد چند بار در خط رفتی و تست تصادف را شاهد بودی؟ چرا فرافکنی می‌کنید؟ اگر بخواهیم کروکی ۱۱ ساله را تحلیل کنیم و بگوییم چند کیسه هوا باز شده که خیلی به ضرر خودروسازها خواهد شد.
جناب رییس پلیس راهور اتفاقا خیانت کردی که حقایق رو اعلام نکردی فکر نکن کار بزرگی کردی! حقیقت رو بخاطر منافع یه عده ای بازگو نکردی و اتفاقا به ضرر یه ملت شد!!ا پلیس حامی امنیت مردم!!!!!!! تابناک شرافت داشته باش و پیامم رو منتشر کن.
آقای طباطبائی منظور شما چیه؟ یعنی شما بیش از پیامبران الهی تلاش کرده اید؟ جایگاه خود را بشناسید و متوجه باشید چه می گویید.
از وزیر علوم می پرسم آیا اخراج اساتید بعلت مسائل علمی بوده یا وجه سیاسی
آقای خمینی مقامش بیشتر پیامبران بوده بخاطر همینه
شافعی که هیچ بلکه کل مردم همین نظر را دارند
انگلیس ایران را تهدید کرد؛ برجام فرو بپاشد، همه گزینه‌ها روی میز است!!!
چرا کسی در ایران به این تهدید جواب نمی دهد؟
آقای عبدی حقارتی که اصولگراها و اصلاح طلبها به ملت ایران تحمیل کردند بقدری هست که از چند سال پیش داد میزنند نه اصلاح طلب نه اصولگرا تموم ماجرا. یعنی مردم دنبال یه جایگزینند. مردم سیاستمدار نیستند ولی سیاست به زبان ساده به شماها گفتند
حالا خیلی هم تشنه ی بیانیه خاتمی نیستیم خودشیفته تکذیب میکنه
گلیس ایران را تهدید کرد؛ برجام فرو بپاشد، همه گزینه‌ها روی میز اس

یگ راهپیمایی یک حرکتی یک محکومیتی یک تودهنی به انگلیس چراهمه ساکتند
مذاکره مستقیم؟؟ از استخر فرح چه خبر؟
حرف شافعی در مورد نمایندگان واقعیت دارد. حرف درست از هر فردی زده شود، مورد قبول است و ارتباطی بین درستی یک حرف و مقام و موقعیت سیاسی او نیست که نیکزاد گفته شافعی در قواره خودش صحبت کند. الان من هم که یک فرد عادی هستم میگویم: این مجلس مایه خجالت است.
انگلیس ایران را تهدید کرد؛ برجام فرو بپاشد، همه گزینه‌ها روی میز است
آقای انگلیس دوران این هارت و پورت ها گذشته ، ملت ایران راه خودشان را انتخاب کرده اند این حرف ها آب به هاون کوبیدن است .
مجلس 10 درصدی که ادعایی شفاف سازی میکنه و با شعار شفافیت آرا وارد مجلس شده ، ولی به شفافیت آرا رای نداده ! زیبا نیست ؟ بله اینجا ایران است
مجلس فقط از جاهایی که خودش صلاح میدونه تحقیق میکنه.. جاهای اصلی از اختیارات مجلس نیست
تذکر نماینده مجلس درباره مداخلات علی آقامحمدی در سیاست های اقتصادی کشور

علی آقامحمدی یکی از طراحان و مسببان این وضعیت بورس است.
فداییان اسلام در زمان امام خمینی بیشتر از زمان همه پیامبران بودظاهرا حضرت امام ره کارایی بیشتر از پیامبر اعظم ص داشت ویا حضرت امام بلد بود فدایی جمع کند العوذبالله پیامبر راه تبلیغ را بلد نبود ؟
واکنش رئیس مجلس به اظهارات رئیس اتاق بازرگانی چقدر کینه وتنفر وقتی کار برای خدا نباشد برای کینه دلشان باشد قطعا شکست خواهند خورد
در دولت جدید:
ای آنکه مذاکره شعارت
استخر ونک در انتظارت
:))))))))))))))))))))))
البته نمی دانم این شافعی چه منظوری داشته ولی راست گفته وگرنه به این اوضاع گرفتار نمی شدیم
تحقیق از اتاق بازرگانی یعنی تهدید به مصادره اموال سرمایه داران
توهین عبدی به مردم بخاطر پشیمان شدن از دشمنی کورکورانه با کشورهای دیگه‌
دفاع از جمله ظریف که این زندگی رو خودمون انتخاب کردیم و اگه بخواهید عوضش کنید حقیر تشریف دارید.
باید همه از اشغال سفارت دفاع کنیم
معلوم می شود مجلس هیچ ظرفیتی برای انتقاد ندارد و خود را بالاتر از هر کسی می داند و اگر کسی نقد کرد او را فتیله پیچش کند
یک جوک از روزنامه توفیق قبل از انقلاب عرض کنم۔۔پیرزنی با پبکانی تصادف کرد ۔پیکان در تعمیرگاه است پیر زن فراری است۔ امروزه سواری ها همگی جهت سبکی چنین اند۔
جناب اقای روح الله ایزدخواه شماچه اقتصادی رامیپسندید بنظرنمآیداقتصادپوسیده کمونیستی که تمام کشورهائی که این نوع اقتصادراداشتندو بعلت بدبختی هائیکه برای مردمشان بوجودآمدراه خودراتغیردادندمدنظرباشدفقط مانده کره شمالی که وضع مردمش اظهرمن الشمس است حتی کوباهم پس از ازمرگ فیدل کاسترو برای رونق اقتصادکشورش روش قبل راتغیرداده نمیگوئیم اقتصاد سرمایه داری عالیست ولی برای کشورما اقتصاد اسلامی مشروط براینکه توسط علمای دینی تائید گردد
بهترین است واگرصادقانه بگوئیم این نوع قوانین اقتصادی
شباهت بسیاری به سیاستهای اقتصادی پیشرفته ترین کشورهای دنیا
دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
یعنی تاحالا اقتصاد اسلامی نبود و مورد تاییئ علمای دینی نبود؟ پس یعنی این 40 سال نون حروم گردش میکرد تو این مملکت اسلامی؟
درپاسخ به آقای عبدی باید گفت حقارت مدالی است که فقط بر سینه تو و همپالکی هایت برازنده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
ساندیستو بنوش
نه مجلس و نه دولت در تراز مشکلات امروز کشور نیستند فرصت را از دست ندهید اینکه همه گناه را بگردن قبلی ها بیندازید هیچ مشکلی حل نمی شود فعلا شما مسولیت دارید و باید پاسخگو باشید
40 سال است مردم با پشتیبانی دولت گروگان خودروسازها هستند
سید مهدی صدرالساداتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی مدعی شد که بنا بر حکم دادگاه خلع لباس شده است.
ناراحت نباشه تازه مثل ما بقیه مردم عادی شده.
لطفاً این تصاویر آگهی های مختلف کاشت مو و جوش و .. را از پایین خبرهاتون حذف کنید . حالمون بهم خورد اینقدر اینها را دیدیم .
تف به غیرت نداشته مافیای خودرو مردم را گوشت قربانی برای تجارت کثیف خود کرده‌اند نامردهای بی همه چیز
وزیر خارجه انگلیس منظورش کدام گزینه هاست فکر کنم چیزی که نوشیده بود جنسش خیلی نامرغوب بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
اسمتو بکن جعفر به کامنتت بیاد
مگر نمایندگان خادمین ملت نیستند ؟ این چه کشوریست که نماینده ای که باید سخنگوی ملت باشد و با رای این ملت جایگاه پیدا کرده از انتقاد نسبت به عملکرد کلا اشتباهشان ناراحت شوند و مانند ارباب با ملت رفتار کنند . قطعا مردم باید حافظه خود را تقویت کنند و این رفتارها و گفتارهای این افراد یادشان بماند .
انگلیس زر می زنه ، تمام گزینه های ایران هم روی میز است گذشت اون زمانی که به دنیا زور می گفتید ، تحریم ها رو لغو کنید تا مذاکرات به نتیجه برسد ملت ایران زیر بار زور نمی رود ملت ایران پشتیبان تیم هسته ای و مذاکرات است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
اینقد ملت ملت نکن
چهار تو مثل تو دشمن ملت باعث و بانی این وضعیت هستن
40 ساله میگید دوره فلان چیز گذشته دوران بهمان چیز گذشته
دوره خودت گذشته اما نمیخوای قبول کنی و زیر بار حرف مردم بری
برو ساندیستو بنوش
نمایش سوال از وزیر صمت در مجلس بسیار مضحک بود. فاطمی در این نمایش چه پاسخی داد که نمایندگان سوال کننده را راضی کرد. صحبت از جان ملت که غیر قابل جبران است و هزینه بسیار سنگین درمان زخمها از این گونه تصادفات است، فاطمی بعنوان وزیر وزارتخانه اش که هم خودرسازان انحصار طلب و هم قطعه سازان و هم شرکتی که تعیین کننده استاندارد بودن خودروها را تایید میکند، تا برای کشتار ملت روانه بازار شوند، را نظارت میکند، خودش میبایسی بدلیل بی کفایتی استعفاء میکرد. ملت دیگر این نمایشهای مضحک را که نمایندگان از وزراء سوال میکنند، کارت زرد میدهند، استیضاح میکنند را نه قبول دارند و نه میپذیرند. حالا اگر صدای از ملت به ظاهر در نمی اید این نیست که نمایندگان در جنگ رزگریشان که از اجرایف فاطمی قانع شده اند را پذیرفته اند. پلیس چه میگود و فاطمی چه جوابی داد!!. صدای آنانی که تبلیغات بچه آوری را براه انداخته اند گوش فلک را کر کرد، بعد هم فرمان وزارتخانه که وضعیت فکتبار معیشتی و جان ملت را اینگونه پرپر میکند را به فاطمی میدهند. "دم خروس (تبلیغات بچه آوری) یا قسم (گرسنگی ملت و جان دادن ملت) را باور کنیم". آیا اهالی رسانه هم از فاطمی که تمسخر ملت بود، قانع شدند؟ نه پلیس و نه مردم این نمایش را نپذیرفتند!! در اینجا است که معنای حرفهای غلامحسین شافعی برای مردم روشن میشود. واقعاً جای تاسف دارد. حتما دولت با امثال فاطمی میخواهد فساد را از بین ببرد.
چرا این آقای پلیس از وضعیت خط کشی جاده ها، عدم وجود پیاده رو مناسب در کنار جاده ها خصوصا در شمال کشور که مناطق مسکونی در کنار جاده ها میباشند حرفی نمیزند.
این خودروها را کدام گروه شماره گذاری کرده است. اینکه شماره گذاری را به افراد متصل کرده اند چه خاصیتی برای کشور داشته است بغیر از اینکه در دوران کرونا یکی از معضلات مملکت بازگشائی یا بسته بودن مراکز شماره گذاری بوده است.
ظاهرا جناب روح الله ایزدخواه هنوز نمی دونن آقای علی آقامحمدی کیست. شک نکنید امروز فردا که ایشون رو توجیه کردن و فهمید با چه کسی طرفه، حتما مصاحبه می کنن و از رسانه ها بابت نشر تقطیع شده حرفهاشون، گله خواهند کرد.
سلیمی: مجلس قاطعانه تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی را پیگیری خواهد کرد:
آقای سلیمی این نمایشات و جنگ رزگریها دیگر پیش ملت حنای ندارد، نمایش دیروز پاسخ فاطمی به سوال نمایندگان واقعیت و معنای حرفهای شافعی را برای همگان نمایان کرد. آقای سلیمی اتاقهای بازرگانی بقول اقای شافعی نمایندگان را برای نمایشهای قدیمی و تکراری شارژ حمایتی نمیکند، بدنبال نمایشنامه های تازه باشید.
توافق موقت ، چیزی شبیه ازدواج موقت است . آن هم یک توافق برای مدت زمان معلوم و مشخص است بلاخره پیروز شدیم و علاوه بر این پیروزی میخواهیم وارد مذاکره هم بشویم .
البته به نظر میرسد که اینها همگی از دستاوردهای سفر مسکو باشد که ابلاغ شده اند
یک بار یه نفر حرف راست زد بیا ببین این مجلسی ها چکار می کنند. همه چیزی رو که بشه باهاش حال یارو رو بگیرند توی اولویت قرار میدن بجز مشکلات مملکت.
ادعا چیه؟ تمام حرفا و انتقادات صدرالساداتی درست و واقعی بود همون بهتر که هم لباس امثال صدیقی نباشه که همه چی رو توجیه میکنه و هفته ای یه معجزه واسه نظام میبینه
عضو هیئت رئیسه هم پاسخ بسیار مودبانه و دندانشکنی به او داد!!!! (گنده تر از دهانش حرف زده).
به نظر شما این پاسخ خوش آموزی داره یا بد آموزی؟؟
فداییان اسلام یه پیشوند هم دارند .
معادل همون اعدام انقلابی
مجرد قطعی یعنی چه؟ لطفا جناب وزیر فرهیخته کمی توضیح دهند! ... اونوقت به غربی ها می گویید به زن نگاه ابزاری دارند!!؟
مذاکرات مستقیم با آمریکا بهترین راه جلوگیری از زیاده خواهی و تهدیدات تهی و خالی انگلیس واسرائیل و زیاده خواهی روسیه و چین و فرانسه است بنا به فرمایش رهبر انقلاب مذاکره لزوما" به معنای سازش نیست یک حرکت حساب شده دیپلماتیک است
آیا در جلسات با آمریکاییها اینقدر بی احترامی میبینید که از روسها دیدید کینه های کهنه بی پایه و اساس رو بذارید کنار
مجوز مذاکره پوتین صادر کرد
اقای اصفری تند نرو برادر اگر مذاکره به بن بست برسه جنگ صد در صد واگر هم جنگ نشه ملت از گرسنگی وگرانی وتورم وبی عدالتی دیگر ساکت نخواهند نشست مرگ یه بار شیون یه بار انوقت دیگه توهم نماینده نخواهی ماند ؟!...
مطلب دیگر اینکه بارها وبارها گفته شده که باید مستقیم وبدون واسطه با امریکا رودر رو صحبت ومذاکره کرد وتمام کشورهای اروپایی حرافان وهذیان گویی بیش نیستند وقتی امریکا تصمیم به روابط با ایران داشته باشد انها باید ماستاشونو کیسه کنند ؟
خدا اون پدرشو بیامرزه یکی پیدا شد بی سوادی این نماینده ها و دولتی های متوهم رو به رخ شون بکشه و بهشون بفهمونه که واقعا در چه حدی هستن. من به شخصه تشکر می کنم از آقای شافعی
1- حق با ریس اطاق بازرگانی است .نمایندگا متاسفانه یک عده افراد نا آگاه به اقتصاد ومسائل سیاسی و حقوق هستند.
2- آقای اصقهانی در زمان پیامبران پیروان آنها همه مخلص بودند. و واقعی نه به طمع نان و مقام نیامده بودند. در زمان امام همه به طمع آمده بودند. باور نداری وضع مملکت را ببین و تحلیل کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
خمینی نه امام بود و نه پیامبر یک رهبر سیاسی مذهبی بود.
چطور شد که مذاکره با آمریکا از دولت قبل تا دولت جدید حلال شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
استخر فرح در انتظارت
بادرود،تازمانی که منافع گروه خاصی برمنافع عموم مردم درنظرباشدورقابت بین تولیدداخلی وخارجی درمیان نباشدهمین آش وهمین کاسه خواهدبودودوشرکت سازنده خودرو لگنهای موجودوآدم کش راتولیدویاخودروهای چینی آشغال بدست مردم داده خواهدشد.
آقا محمدی ! اقتصاد!سیاست!........
آیا اگر کسی یک انتقادی به مجلس بکند

سریعا باید مورد هتاکی نایب رییس

و حمله و تهدید به تحقیق و تفحص گردد ؟؟؟؟؟؟!!!!!!
رئیس اتاق بازرگانی ادعایی بی اساس مطرح کرده است یا اینکه حقیقت می گوید؟
از نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یک آزمون اقتصاد بگیرید تا حقیقت آشکار شود.
مجلس در راس امور که نه در هیچ کجای امور نیست !چرا به نمایندگان بر می خورد؟ شما از حق خودتان در مجلس برای استیضاح نمی توانید دفای و استفاده کنید می خواهید از حق ملت دفاع کنید!شما به راحتی حرفتان را 180 درجه تغییر مدهید و .....
انگلیس هنوز در عصر قاجار سیر میکنه .
خنده دار ترین جک سال : "...وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در دانشگاه‌های ما تصمیمات سیاسی گرفته نخواهد شد..." !!؟!!!؟؟!!!؟!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
"زلفی گل گفت: در دانشگاه‌های ما تصمیمات سیاسی گرفته نخواهد شد. ما هم سعی کنیم اینها را سیاسی نکنیم دانشگاه باید استقلال خودشان را داشته باشند."


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
چه اسم مسخره ای برای خانم های مجرد انتخاب کردن. بیسلیقگی و بیفکری توش موج میزنه
مثلا میتونستند بگند زن های واجد شرایط حمایت. البته این فی البداهه به ذهن خورد. حتما عناوین بهتری هم هست.
جناب ریسی مسولی وبایدپاسخگو باشی
روح الله ایزدخواه: ‏ثبت تذکر به رئیس جمهور و هفت وزیر اقتصادی در زمینه مداخلات غیرمسئولانه آقای علی آقامحمدی در سیاست‌های اقتصادی کشور که با رویکرد اقتصاد سرمایه داری رخ می‌دهد...... احسنت!!! آقا محمدی ابوالمشاغل است!!!!
تسلط شافعی از بسیاری از حضرات مجلسی بالاتر است.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان